September 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by jekkia, Aug 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihihi

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik kwoot me suf!

Maar ben er weer door heen vandaag. Heb gewerkt tot 22 uur dus laat thuis.
    Leuke reactie van je zusje hihi!

Schrijf morgen wel ff mijn egootje ;) nu naar bed truste~~

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Truste :)

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

brak brak brak

robin heeft geslapen als een roosje. rne daarin tegen oef om even na 12 uur huilen ik erheen helemaal vol met snot(zielig) schoongemaakt en hij wilde bij mama liggen voelde erg warm na een uur slipe ie nog niet hubbie was inmiddels ook in bed en die heeft hem terug gebracht naar zijn eigen bedje. uurtje later weer huilen maar slipe zo weer in. om 5 uur robin hoesten gelukkig is ie weer gaan slapen. tussendoor nog een paar keer wakker gelegen. wilde vandaag gaan zwemmen maar denk dat dat ook niet door gaat met de snotterraars hier.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Goedemorgen!

@ Tweety: Slaapt Robin eens door, is Rene weer aan het spoken. Wel zielig dat hij zich zo rot voelde. Ik hoop dat hij snel opknapt.

@ Wupje: Kyano naar het KDV brengen is idd een goed idee. Al die onduidelijkheid met je smoeder zijn niet echt handig. En voor Kyano is het ook wel leuk met andere kids.

@ Ingeltje: Zo tot 22:00 gewerkt op zaterdagavond! Hoe laat ben je dan begonnen? Thanx voor het compliment over Aimar, ik word er verlegen van....Maar jouw mannetje vind ik ook erg mooi, ik vind hem (kan het niet zo goed omschrijven maar ik hoop dat je het snapt....hihi) 'af' 'puntgaaf' zeg maar. Alles klopt, gewoon een heel mooi mannetje!

Nou nog even en Aimar wordt toch nog een modelkind! Gisteren is hij om 19:30 gaan slapen en we hebben hem de hele nacht niet gehoord en slaapt nu gewoon nog! :confused:
    Dus heb ik tijd om het andere forum even te lezen..... :D

6. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen!

HIer ook al vroeg wakker....iets voor half 8. Nu liggen we nog gezellig saampjes in bed de smurfen te kijken ;)
    Even rustig opstaan hoor, op zondag...en dan ook nog zulk slecht weer.

@Tweety, bleh wat een rotnacht. Is zwemmen inderdaad misschien niet zo verstandig met twee verkouden kids...jammer.

@Ingeltje, weer lekker bijgetankt?

@kaatje, wat leuk dat zusje zo enthousiast was over d'r kamer.

Nou meiden, zo maar eens ff douchen....

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zoo Julian heeft bordje pap weer gehad, lekker gegeten en nu weer in bedje waar hij nogal overdreven ligt te gapen :)

Poeh brak nachtje Tweety.. oef... jammer dat je nu niet kan zwemmen :(

Steen: leuk smurfen in bed! (wel goed opletten met stofzuigen straks, voor je het weet heb je een smurf opgesmurfd)

Eva ik werk dan van 13:30-22:00. Vandaag van 12:45 - 21:15. Niet leuk, maar heb eigenlijk mijn hele leven al onregelmatig gewerkt, dus no problemo.

Ik ga ook maar even in bed liggen en overdreven gapen ;)

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou vooruit.... voor deze éne keer dan, omdat jullie er zo hard om roepen, even spammen:

truste! ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou rond 01.45 hield de herrie op bij de buren,maar goed ook want had voor mezelf 02.00 als max aangehouden voor ik zou bellen.
    Levi werd gisteravond laat (rond middernacht ) wakker, ligt hij klaar wakker in zijn bed :-? Rond 01.30 weer.. gek kind. Gelukkig wel weer in slaap gevallen tot vanochtend vroeg.

Ik moet straks werken :(

Tweety, arme rene :( zwemmen is idd niet echt handig als ze verkouden zijn.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Meiden ik ben voor Aimar op zoek naar een truitje/long sleeve van Loeke Look met een leeuw erop. Deze:

Maar ik kan hem alleen maar vinden in de maat voor 1 tot 2 jaar.....
    wie o wie weet een betrouwbare webshop waar ze deze truitjes (design heroes - Loeke Look) verkopen????

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Leuk ! sorry geen idee waar je die vandaan kan halen

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heb even gegoogled,maar alles wordt terug gelinkt naar baby2kids.nl en dat is idd vanaf 1 jaar. Denk dat ze er gewoon niet kleiner zijn.

Jammer he..zag pas ook een thirst van bibaboerderij,maar ook alleen maar in grote maten

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    Eva, das een heerlijk nachtje!

Kyani sliep al erg vroeg gisteren al om half 7. om kwart over 10 werd ze wakker de fles gegeven en een nachtluier om. Ze kwam vanmorgen om kwart voor 7 weer.
    Schone luier om en fles gegeven en toen kwam ze weer om half 9 toen lekker bij mij in bed genomen en nu net uit bed :D

Ingeltje leuke foto’s!

nieuwtje, kyani trek zich nu de hele tijd op in de box zonder problemen :D
    en blijft staan en dan is het op gegeven moment boem! en dan zit ze weer op de billen :)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Nee ze moeten wel bestaan want ik was laatst in een winkeltje en daar hadden ze 'm wel met een kikker erop in Aimar's maat. Maar die wil ik niet! (is ook wel leuk, maar vind ze nogal prijzig dus hij krijgt er maar 1! :) )

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    heb een filmpje ervangemaakt net :D
    ben hem aan het uploaden en als hij klaar is plaats ik hem voor jullie :D

16. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @eva misschien hebben ze de kikker wlleen in zijn maat en de leeuw niet zou ook kunnen ik ken het ook niet dus weet niet waar het te koop is.

@queen goed van kyani zeg.

zo wasje opgehangen en aangezet. robin ligt weer plat straks ff bakkie doen bij mijn ouders. hopen dat het weer een beetje beter word misschien nog ff op de kinderboerderij kijken.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    eva, shirtje, geen idee kenhet merk neit dus zou neit weten waar het te koop is

18. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    @Tweety, is het bij jullie niet zo grijs dan? Hier regent het wat.....
    Veel plezier bij de kinderboerderij.

@Ingeltje, hihi ik heb de smurfen gezegd gewoon in de tv te blijven...kunnen ze ook niet opgesmurfd worden. Werk ze vanmiddag!

@Kaatje, gelukkig slaapt Levi wel weer door als hij zo wakker is gewest. Werk ze!

@Queen, lekker lang nachtje voor Kyani!

@Eva, nee zou ook niet weten waar je het shirtje kan vinden...succes!

Femke ligt weer in haar nestje, dus mama gaat lekker even dvd kijken. tot later

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    weer hier giet het :(

20. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @steen ja hier is het ook grijs en regen daarom schreef ik dus ook hoop dat het weer beter wordt hihi

Share This Page