September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hallo :)
    Levi begon vanochtend om 04.30 te spoken. na 7x heen en weer voor speentje, druppels, knuffel enzo waren we het zat.
    Fles gehaald en toen is hij weer in slaap gevallen. Wij ook maar vandaag zo brak zo brak.
    Vanmiddag naar de tandarts geweest. Ik had helemaal niets en bij Ferry moet er alleen een vulling vervangen worden

Yule, ow jee Raven een vroege vogel, dat is minder :( Levi heeft ook giga licht doorgevende gordijnen,maar als hij niet ziek is of geen honger heeft slaapt hij wel netjes tot 07.30
    Is denk ook net wat ze aan wennen van kleins af aan. misschien is het gewoon haar ritme. Buurjongen hier is ook standaard om 06.00 wakker

Eva, mooie foto's !

ow jee iedereen met vroege vogels. knuff

FunnyMe, jeee een tandje bij Sophie :whistle:

Quinten ook een tandje :whistle:

Jannes, nee mijn zusje heeft niets van mijn moeder gehoord

Sannemart, Teun ook een tandje :whistle:

Freesia, knuff meid. jee jill een hele boterhan :whistle:

Yule, knuff. en ehh we hebben het hier wel over genantere dingen gehad hoor :) Het probleem van geen zin hebben,daar heb ik eigenlijk niet zo;n last van. Herken me wel in je verhaal dat ik me stukken minder aantrekkelijk voel waardoor ik toch ook niet altijd voor 100% kan genieten.ga dan toch ondertussen denken.. ow bah mijn blubberbuik, mooi niet dat hij mijn hangbillen mag zien enz :rolleyes: Heb trouwens wel vaker gehoord dat de zin een tijd weg kan blijven na een bevalling. heeft iets met je hormoonhuishouding te maken.
    Als ik HelloKitty hier bij de kruidvat zie neem ik hem mee voor je

Dorientje, vroeg me gisteravond ook al af hoe het met haar gaat

Steen klinkt gezellig :)

Inge, vind een pony leuk ! Ik heb ook pas sinds een jaartje een pony. Moest er ook wel aan wennen ( nu af en toe nog )..
    Zie nu het eind resultaat .super ! lekker vlot !

Tweety, kusjes geven. Lief :) Jee weer een compleet setjes crocs

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn zusje moet morgen afrijden dus heb even een ecard voor haar gemaakt

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Heey heey !

punthoofd Jaimy had geen punthoofd maar je zag wel dat ze ff vast had gezeten in het geboorte kanaal. Ben 1 uur lang aan het persen geweest omdat ik niet door durfde te persen toen het begon te branden. Toen ik op me kop kreeg van de VK was ze er binnen 8 min ! Haar hoofdje was na een uur weer mooi helemaal rond.

@ Eva: Mooie bevallingsfoto's !

@ Funny: Jejjj een tandje in zicht !

@ Pupke: Jeejjj ! Quinten een tandje !!

@ Steen: Dat klinkt als een lekker weekendje ! Beterschap met je verkoudheid !

@ Ingeltje: Leuk je haren zo op de foto ! Ik heb zelf een schuine pony/lok en wil niet zonder (!) vind het zonder een beetje raar eruit zien :)
    * Edit: Je nieuwe kapsel is nog leuker ! ! ! ! Staat je echt leuk ! ! ! *

@ Wupje: Nou laten we hopen dat het geen mexicaanse griep is !

@ Kaatje: Leuke Crea voor je zusje , die lijkt trouwens ook veel op jou !

Zo ff vluchtig terug gelezen en kort gereageerd..

Ga nu ff met me eten beginnen.

Tot zo !

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dat horen we vaker. zien het alleen zelf niet.

Heb nu een pan opstaan met aardappel, tomaat, courgette en champignons voor Levi. Heb ik gelijk een voorraadje. wordt de eerste keer dat hij Champignons krijgt. Ben benieuwd.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @ingeltje: staat leuk! Lekker kort en ook blonder of niet? Ik had je nog nooit met bril gezien trouwens.
    Thx voor het emmertje! Super!

@freesia: haha, dan hebben ze 2 shirt hetzelfde!

@kaatje: ingeltje heeft hem al gehaald! Maar misschien wil Freesia er wel 1?

6. Leuk! Is het haar eerste - en hopelijk láátste! - rijexamen?

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lola, thnx!

ingeltje, hey das bekend kapsel! heb ik ook, is nu alleen weer een heel stukl langer.
    staat je heel goed!

kaatje leuke creatie!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik kreeg net deze tip door, misschien iets voor 1 van onze meiden?
    Jill geef ik niet op, moet die dag werken! (en ze kan nog net niet los zitten en is geen mooi meisje hahaha, meer een boeffie)

http://www.mim-pi.nl/index.php

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pet gekocht van een vrouw op Texel, voor het najaar :D

Een schoffiespet ;)

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo mama's,

@Missy: je hebt inmiddels al voldoende antwoorden gekregen denk ik, maar ik denk dat je het zelf juist hebt ingeschat: iets dikker helpt wellicht.

@Wupje: ik denk dat het goed is om Kyano wel een beetje in gaten te houden als hij klachten zou krijgen. Dat geldt uiteraard ook voor jullie.

@Yule: vervelend dat het op dat gebied niet zo soepeltjes verloopt. Wellicht inderdaad een hormonenkwestie? En ik vind het geen genant onderwerp hoor, ik heb wel eens genantere dingen gehoord…

@Freesia: heel erg naar dat je je zo voelt. Ik hoop toch dat jullie er snel over kunnen praten en er uit komen.

@Dorientje: hoe gaat het met je?

@FunnyMe: jeej, Sophie ook een tandje!

@Eva: wat heerlijk dat het zo goed gaat met het eten van Aimar!

@Ingeltje: leuk kapsel, staat je leuk! Hoe reageerde hubbie?

@Steen: klinkt als een erg geslaagd Disney-weekend, ik ben jaloers. Geniet van je vrije week.

@Tweety: fijn dat het verloren crocje weer terecht is, hahaha.

@Kaatje, oef, dat was vroeg vanmorgen. Ik hoop dat jullie morgenochtend langer kunnen slapen!

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten is een beetje druk geweest vandaag. Hij wil de hele tijd staan dus zo gauw hij zit of ligt, doet hij alle moeite om weer opgepakt te worden. Hij gaat dan niet zozeer huilen, maar een beetje jengelen en een beetje sjansen. Vooral voor dat laatste ben ik erg gevoelig en dat weet hij maar al te goed, whahaha. Morgen nog een drukke dag voor de boeg op het werk en dan eindelijk vakantie. Ik ben daar ook wel erg aan toe moet ik zeggen. Ik kruip er vanavond vroeg in dus alvast weltrusten voor iedereen.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: jammer dat Aimar geen meisje is...misschien een staartje in zijn mooie krullen en roze kleertjes aan :-k Misschien trappen ze er wel in.....oh wacht hij kan ook nog niet zitten :D

@ Queen: is dat oproepje niet iets voor Kyani????

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja idd lijkt me ook wel wat voor kyani.

robin is ook geen meisje helaas. zo kids liggen weer iedereen is weer lekker gedouched nu gtst tijd.

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik dacht ook meteen aan Kyani. Mooi meisje, kan zitten en heel fotogeniek!!
    Dus Queen als je tijd hebt...

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Idd iets voor Queen en Kyani ! Net wat Jannes zegt kan al mooi zitten en heel fotogeniek !

Zo hier ligt Jaimy lekker in bedje !
    En mama duikt lekker onder de warme douche , goed voor de spiertjes :(
    Daarna lekker languit op de bank liggen.
    Mocht ik niet meer komen : Nog een fijne aaf en alvast weltrusten ! !
    En anders zien jullie me wel posten :)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha is dat die foto die ik 'schoongemaakt' had?! Dacht dat het een vriendin was haha maar t is je zusje dus!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou, Gijs vond het óók mooi, dus helemaal geslaagd!

Yule: ik heb haar tijdje geleden al een keer geverfd, maar niet sinds onze vorige date geloof ik. Bril: die haat ik ook echt. Ik draag al vanaf mijn 3e een bril en heb er een gruwelijke hekel aan vanaf mijn puberteit. Heb toen een hele tijd het ding gewoon niet opgehad. Ik heb ook lenzen gehad maar heb er snel last van droge ogen met die dingen. Moet misschien eens harde proberen ipv zachte.
    De bril die ik nu heb heeft geen montuur en dat vind ik nog nét acceptabel, maar het liefst zet ik het ding niet op.
    Ook blijven mijn haren er vaak achter hangen :D dus zet ik hem vaak af.

Seksleven: sja wat zal ik ervan zeggen. Wij hebben niet vaak seks, maar geniet er nog wel van gelukkig. Heb wel last soms dat mijn lichaam niet opgewonden genoeg blijft, is ook niet echt fijn. Dan wil IK wel, maar mijn lijf niet grrrr.. en ik vind Gijs erg mooi en aantrekkelijk. Maar ik weet dat ik zo'n 20 kilo zwaarder ben dan toen we elkaar ontmoetten en ik weet dat hij dat niet mooi vindt. Dat maakt mij ook onzeker en heb dan ook tijdens seks dat ik me heel bewust ben van mijn dikke buik bijvoorbeeld.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, welk oproepje mis ik iets???

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: het laatste berichtje van Freesia, moet je even op de link klikken...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, ja haar eerste keer en ze MOET hem halen want volgende week verloopt haar theorie

Freesia, grappige pet :)

Inge, is idd die foto waarbij je haar ex van de achtergrond hebt gehaald :)

Queen http://www.mim-pi.nl/dutch.html

Deel Deze Pagina