September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En we kunnen wel steeds deze discussie weer in de "doofpot" gooien, omdat het clubje vind dat het niet zo bedoelt is zeg maar..
    Maar toch blijven deze gevoelens bij een hoop mensen meespelen.
    Dus denk dat we er toch wel wat mee moeten doen.

2. Een zwarte Alfa Romeo 159 stationwagen. Wat voor kapsel had de 'Roy' die jij gezien had ;) ?

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meis ik heb het gewoon heel druk, als ik een plekkie kan vinden geef ik je een gil oke?

4. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dit had ik ook geschreven kunnen hebben..

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik vind juist dat het onderwerp nu wel afgesloten is.
    persoonlijk zit ik er juist niet meer mee. de vorige keer wel, maar dat was omdat ik de achtergrond niet kende (zoals Yule die net uitlegde).
    als zij een groepje vormen dat het goed met elkaar kan vinden en zij graag af willen spreken, dan kan dat toch? omgekeerd zouden wij ook met een groepje af kunnen spreken. het is niet persoonlijk bedoeld. tussen sommigen klikt het meer dan tussen anderen. en zij hebben elkaar gevonden om het zo maar te zeggen. ik vind het leuk voor ze en dat meen ik echt. het betekent niet dat ze ons niet aardig vinden of dat we buitengesloten worden. iedereen heeft het recht om activiteiten te ontplooien met wie hij wil.
    ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Leuk!! ga je een drastische verandering laten doen of gewoon even bij laten knippen?

ik moet ook echt, ben al een jaar niet geweest :oops:

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, het is gewoon onze nieuwe vriendinnenclub, los van het forum!

8. Ze is nog steeds snotverkouden en heeft een héél lichte verhoging, maar slaapt en eet/drinkt goed, is vrolijk en maakt dus absoluut geen zieke indruk. Wel hebben we gisteren door het lange slapen niet het hele dagmenu kunnen afwerken :( .

Ze klinkt wel erg vol en reutelt en piept behoorlijk. We zijn dus momenteel erg alert op het RS-virus, aangezien Jasmijn dat ook heeft gehad...

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Okee... ik ben nu zo boos dat ik gewoon even niet meer kan meeschrijven.
    Sorry, maar hier houdt het voor mij écht even op.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    funny is je presentatie al af? ;)
    wat is het onderwerp?

11. foutje

12. Nu ben ik ook niet vies van een potje quoten ;) , maar wat je ook kunt doen is het volgende: Je opent de pagina twee keer. Eén pagina gebruik je dan om te lezen en de andere om de reacties te typen...

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    iemand nog een leuke tip wat we met onze toeristen (lees schoonfamilie) kunnen gaan doen? iets wat niet al te duur is en toch leuk? in de regio leiden-alphen-utrecht ongeveer..?

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Om dat vriendengroepje gebeuren????

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, daar zit ook wel weer wat in.
    Ik spreek natuurlijk ook met vriendinnen af die jullie niet kennen en zet dat ook wel es hier neer. Maar denk dat 't meer gewoon het gevoel eromheen is dat er gesproken word over een bepaalde klik.
    En dat er mensen zijn die misschien die klik wel denken te voelen tegenover mensen, maar dat dus niet beantwoord word om maar zo even te zeggen..
    En dan dus wel een beetje verdrietig daarover zijn.
    Om mijzelf even als voorbeeld te noemen, ik wil ook zo graag een x afspreken met een aantal van hier (niet perse tegelijk als mini-meeting hoor) maar krijg niet altijd reactie of iets.. Dan ga ik ook twijfelen van ja willen ze me helemaal niet zien of met me afspreken.
    Snap je het nog?

En dat is vanuit mij niet persoonlijk op iemand aangevallen hoor. En ook niet over hun vriendenclubje.. Maar meer zo van dat iemand bijv ook eens aan mij denkt en zal zeggen: hey misschien is t wel leuk om Missy uit te nodigen.. Bijvoorbeeld..
    Zoals er bijvoorbeeld wel gezellig bij Queen en Kyani werd gedaan. Dat mensen haar vroegen om af te spreken. En als dat dan dus bij mij, Tweety en anderen niet gebeurt gaan we toch aan onszelf twijfelen en denken waarom wilt niemand dan met ons afspreken? Horen we er dan niet bij?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooh spannend! de enige kruiden die Kate naast knoflook en ui kent is laurierblad en kruidnagel, door de bieten en rode kool, dat ging wel goed..
    laat mij het wel weten, dan wil ik het ook proberen!

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik denk ook niet dat het is omdat er afgesproken wordt, maar meer omdat als er gevraagd of wordt of het er ook voor 1x meer mogen zijn, er te blijken wordt gegeven dat dat niet mogelijk is....

18. Volgens mij heb je die inspiratie van mij... ;)

Grapje...! Maar ik vind je crea's en die van Ingeltje erg leuk!

19. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hoop dat Emma snel van haar snotneus af is....en in ieder geval niet het RS virus heeft...

20. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook even een crea van deze kant:

Deel Deze Pagina