@Wupje: Kyano heeft het niet op andere omgevingen of wel? Wel goed dat jullie hem mee blijven nemen, hij zal er toch aan moeten wennen.
weet iemand toevallig de afmetingen voor een banner? wil ik graag een nieuwe maken maar weet de maten neit.
Ja mijn broertje is 8 weken in Las Vegas geweest voor zijn opleiding (the place to be voor opleidingen ) Maar nu is hij dus ziek en eerst dacht ik nou het zal wel een gewone griep zijn maar de HA heeft dus wel de symptonen van Mexicaanse Griep vastgesteld. Alleen zegt hij dus dat de incubatietijd voorbij is. Betekent dit dus dat Kyano dan ook niet meer ziek kan worden? Mijn broertje heeft hem namelijk afgelopen zondag wel vast gehad. Dus dat zijn 3 dagen voordat hij ziek is geworden. Ik vind het toch wel een klein beetje eng en ook sneu voor mijn broertje dat hij nu zo ziek is
wle makkelijk zo hoef je geen nieuwe t ekopen en je hebt mazzel dat z ehe tbewaard heeft er zijn ok mensen die het weggooien
Het is echt weer iets van de laatste week. Normaal gesproken vindt hij wandelen en ook de supermarkt erg leuk. Maar idd ik heb nu zoiets van je brult maar, mama moet even wat kopen. En het zal wel weer over gaan.
Vanmiddag voor het eerst gefietst met de buggy achterop. Heb een Titanium Breeze gekocht en die kan op de Quinny drager. Heel handig! Woon op loopafstand van de stad, maar vind het toch wel handig om te hebben. Ben je met mooi weer wat flexibeler dan rondje stad of met de auto weg moeten. Zo ik ga mijn kleine meid maar eens wakker maken. Die heeft wel weer lang genoeg geslapen en anders is ze rond bedtijd nog helemaal hyper.
Yule, dat donkerrozeshirt heeft Jill, met lange mouwen. Jannes, jouw shirtje komt via de post, moet er alleen zooooo laaang op wachten Ik wil een H&M in Zeeuws-Vlaanderen Tweety, tof dat je het crocje weer terug hebt! Anno, nog een hele dikke knuf voor jou. Eva, hier nog 1 uit haar hum vandaag. Jantje lacht Jantje huilt is het. Nu is het huilen, ga maar weer eens voeden, houdt ze tenminste haar mond
sjit je hebt me door nee hoor ik ga zelf de workshop niet geven, ben ook gewoon deelnemer. Onze dansleraar is daar toch wat beter in
Oeps! Het is veel korter geworden dan ik in mijn hoofd had Gijs zal niet blij zijn hahahaha maar ik wel, eindelijk weer beetje volume!
Oh wat sta ik toch altijd stom op foto's die ik van mezelf maak whahaha! Zie er niet uit ghi met zo'n schaapachtige glimlach
@ Ingeltje: ik vind het echt super geworden! Ik ga Aimar op bed leggen. Hopen dat hij een uurtje wil slapen zodat ik kan koken en rustig kan eten. Voor de laatste fles nog even in bad, fles en hups naar dromenland! (aimar dan hè?)
Daarom juist! Weet je tenminste zeker dat je niet voor schut komt te staan, omdat je er niets van bakt... 8)
@ingeltje staat heel leuk meid. robin wordt op dit moment door papa vermaakt tot het eten klaar is nog 5 min hij is het er niet zo meer eens dat ie moet wachten maar met papa houd ie het wel ff uit (hoop ik)