September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen ja buiten dat ik bij mijn ouders heb gepoetst niks gedaan. heb daar de keuken gedaan dus wel genoeg eigenlijk he.

@funny toen rene naar de "gewone"melk mocht heb ik het ook gedaan het cb zei toen ook dat al die opvolgmelk toen dus de nummer 3 vanaf 1 jaar geld klopperij was en als je kind dus goed eet het niet uitmaakt. ik hoor het as maandag wel zal wel lekker uitkomen ben nu met het laatste pak bezig. scheelt weer vit d heb ik al in huis van rene dus dat gaat in 1 moeite door hihi.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kyani slaapt nog steeds :p al avnaf kwart voor 3 :D
    wel makkelijk ben nu aan eh tkoken chicken to night lekker makkelijk.
    broer moet weer half 6 weg dus weer vroeg eten :(

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier vond ze dat ik of een papfles mag geven, of boterham met een flesje gewone melk. Bij de boterham gewone melk. Een heel potje eten ze hier ook niet. Maar dat was niet erg. Ze eten goed groenten en fruit en dat was het belangrijkste. Dus mochten we de nutrilon wel laten staan.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Okee, duidelijk verhaal van het CB... Het zal ook wel kunnen maar het voelt gewoon een beetje apart... na al die maanden melk...
    Geef je dan wel vit D erbij? 5 of 10 druppels? Wat zei jouw CB?

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ben ook benieuwd wat ze voor Sara adviseren over kleine 2 weken. Die eet vol bord pap in de ochtend, boterham met 180/6 in de middag, 200 gram avondeten en al yoghurt na. En voor het slapen gaan nog maar 120/4.

6. staat weer bericht op het andere forum

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ben nu ook wel benieuwd wat ze hier in Belgie zullen zeggen volgende week. Gizem heeft ongeveer het zelfde schema als Sara...(goh raar he ;)) 's Morgens of brood met fles of een bord pap, rond 10.00 uur fruit, 's middags boterham + fles, s middags nog een fles, warme hap + yoghurt en voor ze naar bed gaat ook nog een fles.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    10 druppels erbij

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij rene was het nog 5 druppels hihi moet je kijken wat er al kan veranderen in 1,5 jaar tijd

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hallo dames !!

@ Pisum : Gefeliciteerd met je verjaardag !

@ Funny: Ow jee wat een actie !

@ Parr: he bah wat een nacht weer.... Hoop dat het vanacht beter gaat !

@ Jannes: :) Dat leidje zingen ze ook bij de “Pfaffs” ! Wij zingen het hier thuis ook sinds we het van hun gehoord hebben :)

Jeeejjjj Emma en Rayyan 8 maandjes alweer ! ! ! :whistle: :whistle:

@ Queen: Ohhh wat ligt kyani er heerlijk bij ! Jaimy leg ik op haar rugje in bed maar tijdens haar slaap rolt zij op haar buik om verder te slapen.. En dat terwijl zij overdag totaal niet graag op haar buik ligt (!)

@ Jale: Jeejjj ! ! Gizems 8ste tandje ! ! Ongelofelijk Jaimy heeft er pas 2 !

Zo ben weer een klein beetje bij.
    Op dit moment word ik weer een beetje tureluur van Jaimy , ze rolt op haar buik en begint dan hysterisch te huilen na 5min zelf spelen. In het begin draaide ik haar terug op haar rug maar kreeg als snel door dat het een spelletje werd en dit haar manier is om mijn aandacht alsnog te krijgen , want ik had me dan nog niet omgedraaid of ze lag alweer op haar buik hysterisch te doen. Ik probeer het te negeren maar vind het soms zo moeilijk en geef er dan maar weer aan toe :oops:
    Toen ze net geboren was lag ze het liefst op haar buikje en zo sliep ze ook heel vaak in de box , nu ze wat ouder is lijkt ze er een hekel aangekregen te hebben. Ze kan zich op der buik hooguit 5 min vermaken en dan is het brullen geblazen en hoe langer ik haar negeer hoe harder zij gaat brullen.
    Terwijl als ze in bedje ligt en ze rolt op haar buik dan is er niks aan de hand en slaapt ze zelfs gewoon (!) Ze leert zo natuurlijk ook nooit terug draaien als ik maar blijf toegeven :( Alhoewel ze wel al 3x zelf is terug gedraaid maar weet niet of dat meer onbewust is geweest als bewust.
    Hebben jullie misschien tips of ideetjes om het voor haar op der buik spelen leuker te maken en niet meteen of na 5 min hysterisch te worden omdat ze MIJN aandacht wil ?
    Ik kan niet elke minuut van de dag die ze wakker is aan haar hangen of zitten om haar te vermaken ( alhoewel dit wel deels mijn schuld is denk ik want toen ze kleiner was , lag ze altijd bij mij of hubje of in bed.... )
    Ze moet het ook zelf doen , het ging zo goed ook met haar driftbuien maar nu heeft ze weer iets nieuws gevonden waarop het negeren voor mij weer moeilijk word :oops: Want een volume komt eruit soms :confused:

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey ladies.....

Even snel....lekker gewerkt. Aimar heeft een goede dag op het kdv gehad. Blijkt dat alle peuters hem erg lief vinden :) (tja....je hoeft maar naar Aimar te kijken en hij lacht naar je :D

Dit stond er in zijn mapje:
    I. zegt: "hij lacht naar me" en aait je over je bolletje. M. komt er ook bij en aait jou ook, en jahoor, nu een gulle lach voor haar! Je bent er zo druk mee dat je bijna vergeet dat je met je fruithap bezig bent.

Volgens mij is het wel een heel sociaal mannetje, die zoon van mij!

Even een vraagje: zijn er intussen nog kindjes die nog niet van rug naar buik rollen? Zo niet, dan is Aimar bij deze uitgeroepen tot 'Slome Henkie' van alle September-baby's.

Ik ga niet op iedereen reageren want ik moet nog notulen uitwerken voor mijn werk.

@ Pisum: pfffff...wat een gedoe met die onverwachtse visite zeg.....Ik hoop dat ze niet al te lang blijven. Ook hoop ik dat je vriend snel een nieuwe baan heeft gevonden. [-o< Knuffel voor jou!

Misschien tot later en anders tot morgen!

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, leuk stukje!

miracle, okay grappig dat ze dan toch wel lieve rop haar buikje slaapt.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    even advies gevraagd,
    Sophie heeft sinds een paar dagen dat ze niet meer in bed wil. Alleen 's avonds. Overdags gaat goed. Ze gaat echt heel hard gillen. Terug gaan, speentje geven enz helpt allemaal niet. Ze blijft gillen tot ik (papa wil ze ook niet) haar eruit haal en haar in slaap wieg. Ik weet dat ze zich niet goed voelt, tandje, verkoudheid, ontstoken oogjes en wil haar met alle liefde in slaap wiegen. Maar ja ik ben ook heel bang dat ze dan nooit meer in bed wil slapen. Help!!!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia welke buggy hadden jullie nou genomen? en hoe bevalt ie nu je heb al weer ff hebt?

@eva lief stukje hebben ze geschreven volgens mij is het een echte bink die alle meisjes versierd daar.

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het is afhankelijk van het merk zei ze, maar ze moeten 10 microgram??? ofzo hebben. Moest ik maar even op het doosje kijken... Bij het ene merk 5 druppels en davitamon was het waarschijnlijk 10 druppels

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny o wist niet dat het verschilde per merk.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik ga zo bijlezen maar kom eerst spammen! :p :p
    Was een gezellige dag. Helaas stomme files op de heen en terug weg. Vooral voor ingeltje :(

Kate zit hier even los!!

You're mine!

Hoor jij mij wel?

naar mama Ingeltje kijken

iedere keer dat ik de fototoestel tevoorschijn haalde op de vloer, kwam Julian in hoge tempo, jaja hoge tempo :confused:, naar mij toe:

Ewout en Kate

Ewout en Julian

Ewout met de vleugels van zijn kip

IrisB en Ewout

Julian kruipt onder de tafel, later deed Ewout hem na hahaha :)

they all want a piece of Kate, back off! rustig rustig jongens :D

delen! delen! yohoooo delen beebs :)

IrisB en Kate voeren leuke gesprekken!

en dit bedoelde ik met Kate.. zij wilt staan maar kan niet los natuurlijk. Maar vindt het geweldig! Hier hou ik haar heupen losjes vast anders doet zij scheef buikdansen. Mag af en toe van mij staan.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pfff...notulen zijn eindelijk klaar.....ik ben moe! Nu nog even de flessen van Aimar schoonmaken en dan lekker naar bed. trusten voor straks!

@ parr: leuke foto's! Ik vind die van IrisB met Ewout in de draagdoek erg mooi!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @iris ingeltje en parr leuke foto's meiden. ziet eruit als een geslaagde dag.

het is stil hier iedereen songfestival aan het kijken?

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke fotos!

hier izjn we naar net 5 kijken :D

Deel Deze Pagina