September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O! wat mooi!
    Welk forum is dat nu weer!?
    Of zelf bedacht!?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste dames! morgen vroeg op om richting weesp te rijden...

btw irisb ... wi jgaan wel 20min lopen en dan moet ik 15 min crashen op jouw bank ;)

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad, Aimar niet 1 keer gehoord! Behalve net om 5:30 maar met speentje sliep hij weer verder...ik denk dat hij aan het dromen was.

LIEVE PISUM,VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! :D

@ Queen: ik ben erg benieuwd of Kyani wordt uitgekozen voor die shoot! Zou echt gaaf zijn! Ik ben de hele dag druk met werken en vanavond met notulen uitwerken en sol.brief schrijven.....maar ik zal proberen om vanavond even terug te lezen zodat ik weet of Kyani een fotomodelletje in de dop is ;)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedenmorgen

pisum gefeliciteerd meis.

om half 6 kwam robin weer gelukkig is ie nog gaan slapen na een speentje en kwam ie op 10 voor 7 weer nu ligt ie lekker te spelen in de box ik ff snel op het forum straks rene naar school en ik ff naar mijn ouders om te soppen. dus weer druk druk druk.

@kaatje leuke crea kanp dat tuben ik moet dat toch ook eens gaan leren.

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pisum gefeliciteerd meid!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik had gisteren echt weer een actie. Sophie lag er om 12.45 in. Om 14.30 werd ze chago wakker. Dus speentje gegeven, knuffeltje erbij en muziekje aan. Ze sliep zo weer. Om 15.30 werd ze weer wakker. Dus ik haar uit bed gehaald. Dacht zal even met diesel lopen. Ik pak de sleutels, deur dicht... heb ik de sleutels van de brievenbus bij me!
    Dus rondje met Diesel gelopen (met Sophie op mn arm) en daarna gevraagd of hij bij de buren mocht blijven.
    Ik kon 2 dingen doen, of naar mn ouders lopen (3,5 km) of naar mn broertje (500 meter). Aangezien ik geen buggy, telefoon of wat dan ook bij had ben ik maar naar mn broertje gelopen. Mn broertje woont op t kamp. Ja hoor zijn ze samen met hun zoontje naar de ha. Dus ik ben maar in die wagen wezen wachten. Om 17 uur kwamen ze eindelijk (Anna was nog op kdv) dus heb het uitgelegd, Sophie daar gelaten en ben met mn broertje Anna gaan halen. Om 18 uur kwam gw thuis. Die moest wel lachen toen hij het hoorde. Ach tis echt weer iets voor een chaoot zoals ik...

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We moeten trouwens om 10.45 bij het cb zijn. Heb de meiden nog maar ff teruggelegd na de fles (die liggen weer ko) Dus die zullen over een uurtje wel wakker worden. Anders zijn ze zo moe als ze bij het cb zijn. En nu kunnen ze dan na de boterham lekker naar bed.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb ook 2 mooie meisjes die kunnen zitten :evil:

10. LEUK!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jemig :( ik ben weer brak :cry: Kate werd wakker ... om half 5 kwart voor 5 :( huilend.
    Wij hebben eerst gewacht hoe het zou lopen maar zij was toch verdrietig. Dus Paul uit bed geduwd. Heb hem gezegd ook Dentinox te smeren. komt hij terug. Hij heeft haar gewiegd en gesussd. Maar kon in de donker de spul niet vinden :( (als je de deur open laat een beetje heb je licht bij de commode..) En ja hoor 5 min later begint zij weer. Weer afwachten maar nee, zij was echt verdrietig. Dus ik ernaar toe en Dentinox opsmeren en haar gewiegd en geknuffeld. Ik lag nog net geen 10 min weer in bed en zij begint weer :cry: Ik kon haar de borst geven, maar dit vond ik veel te vroeg! Het werd telkens een uurtje eerder, daar begin ik niet aan :cry: Maar zij huilde ook niet aan één stuk door. Was beetje huilen dan stil beetje brullen dan stil beetje jammeren dan stil etc.
    Meer kon ik niet voor haar doen. Maar had het wel héél moeilijk mee :cry: want het liefst leg ik haar bij ons. Dus de foon ging zachter. Zij huilde nog ene poosje door en de vogels werden ook wakker, dus werd ik helemaal gek :( :( Na 20 min of zo is zij in slaap gevallen en om half 8 heb ik haar gehaald voor de bv.
    Zi jligt nu weer te slapen. Ik heb lekker gedouchd. Nu ff ontbijten, opmaken en haar drogen. Wil uiterlijk half 10 van huis zijn.
    Paul heeft de mc en ww al in de auto gezet voor mij, de schat!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @funnyme jeetje wat een actie :( :p succes bij de cb!

13. jammer moet ook werken, julia kan wel los zitten en is super mooi haha

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate is ook mooi :D maar kan niet los zitten op de vloer of zo, alleen op schoot :(

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    anna en sophie zijn diep teleurgesteld dat er alleen aan Kyani gedacht wordt...

16. zei het net tegen julia en die was ook zwaaar beledigd dat ze vergeten werd.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Eva, nog niets terug gehad. zal wel aan het einde van de dag zijn ;)

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Anna en Sophie zeggen dat ze precies weten hoe Julia zich voelt

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr wat ga je voor leuks doen vandaag?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou als ik mijnzelf bij elkaar kan schrapen dan ga ik naar IrisB met Ingeltje. Wouden wij al sinds de 1e meeting maar kwam steeds niet voor elkaar. Nu hebben hun vrij en ik ben thuis dus hoppa.

Deel Deze Pagina