zo word tnie tveel gekletst hierro net ff wezen wandelen paar boodschapjes gedaan. heerlijk weer geen oznnetje beetje wind maar wandeld lekker eva, je hebt pb heir op forum
Hey meiden! Nou hier sinds lange tijd ook weer eens een onderbroken nacht gehad Wij waren natuurlijk weer laat naar bed, eerst pfaffs gekeken en daarna nog wat getut dus pas rond 12.30 in bed. Toen werd Kyano om 1 uur wakker, eerst hoesten maar daarna toch huilen. Eerst even met hem rondgelopen maar het bleek toch honger te zijn. Hij had qua hoeveelheid ook nog minder dan 3 flessen op de hele dag gehad dus het was niet gek. Daarom maar een klein flesje van 90/2 gemaakt en toen was het goed en is hij gaan slapen. Ik dacht nou dan zal hij in elk geval wel wat langer slapen..... nee hoor om 6.15 uur was hij klaarwakker Hele verhalen heb ik gehoord, om 7 uur hebben we hem maar uit bed gehaald want toen vond hij het echt niet meer leuk. We wilden eigenlijk gaan babyzwemmen maar we dachten dat hij dat niet zou redden omdat hij al zo vroeg wakker was. Uiteindelijk lag hij er pas om 9.15 uur in en om 10.30 weer wakker. Ik vermoed dus dat hij naar 2 slaapjes per dag aan het gaan is. Toen hij wakker werd hebben we hem eerst even in badje gedaan en toen naar de Lommerbergen gewandeld. Was erg gezellig, hij is zelfs nog op de schommel in het speeltuintje geweest Ik zal zo even een paar foto's showen. we hebben hem nu vanaf 14.15 uur in bed gelegd dus hij heeft het goed volgehouden.
@ Kaatje och jee je zusje ook al weg bij je moeder . Ooit gaat zij hier heel erg spijt van krijgen. Regels zijn nu idd wel belangrijk anders gaat het misschien fout. Hi hi wel fijn dat je nu sneller een oppas hebt! 8) @ Jannes eek dat is eng! @ Roshi ha ha is niet erg hoor dat je mijn broertje voor mannetje verwisselde! De beterschapswensen zijn overgekomen! @ Freesia oh leuk Jill ook aan de mm-pannekoeken! @ Tweety pff jij ook al zon vreselijke nacht @ Yule ja die pap koelt heel snel af, volgens mij was Kyano er daarom ook geen liefhebber van. Als het flesje te snel koud is, hoeft hij het ook niet meer. Hi hi die moeder van jou heeft ze vaker van die vreemde vragen Wow Raven heeft goed gegeten! @ Anno leuk zeg als je uit je kast nog eens kleren vist waarvan je niet meer wist dat je ze had! Net als gratis shoppen @ Parr oh heerlijk geslapen dus!! Fijn hoor @ Queen prenatal kleding zit Kyano juist altijd erg krap, vooral het openingsgat voor zijn hoofd Leuke creaties van iedereen!! zo ik ga de foto's even plaatsen
Jannes is trouwens toevallig, wij hebben morgen ook een uitstapje met het werk van Dennis. We gaan eerst 25km fietsen en daarna bbq'en.
@Roshi, heerlijk toch lekker uitslapen! @Wupje, klinkt als een gezellig dagje voor jullie. Wel een beroerde nacht...bleh. Leuke foto's! @Eva, ik heb de aubergine geschild en met rijst gegeven. Maar kan natuurlijk ook gewoon met aardappel. Kan ik een van de mama's die nog bv geven blij maken met borstvoedingsthee van Kruidenkruidje?? Ik heb hier nog een volle verpakking liggen.
@ Wupje: wat een leuke foto's zeg! Kyano kan dus ook al zo goed zitten! En wat heeft hij toch een lekker bekkie! @ Steen: Ok, ik zal de aubergine dus maar schillen Nog een vraagje over zelf groente maken: Ze moeten toch 200 gram groente per dag binnenkrijgen. Dus 150 gram groente, 50 gram aardappels bijv. Maar is dit gewicht vóór het koken of ná het koken???? :
@steen je kunt mij er wel blij mee maken hoor @wupje leuke foto's net bij oma geweest, lekker gekletst en julia heerlijk gespeeld, zij ligt nu lekker te dromen en ik ga op zoek naar een dakkapel haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En dit zijn nog een paar leuke die we gisteren gemaakt hebben: Ik kan toch nog wel lachen En zo lag hij in bed toen ik hem gisteren eruit haalde Eva ik schil altijd 1aardappel van middelformaat. Ik hou het met het gewicht eigenlijk niet zo bij. Maar meestal eet hij die niet op. Ik heb meestal meer dan hij op krijgt 8) Ja hij is een lieffie
@ Jannes: jemig dan eet mijn kind meer groente dan ik per dag!!! Ik had vanmiddag namelijk een zak van 400 gram broccoli en bloemkool en 3 aardappelen en kon er 2,5 groentehap van 200 gram uithalen...maar ik heb ze allemaal iets kleiner gemaakt en heb er dus 3.....naja komt ook niet op die paar gram aan natuurlijk @ Wupje: Kyano lijkt heel lang op die foto in dat bedje! Hoe lang is hij eigenlijk? (eigenlijk denk ik dat Aimar gewoon klein is..... )
@Anno, prima! Ik kan het eventueel opsturen, maar weet niet of het per brievenbuspost kan, dan wordt het nog wel duur....of we moeten een keertje afspreken, als je dat leuk vindt. Groente: ik hou meestal 2 á 3 eetlepels gekookte groenten aan.
hier 3 eetlepels groente + 1 middelmaat aardappel erbij en soms vlees heel klein stukje hangt vanaf wat we hebben of vis
ook leuk! zeg maar! groente: ik kijk gewoon wat julia lust, de ene keer meer dan de andere maar over het algemeen VEEL! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik denk trouwens niet dat ik bang hoeft te zijn dat hij niet genoeg is aangekomen! Meneertje eet als de beste en beweegt amper Ik heb hem nu op het kleed gelegd met alle speeltjes net binnen of net buiten bereik. Na heel ver uitrekken heeft hij nu 1 speeltje te pakken. Ik hoop hem zo een beetje te stimuleren om te gaan rollen en tijgeren @ Anno: waar staan geen prijzen en info bij??? heb het even gemist denk ik.....