Oh nee was valkenswaard. Diesel kwam uit bladel. Dit is Nora dr verhaal: Onze pupje Nora kwam bij een o zo aardige mevrouw uit Valkenswaard. Moeder was niet aanwezig. Die vrouw zei dat de moeder van de pups bij een vriendin bij haar was. (achteraf gezien heel fout!) Vader was er wel. Pups waren inmiddels 10 weken daarom zochten we er niets achter. Nora is nog ontwormd voor we haar meenamen. Eenmaal thuis heeft ze een hele lange worm uitgepoept. Dierenarts gebeld en die zei dat het kon. Was verder niet erg. De dag voordag Nora 4 maanden was ben ik zoals gewoonlijk met haar naar buiten gegaan. Ze wilde niet lopen dus ik heb haar gedragen en buiten op het gras gezet. Ik vond het wel heel raar, dus thuis maar lekker op haar kussen neergezet. Ik ben even boven gaan opruimen en toen ik beneden kwam had Nora alles ondergepoept. Dus ik heb haar voorzichtig onder de douche gezet. Ze bewoog helemaal niet en ik had er een heel slecht gevoel over. Ik heb mn eigen dierenarts gebeld en die had cursus. Was geen vervanger. Heel vaag allemaal. Andere dierenarts gebeld en ik kon meteen langskomen. Nora bleek een flinke ondertemperatuur te hebben en was in shock. De dierenarts heeft een infuus ingebracht en daarna moest ze in de couveuse. Ze wilden nog wat onderzoeken doen en zouden na een uur bellen hoe het met haar ging. Na een half uur werd er al gebeld of we langs konden komen. Wij meteen erheen. De dierenarts liet een foto zien. Ze hadden een rontgen van haar longen gemaakt en daar was zoveel bloed in gekomen dat ze in shock was geraakt. Als ze de volgende morgen zou redden dan had ze het ergste gehad. De dierenarts adviseerde ons om haar mee naar huis te nemen. En haar daar goed warm te houden met kruiken enzo. In de dierenkliniek was namelijk tussen 20 en 8 geen dierenarts en dan zou ze helemaal alleen zijn. Dus we hebben haar meegenomen. Nora spuugde inmiddels veel bloed. Ik ben lekker met Nora gaan liggen. Om 20.05 belde de dierenarts hoe het met haar ging. Het ging redelijk. Ik heb de telefoon neergelegd. Nora tilde haar koppie op en legde die op mn hand toen kwam er een hele plas bloed uit haar bekkie en neusje. Ze ademde niet meer en is toen ook meteen gestorven. Ik heb na een paar dagen de fokker gebeld en die zei letterlijk "Ik kan er niets aan doen. Je krijgt van mij geen geld terug en ook geen nieuwe pup" Terwijl ik haar alleen op de hoogte wilde brengen dat 1 van haar pups was overleden. Nora is nooit zindelijk geweest, ze groeide ook amper en achteraf gezien was Nora ' niet goed'. We hebben een gesprek gehad met de dierenarts en die denkt dat Nora doorgefokt is geweest. Ik heb het gekopieerd van internet, waar ik mijn verhaal heb opgeschreven als waarschuwing. Ik heb het er nl nog steeds ontzettend moeilijk mee
jeetje krijg hier gewoon kippenvel, dat mensen zo iets kunnen doen. lijkt wel of het vaker is gebeurd aan de reactie van die fokker te lezen geloof meteen dat je het er nog moeilijk mee hebt als ze nou gewoon ziek was ofzo maar zo knuff meis xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey kletstantes!! Jezus ik heb volgens mij meer dan 10 pagina's bijgelezen en dat in een paar uurtjes tijd Ik was vanochtend weer een stukje gaan lopen met Kyano en echt alles gecheckt van te voren; schone luier om, geen honger, geen slaap, speeltje mee dus mama was er klaar voor! De hele wandeling is hij superlief en brabbelt lange verhalen, totdat we de supermarkt ingaan.............BRULLEN ! Ik ga hem er dan niet uithalen want dat lukt gewoon niet als ik alleen ben, dus de hele winkel was ervan op de hoogte dat Kyano binnen was Toen ik uiteindelijk betaald had, heb ik hem uit de buggy gehaald want hij was echt bijna hysterisch . Even met hem op de arm gelopen en toen ik buiten de passage was hem weer in de buggy gezet, no problem weer helemaal vrolijk en niks aan de hand Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Het heeft echt iets met de supermarkt te maken maar hij gaat altijd mee en nog nooit is het een probleem geweest. Ik snap er echt niks van Gisteravond bij onze vrienden is het namelijk ook gewoon goed gegaan. Heeft hij lekker gespeeld en gebrabbeld dus het heeft niet met eenkennigheid te maken.
@funny o wat erg. @wupje vreemd snap het ook niet. @anno heb net ff gekeken maar bladel is niet erg makkelijk te bereiken met het ov geloof ik.
Lindaa fijn dat het werk je zo goed bevalt! Zo zeg Michelle gaat goed! =D> Eva Kyano rolt nog niet bewust van buik naar rug. Soms balanceert hij een beetje en valt dan weer terug. Zal ook wel een tijdje duren net zoals het rollen van rug naar buik Irisb welkom in de ongesteldheidsclub Jammer voor je maar het zat er natuurlijk wel aan te komen. Funny me oh die echofoto is echt mooi! Och jee wat een droevig verhaal zeg. Ik kan me daar ook altijd zo kwaad om maken. Voor sommige fokkers telt alleen maar geld en ze houden niet van de beestjes. Parr ik mix kiwi altijd met banaan of peer, soms met appel. Oh ik lees dat jij geen ander fruit had . Pff meid wat is het lastig nu voor jou, oefeningen / in beweging blijven terwijl dat niet lekker gaat. Knuff voor jou Cossy wat een stoere foto! Missy Kyano krijgt 150/5 bij zijn boterham en meestal gaat dat flesje ook leeg. Soms laat hij 30cc staan Roshi jeetje zeg een zaaltje met band en een clown afhuren voor een 1-jarig verjaardagsfeestje! Zal hier echt niet gebeuren, gewoon lekker thuis met familie en idd wel een grote taart!! En misschien een kleintje speciaal voor Kyano om met zijn handen lekker in te wroeten ha ha Anno waar woon je precies? Oh ik lees al in Bladel ... 22 mei is volgende week vrijdag toch? En dan met kids? Tweety leuk hoor die fotos van Rene zn verjaardag
Funny, wat zielig Heb deze net gemaakt voor mijn pas bevallen vriendin http://i43.tinypic.com/5kr09y.jpg
funny> met egoistisch bedoelde ik het nichtje van mijn mannetje, zij heeft een feestje gehouden van 15 tot 22 in een zaaltje (kindje kon dus niet naar bed!!!) dat vind ik egoistisch. Ookal weet ik dat Jenna er niets aan gaat hebben ik ga toch heus wel een thema doen al is het alleen al voor de bekers/bordjes en het tafelkleed en de taart, leuk toch Wat een onzin dat mensen vragen of je het op zondag wil vieren, ze zijn toch op zaterdag jarig, mochten ze nou door de weeks jarig zijn dan kan ik het wel begrijpen. Jannes> heerlijk zeg! lekker met z'n 3tjes vieren. Denk niet dat mijn mannetje dat zou doen maar ik ben er ook voor Queen> iemand gaat echt geen 30 euro bieden als jij erin hebt staan dat je er 20 voor wilt hebben maar goed het is jouw advertentie het was alleen een tip van mij Tweety>leuk gedaan!!! Anno> ik kan ook niet, sorry. Over minimeeting gesproken> "ons groepje van 7" heeft 31mei afgesproken, aangezien ik geen zin heb dat sommige denken dat het stiekum gaat wil ik het even melden. Weet je wat ik leuk vind, jullie zijn (bijna)allemaal van die creabea's en gaan vast hele leuke dingen doen voor de verdagen van jullie kanjers, ik kan dan lekker ideetjes opdoen aangezien Jenna als 1 van de laatste jarig is pardon? nou als mijn vriendin niet welkom is dan ben ik het ook niet dus zou niet gegaan zijn...
En ik heb er zin in =D> Uitnodiging voor Levi zijn verjaardag: Ik wil een leuke psp uitnodiging maken en omdat ik niet veel uitnodigingen hoef te versturen wordt het 20x30 of 18x13 cm. Even kijken. Ow ik hoor Levi, ga hem maar even uit bed halen.
@tweety wij zijn met de bus bereikbaar hoor @wupje 22 mei is volgende week vrijdag ja @roshi je bent het niet verplicht te melden hoor, maar goed zo is iedereen op de hoogte. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@iris: waarom geef je nog geen kiwi? Vast vanwege schema van Stefan Kleintjes. Of niet? Ik heb gisteren toevallig nog eens het schema bekeken en de tekst erbij nog eens gelezen (van BV.com) en toen zag ik dat hij zelf ook schrijft dat het een zeer voorzichtig schema is met name gericht op het voorkomen van allergieen (bij al dan niet allergisch aangelegde kinderen). Ik ben er inmiddels achter (door uitproberen) dat Raven (nog) nergens allergisch voor is. Tot 7 maanden heb ik me keurig aan het schema gehouden, maar nu geef ik haar wel aardbei en kiwi en volkorenbrood en het gaat prima. Ik vind het zelf namelijk jammer als ik te lang wacht met voedingsmiddelen wat niet hoeft (omdat ze nog nooit ergens op gereageerd heeft is de kans ook nihil dat dat alsnog gebeurd), want er is ook een kans dat ze iets dan niet meer lust. Ik ben benieuwd naar jouw overwegingen om je wel strikt aan het 'zeer voorzichtige' schema te houden. @funnyme: Hello Kitty! Wij gaan zefl overigens geen thema doen maar gewoon familie en kindjes uitnodigen. Ik was ooit op de 1e verjaardag van dochtertje van vrienden en die hadden al hun familie en vrienden (met heel veel kleine kids) uitgenodigd, de hele dag door was het superdruk (je kon nergens zitten zo druk). Dat arme schaapje was helemaal overdonderd en overprikkeld. Zo zielig! Dat wil ik dus echt niet! Ik nodig opa's en oma's en tantes uit en een paar vriendinnen met kindjes voor een uurtje om 3 (max.). Of 's ochtends familie en 's middags vriendinnen oid. En natuurlijk taart en slingers en zingen. Raven gaat het toch niet onthouden en ht wordt al heftig genoeg voor haar. @tweety: leuke verjaardagsversieringen! Oja, Raven eet sinds gisteren 2 (!) hele boterhammen met korst en dan nog 180 cc fles erachteraan... Ik zei van de week nog dat ze niet zo veel at, haha, maar dat is nu dus anders! Warme hap gaat er ook heel goed in ineens. @parr: wat een supermooie zwemfoto!