September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @funny een thema is ook erg leuk hoor, maar ik bedoel een heel feest in een zaaltje waar het kind helemaal doodmoe van wordt en er eigenlijk geen drol aan vindt is niet leuk.
    maar een thema, waarom niet
    miss doen wij dat ook nog wel,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Niet lullig bedoeld, maar dat zou dan weer niet mijn keuze zijn...

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik zou er BIEDEN opzetten ipv een bedrag, misschien biedt er gelijk wel iemand 30euro ofzo?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi wordt volgens mij op woensdag 1. Neem dan vrij en ga overdag iets leuks doen met gezinnetje. Opa's en oma's kunnen dan een bakkie komen doen en vier zijn verjaardag verder op een zondag middag. Paar uur is idd zat voor ze.

Ga denk zelf een lekkere taart bakken en versieren. Zo'n dure taart van de bakker hebben ze toch nog geen idee van.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    roshi dat staat er ok maar wel in advertentie wat ik e rminimaal voor wil hebben ;)

verjaardag: kyani is op een maandag jarig. dit ga ik op d edag ervoor vieren dus 6sept. is op zondag. en dan alleen smiddags en smorgens. en dan slaapt kyani gewoon wanneer zij wilt slapen.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat, op vakantie gaan?

Ja ik ben er misschien wat makkelijk in. Wij hebben geen zin om onze hele vakantie om te gooien. Ik kan niet eerder, maar wil zeker niet later. Als we thuis waren geweest, hadden we het voor fam/vrienden ook niet op de dag zelf gevierd (jarig op woensdag). En ik hecht gewoon nog niet zoveel waarde aan een verjaardagsfeestje. Ze wordt 1 -> snapt het niet en onthoudt het niet, dus voor haar maakt het toch niets uit.

Heb het er ook met mijn ouders over gehad en die hadden ook zoiets van: lekker op vakantie gaan, dat feestje komt wel. Mijn s-mama vond het niet zo leuk, maar begreep wel dat wij onze vakantie niet gaan verzetten omdat oma het jammer vindt.

Ik vind het belangrijk dat wij het met z'n drietjes vieren op de dag zelf. Het is tenslotte een bijzonder moment voor ons. Maar of we het nou een week eerder of later vieren voor vrienden en familie, kan ik me echt niet druk om maken.

Zodra ze oud genoeg is om het te snappen (2-3 jaar) zou ik dat niet meer zo snel doen. Maar dat vind ik anders.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier zijn ze zaterdag 15 aug jarig. Dan wordt het ook gevierd. Er zijn al familieleden die hebben gevraagd of we het niet op zondag 16 aug kunnen vieren maar daar begin ik niet aan

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja misschien heb je daar wel gelijk in.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je moet je bestanden ook opslaan als .doc, net als een word bestand,dan is het gewoon met elk programma te openen!

10. MINIMEETING

een tijd geleden heb ik het hier geplaatst en via pb kreeg ik verschillende reacties maar er zijn er weer verschillende afgehaakt enzo.
    niet erg want we hebben nu een klein gezellig clubje maar we willen er graag een iets groter gezellig clubje van maken dus:

22 mei vanaf 11 uur bij mij thuis.
    pb als je intresse hebt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Waar woon je?

12. bladel, onder eindhoven en tilburg

xxxxxxxxxxxxxxxx

13. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Gizem is op een dinsdag jarig, dus we vieren het waarschijnlijk de zondag ervoor. Zat zelf te denken gewoon 's morgens en 's middags. Is ze moe dan gaat ze naar bed, pech dan voor de visite. Die kans zit er gewoon in met zo'n kleintje....

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh wacht waarschijnlijk red ik dat sowieso niet, want dat is mn laatste werkdag die periode

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Daar komt onze pup Nora vandaan, die helaas niet ouder mocht worden dan 4 maanden...

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Eerste verjaardag: wordt hier gewoon net als andere verjaardagen gevierd. Het zal voor ons speciaal zijn, maar dat geldt voor elke verjaardag, ik heb niets met een 1e apart ofzo.
    Mijn schonzus was ook helemaal op en top voorbereid op de 1e verjaardag, we moesten dan allemaal om de taart heen gaan staan omdat het de 1e verjaardag was en dan werd er een foto gemaakt. "Lekker spontaan"
    Mijn vriendin die die dag bij me logeerde mocht niet meekomen, want dan zou ze op de verjaardagsfoto's van mijn nichtje staan... :( pfff wat een gedoe zeg.
    Gewoon lekker jarig, cadeaus, taart en visite!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, heb al een afspraak :(

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij hadden bij rene bumba heb een slinger laten maken buiten op de deur had ik een opblaasbare 1 van de xenos en ballonnen. wij vieren de kinderverjaardagen gewoon op de dag dat ze jarig zijn ieder voorzich ik vind het niet leuk om het te verschuiven ok als ze 1 zijn dan snappen ze het niet en als ze 2 zijn ook niet maar dat is mijn gevoel. zo hebben we rene zijn verjaardag vorig jaar dus verschoven nou dit voelde voor mij zo rot maar dat kon niet anders want robin werdt die dag weer geopereerd. heb wat foto's van de versieringen van rene zijn 1e verjaardag.

traktatie kdv er zat een doosje krentjes achter

de slingers

de taart

zijn stoel

19. aaaaaaaah sielug
    hoe kwam dat?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    1ste verjaardag: Ik ben afgelopen week begonnen met het cadeau... namelijk een heel mooi fotoalbum voor Teun maken van zijn 1ste jaar. Ik maak hem digitaal met mooie achtergronden en bij elke maand schrijf ik een stukje over zijn ontwikkeling. Nu heeft hij er nog niet veel aan maar later wel. Ik vind mijn albums van toen ook super leuk. Natuurlijk koop ik ook nog wel iets om mee te spelen voor hem. Ik ga als Teun 1 wordt iedergeval ook een HEMA taart bestellen (via site) met zijn naam er op, zo leuk en helemaal niet duur.

Deel Deze Pagina