@kaatje: jeetje zeg, het gaat volgens mij echt niet goed met je moeder. Want het contact verbreken met 2 van je kinderen, dat doe je niet zomaar! En je kinderen eruit zetten al helemaal niet, alleen omdat je rust wil. Jeetje klinkt echt helemaal niet okee. Idd erg voor je vader die ertussen zit maar ook voor je moeder als er echt iets met haar aan de hand is... Misschien moet de HA een keer bij haar langs. Lief dat je je zusje wil opvangen maar idd moeten er snel regels komen. @jannes: getver wat een verhaal zeg!
Yule, mijn moeder wil graag wel contact houden met mijn zusje.. maar gaat eerst praten met iemand.. Mijn zusje heeft ook goed duidelijk verteld dat ik het niet door de beugel vind kunnen dat ze totaal niet naar Levi vroeg.. dus wie weet krijg ik binnenkort wel een mailtje.
Omdat zij rust wil, en dat kan blijkbaar niet als er mensen in huis wonen. Broertje en vriendin moeten ook per direct op huisjes reageren.. Ga even film kijken. kom zo weer spieken
@Jannes: En Jasmijn trok er ook zo'n bloedserieus 'grotemensengezicht' bij dat ik er van in de lach schoot... Bah, zo'n enge gluurder ! Als het nu kijkers waren die kwamen gluren... @Wupje: Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat je broertje 'slechts' een urineweginfectie heeft... @Kaatje: Wat rot voor je zusje! Sterkte voor jullie allemaal... @Yule: Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Ik lees verschillende dingen over de 22e en wie er mee wil. Ik denk dat ik iets heb gemist, kan iemand me even bijpraten...?
ik ontdek nu pas mijn eigen fout maar kan hem niet meer herstellen dus even een rectificatie beterschap voor je broertje
@Lola: Anno, Missy en Eva ontmoeten elkaar de 22e bij Anno thuis. En misschien sluiten Tweety en Miracle aan. Zo kwam eigenlijk alleen de laptop afsluiten, dus dat doe ik dan ook maar. Tot morgen!!
Dames dames dames, wat hadden we nou afgesproken??? [-X Niet meer zoveel beppen!!! Tweet, je bent toch niet nu al vergeten dat wij uit dit gat naar je toe zijn komen rijden voor een minimeeting he! Door België nog wel Nee zonder dollen, ben blij dat iedereen aan het (mini)meeten is geslagen! Verder geweldige foto's voorbij zien komen (Kate onder water, cool!!! week 24 gaat Jill zo op de foto) Kaatje, eigenlijk heb ik heel veel medelijden met je moeder Er is niks zo moeilijk dan je fouten toegeven, hoop echt dat ze aan zichzelf gaat werken. En dat het een beetje te doen is met je zusje in huis, pfff... Yule, gewoon Raven onder water laten zwemmen hoor! Niks engs aan. Bang kan ze nu nog niet zijn, maar wel worden als ze jouw 'angst' opmerkt. Hier laat ik het maar bij voor nu. Ego, tot 20 uur gewerkt vandaag, vanmorgen eerst babyzwemmen. Heb om half 11 Jill weggebracht naar kdv, voor het eerst op vrijdag. En voor het eerst dat ik haar wegbracht, pfff, had het er maar moeilijk mee. Watje Maar haar boekje stond weer vol leuke opmerkingen Zo'n makkelijk, supervrolijk kind! O Ow en lief heeft van een flesje ontdooide mm pannenkoekjes gebakken toen ik op mijn werk was. Wat een man, zucht Jill heeft al een stukje op vanaaf en morgen krijgt ze er nog 1. Hoe lang zou je die kunnen bewaren trouwens? Ga zo douchen en slapen, morgen hele dag werken Ow en zondag gaan we op kraamvisite in R'dam bij zuidafrikaanse vriendin van lief. Ze is ook nog jarig dus komt goed uit :-D Ze is kinderarts trouwens, ga haar wat dingetjes vragen over eten en allergiën. Trusten lieffies! JA! IK WIL POSTEN JA!
@lola wilde net typen wat jannes typte anno vroeg of er nog meer meiden zin hadden om te komen de 22ste dus als je zin hebt.
Zin wel , maar het ligt aan de tijd of ik kan. Moet 's middags (ook) naar de verjaardag van een vriendin...
bedoelde ook zin en tijd hihi ik weet ff niet meer zeker maar dacht dat de meiden er om 11 uur hadden afgesproken
hmm het begint al goed hier. ze zijn hier nog maar 2 uur en nu al de eerste opmerking: waarom Rayyan alleen op zijn kamer slaapt. ik: eh? omdat dat normaal is? maar ze vond het echt niet kunnen. nou, pech voor jou dan! ik ben nog steeds wakker omdat ze net gegeten hebben en nog aan het rommelen zijn, hun dochtertje loopt door huis te schreeuwen. heb R net weer op bed gelegd en hoop dat hij niet wakker wordt als de hele meute gaat slapen (hopelijk SNEL want ik ben MOE)...
ow wat erg Hoe oud is dat dochtertje? Hier is het idd normaal dat een kind een eigen kamertje heeft, en gelukkig heeft zij daar verder niets over te zeggen Kan je het verder wel goed vinden met haar?
Oef pisum... het lijkt me echt VRESELIJK om zo opgescheept te zitten met mensen.... MEGAknuffel voor jou en Kaatje jij ook: knuf.. heel knap dat je je zusje in huis hebt genomen. Onhoudbare situatie zo zeg... ik ga slapies doen trusten!