September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier nog 1 die opgegeven is... ;) Hoor het ook morgen...

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hubbie belde net, arbo had afgebeld die vrouw is ook ziek.
    Dus komt voor mij mooi uit, kan ik vanmiddag even een tukkie doen en hopelijk voel ik me dan gauw beter!

@Pisum, jeetje ik lees nu het verhaal..
    Kan me voorstellen dat je echt zoiets hebt van lekker allemaal dit zeg!
    Is dat gebruikelijk in die cultuur dat ze zomaar langskomen en niet zeggen hoelang ze blijven? Anders kun je ook dingen verzinnen om te laten zien aan hun die geen geld kosten.
    En neem aan dat ze toch zelf ook gewoon geld meenemen en kunnen betalen voor eten enzo?

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Pisum: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik snap best dat het je overvalt dat je sfamilie nou net nu langs komt! Ik zou toch gewoon vragen hoelang ze komen, en duidelijk laten merken dat je gewoon moet werken. Dan maar een keer onbeleefd zijn...

@Ingeltje: Leuk kapsel!

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Pisum, dikke knuffel meid. Wat een verhaal zeg...had er inderdaad op hyves al wel iets over gezien. Kan me voorstellen dat het niet echt fijn is zo, grrr familie soms he! Succes met alles.

@Missy, fijn dat je hubbie naar huis komt, kun jij ff lekker rusten.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @jannes: wat een lief en creatief liedje :D thanks

@freesia en missy: ja het is wel gebruikelijk dat je zomaar bij een ander op de stoep staat en er vanuit gaat dat je kunt blijven logeren. en niet zegt voor hoe lang. alleen had ik het hier niet verwacht, omdat zo'n reis nogal wat voorbereidingen kost, ze komen nota bene van een ander continent. dus ik dacht dat ze dan wel even zouden overleggen of het uit zou komen enzo. voor hetzelfde geld waren we zelf op vakantie. verder moet ik nu ineens na gaan denken van, waar slapen ze, hebben we wel genoeg dekens, wat moeten we gaan eten (gasten kun je niets makkelijks voorschotelen helaas), en hoe kunnen we goedkope dingen gaan doen, en wanneer? etc etc.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Net met Kyano naar het CB geweest en hij is weer apk-gekeurd :D ! Lengte nu 73 cm en gewicht 9050 gram. Voor zijn lengte is hij redelijk licht maar goed hij krijgt genoeg te eten dus :) Ze vond dat hij mooi stevig kon zitten :D , mama weer blij! Hij heeft ook de hele tijd dat wij gepraat hebben los gezeten en met een speeltje gespeeld, dus gelukkig geen brulbuien dit keer :) Voeding was helemaal goed. 's ochtends geef ik hem al een tijdje een halve boterham met 150/5, 's middags hele boterham met 150/5 dan rond 14 uur fruithapje en soms klein flesje rond 16 uur en anders warme hap tussen 17 en 18 uur. Was perfect. Ik kan Kyano ook een toetje gaan aanbieden, dat deden wij voorheen nog niet. En de laatste fles ook nog een tijd aanhouden. Dus niks nieuws onder de zon!

Pisum gefeliciteerd meid! oei dat is echt balen dat je sfamilie ineens komt logeren :( Ik zou me er net zo druk over maken als jij doet. Zeker omdat jullie financieel wat krapper zitten. Sterkte ermee!!

Parr Kate weer vroeg wakker :(

Ingeltje Parr en Irisb heel veel plezier vandaag!

Freesia dat klinkt al een stuk beter!

Missy doe maar lekker rustig aan, gewoon hier komen beppen, werkt genezend :)

Zo ik ga even wat in huis doen voordat mijn ventje wakker wordt!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja Funny me hi hi zo'n actie zou een wupje-actie kunnen zijn :)

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zingen ze altijd in TV programma 'de Pfaffs'. Vind het zo'n grappige variant...
    Succes met je schoonfamilie.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, heb nog net even tijd om snel bij te lezen.
    Levi kwam om 03.00. lag hij op zijn buik, overdwars vast in zijn bedje :) Om 06.00 had hij honger
    Vanmiddag om 15.00 gaat Ferry met hem naar de dokter ivm zijn droge huid en exzeem wat niet over gaat

Tweety, ik knoei ook maar wat aan hoor met die tubes

Funny, Lekkere actie gister

Parr, Inge en Iris, veel plezier !

Pisum, ow nee je schoonfamilie op visite en blijven logeren ook? succes en als je het huis wilt ontvluchten dan roep je maar. kom jullie gelijk halen.. probeer toch een leuke verjaardag te hebben. knuff

Ga nog even Anno haar verhaal lezen,lunchen en werken. tot vanavond.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @pisum: gefeliciteerd.

Hier weer terug van het CB. wat is het daar toch altijd WARM he, of bij jullie niet? En zoooooo druk, damn! Luc was 77 cm en 10.060 gram, hij zat voor zn lengte iets onder het gewicht maargoed, hij krijgt zat te eten en hij is ontzettend actief met kruipen dus ik vind het allemaal best. Hoe is het hier verder? Ik ga zo even lekker wandelen met em, waait een keer niet zo hard.

11. bij ons scheelt het, de ene keer is het heeeel warm en de andere keer gewoon

dinnetje is weer weg, julia slaapt dus ik ga lekker psp'en

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Thanks for reminding me, ik had er zelf niet bij stil gestaan... :oops:

13. :whistle: :whistle: :whistle:

14. @Pisum: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (en héél veel sterkte én succes gewenst met de ongewenste logeerpartij...)

[attachment=0:3u4qg157]f otje.jpg[/attachment:3u4qg157]

@Ingeltje: Heb je al eens gedacht aan nachtlezen? Ik heb ze een poos gedragen en was er erg tevreden over. Helaas kregen ze mijn rechteroog na de geboorte van Jasmijn niet meer met nachtlenzen gecorrigeerd, dus moest ik weer terug naar gewone lenzen in combinatie met een bril...

@FunnyMe: 'Leuke' actie ;) ! Je mag het nog nét op zwangerschapsdementie gooien, jouw negen maanden excuus zijn bijna voorbij... :)

@Parr: Arme Kate, zo'n last van haar tandjes. En gebroken nachten zijn nu dubbel 'slecht' voor jou. Hopelijk gaat het vannacht beter...

@Ingeltje, Parr en IrisB: Veel plezier!

@Missy: Beterschap!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo ben er weer. pfff wat heb ik het warm zeg komt door het drukke rennen en vliegen denk ik. rene heeft een leuk feestje gehad op school als cowboy. heeft lekker gesnoept en gefeest hihi. mama flink gesopt bij opa en oma en robin met opa gespeeld die was onverwachts thuis. nu ligt robin weer ff uurtje plat en mag mama zo hier weer gaan soppen hihi ach ja hoort erbij en anders morgen weer een dag.

@pisum suc6 meis.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    het is wel rustig hierro :(

17. Emma heeft vannacht een ware slaapmarathon gehouden, pas om 9.50 uur :) vanmorgen werd ze wakker! En dat was dan ook nog omdat ik Jasmijn toestemming had gegeven om haar zusje te wekken, wie weet hoe laat ze uit zichzelf wakker was geworden...

En omdat Emma vandaag voor het eerst ook 's morgens een boterham kreeg (vult toch meer dan alleen een fles melk), liggen we nu behoorlijk achter op schema. Ze slaapt nu namelijk nog en heeft dus inmiddels haar fruit van rond 10.00 uur en haar boterham van 13.00 uur gemist. Ze is erg verkouden - haar bedje was vanmorgen écht smerig van het snot - dus ik laat haar maar lekker slapen, ze zal het wel nodig hebben...

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vanmorgen bij het CB geweest. Anna weegt nu 7215 en Sophie 7190. Dames zijn 68 en 68,5 cm. Keurig dus. Omdat we over een maand op vakantie gaan adviseerde de arts om nu alvast de prikjes te doen ipv met 11 maanden. Dus oke, meiden hebben de prikjes gehad.
    Ook mogen ze als de nutrilon op is over op volle melk. Dan moeten we wel vit D bijgeven.

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Agos, beterschappies voor Emma!

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Nee ik had niets bij me. Ik ben naar mn broertje gegaan en heb haar daar een flesje van mn neefje met ha melk ipv nutrilon 2 gegeven. Ik moest toch wat?

Deel Deze Pagina