Ja super leuk is anders maar ja is nu even niet anders toch. Ze heeft morgen en overmorgen laat dienst. Van 14.00 tot 22.00 en is dan pas rond 23.30 thuis dus hebben de avond lekker voor ons saampjes. Ik duik lekker mijn bedje in. Dikke kans dat Levi vanacht weer droomt ofzo. Truste xxx
Feestje was gezellig, Aimar is 1 keer wakker geworden en is na het speentje weer gaan slapen. @ Queen: ik stuur je morgen via hyves wel even Pb over het meeten zondag! Want misschien is het handiger om bij jou thuis gezellig te kletsen enzo.....want jij woont dichterbij A'dam dan ik denk ik......En nu ik jou hoorde over haar meenemen in de draagzak krijg ik zin om Aimar toch mee te nemen Weltrusten!
goedenmorgen meiden, hier een rommelige nacht gehad. robin werdt om half 1 wakker speentje geprobeerd maar bee hoor. ok dan flesje(had geen pyamapapje op toeval?) was ie nat op een of andere manier zat zijn pieppie niet helemaal goed want de luier was zo goed als droog en romper pyama en slaapzak waren nat dus omgekleed en weer in bed nou daar had ie geen zin in dus toch maar een klein flesje gegeven toen is ie gelijk gaan slapen. om half 5 ging het speelgoed van rene beneden spontan af grrrr. in een uur tijd 5x en om 6 uur hoorde ik robin alweer kletsen *zucht* nog ff lekker bij ons in bed genomen. nu eerst een bakkie thee zetten. tot later.
Geoiemorgen meide ! ! Jejjj ikzie dat ik een keer ! van de eerste ben komt ook niet vaak voor.. ( uhmm... nooit eigenlijk ) Hier vanacht een heerlijke nacht gehad maar dat heb ik eigenlijk altijd Sorry voor de dames die een rommelige nacht hebben gehad en een hele dikke knuffel ! ! @ Tweety: Blehh , weer een rommelige nacht voor jou ! En dan ook nog speelgoed hebben wat zijn eigen leven lijdt ! Een hele dikke knuffel voor jou en duim voor je dat vanacht beter gaat ! Zo ik ben er weer vandoor ga Douche , aankleden en Dan Jaimy uit bedje halen eten geven en aankleden. En dan op de fiets naar oma om te gaan werken ! Tot vanaaf allemaal !
Hier ook een vroege vogel. Raven was er om 6.30 bij. Pfffff, hoop dat het snel weer 7 uur wordt. Raar dat een half uurtje zo'n verschil kan maken! Pap weer geprobeerd, nu heeft ze ca. 90 cc pap om, dus heb nog 120 cc flesje gegeven (half uur later anders gaat ze erop rekenen). Wat wordt pap trouwens snel koud zeg. Vind je 't gek dat ze dat niet meer moet. Blegh. @pisum: ooooooooooh, wat erg lijkt me dat. Probeer vooral bij jezelf te blijven en je niks aan te trekken van hun kritiek. Jij doet het gewoon anders (op jouw manier) en daar is niks fouts aan. Heel veel sterkte... @freesia: aggos, nou nu ben je door de eerste keer KDV wegbrengen heen. Viel best mee toch?
Oja, mijn moeder belde gisteren. Eerst stelt ze een paar kruisverhoorvragen. (denk aan hoog tempo van vragenstellen) Hoe is het met J? - Goed. Zijn enkel gaat bete... Hebben jullie een goeie week gehad? - Eh, ja best wel, heb gewerk... Hoe is het met jou? - Goed. (hier weet ik al hoe laat het is) Hoe is het met Raven? - Goed. Heeft Raven een beetje plezier in het leven? - Huh? JA lijkt me wel, zou anders niet goed zijn he als een baby geen plezier in het leven had. (hier ben ik al boos dus om haar rare vragen) Dan of we dit weekend tijd hebben (ik heb al geen zin meer in een bezoekje maar kom er niet onderuit). Zondag dan maar. zegt ze: Doe maar lunch want dat hebben we beter licht voor de foto's. Tja. Wat moet je daar nou op zeggen?
Eva, okay ik wacht je pbtje af. Zondag bij mij thuis gaat helaas niet mijn pa heeft hier een paar mensen over de vloer die komen praten (is soort van vergadering tja.. en dat op zondag ) Dus denk niet dat hij het op prijs stelt als ik dan nog 2 mee neem naar huis. Maar zal het wel even vragen Maar ik hoor het wel en ik laat eht weten
yule, zou neit weten wat je daarop meot zeggen. tweety, wat een blut nacht zeg miracle, ey jij vroege vogel
Hey vroege vogels! Aimar heeft heerlijk geslapen tot 7:50 Net zijn pap op en ligt nu in de box te spelen! @ Queen je hebt PB op je hyves @ Kaatje: lief dat jullie je zusje in huis nemen. Inderdaad wel belangrijk om regels op te stellen. Ik hoop dat je moeder de rust en de hulp kan vinden die ze nodig heeft.
Goedemorgen! Ik vlieg even voorbij voor ik naar mijn werk ga. Redelijke nacht gehad, heb alleen vreselijke buikpijn. Heb een prikkelbare darm en het lijkt daarvandaan te komen Maar oef, moet een hele dag staan en heb alleen tussen de middag even aflossing. Iedereen een fijne zaterdag!
goedemorgen, julia is vannacht 2 keer wakker geweest, vanmorgen al om kwart over 6 en nu wil ze ook niet slapen terwijl ze heel moe is. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
huh rikw as net bij haar en nu is het stil, zou ze slapen of zouden ze samen in het grote bed liggen haha @lola je bent welkom hoor, weet niet of je tijd hebt met je feestje maar laat maar weten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Lola: lijkt me leuk als je ook komt de 22ste! Zo ik ga zo boodschappen doen en op pad voor een kadootje voor een jongen die 10 wordt...pfffff ik ben benieuwd of ik iets leuks kan vinden... Tot later!
haha gaan we nu allemaal om de beurt crea's showen haha mooi hoor queen nou julia slaapt eindelijk en heeft een potje fruit op. haha ja een potje, ze wilde geen banaan en verder had ik geen keus voor haar want we moeten zo naar de winkel. vorige keer dat een potje probeerde wilde ze niet maar deze ging helemaal op. heb al een was gedaan en opgehangen, gestreken en nieuwe aangezet. ben al aangekleed en heb een super leuke broek aan haha ik vond hem in mijn kast en volgens mij pastte die eerst niet dus ben helemaal blij. ging even verder spitten in mijn kast en kwam dezelfde broek in het wit tegen, heb ik mooi al een broek voor de communie morgen, nu nog een kadootje. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno, zo jij bent al lekker bezig voor een zaterdag hier alleen kyani gebadderd en aangekleed eten gegeven een fles. nu ligt ze weer te slapen zij krijgt als ze wakker is een fruihap vers. vanmiddag ff lekker wandelen naar de supermarkt geen auto maar boodschapppen nodig en is net een mooi loopje nu maar hopen dat droog blijft