September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    huh? waar is iedereen ineens?

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik deed een poging om mn presentatie te gaan schrijven... Maar goed lukt niet echt

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, owwwww is dat de clue van dat programma. ;)

@Anno, wie komen er nu nog maar dan?
    Edit: zie het al..
    Is t misschien dan niet leuker om het wat later te verschuiven zodat wat meer mensen kunnen?
    (Want ik wilde niet afzeggen, maar die dag viert mijn opa ook zijn verjaardag kwam ik eergisteren achter..
    Maar ik had zoiets van ach heb dit al afgesproken.)

@Wupje, whahaha die Kyano!
    Die heeft nu al een hekel aan boodschappen doen. ;)
    Hoeveel krijgt Kyano nog in de middag aan melk?
    Dus 150/5 in de ochtend en bij zijn boterham en dan pas weer laatste fles?

@Roshi, had je nog naar datums gekeken?
    Of wil je gewoon stiekem niet afspreken? ;)

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo net de kapper gebeld en ik kan terecht, dus ik ga afsluiten en lekker naar de kapper.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @anno ja idd met de bus is bladel te bereiken maar das nog bijna een uur en zag ook dat de ns werkzaamheden heeft aan het spoor dus ben dan 2.40 min onderweg. jammer anders had ik wel willen komen.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @funnyme aw wat sneu :( Wat je wel had kunnen doen is de dierenbescherming op de hoogte brengen. Kun hun in vervolg opletten bij die mevrouw.

@wupje heb je al een andere supermarkt geprobeerd? Dan weet je of het in het algemeen aan een supermarkt ligt of juist die. En dan kun je naar de volgende aanwijzing zoeken.

@kaatje was dat dus die vrouw die ik toen buiten bij jou zag?? Echt mooi baby!

1e verjaardag Kate's dag valt op de donderdag. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig met haar 1e. Maar ik denk dat Paul en ik het gewoon klein gaan vieren op die dag zelf (zoals Tweety versierd heeft) En dan in het weekend voor famioie en vrienden. Maar wel passend aan haar schema. Geen zaal verhuur of thema.

7. dat is idd een hele reis.
    jammer volgende keer beter

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi uit wie bestaat "ons"groepje van 7 dacht dat julli met 6 waren mis er een geloof ik hihi.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anno, mijn reactie nog gelezen?
    Misschien toch de datum iets verder verschuiven dat er meer mensen kunnen komen?
    Want Eva & ik kunnen makkelijk ook gewoon een x tussendoor bakkie komen doen bij je.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @funny: hmmm, vervelend dat het niet wil vlotten!

@jannes: ha, hetzelfde idee had ik ook. Morgen ff lekker naar de kapper.

@tweety: freesia maar die was er vorige keer niet bij, toen waren we dus met 6.

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Owww... en er mogen geen extra mensen worden toegevoegd aan dat groepje van 7? ;)

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb een probeersel in de babycook zitten.
    Aardappel met wortel en erwtjes (dat kent ze al dus dat gaat er wel in) met een takje tijm en rozemarijn om mee te stomen voor de smaak. Ik haal het er wel uit straks voor het pureren.
    Ben benieuwd of ze het lust. Denk het wel op zich, want ze is ook als kruiden gewend via de BV (maar dat is alweer 2 maanden geleden gestopt).
    We gaan het zien straks!

Doen jullie trouwens (olijf)olie of margarine door zelfgemaakte prakjes?

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    volgens mij hebben we dit onderwerp al eens behandeld, of niet? ;)

We hebben gekozen om het relatief klein te houden om een aantal redenen. Een daarvan is dat we een klik met elkaar hebben en al vanaf het allereerste begin meekletsen op het NOD forum zelfs.
    Daarnaast is het voor o.a. Parr (gehoor) niet handig als het er meer worden want dan is het weer geen minimeeting maar een grote meeting en dan is niemand meer verstaanbaar (ook ivm volume van aantal kinderen en huilen enzo).
    En 7 kindjes is echt wel het maximum om in 1 of 2 slaapkamers bij elkaar te leggen, de ervaring leert dat het echt heel vol is in een woonhuis met zoveel kids...

14. kan zou het wel erg jammer vinden want dan moet ik het echt een paar maanden op gaan schuiven, hebben het echt druk de komende tijd en wil natuurlijk ook nog wat tijd voor mijn gezinnetje en vooral ook voor mezelf over houden.
    ik denk dat ik dat na deze week wel nodig heb

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, dat is waar..
    Maar ik dacht misschien mogen er deze x ook andere mensen komen zeg maar..
    Dus dat er wat word afgewisseld om maar zo even te zeggen.
    Maar dan had ik t verkeerd begrepen.

@Anno, het maakt mij in principe niks uit hoor.
    Bedoel je wilde toch al vanaf 11 uur doen, dus dan zijn we in de middag wel weer thuis.
    En ga ik dan gewoon nog even naar de verjaardag toe.
    Maar misschien kon je bijvoorbeeld in juni al wel en konden er dan meer..

16. Haha... bekend verhaal :) . Jasmijn weet ook precies hoe ze oma om haar vinger kan winden. Maar ter geruststelling: Jasmijn weet prima het onderscheid te maken tussen papa/mama en opa/oma. Het is dus niet zo dat ze van ons gedaan probeert te krijgen wat ook bij opa/oma lukt. Dus in dat opzicht kunnen opa/oma gerust wat minder streng zijn, zonder dat papa en mama daarna met een muitend kind zitten.

Ik denk dat het ook nooit helemaal zal lukken om je (schoon)ouders even streng of consequent te laten zijn als je zelf bent. Per slot van rekening mogen opa en oma's best een beetje verwennen. Dat deden onze opa's en oma's ook met ons ;) . Dat draagt ook bij aan fijne herinneringen aan hen...

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule het is jammer ik voel me eigenlijk toch wel een beetje buiten gesloten zal gewoon eerlijk zijn. ik schrijf ook al vanaf het begin mee en ben altijd erg actief geweest zelfs toen robin in het zh lag en er is niemand die mij eens vraagt om een bakkie te komen doen ofzo. zat me vorige keer al dwars nu wilde ik het toch een keer zeggen.

18.  
  19. hier sluit ik me bij aan

tuurlijk mogen meiden onderling afspreken maar nu wordt er gewoon verboden om je er tussen te mengen.
    ik snap dat een klein clubje handig is maar of het er nu 7 of 8 zijn maakt echt niet uit hoor.
    ik ga me er verder ook niet in mengen maar ik heb het gevoel dat meerdere er zo over denken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Lieve Tweety, ik voel me precies zoals jij..
    Heb dan wel niet vanaf het hele begin meegekletst, maar klets toch hard mee nu!
    En ik wil ook graag uitgenodigd worden voor zulke dingen, lijkt me gewoon erg gezellig.
    Heb nu ook 't gevoel alsof er met ons "iets" mis is omdat de klik er niet is.
    Dat we dus niet gezellig genoeg zijn..
    Maarja er kan ook geen klik komen, als we niet worden uitgenodigd.

Deel Deze Pagina