http://pspbengeltjes.actie-forum.com/index.htm Ik duik mijn bedje in en dan maar zien wat de nacht ( nou ja Levi ) ons brengt. Trutse meisjes xxx Nog één ding.. even aftellen.. Over een uurtje is Pisum jarig
truste dames! morgen vroeg op om richting weesp te rijden... btw irisb ... wi jgaan wel 20min lopen en dan moet ik 15 min crashen op jouw bank
Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad, Aimar niet 1 keer gehoord! Behalve net om 5:30 maar met speentje sliep hij weer verder...ik denk dat hij aan het dromen was. LIEVE PISUM,VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! @ Queen: ik ben erg benieuwd of Kyani wordt uitgekozen voor die shoot! Zou echt gaaf zijn! Ik ben de hele dag druk met werken en vanavond met notulen uitwerken en sol.brief schrijven.....maar ik zal proberen om vanavond even terug te lezen zodat ik weet of Kyani een fotomodelletje in de dop is
goedenmorgen pisum gefeliciteerd meis. om half 6 kwam robin weer gelukkig is ie nog gaan slapen na een speentje en kwam ie op 10 voor 7 weer nu ligt ie lekker te spelen in de box ik ff snel op het forum straks rene naar school en ik ff naar mijn ouders om te soppen. dus weer druk druk druk. @kaatje leuke crea kanp dat tuben ik moet dat toch ook eens gaan leren.
Ik had gisteren echt weer een actie. Sophie lag er om 12.45 in. Om 14.30 werd ze chago wakker. Dus speentje gegeven, knuffeltje erbij en muziekje aan. Ze sliep zo weer. Om 15.30 werd ze weer wakker. Dus ik haar uit bed gehaald. Dacht zal even met diesel lopen. Ik pak de sleutels, deur dicht... heb ik de sleutels van de brievenbus bij me! Dus rondje met Diesel gelopen (met Sophie op mn arm) en daarna gevraagd of hij bij de buren mocht blijven. Ik kon 2 dingen doen, of naar mn ouders lopen (3,5 km) of naar mn broertje (500 meter). Aangezien ik geen buggy, telefoon of wat dan ook bij had ben ik maar naar mn broertje gelopen. Mn broertje woont op t kamp. Ja hoor zijn ze samen met hun zoontje naar de ha. Dus ik ben maar in die wagen wezen wachten. Om 17 uur kwamen ze eindelijk (Anna was nog op kdv) dus heb het uitgelegd, Sophie daar gelaten en ben met mn broertje Anna gaan halen. Om 18 uur kwam gw thuis. Die moest wel lachen toen hij het hoorde. Ach tis echt weer iets voor een chaoot zoals ik...
We moeten trouwens om 10.45 bij het cb zijn. Heb de meiden nog maar ff teruggelegd na de fles (die liggen weer ko) Dus die zullen over een uurtje wel wakker worden. Anders zijn ze zo moe als ze bij het cb zijn. En nu kunnen ze dan na de boterham lekker naar bed.
Jemig ik ben weer brak Kate werd wakker ... om half 5 kwart voor 5 huilend. Wij hebben eerst gewacht hoe het zou lopen maar zij was toch verdrietig. Dus Paul uit bed geduwd. Heb hem gezegd ook Dentinox te smeren. komt hij terug. Hij heeft haar gewiegd en gesussd. Maar kon in de donker de spul niet vinden (als je de deur open laat een beetje heb je licht bij de commode..) En ja hoor 5 min later begint zij weer. Weer afwachten maar nee, zij was echt verdrietig. Dus ik ernaar toe en Dentinox opsmeren en haar gewiegd en geknuffeld. Ik lag nog net geen 10 min weer in bed en zij begint weer Ik kon haar de borst geven, maar dit vond ik veel te vroeg! Het werd telkens een uurtje eerder, daar begin ik niet aan Maar zij huilde ook niet aan één stuk door. Was beetje huilen dan stil beetje brullen dan stil beetje jammeren dan stil etc. Meer kon ik niet voor haar doen. Maar had het wel héél moeilijk mee want het liefst leg ik haar bij ons. Dus de foon ging zachter. Zij huilde nog ene poosje door en de vogels werden ook wakker, dus werd ik helemaal gek Na 20 min of zo is zij in slaap gevallen en om half 8 heb ik haar gehaald voor de bv. Zi jligt nu weer te slapen. Ik heb lekker gedouchd. Nu ff ontbijten, opmaken en haar drogen. Wil uiterlijk half 10 van huis zijn. Paul heeft de mc en ww al in de auto gezet voor mij, de schat!
Nou als ik mijnzelf bij elkaar kan schrapen dan ga ik naar IrisB met Ingeltje. Wouden wij al sinds de 1e meeting maar kwam steeds niet voor elkaar. Nu hebben hun vrij en ik ben thuis dus hoppa.