Helaas, pindakaas! Je was ook maar 9 maanden zwanger (korter zelfs). Jij had wél recht op een zwaardere variant van zwangerschapsdementie...
Wij gaan 12 juni naar zuid frankrijk. Wanneer ben je geweest? Ze zeiden tegen mij dat het kon als er minimaal 4 maanden voorbij waren na de laatste entingen
julia slaapt al ruim 2 1/2 uur nog nooit meegemaakt. lekker hoor ben alleen nu wel klaar met psp haha zit aan de cola en m&m's slecht he, vond dat ik ze wel verdiend had haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gelukkig heb jij ook een cb dat niet meteen 'spastisch' begint te doen wanneer je kindje afwijkt van het standaard patroon. Als je kindje lekker in z'n vel zit, dat is dat toch het mooiste bewijs dat het allemaal lekker gaat. Toch...?
Helaas, pindakaas! Je was ook maar 9 maanden zwanger (korter zelfs). Jij had wél recht op een zwaardere variant van zwangerschapsdementie... [/quote] Die heb ik dubbel en dwars gebruikt na mn actie van gisteren. Morgen zijn de meiden 9 maanden dus voor vandaag nog maar wat leuks voor vandaag nog maar wat leuks verzinnen
Rayyan was trouwens behoorlijk zwaar vond ik, toen we eergister bij CB waren. Maar hij wil ook nooit stilliggen op de weegschaal (oh en op andere plekken ook niet ) en toen pakte zij zijn voeten vast, weet niet of dat effect gehad heeft.. was 9730 gram en 72 cm..
Eergisteren. Ik kan even niet nakijken wanneer Emma de laatste prikjes heeft gehad, ik heb het boekje op het cb laten liggen (ja, 'mag' nog een maand... )
Emma begint nu wakker te worden (ligt er 3 uur in) enne... ik vind ook dat jij iets lekker verdiend hebt hoor! Zit trouwens ook aan de (cafeïnevrije light) cola...
Goh, jij bent nog zó vergeetachtig dat je zelfs vergeet wat je twee seconden geleden hebt geschreven en daarom schrijf je het nog maar eens...
haha ik heb gewoon suikerbevattende cola en nog een halve zak m&m's haha moet nog bedenken wat ik vanavond wil eten, rik is naar de rechtzaak en is waarschijnlijk laat thuis, denk dat ik een eitje bak ofzo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
missy, kyani slaapt ook op haar buikje. ze draait haar zelf om als ze er genoeg van heeft. gaat altijd goed dus ik heb haar gewoon zo laten liggen al vanaf begin af aan dat ze op haar buik wilde slapen. ik kijk wel altijd voordat ikzelf naar bed ga maar voor derest neit hoor funny me, nee nog neits van gehoord geduld he zo hier ff wat dingen in huis gedaan (ja ik weer he ) wc schoongemaakt en gedweild. kyani en mijn bed verschoont was zit nu in de wasmachine hangt er 1 die had ik voor ik kyani ging halen dus die is al droog waarvan er al 1 laken vies is (kyani had koekie van opa gehad en die ging net zoals op het filmpje der mondje en handjes afvegen aan het laken ) dus die zit ok weer in de machine. Dus nu heeft ze der nieuwe set van disney tige rop der bed is echt een leuk setje heb hem ok al liggen voor als ze der dekbed heeft als ze groter is Zal straks ff foto maken en meteen kayni showen haha die ligt er nu lekekr in weg te dromen al
Ik ga Jasmijn helpen Emma uit bed te halen . Leuk om die twee te horen kletsen door de babyfoon. Althans: Jasmijn maakt gekke geluiden en Emma moet er hard om lachen. Ik haal zo meteen dus gelukkig wel een vrolijk meisje uit bed... Nou, die tweede boterham laten we dus maar zitten vandaag. We houden het maar bij het fruit en een fles melk... Tot later!
heeey ik hoor kwebbels. ga mijn meisje knuffelen en een koekje geven en dan horen jullie mij straks weer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx