September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wel he, rik slaapt nog, die was nog film kijken tot vannacht 3 uur dus laat ik hem mooi liggen hopelijk kan ik dan morgen blijven liggen.

veel plezier met wandelen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. ziet er wel heel grappig uit al die just counting onder elkaar haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen allemaal! Weer doorgeslapen! En wij zijn ook uitgeslapen tot 9u. Toen metsen 3en naar beneden. Heb al veel was opgevouwen en Paul is nu de boodschappen gaa doen. Ik hoop dat hij op tijd terug is voor Kate's fruithap. Ik heb geen fruit meer in huis ( ja een kiwi maar na gisteren.. ;) ) En dan kan zij naar bed.

Ik heb wel nog pijn. Dacht eerst van niet >< Maar goed, vanmiddag in bad, kan Kate ook lekker mee 8)

Ook eer gisteren ging Kate beter loszitten bij IrisB. En gisteren ook de hele dag af en toe gedaan en zij corrigeert zichzelf al veel beter. Maar toch als zij net iets te ver leunt valt zij om. Ik ben zo tros op mijn moppie hé 8) :whistle:

regen pas 2 uurtjes na dat pisum en kyani plaatste stoorte het hier ook ff :)

@Queen leuke pics 8) is die spijkerbroek van de prenatal? Leuke kado in de post!!

@steen aw ook ooronsteking :( knuffs voor Femke

@pisum leuke pics 8)

@miracle schiet al een beetje op dus :D heb je de spiegel al geprobeerd?

terwijl ik dit typ is Kate helemaal in de ban van haar wipper, dat zij zelfs een hap probeert te nemen uit de stang :rolleyes:

@jannes mooi dat het goed gaat. Wel jmmr dat de verkoop minder loopt maar iig goede instelling daarover!
    jakkes bah wat een kerel :( :( is hij teruggekomen? zou idd wel de politie bellen vooral als hij zo vies doet :( :evil:

@wupje oef urineonst. ook niet best :(

@kaatje :confused: :confused: die moeder van jou... wel lief dat jij jou zusje opvangt maar idd heel verstandig om regels te stellen.
    je bent trouwens lekker op dreef of niet :) dan plaats ik zo ook ff wat :D

@freesia wel haar pic showen hé dan :)

@pisum ben je door de nacht gekomen?

@tweety oef rommelige nacht weer :( knuffs

@anno oh nee :( ikhoop dat zij weer gauw doorslaapt! je hebt iig kunnen bijtanken, maar leuk is anders..

@yule een hele :confused: jeetje miene :)

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr ja die is van de prenatal maar word aardig te klein is mt62 maar die valt erg groot.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hihi, gisteren met mij op de weegschaal zag ik dat ze 10,6 kilo is...

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, wow een hele :( hier gaat er maar 1 hap in van d emango heir geen s6 vin dkyani niet lekker.

anno, om ste buurt blijven liggen ;) ja al veel gedaan.
    thnx.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    :confused: okay wat is kyani dan ligt vergeleken met haar :eek: die is 7200

8. he he rik is wakker en staat nu onder de douche, nu julia nog wakker worden kunnen we eten.

krijg net uitnodiging van het jubileum van mijn papa
    hij werkt dit jaar 25 jaar bij zijn baas.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen ja idd, deze is mt 68 en is ook ruim nog! :whistle: heerlijk als het lang mee gaat!

@yule :confused: en Kate met haar 7900 :confused:

Spamtijd :evil:

10. en julia met haar 7240 haha

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr ja prenatal kleding valt gewoon grooter ;)

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Sara werd vanochtend om 6.30 uur wakker, maar dat vinden wij echt te vroeg. Denk dat ze weer in slaap is gevallen want heb haar tot 8.15 uur niet meer gehoord. Eerst ff lekker met z'n drietjes in het grote bed gespeeld, daarna ontbeten en lekker in bad.

Sara is rond 10.15 uur weer gaan slapen (zal zo wel wakker worden) en ik ben ff een autostoel voor mijn ouders gaan ophalen die ik via MP had gekocht. Nou echt zo goed als nieuw en mooie donkere kleur. Ze vroeg er maar 35 euro voor, dus ik vroeg waarom. Omdat ze bang was dat niemand hem zou willen komen ophalen - ze wilde hem nl niet opsturen. Nou ik rij wel een half uurtje heen en terug voor zoiets. Kan Sara fijn met opa en oma op stap als ze erin mag.

We gaan zo, na de boterham, ff de stad in en vanavond bij mijn ouders eten. Sara blijft daar slapen, want wij gaan morgen een dagje naar Amsterdam met mijn team van het werk. Vind Sara beetje te klein om hele dag mee te slepen.

Kom vanmiddag als Sara haar middagslaapje doet, nog wel even kijken.
    ByeZwaai

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    de vorige was een template, vul je in zeg maar..
    deze is zelf bedacht:

deze was een les:

en deze ook zelf bedacht:

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee niet altijd! Met shirts vaak niet. Ik heb al een paar 68 allang in een doos gedaan omdat deze erg krap werden :( wel jammer want deze heeft zij neit vaak aangehad :(

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihihi en Femke met haar 6590! (altijd baas boven baas he ;))

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi!

ff snel bijgelezen, heb al een druk ochtendje achter de rug. We waren lekker om kwart voor 9 wakker, rustig opgestaan. En daarna even snel gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan, wasje opgehangen...en nu ff zitten hihi.
    Femke ligt even te slapen, zometeen lekker boterhammetje eten.
    Mannetje moet het weekend werken, dus dat is niet heel gezellig.
    Dus als er nog iemand in de buurt is en zin heeft om langs te komen, je bent welkom ;)

@Anno, ik kom uit de nachtdienst volgende week vrijdag, dus 11 uur is voor mij dan wel heel vroeg...jammer, want qua afstand had ik best even kunnen komen.

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemiddag!

Hier heerlijk uitgeslapen tot 10uur :oops: Jenna kwam om 7 uur voor haar flesje, mannetje heeft deze gegeven en haar daarna terug gelegd, ze heeft nog tot 9uur geslapen en toen is mannetje er met haar uitgegaan.
    Om 11uur was ze doodmoe maar bed vond ze niet zo'n goed idee, ik heb haar brood gegeven en daarna flesje en toen was het goed en is ze in slaap gevallen :D
    Als ze wakker wordt gaan we even lekker wandelen, ik heb nog veel brood liggen voor de eendjes en die vind ze helemaal geweldig.

Kaatje> hoe vond je Wit licht?
    Pisum> jeetje meid dat begint al lekker :confused: is het vannacht wel een beetje goed gegaan?
    Tweety> pff wat een nacht :( knufff
    Miracle> [-X nee nee nee je was de eerste niet ;) werk ze!
    Yule> gek he dat half uurtje, ik heb dat ook weleens hoor dat ik dan denk "ahhhh nog een half uurtje" :)
    Hmmm dat van je moeder is wel raar zeg... nu moet je morgen dus verplicht naar haar en ook nog tijdens de lunch :(
    wow een hele mango :confused: Jenna vind mango ook lekker, vooral als er peer doorheen zit.
    Freesia> werk ze meis!
    Anno> ahh wat lief dat mannetje haar dan bij hem neemt **zwijmel** jeetje bezig bijtje, ik heb alleen nog maar een wasje aangezet opgehangen en een nieuwe erin gedaan... ow ja en Jenna eten gegeven en zelf gegeten :D wow 25jarig jubileum dat hoor je niet veel meer.
    Queen> mooie crea!
    Parr> wat ben je toch een schatje! knuffff :) Kate neemt een hapje van haar wipper :) smaakte het? Leuke crea!
    Jannes> wat fijn zeg dat het stoeltje voor je ouders zo mooi en goedkoop is. Soms zie je inderdaad prijzen dat je bijna denkt dat er iets mis mee is. Fijne dag!
    Steen> pfff ook al zo'n bezige bij vanmorgen **gaap**ikkuh niet hoor ;)

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp

okay ja shirt heb ik ok gehad, maar neit veel ;)
    broeken wel te groot iedere kee rvan prenatal ;)

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: oh ik ben helemaal weg van je middelste creatie! Echt supermooi vind ik 'm!

@ Queen: ga jij a.s. woensdag naar Missy???

Even Aimar de fles geven zo. Ik ga trouwens wat uitproberen vandaag. Ik heb namelijk het idee dat Aimar na zijn groente honger blijft hebben maar hij mag dan pas rond 19:00 zijn laatste fles. Nu ga ik vandaag zijn groente 's middags geven, zijn groente dan wat later rond 18:00 en kijken of hij het dan wel trekt tot 19:00......we shall see...

Oja vraagje: aubergine heb ik gekocht voor Aimar. Moet je die eerst schillen of kan die gewoon zo gekookt en gegeten worden???? En dan gewoon met aardappeltjes geven?

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva ja klopt.

Deel Deze Pagina