hallo allemaal, Heb net de bevallingfoto's zitten kijken **zwijmel** wat een onwijs mooie/lieve foto's zeg! Maandag en dinsdag heb ik gewerkt en savonds echt geen zin meer gehad om hier te komen vandaag eerst naar het CB geweest en daarna opgepast op 2 meiden (1 en 3,5 jaar) was echt zó leuk. Ik zag er echt tegenop omdat 3 kindjes best veel zijn maar het was echt supergezellig. Ze hebben zelf alle 3 geslapen CB: Jenna is weer goedgekeurt. We moeten alleen de 4 flessen gaan afbouwen en dan niet minder cc maar minder schepjes; deze week 180cc + 5 scheppen nutrilon volgende week 180cc + 4 scheppen nutrilon, dit zodat Jenna misschien meer vast eten gaat eten want dat doet ze nog niet echt. Ze weegt nu 7800 gram en meet 68cm. (zal zo ffies de lijst aanpassen) Dikke knuffel allemaal!! xxx
heb het al gezien voorop hun site en magazine. heb een mail gesturud met paar foto's omdat jullie het ook leuk lijkt voor kyani nee lijkt mij zelf ook leuk. ben benieuwd wat ze terug sturen.
uhm ik heb het niet anders gezien dan dat jij hem had... ik kwam gewoon even heel onschuldig zwaaien en je vind me gelijk stom Zou Krisstel ook een modderbad achter in haar tuin hebben dan kunnen we een moddergevecht doen hahahaha nee hoor vind jou ook erg lief.... als je maar nooit meer zegt dat ik STOM ben