bij rene was het vanaf 1 jaar idd dat ie aan de vollemelk mocht. ik moet maandag naar het cb zal het dan wel horen of ie naar gewone melk mag.
@steen heb nog niks gedaan thuis behalve de vaatwasser leeggeruimd en met rene buiten gestoepkrijt hihi.
Leuke beddengoed Queen! Femke ligt ook heerlijk op een oor. Verder weinig te melden hier...zal zo even de gegevens voor de lijst pb-en.
volle melk: huh? daar zit toch veel minder aanvulling in qua mineralen en vitaminen dan in opvolgmelk? volle melk is gewoon voor d'r bij (bij de boterham zeg maar), maar opvolgmelk is echt nog een deel van de voeding dacht ik... Misschien als je op 1 fles zit dat het dan logischer is? Maar ik ga nu nog geen 3 flessen koemelk geven hoor...
Als het echt niet zou mogen zouden ze het ook niet vertellen toch? Ik bedoel de arts vertelde dat er een onderzoek was geweest dus dan zal het wel. Ik denk dat kindjes de stoffen wel uit andere voeding halen (vertelde eerst aan haar dat ze heel goed vast voedsel eten) dus ik neem aan dat dat ook een vereiste is. Maar ieder moet voor zich weten wat ze doen toch? Jeeej Gizem d'r 8ste tandje is door!!
Hey! Ik heb het net echt gezellig gehad met Kyano Eindelijk weer eens een echte vrolijke dag. Hij heeft lekker zijn boterhammetje gesmuld, daarna even in de wipper gezeten toen was mama aan de beurt voor de boterham en vanaf toen hebben we heerlijk samen gespeeld op HET kleed Hij kruipt echt in zijn achteruit de hele kamer door, het kleed is al snel uit zijn buurt Nu ligt hij in bed en dadelijk gaan we nog even naar een kinderverjaardag. Dochtertje van mijn vriendin is jarig geweest gisteren en Dennis is wat eerder thuis dus dan gaan we zo even. @ Tweety hi hi leuk hoor Rene als cowboy! @ Lola zo zeg Emma is de slaap van een aantal weken geleden in aan het halen! 8) Ha ha leuk hoor die kwebbelende tantes! @ Funny me wat een lekkere kleine meiden nog! @ Missy ha ha Mike lag dus lekker te kraaien op zijn buik Zeg stelletje snoeperds! [-X @ Queen erg leuk dat bedlaken!! @ Jale wow tandje 8 al! Dan loopt Gizem voor op Kyano Ik denk dat hij een goede 2e is met 7 tandjes 8)
@funny: ja dat bedoel ik ook, dat het dan meer een soort aanvulling is (volle melk als deel van een volwaardige voeding). In ons geval is dat nog niet het geval denk ik, alhoewel? Ze heeft nog papfles 's ochtends maar ik kan daar ook brood + melk van maken (of pap uit een bordje), dan brood met fles en fruithap en warme hap. De warme hap eet ze meestal 1/2 of 3/4 op. Ik wil eigenlijk dat ze eerst de hoeveelheid van een heel potje eet (200gram). Maar misschien doet ze dat pas als ik de hoeveelheid melk afbouw. Ik ben al van 3x210/7 naar 210/7 + 180/6 + 180/6 gegaan.
hier nog geen tandjes hoor en jullie geloven het nooit, julia ligt er al weer in en het is ook al stil. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hi hi wat een slaapkoppen hebben wij vandaag Kyano ligt ook al een tijd te slapen. We hadden eigenlijk gedacht tussen 4 en 5 op de verjaardag te zijn Pff dacht ik vanmiddag het beddengoed te verschonen en dus een lekker fris slaapkamertje te krijgen....zijn ze vlak achter ons huis mest aan het uitrijden Het stinkt dus verschrikkelijk Vanavond nog maar een keer opnieuw luchten. Kyano heeft trouwens erg weinig gedronken vandaag. Zijn eerste flesje kreeg hij met moeite 150cc op en vanmiddag nog minder, van de 150/5 liet hij ruim 30cc staan En dat is alles wat hij tot nu toe gehad heeft. Geef ik hem maar 210/7 bij zijn laatste fles. Hij heeft wel redelijk goed diksap gedronken maar het viel me op dat hij ook vrij weinig geplast heeft. Even in de gaten houden dus.