September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Fijn dat ze geen zieke indruk maakt, inderdaad maar goed in de gaten houden!
    Nou ik duim voor jullie dat het geen RS is knufffffffffff

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje sorry als je boos bent om het geen ik heb neer gezet maar ik voel het zo en wilde dit gewoon kwijt ik zit nu gewoon echt te huilen voel me erg klote. misschien is het beter dat als jullie afspreken je het niet meer neer zet op het forum ofzo als je er boos over gaat worden als er reacties op komen ik kan niks aan mijn gevoel doen dit wilde ik gewoon kwijt iedereen die me nu stom vind of een trut of weet ik veel wat vind ik ook best. ik gun het jullie van harte en hoop dat jullie veel plezier hebben maar gevoel is nu eenmaal gevoel kan ik ook niks aan doen. op dit moment voelt het gewoon zo.en nu is het voor mij klaar. en zal ik er nooit meer wat over zeggen.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    supermooi!!! 8)

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik geef gewoon antwoord op de vraag van missy (waar een ;) achter stond die dus blijkbaar niet zo bedoeld was begrijp ik nu) en ik vroeg niet om opnieuw een hele discussie.

Roshi meldde de minimeeting juist om niet achteraf weer een hele toestand te krijgen en nu we het vooraf melden is het ook niet goed.
    Het lijkt erop dat sommigen het hele idee op zich niet okee vinden. Dat mag, maar dat verandert voor mij de zaak niet (en de rest ook niet denk ik).

Ik dacht dat we dit onderwerp hadden afgesloten, wat mij betreft is dat ook zo en ik denk dat Pisum het heel goed verwoordt. Jammer dat het nu weer opgerakeld wordt.

Als jullie de discussie willen blijven voeren, prima, maar ik meng me er niet meer in.

5. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tweety: Je bent niet stom en ook geen trut! Een forum is toch juist om je mening te delen??? Kop oP!

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hahaha zin in een potje quoten ;)
    thnxxxx voor de tip!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ooh wow ook erg mooi!!

8. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Haha lig hier dubbel..Gizem zit hier te dansen (lees hevig heen en weer schudden) op Pokerface....zie er zo grappig uit!! :D

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Pfff meisje ik heb zo'n medelijden met je.... hoop voor je dat ze snel weer weggaan :)

Is Den Haag niet iets??

10. MOOI...!

11. Dank je wel! Maar hij is al oud, hoor (het is Jasmijn)...

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maar meis, je kan mij niet vertellen dat je met ons alle 7 iets hebt? ik heb jou bijvoorbeeld nog nooit op msn gesproken dus kan niet zeggen of er een klik is.

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Als we het niet neerzetten denken sommige dat we het stiekum doen en als we het wel neerzetten word er ook een hijsa van gemaakt...

14. @FunnyMe: Ik las met tranen in mijn ogen het verhaal van Nora. Ik vind het wel erg fijn dat ze met haar koppie in jouw hand is gestorven. Ze heeft zich op dat moment vast h'eel veilig en geborgen bij jou gevoeld...

@Mini-meeting: Ik voel me niet buitengsloten en heb er dus ook (weer) geen enkele moeite mee.

Maar ik begrijp Tweety ook wel. Tweety's 'nadeel' is geweest dat we elkaar zo vlak na de geboorte van onze kids nog niet zo goed kenden. Ik weet zeker dat wanneer er weer een kindje ernstig ziek zou worden of om een andere reden veel zorg nodig zou hebben, er zeker bezoekjes gebracht gingen worden (door mij in elk geval wél...) om de betreffende mama een hart onder riem te steken...

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    shake it baby :whistle:

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    DIKKE KNUFF VOOR PISUM!!!!

Zij heeft dit super verwoordt!
    Sorry meiden ik vind het echt jammer dat het zo gaat. Maakt mij ook boos en verdrietig tegelijk.
    Ten eerste who cares met wie je wel en niet afspreekt??
    volgende niemand is een trut trotolla k*twijf saai drol :evil: hou op!
    volgende been here done that, wrm wordt dit weer tevoorschijn gehaald??
    volgende achteraf melden was niet goed nu vooraf ook niet jezus zeg

Als jij je buitengesloten voelt vind ik dit erg jammer maar sorry grof gezegd, mijn probleem niet. Dat wij afspreken is nogmaals NIET PERSOONLIJK bedoeld tegen anderen dat hun niet goed genoeg zijn.

:( Sorry als ik ineens hard om de bocht kom. Maar dit is het laatste wat ik nodig hebt. Hier kan ik mijn ei kwijt en blijkbaar toch niet zonder dat het persoonlijk gaat worden en hier word ik erg verdrietig om.. Jullie weten toch allemaal wat ik van jullie vindt! Dus wrm wordt er in vredesnaam hieraan getwijfeld!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :D geweldig :D

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nou en? maakt dat hem minder mooi dan? ;) :D A MASTERPIECE!!!! :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ben ik dus wel mee eens. Als ik dichterbij had gewoond was ik zeker met mijn subtotaal ruptuur en al bij Tweety langs geweest! Veel meiden hier weten ook dat ik dat zeker gedaan had!
    Ik vind het drm jammer dat Tweety zich buitengesloten voelt. ZIj is een lieve meid! Nergens voor nodig!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wat Lola zegt ben ik het ook mee eens. In het begin vlak na de bevalling kende ik heel veel meiden amper hier dus daar zou ik toen ook niet mee afgesproken hebben. Dat is niet persoonlijk ofzo. Gewoon omdat ik me daar toen niet lekker bij voelde. Ik durfde nog niet eens foto's te plaatsen die maar enigszins herkenbaar waren.
    Daarnaast schreven er ook nog een hoop vage figuren mee af en toe.

Ik snap nu beter de teleurstelling van tweety maar ik denk dat er meer mee speelt dan nu alleen de minimeeting (misschien teleurstelling dat er niemand is langsgeweest toen met Robin). Dat zou nu idd anders zijn, na een aantal meetings. Althans voor mij dan.

Deel Deze Pagina