Hallo allemaal ! ! @ Parr: Nee heb nog geen spiegel uitgeprobeerd ga ik straks proberen ! @ Roshi: Nee niet de eerste maar wel 1 van de eerste @ Wupje: Klinkt als een gezellige dag ! Leuke foto's ! Zo heel kort gereageerd , maar wel bijgelezen. Vandaag vroeg afgewerkt en ff met me mams en zusje door het City gewandeld. Jaimy heeft vanmiddag op het kleed gespeeld en zo ook weer lekke rop haar buik ! Ze probeerde zelfs te tijgeren ! Het gaaat heeeel langzaam de goeie kant op Nu ben ik er weer vandoor want we hebben bezoek ! Tot straks !
Haha, hij kan meer dan dat wij denken: ik had hem net op zijn buik gedraaid, heeft hij liggen spelen. Kijk ik net, is hij weer op zijn rug gaan liggen en heeft de tuitbeker die op het kleed stond te pakken en ligt nu heerlijk relaxed zijn thee (inmiddels koud ) te drinken
kyani ging van zitstand in staanstand bij d ebox ze trok der zelf op tot 3x aan toe nu staat ze nog steeds 1x gevallen trallies van de box staan op der voor hoofd
@Eva, hihi zo zie je maar weer! @Queen, wauw die Kyani gaat echt hard he! Wij krijgen zo visite, dus misschien ben ik er later op de avond nog ff. fijne avond allemaal.
Heb wel bijgelezen maar ga niet uitgebreid reageren. Heb maar kort de tijd hahaha.. Zo lekker met Mike onder de douche, papfles geven, in bed leggen en dan kwality time voor papa&mama.. Lekker naar de braderie geweest vanmorgen. Mike gewoon na zijn 1e fles in de box gelegd, gauw gaan wassen en aankleden, toen hem gedaan en lekker naar zuilen gaan wandelen. Is ongeveer 30 min vanaf ons huis tot mijn ouders. Daar mijn moeder en zusje en zwager opgehaald en toen lekker wandelen naar de braderie. Daar heeft hij een fruitsmoothie zelf gedronken uit de fles, kon geen hapjes geven onder het lopen dus was goeie oplossing! En erna bij mijn ouders hele boterham met klein flesje op. En toen heeft mijn vader ons naar huis gebracht, want had genoeg gelopen even haha.. Is helemaal goed gegaan ondanks dattie maar 20 min even had geslapen onder het wandelen! Heb 1 shirt van Feetje ofzo gekocht met 50% korting in zo'n nieuwe babywinkel en 1 shirt van Noppies met 40% korting. En 1 slab met: ik lijk op mijn vader maar de dokter zegt dat het wel goed komt! 2 badlakens voor maar 1 euro per stuk en een supermooie nieuwe tas voor mezelf! Geslaagde dag dus.. Die we natuurlijk goed moeten afsluiten straks hihihi.. Morgen is mijn uitslaapdag en ben er ook best wel aan toe na al 3 weken lang 6 uur op te moeten. Hoop toch dat hij het weer eens verschuift naar half 7 ofzo.. Heb wel de flessen iets opgehoogd, nu krijgt hij 180/6, 120/4, 90/3 en 180/6 papfles. Na zijn boterham had hij niet genoeg aan 90/3 dus doe nu 120/4 en gaat beter. En ga in de ochtend ook wat pap geven en dan halve fles.. Krijgt hij toch wat meer binnen.
@parr: had ze al gezien maar supermooie crea's! @eva: waarom 'mag' mij zijn laatste fles pas om 19 uur? Ik geef Raven rustig om 18 uur als ze dan al honger heeft. Groentehap is tussen 16.30 en 18 uur ergens en fles meestal een half uurtje na de groentehap. Soms komen we om 18 uur uit, soms om 20 uur. Meestal ergens tussenin (da's logisch ) Ik denk altijd maar: wij grote mensen hebben ook niet elke dat op hetzelfde tijdstip honger en de slaaptijd hangt er echt niet vanaf. Raven gaat soms om 18 uur naar bed, soms om 20 uur en wordt toch altijd om 6.30 wakker. Hoe laat ze gegeten heeft maakt dan niet uit. Soms 2 uur voor naar bed gaan (zoals vandaag) en soms na laatste fles meteen op bed. Vanmiddag naar verjaardag geweest van jongetje die 1 werd. Raven heeft lekker gespeeld en was de hele middag vrolijk. We gaan straks pokeren bij vrienden en Raven gaat mee, lekker daar in het campingbedje slapen. Ik ben echt blij dat we zo'n makkelijk kind hebben, maar ja, we hebben haar vanaf het begin regelmatig meegenomen dus dat zullen we ook wel gestimuleerd hebben denk ik... Oja, ben naar de kapper geweest en ben echt super blij met mijn nieuwe coupe. Korte boblijn en mooi glad en stijl! Heel anders weer. Foto komt morgen wel ff op hyves of zo. Fijne avond!
@ Yule: ben toch een beetje bang dat de laatste fles om 18:00 te vroeg is....maar misschien moeten we dat eens uitproberen Wie weet gaat het net zoals bij Raven. Ik kom straks even foto's spammen. Nu ga ik eerst alle foto's die nog op het kaartje van de camera staan op een DVDtje branden en dan het kaartje legen. Is nu namelijk helemaal vol!
@eva: denk dat je wel vertrouwen in het slaapritme kan hebben nu hoor. Dat is niet meer zo van eten afhankelijk als in het begin.
Wat is het hier stil vanavond..... Ben alleen thuis Mijn vriend kon onverwacht mee met een vriend + zoontje naar een voorstelling over Oosterse vechtkunsten omdat iemand anders had afgezegd. Dus ben ik vanavond alleen thuis en waarschijnlijk 1 van de weinigen op het forum Misschien duik ik gewoon lekker vroeg mijn bedje in. Maar eerste even foto's spammen! Aimar kreeg vanavond voor het eerst spinazie te eten. Hij vond meteen het eerste hapje lekker Ook kan hij al aardig goed zelf de lepel vasthouden en naar zijn mond brengen en happen. Maar dan krijg je wel dit resultaat: Best netjes toch??? Na het eten is hij in bad geweest. Ik kon het niet laten om met zijn haartjes te spelen. Zie hier: Aimar zonder krullen en nette scheiding: Wij aten pasta met spinazie en zalm in roomsaus. Dus ik Aimar een pastaatje gegeven: hij vond het maar niks, kneep het fijn en gooide het toen op de grond! Voor Aimar dus nog geen pasta a la Rapley
Ha ha Kyano is idd een lange slungel donderdag bij het CB gemeten; 73 cm! Dus maatje 74 is al gauw weer te klein Maar in zijn broekjes heeft hij pas net 68, daar zit zoveel verschil in
Zo Sara ligt bij opa en oma in bed. Laatste fles: Sara eet elke dag haar warm eten om 18.00 uur en dan om 19.00 uur de fles (120/4). @Yule: Oh vind pokeren zo leuk!! Veel plezier. En hier nog een makkelijke, Sara slaapt overal, als het maar in een bedje is. @Missy: klinkt als een geslaagde dag! @Eva: wat een leuke foto die met die scheiding. Mooie wimpers ook!
Oh Eva lieve foto's van Aimar!! Hi hi je bent niet helemaal alleen Missy leuke dag dus!! Hi hi en nog veel plezier voor de avond Yule leuk een nieuw kapsel, showen!! Queen hé wat goed dat Kyani zelf is gaan staan =D> ! Wij zijn net nog naar smams geweest. Was wel heel erg leuk, Kyano heeft zich goed geamuseerd. Alleen ging hij niet slapen dus moesten we toch weer wat sneller naar huis. Gek hoor als hij daar is als wij zijn werken slaapt hij wel gewoon Ik wordt alleen gek van mijn smoeder met die continue opmerkingen, och dat kind heeft nog honger NEE! Hij heeft dit keer ook niks extra's gekregen alleen een stukje soepstengel en 1 frietje. (als het aan haar had gelegen had hij een heel bord frietjes gegeten ) Dennis en ik zijn er ook serieus over aan het denken om Kyano toch naar het KDV te doen. Zijn we gelijk van die extra'tjes af en krijgt hij ook meer contact met kinderen. We gaan binnenkort eens informeren bij de KDV's bij ons in de buurt.
@Wupje: misschien gaat Kyano dan niet slapen omdat hij weet dat jullie er zijn?? En KDV is geen slecht idee als je je zo blijft storen aan de manieren van je smama. Hoe ouder Kyano wordt, hoe meer je je gaat storen (mag hij wel aankomen, mag hij wel eten, etc).
hey ! Eerst even ego. Mijn moeder heeft een eerste stap gezet .Vanmiddag stond mijn vader voor de deur met een tas boodschappen, drinken en ontbijt wat mijn zusje altijd eet. Voor Levi een setje kleding, voor mij een bosje rozen en een brief. Zal de brief zo even op het andere forum zetten Vanochtend bij de kinderboerderij geweest. Erg leuk. Ook mooie foto's gemaakt, zal ik zo even spammen. Toen mijn zusje naar haar werk ging hebben we haar kamer leeg gehaald. Ze sliep eerst in de computerkamer ( voor degene die bij mij zijn geweest,daar waar alle campingbedjes stonden ) maar nu hebben we die hele kamer verhuisd naar zolder en voor haar een gezellig kamertje ingericht met wat leuke spulletjes, kledingkastje, computer tafeltje en spiegel enz. ben benieuwd wat ze zegt als ze vanavond thuis komt Buren ( ja die van herrie houden ) geven vandaag groot feest Hele tent in de voortuin. geef ze tot 02.00 max en daarna ga ik bellen... Levi werd om 06.30 wakker, flesje en toen hebben we met zijn alleen heerlijk doorgeslapen tot 09.30 Ow ja bij de Hema nog schoentjes voor Levi gekocht. Hadden schoenen van de Prenatal die nu echt te klein worden, en had hele stoere bruine bij de Hema vandaag die totaal niet goed aansluiten op zijn vorm voeten dus even andere gehaald.
dat jullie niet zoveel geschreven hebben vandaag Tweety, he bah wat een nacht Yule, pap wordt idd snel koud. doe de melk daarom 15 sec. langer in de magnetron Apart gesprek met je moeder :-? Mango viel in de smaak dus Pisum , en de eerste nacht overleefd? Freesia, hoe gaat het nu met je buikpijn? Queen,super schattige crea Parr, mooie crea's ! Roshi, mooie film ! maar had meer actie verwacht ( misschien niet helemaal passend bij een drama maar ja :-? ) Uitgeslapen tot 10.00 uur .Lekker hoor ! Eva, ik schil de courgette wel. Heb een keer een mix gemaakt met tomaat en aardappel, vond Levi erg lekker. Van de week heb ik daar nog extra champignons aan toegevoegd Ik weeg niet af. maak wat op het oog. Meestal een middelmaat aardappel met een portie groente erbij ( bv. 1 grote wortel ) Meestal maak ik een grote pan klaar en verdeel het dan over die bv bewaarbakjes. Lieve foto's van Aimar Wupje, minder zo'n nacht wel leuke foto's Wat vervelend dat je smoeder zo blijft doen met die extraatjes... dan zou het kdv idd een goede vervanging zijn ( ben wel benieuwd hoe smoeder hierop gaat reageren ) Missy, klinkt idd als een geslaagde dag