Hallo Dames ! ! @ Kaatje: Wat jammer van zusje ! Wel vervelend dat ze woorden kreeg met je moeder voordat ze op moest , daardoor was ze wel wat meer afgeleid van haar examen.. Wel fijn dat je zusje toch bij jullie kan blijven en het is dan ook volkomen logisch als ze jullie dan iets tegemoet moet komen voor het financiele. @ Jannes: Ook wij zijn hier volgens sommige te streng of weer te makkelijk. Jammer dan , Jaimy heeft hier precies in de gaten hoe het allemaal in elkaar steekt. Nu verplaats Jaimy zichzelf nog niet maar zodra ze dat wel gaat doen ben ik niet van plan om bepaalde dingen weg te zetten of omhoog te halen , of als ze straks aan de tafel gaat staan de tafel leeg te halen. Ze moet leren dat dat niet van haar is en ze daar niet mee mag spelen of aankomen en dat Nee , Nee is. En dat heeft ze nu al heeeel goed door. Ze leren met vallen en opstaan het meest En als ze straks valt of net als nu soms met haar gezichtje iets te hard op de grond butst is het ook hier Boem is ho Jaimy , al klaar @ Parr: Hmmm , die tip van de spiegel ga ik eens proberen ! Thanks ! Jaimy heeft vandaag overigens 10 ! ! hele minuten op haar buikje gespeeld zonder te huilen na 5 min. opvoeding e.d Heb wat verschillende meningen voorbij zien komen. Ik sluit me ook bij ingeltje aan en zo willen wij het ook gaan doen maar het is ook net wat Tweety zegt , daar zit ook weer waarheid in ! @ Funny: Jeejjjj ! Nu officieel volledig ontzwangerd ! @ Lindaaa: Jeetje michelle gaat ook al zo hard ! @ Roshi: Een hele dikke beterschaps knuffel voor Jenna ! @ Eva: Jaimy rolt wel al van rug naar buik , maar verder helemaal niks Ze maakt wel verdere aanstalte maar word dan heeel boos omdat het der niet lukt. Klein lijstje van wat Jaimy nu al kan: Rollen van rug naar buik - Op der knietjes liggen met der hoofdje op de grond - Kleine rondjes draaien om haar asje - nKlappen in der handjes - Spetteren , klakken met der tongetje en tong uit steken en blazen - Met 2 speeltjes in haar handjes heel hard tegen elkaar aan meppen - Zelf drinken uit de fles en drinkbeker - Met wijsvinger en duimpje kleine dingetjes proberen te pakken of voorzichtig voelen - Zitten met behulp van steun ( anders kukkelt ze om ) - Staan met behulp van steun ( Anders valt ze ook om , klein evenwichtsstoornisje ) - Heel hard Nee schudden met haar hoofdje - En megaaaa hard gillen ! ! ! ( Viswijf ! ) Dat waren de meeste dingetjes wel , zal vast wel nog iets bijhoren waar ik zo ff niet aan heb gedacht.. Overigens mag ze het staan niet altijd van mij maar heel soms wel. Hier dus ook een kleine Slome Henk ! @ Ingeltje: Ik wil Jaimy ook niet vergelijken met andere beebs , maar onbewust doe je dat toch. Ik ben soms ook stiekem jaloers op de beebs die al zitten en kruipen e.d en dan denk ik weleens : Wat heb ik toch een klein traag babytje ! Maar als ik dan lees op een andere tpic dat er beebs zijn die nu nog vrij weinig doen dan krijg ik weer een helder moment en weet ik dat ze allemaal een eigen tempotje hebben waarop ze de dingen leren. Het komt allemaal wel goed , de een is gewoon net iets vlugger als de ander ! @ Cossy: Wat een heerlijke foto van Vince ! ! * Zwijmelt er helemaal bij weg * @ Anno: Ik heb je PB gehad ! Sorry maar helemaal nog niet op gereageerd Ik weet nog niet zeker of ik dan vrij heb maar dat laat ik je z.s.m weten. Als ik wel vrij heb moet ik ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer is nml wel makkelijk als ik weet hoe ik naar je toe kan komen ik heb nml geen auto en alleen een fiets en ik weet niet hoe het zit met de bus e.d minimeeting Ik voel mij totaal niet buitengesloten en ook ik heb er geen moeite mee. Als ik niet kan of het is net iets te ver voor mij Jammer dan , volgende keer beter Zo ik ben weer een beetje bij geloof ik
Pisum je hebt ook avifauna in Alphen. Is een vogelpark met veel verschillende vogels ( geloof ook andere diertjes maar ben er al lang niet meer geweest ) Vlinderkas met rond vliegende vlinders en een grote speeltuin http://www.avifauna.nl/vogelpark/ Schildpaddenmuseum, ook in Alphen http://www.schildpaddencentrum.nl/
@ Queen: het is van het merk Kik-kid, ik ken het niet......maar lijkt me sowieso wel leuk om af te spreken. Het is in Amsterdam ipv Haarlem....en er staat op de voucher dat kinderwagens niet mee naar binnen mogen.... Ik kan Aimar thuis laten maar weet natuurlijk niet of jij oppas hebt....Kinderen mogen wel naar binnen hoor, maar dan dus in de draagzak denk ik.....het is van 11:00 - 15:00 en je moet contant betalen. Ik hoor het wel of je wilt mini-meeten en shoppen @ Pisum: leuke foto's weer van dat megaknappe ventje! Kom jij niet naar Anno? Oja Volendam is ook leuk.....In Soesterberg is er een militair luchtvaartmuseum met allemaal vliegtuigen van vroeger. Is gratis. Wij gaan zo naar een feestje. Schoonmoeder past op....merk dat ik het toch een beetje lastig vindt om hem bij haar achter te laten.....
@eva ik dacht al dat ga niet passen hihi. @kaatje ja zag ook zoiets en dan nog met de bus iets van een half uur ofzo. de wagen staat klaar om opgehaald te worden toch wel beetje jammer hoor. maar het scheel veel ruimte.
@miracle: jeetje, dat is helemaal niet traag! Ze kan al hartstikke veel en loopt best voor met de pincetgreep en staan met steun en zo! Goed hoor!
Wat een leuke foto's Pisum! Zooooo de rest wel gelezen, maar ga lekker tv kijken met mannetje. Misschien spiek ik straks nog wel even (grote kans hihihi verslaaaaaaaaafd)
Ik vroeg Roy zojuist: 'Heb jij vandaag getankt in Maarheeze?' 'Ja', zegt hij, 'maar hoe weet jij dat?' Toen vroeg ik hem of hij iemand in een witte broek en paars shirt met een Renault Laguna had gezien. 'Ja', was het antwoord, 'een vrouw'... En wat zijn 'kapsel' betreft: Jij hebt hem ook nog eens gezien met zijn haar op z'n langst. Op zaterdag scheert hij zijn kop namelijk helemaal kaal! Hoe gaat het trouwens met de verkoop van jullie huis? En hoe gaat het met jou?
Nou dames, dikke amehoela... had echt op iedereen een reactie. Op foto's, PSP creaties, zieke kindjes en wat ze allemaal kunnen. Druk ik op Bevestig - alles weg Dan maar niet hoor.... Wil wel ff zeggen dat ik de posts over de mini meetings genegeerd heb. Vind het heel mooi dat er online zulke banden ontstaan. Hoop ook dat de dames hier hun ervaringen blijven delen en tonen. Alleen maar leuk. Maar that's me.
Okay ja is leuk hoor tuurlijk gaan we dan ook minimeeten! welke plaats woon jij? staat neit bij jouw avater kik-kid ken ik niet maa ris altijd wle leuk om even te snuffelen amsterdamis helemaal dichtbij ben ik al met 2 min lopen Ik neem dan kyani gewoon in de draagzak mee. dan gaan we daarna of daarvoor gewoon lekker bij jowu thuis zitten als je dat wilt Heb je ook een site? kan ik ook ff gluren
als je inlogt op je pagina van het jaar, dan kan je bij de stemmen enzo pagina kijken meo tje nei thebben ga naar je profiel pagina van gizem en dan staat er rechts onder aan de pagina gadget daar druk je op en klik je hyves aan en dan plaats hij hem automatiosch op je hyves
@Jannes: Ben ik Roy net aan het uitleggen wie je bent. Ik eindig mijn 'verhaal' met de woorden: Dat was dus Jojanneke!' 'O ja', zegt Jasmijn: 'Jip en Janneke!'
@Lola: een vrouw.. haha... Gelukkig zei hij niet: een jongedame of meisje. Mensen schatten me nog weleens te jong in. Kreeg pas een stageplek aangeboden. hahaha... Verkoop huis loopt traag. Wel kijkers, maar geen kopers (geen interesse - geen financiering - ook nog huis in verkoop). Hebben besloten om het nog paar maanden aan te kijken. Zit er dan niets in de pijplijn, halen we het uit de verkoop. Zetten andere woning weer uit ons hoofd en blijven lekker hier. Ook goed. Met mij alles prima! Gisteren hadden we het nog even over de MK, maar ik heb er echt vrede mee. Wil me voorlopig nog niet richten op een 2e. Was ten opzichte van hem/haar ook niet eerlijk. Wil net zo blij zijn met een tweede zwangerschap als bij die van Sara.
@lola hihi die jasmijn jip en janneke hihi. @kaatje ja dat zou ook kunnen alleen heb geen maxicosi meer of het jij die nog @jale volgens 9292ov is eindhoven het dichtbij zijnste station bij anno in de buurt
Ik was vanmiddag snel weer weg, net toen ik mijn berichtje gepost had, kwamen mijn paps en mams op bezoek en hadden asperges meegebracht =P~ ! Dus ik heb lekker een bordje asperges met zalm en aardappeltjes op, heerlijk! Kyano heeft wel zalm en aardappels meegegeten maar ik durfde de asperges nog niet aan Weet ook niet waarom, eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn. We hebben net nog gelachen toen hij op de grond lag te spelen, hij had een rammelaar en een Winie the pooh speelding in zijn hand en daarmee was hij muziek aan het maken Ik heb er een fimpje van gemaakt, zal straks even laten zien hier. Met mijn broertje gaat het redelijk goed, hij is wel nog steeds ziek en is ook nog een keer opnieuw bij de huisarts geweest. Hij heeft waarschijnlijk een infectie aan zijn urinewegen en daar kwamen al die symptonen vanaf Hij heeft nu AB en daarmee moet het overgaan. Missy ja Kyano krijgt s ochtends 150/5 en halve boterham, rond 11.30 180/6 en hele boterham dan namiddag portie fruit en nu dus sinds een paar dagen helemaal geen flesje meer en dan warme hap + toetje. Ik bied hem nu als laatste fles wel 210/7 aan maar die drinkt hij meestal niet helemaal leeg. Steen hè bah heeft je meisje een oorontsteking . Ingeltje wat fijn dat je de draagdoek nu wel kunt gebruiken! Eva fijn feestje, komt vast goed met smoeder! Pisum oh wat een leuke foto van het breakdancen! Ha ha en Kyano heeft hetzelfde truitje als Rayyan en is ook helemaal verzot op zijn rups, we kunnen ze naast elkaar neer zetten!! Ik ga nu effe lekker op de bank hangen en kopje thee drinken 8)