September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Thanks Queen

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, ik heb nog een mc op zolder

Nou Ferry belde net. Mijn zusje moet het huis uit.. Gaat nu wat spullen pakken en komt dan tijdelijk hier wonen. Een kamer of huis kan ze voorlopig wel vergeten. Ze staat nog geen 2 jaar ingeschreven. Vaak krijg je hier pas na 3 jaar kans op een huisje. Ze heeft net nieuw werk, geen vast contract enz...

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Kaatje: He bah wat vervelend ! Je zusje mag blij zijn met z'n lieve zus en schoonbroer !

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: wat!? Heeft je moeder haar eruit gezet? En wat vind je vader daarvan? Wat vervelend allemaal!!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Roshi, om nog even te reageren op jou reactie..
    Ik heb wel bij bepaalde mensen hier een leuk gevoel zeg maar.
    Gewoon op basis van hoe diegene hier kletst en wat ik gezien heb op de vorige meeting.
    En ik ben nou eenmaal een persoon die graag mensen mag en ook graag wil dat mensen mij mogen.
    Maar ik merk gewoon dat als ik enige toenadering zoek er weinig respons terugkomt.
    En dan ga ik weer aan mezelf twijfelen en denk ik, zie je wel ze vinden me helemaal niet leuk/aardig genoeg om af te spreken.
    Ik vind jou een hele leuke meid voor zover ik dat kan beoordelen en daarom leek het me leuk om af te spreken.
    Om te kijken of die klik er echt is zeg maar..
    En dit zo meer met anderen hiero, maar krijg de kans niet echt om te laten zien dat ik ook leuk ben om mee af te spreken.
    Ookal zou t maar 1 x in de 3 maanden zijn.
    Zo verder ben ik er ook klaar mee! :D

@Queen, wooooo jou meisje is echt zo MEGA CUTE!! :D
    Heb je ook die tent gekocht om in te slapen? (Kyani dan he hahaha)

@Steen, aaah Femke een oorontsteking. :(
    Gelukkig heeft ze er tot nu toe weinig last van..

En ik denk dat t voor veel meiden waaronder natuurlijk tweety en ik moeilijker is om ergens te komen.
    Omdat wij afhankelijk zijn van OV, maar daar wil ik best moeite voor doen hoor.
    Als ik een uur moet reizen om toch gezellig bij iemand op de koffie te kunenn heb ik dat er graag voor over.

@Eva, ik merk ook dat Mike nog niet echt lekker doet op die 3 flessen.
    Dus heb hem nu bij zijn boterham 120/4 gegeven en om 15 uur ook.
    Toen redde hij t al beter en viel hij zijn groente niet letterlijk aan hahaha..

Ja, ik ga ook weer de tuitbeker van Nuby aanbieden.
    Ben erachter dat meneer gewoon alle smaken diksap lust, zolang hij zelf de fles mag drinken.
    Als we hem vasthebben en de speen in zijn mond doen, word hij nijdig.

@Ingeltje of Iris, ik heb ook nog de draagdoek van draagdoek.nl en heb hem nu nog nooit gebruikt.
    Best zonde dus.. Zou iemand mij anders even stap voor stap kunnen uitleggen hoe je het nu 't makkelijkst kan knopen?
    Misschien kan Mike er dan nog wel in.

@Pisum, aaaaaaaahhhh die Rayyan! :D

@Wupje, aaauww een urineweg infectie kan verdomd zeer doen bij een man.
    Wens hem maar beterschap!

@Kaatje, aaaaah waarom moet ze het huis uit?
    Omdat ze dus tegen je ouders in is gegaan?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk idd omdat ze eens een keer haar eigen mening gaf, en omdat ze in mijn moeders ogen kant voor ons kiest omdat ze hier nog komt... ik weet het fijne van het gesprek net niet. Hoor ik zo als mijn zusje thuis komt.

Ze slaapt nu in de computer kamer,maar als ze morgen werken is probeer ik hem wel een beetje op te vrolijke voor haar.

7. eindhoven of tilburg

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Wupje, mmmmm asperges, Femke smult er ook van!

@Kaatje, jeetje dat meen je niet meid...succes!

9. :) :) :)

10. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Kaatje wat mega lief dat je zusje bij jullie mag blijven. Wat een lastige situatie. Sterkte met alles. Dikke Knuf van mij. (en natuurlijk en kleine knuf van Lotte)

11. @kaatje jeetje wat een vervelende situatie blijft het toch

grrr julia wil weeeeeeer niet slapen gilt weer alles bij elkaar.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel, wat moet ik anders. Ze heeft verder maar één goede vriendin en die woont nog thuis dus dat werkt ook niet.
    Heb wel tegen Ferry gezegt dat we na het weekend wel regels gaan opstellen. Mee helpen in het huishouden, niet alles achter haar kont laten slingeren en kostgeld betalen.. Anders ga ik het niet lang uit houden samen in één huis :)

Eén voordeel.. hebben wel altijd een oppas in huis ;)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Anno : Ik wil ook ! ! Maar kan je nog niet zeggen of ik vrij heb ja of nee :oops:
    En ik zit ook met : Hoe kom ik bij jou ???????

14. fietsen :)
    kan niemand je wegbrengen?

ga nu mijn meisje troosten misschien kom ik straks nog ff spieken

xxxxxxxxxxxxxxxx

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Kaatje: Zo zie je eigenlijk stiekem maar weer dat elke voordeel z'nnadeel heeft :)
    Betreft de opppas dan he :oops: :eek:ops

16. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Dat is wel zo maar je moet het ook maar doen. Het is niet zomaar wat om je zusje in huis te nemen. Ik denk dat het heel goed is om regels op te stellen. Dan weet zij ook waar ze aan toe is.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Straks trouwens iets vreemds. Wij zitten in achter aan tafel te eten, zien we in het wandelpad langs ons huis een rare vent lopen. Hij liep te gluren door de poort van de mensen die haaks op ons wonen. In eerste instantie dacht ik dat het wellicht een vriend van hun zoon was (zoon is 20 of zo), maar hij was echt aan het gluren.

Opeens liep hij weer door, maar kwam telkens weer terug. Hij liep weer weg, dus mijn vriend ging voor door het raam kijken. Stond iemand anders van ons pleintje ook al het wandelpad in te kijken van: wat doet die gast daar.

Na een tijdje ben ik naar buiten gelopen (hoorde hem wegrennen) en ben even bij de mensen aan gaan bellen. Vind sociale controle er toch een beetje bijhoren. Heb uitgelegd wat ik zag en ze reageerde meteen met "och, hij weer". Blijkt de zoon te zijn van een kennis. Hij is niet helemaal 100%. Had in het verleden ook al staan gluren, maar na een waarschuwing van haar man was hij er enkele maanden geleden mee gestopt. Ze was blij dat ik het even kwam melden.

Toen ik terugliep stond hij er weer en draaide zich gauw om. Ik durfde niets te zeggen, maar mijn vriend heeft (toen hij weer stond te gluren) onze gordijnen open getrokken zodat ze elkaar duidelijk zagen. Hij schrok er zo van, daarna niet meer gezien. Rare gast. Als ik hem morgen weer zie, bel ik de politie, want volgens mijn vriend had hij zijn gulp open en zijn hand in zijn broek. Nou daar moet ik niets van hebben met al die kleine kindjes in de buurt. 100% of niet...

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje jeetje je moeder heeft het op d'r heupen als ik het goed begrijp is ferry met je zusje meegegaan? ben benieuwd waarom je moeder dit nu allemaal zo wil en doet en je vader arme man die zit er tussen. jij hebt er nog een dan zouden we wel een keer kunnen afspreken en jij ons op het station kunnen halen :)

pfff is weer geen bal op de tv heb trek in wat lekkers maar mag niet van sonja :( o ja wel 3 stukjes stokbrood met filet en dat lust ik niet hihi ga zo maar wat anders erop doen.

19. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Miracle je weet wel van wie je het moet hebben he. :)

20. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jannes wat heb je toch een rare mensen in de wereld. Maar ja misschien kan hij er wel niets aan doen. Het is alleen niet prettig als dit naast je huis gebeurd.

Deel Deze Pagina