September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, denk dat Aimar en Mike met elkaar hebben afgesproken hier..
    Pff.. hier precies hetzelfde, als ik maar even de kamer uitloop gelijk dramatisch huilen met tranen.
    Maar hier kan t ook zijn tandje zijn, die bobbel onderin word al groter.
    En zijn billetjes zijn al kapot bij zijn gatje zeg maar.. :(

@Tweety, Mike geeft alleen kusjes aan zijn grote neef.
    Krijg ergens deze week de foto opgestuurd, echt enorm schattig!
    Wat fijn dat je de Crocs weer terug hebt! :D

@Ingeltje, ik vind je haar echt super!! :D

@Roshi, hoezo moet je dan niet de cc afbouwen?
    zodat Jenna wel genoeg vocht binnenkrijgt?

PISUM HARTELIJK GEFELICITEERD!! :whistle: :whistle:

@Funny, owjee wat een actie hahaha..
    Ik moet er ook wel om lachen, maar vooral om hoe jij t vertelt.

@Parr, aaah arme Kate. Waarschijnlijk heeft ze dus echt last van der tandjes :(
    Geef der maar een dikke *knuf*

Hier weinig te vertellen, de bult zit er nog en zijn billen worden al helemaal schraal.. :(
    Hij is nog steeds elke ochtend om 6 uur wakker, maarja pech gehad dan voor papa&mama. ;)
    Voel me niet zo lekker vandaag, dus weinig actiefs doen en vanmiddag komt me mams bakkie doen.

2. mijn verhaal staat op het andere forum

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Hier wel een prima nachtje gehad (ik sowieso, want ik heb heerlijk geslapen ;)) Hoorde net van mannetje dat hij er wel een paar keer uit is geweest voor het speentje, hihi.
    Femke ligt nu heerlijk vrolijk boven bij ons te spelen, de grootste herrie heeft ze! En af en toe rochelt en hoest ze er tussendoor...
    Ik hoop straks even naar het cb te kunnen om haar te laten wegen, dat kan van half 12 tot kwart over 12, ik hoop dat ze dan niet slaapt.

@Funnyme, hihi wat een actie!

@Pisum, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Parr, he balen wat een nacht meid....veel plezier vandaag (volgens mij gaan jij en Inge naar Iris toch?)

@Missy, rustig dagje vandaag!

Zo mezelf maar eens uit bed slepen, mannetje is net klaar met douchen, dus nu ben ik, hihi!
    Fijne dag!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Leuk! Heel veel plezier!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goodmorning ladies!

@pisum: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ingeltje: hmmm, ik betaal 35 euro per maand voor mijn lenzen per automatische incasso, dat is best veel maar krijg wel heel veel service er bij (gratis lensvloeistof, extra setje als ik op vakantie ga of zo en heb reserve nodig). Bril is in mijn geval minstens 600 euro dus op zich heb ik het er wel voor over. Zeker omdat het mijn ogen betreft.

@funnyme: had je dan wel eten voor haar bij je? Ik zou me daar dan het meeste zorgen over maken als ik zo lang de deur niet in kon.

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dank jullie wel voor de felicitaties! pff ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
    zo lief dat jullie eraan denken. ik voel me helemaal niet jarig, ik zit alleen maar te denken aan die stomme schoonfamilie die morgen ineens out of the blue op bezoek komt en voor onbepaalde tijd bij ons wil logeren :( en aan het feit dat mijn man over een maand werkloos is en nog niets anders heeft gevonden :cry:

7. Pisum gefeliciteerd met je verjaardag!

jammer dat je er zo veel zorgen bij hebt. dat van je sfamilie hbe ik gemist maar lijkt me idd niet echt fijn!
    knuff

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, aaaah meid dikke *knuf* voor jou!
    Als ik je ergens mee kan helpen, roepen he!
    Ookal ist maar om even te praten of iets..

Nou Mike is gelukkig wel vrolijk, maar gunt mama geen rust hahaa..
    En voel me echt belabberd, maar wil hubbie niet bellen offie eerder naar huis kan komen.
    Want hij moet ook om 13 uur naar de arbo.

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lieve Pisum:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik las op je hyves over je sfamilie, shocking! Gaat dat wel? Jullie zijn nog maar net verhuisd!
    Wie komen er allemaal mee?
    Knuffel voor jou hoor, het is ook nogal wat allemaal.

Funny, wat een actie zeg!

Roshi, fijn je weer effe te zien. Jenna goedgekeurd jeeej! Volgende week moet ik met Jill, maar dan moet ik werken, dus ga zo de afspraak effe verzetten, CB is hier om de hoek.

Parr, Ingeltje en Iris, heel veel plezier!

Anno, ik ga zo effe lezen.

Queen, spannend! (tsss, niemand die zegt dat Jill wél een knap kind is :x ;) )

Verder weet ik het niet meer goed :oops:

@ all, gisteren beetje gepraat en daarna aan het seksleven gewerkt :oops: :)
    We gaan binnenkort een keer uit eten ofzo, lekker samen. Lief gaf ook aan dat hij vindt dat hij het zo druk heeft met vanalles. Sinds Jill. Kom ik ook weer met mijn aandachttrekkerij :rolleyes: Maar dat gaf niet zei hij.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dank je missy. en ben je ziek dan?

anno ik zal zo nog even op het andere forum gaan lezen, jouw verhaal.
    maar gaat het goed met je?

dat van die schoonfamilie had ik hier ook nog niet verteld hoor.
    samengevat: we werden dinsdagavond gebeld dat mijn zwager, zijn vrouw en hun dochtertje (uit Marokko) vrijdag op bezoek komen. ze wilden het eigenlijk niet zeggen en het een verrassing houden. en dan ineens bellen van: we staan nu op het vliegveld (in Brussel..) kom ons maar halen!

ze hebben gewoon een ticket geboekt zonder enig overleg (wat als wij op vakantie zouden zijn.. en we moeten ook gewoon werken) en gaan ervan uit dat wij ze vanalles in NL gaan laten zien. en ze logeren ook bij ons dus.. in ons rommelhuis waar voor de helft geen elektrisch is en wat nogal gehorig is. ze willen niet zeggen hoe lang ze blijven, en mijn man wil dat niet vragen 'want dat is onbeleefd'. ik durf het zelf ook niet te vragen want dan zijn ze beledigd.

prima hoor als er mensen komen en ze mogen ook wel blijven slapen. maar op deze manier voel ik me enorm overvallen. en ik denk ook niet dat ze zich realiseren hoe duur alles hier is in vergelijking met Marokko, maar ze gaan er wel vanuit dat wij ze meenemen naar Amsterdam en Rotterdam en weet-ik-veel.. vandaar dat ik baal, want we zitten nu financieel ook nogal krap.

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, zou je even je tel nr willen pben?
    Heb een nieuwe telefoon en jou nummer is weg.. :(

12. Onder water

Onder water Niet meer actief

@ Queen , Hey! ik zag dat je Kyani ook op had gegeven voor Mim-pi,
    Ik Sylvie dus ook , en ik kreeg zo ongeveer dezelfde berichten als jou binnen :rolleyes:
    Volgens mij gaat het daar een beetje op de automatische piloot hihi.
    Maar het blijft wel spannend , ik hoor het morgen ook.
    Ik hoop dat in ieder geval 1 van onze kindjes het is [-o<
    Moest jij ook trouwens een foto van jezelf met Kyani insturen?

Groetjes

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Och wijffie :( Dit zou echt mijn allerergste nachtmerrie zijn!
    Ik haat onverwacht bezoek, maak me sowieso altijd veel te druk als er mensen komen.
    Is het wel netjes genoeg, wat moeten ze eten, waar moeten ze slapen?
    En dat heb jij dan nu in het kwadraat :(
    Onbegrijpelijk ook dat ze dat doen, is dat gewoon daar? Ergens moet het ook kunnen natuurlijk, het is familie. Maar jullie zijn net verhuisd! Pff... Zou echt willen dat ik iets voor je kon doen...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ooo... ik wist echt niet dat jouw meisjes al konden zitten. Die van mij valt namelijk nog om als een bowlingkegel....

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Speciaal voor Pisum

Happy birthday to you
    In de wei staat een koe
    En die koe zegt I luv you
    Happy birthday to you

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Anno, Funny: ik heb trouwens ook niet gedacht aan Kate, Raven, Jenna, Emma, Julie en vast nog iemand die ik vergeten ben :D

17. lief dat je het vraagt maar op de een of andere manier komt er steeds meer rust in mijn lichaam, elk uur iets meer.
    we hebben alleen maar leuek dingen in het vooruitzicht dus dat komt goed.

xxxxxxxxxxxxxxxx

18. ;) :D

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp

nee alleen foto's van kyani ;)

20. zo alles is al weer schoon, even wachten tot de vloer droog is en dan nog een wasje ophangen, julia zit lekker te hikken ind e wipstoel.

zometeen komt een dinnetje op de koffie, even kletsen over gisteren enzo.

vanmiddag nog geen plannen, als julia wil slapen ga ik denk ik even lekker psp'en

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina