@Yule, als Mike rond 17 uur zijn warme hap heeft gegeten hoef ik echt niet een uur later zijn fles te geven. Dan drinkt hij 10cc ofzo hahaa.. Daarom krijgt hij zijn laatste rond 19.30 uur. @Kaatje, mooie fotos! @TWeety, wat leuk om onder zulke omstandigheden leuke vrienden op te doen! Fijn dat het gezellig was. @Eva, mooie foto's van een mooie vent! Oww, wat heerlijk dat hij zo goed slaapt. Kan hij wat leren aan Mike, die was er weer om half 6.. Misschien anders zelf zo'n shirt laten drukken? Misschie dat ze ergens wel een strijkplaatje ervan verkopen ofzo.. @Ingeltje, vind Julian toch wel veel op jou lijken hoor. Vandaag waarschijnlijk een lekkere hangdag. Hooguit nog even langs vrienden vanmiddag maar even kijken of hun thuis zijn. Mike is lekker luidruchtig tegenwoordig en dus elke ochtend om 6 uur wakker.. Hopelijk veranderd dat snel weer naar half 7/7 uur. Wist niet dat een uurtje zoveel verschil kon uitmaken, maar om 6 uur zit ik voor mijn gevoel nog in de nacht whahaha..
Goodmorning 8) (nog net ) Blegh het is weer en wij moeten straks 25km gaan fietsen Personeelsuitje van hubbie zijn werk. Ik hoop eigenlijk dat ze ook een natweer-activiteit verzonnen hebben Kyano heeft gelukkig gewoon doorgeslapen tot 6.30 ongeveer. Om 7 uur heb ik hem uit bed geplukt. @ Kaatje fijn dat je zusje blij is met haar kamertje. Het is ook voor haar fijn dat ze zich in elk geval thuis voelt bij jullie Werk ze! @ Tweety oef balen zeg, slaapt Robin lekker is de andere aan het snotteren Beterschap voor je ventje! @ Eva oh heerlijk zon uitslaper! Wil Aimar Kyano even leren hoe dat moet?? Leuk shirt idd. @ Ingeltje dat is een lieve foto!! @ Missy ha ha Kyano en Mike lijken erg op elkaar ! Het maakt ook niet uit dat we proberen hem 's avonds iets langer wakker te houden. Standaard 6.15 / 6.30 begint hij met brabbelen
Even nog een vraagje voor de dames waar de kleintjes ook van naar KDV gaan. Hoe werkt het precies met het betalen? Moet je een bepaald tarief in de maand betalen op een aantal vastgestelde uren? En krijg je achteraf ook een bepaald bedrag terug van de belasting? En hoe worden jullie kids bezig gehouden tijdens zo'n dag? Moeten ze zich veel alleen amuseren of is er redelijk veel aandacht? Ik ga nu even Kyano uit bed halen. Misschien kom ik dadelijk nog even spieken en anders vanavond.
@ Missy: komt je visite niet? @ queen: gaaf filmpje van Kyani! En o zo grappig om me dan te bedenken dat Aimar nog niet eens rolt
Goedemorgen dames! Ik ga nu een poging tot bijlezen doen. Nadat ik Eva geholpen had kwam ik hier bijlezen maar kreeg een migraine aanval dus ging ik plat op de bank met pm Wel net wat leuks meegemaakt!!! Kate ging in kruiphouding! Knieën onder haar en opgedrukt! En ging dan 3x heen en weer wiebelen voordat zij in stortte en natuurlijk kreeg ik dit niet op film
kyani zal het wel ff woensdag allemaal voordoen voor aimar en mike kunnen ze ook een grootte vooruitgang boeken als de mama's dat goed vinden haha, het staan laten we wel nog achter wegen
Je betaalt een bepaald uurbedrag. Bij ons is dit 5,76. Hij gaat 3 dagen in de week en in totaal is dat per maand 735 euro. Dit bedrag stort je geloof ik vóór de volgende maand. Dus de rekening die we nu hebben is voor juni. Je krijgt van de belasting een heel groot deel terug. Ik weet niet precies hoeveel, maar ik geloof dat wij 550 terug krijgen ofzo. Julian wordt goed bezig gehouden. Ze hebben gezamenlijke eetmomenten, maar verder ligt hij nu veel op de grond bij de andere kindjes. Praktijk is wel dat het druk is voor de leidsters, maar ze proberen hun aandacht echt goed te verdelen. Julian vindt het er echt superleuk, is altijd aan het lachen en krijgt MEGAveel aandacht ook van de andere kindjes. Je hebt verder een hoek speciaal voor baby's, waar grote kindjes niet in mogen en nog 2 boxen waar ze kunnen spelen als ze dat nog leuk vinden. Veel speelgoed en gezelligheid met muziek. Ik denk dat het voor Julian echt goed is om in contact te zijn met andere kindjes. Het wordt een lekker sociaal mannetje. Ik denk dat als ik minder zou werken, ik hem toch naar een kdv of psz zou doen.
thnx hoor het nu vaker dat ze telkens meer op mij lijkt van baby foto' s vergelijken lijkt het ook precies maar nu zo kijken en dan naar mij vind ik het zelf wel moeilijk om te zeggen wel bepaalde blikken als ze speelt herkenik van mijzelf erin terug of als ze slaapt haha
jammer het heeft nit geholpen, julia is 3 keer wakker geweest. gelukkig wel makkelijk terug te leggen na een paar slokjes. vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot kwart over 9 rik ging julia in bad doen maar onze slaapkamerdeur stond nog open en toen bedacht ik dat we dus vanmiddag feest hebben en julia dus mooie kleren aan moest, en dat kun je dus niet aan rik over laten haha dus ben ik maar opgestaan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wow die vind ik echt super, is dat een lesje of heb je die zelf gemaakt? stuur anders maar pb want ik wil die ook maken!
Goeiemiddag dames ! Ik heb heel vluchtig terug gelezen maar reageer maar kort @ Tweety: Bahh weer een braknacht ! Is het Robin niet , dan is het ineens Rene. Hoop voor je dat het vanacht beter gaat ! @ Kaatje: Leuke foto's en Leuke reactie van je zusje op der kamer ! @ Eva: Zag van Aimar ook een paar leuke foto's voorbij komen ! @ Queen: Leuk filmpje vanb kyani ! En ok leuke foto's ! PSP Ik wil ook ! ! ! Maar ik heb er geen programma voor en ik heb er ook echt 0 verstand van @ Ingeltje: Zag van jou gezinnetje ook een mooie foto voorbij komen ! Zo hier is het gistere laat geworden. Had de pc wel al vroeg uitgegooid en toen ie uit stond kwam ik er achter dat ik jullie helemaal geen Weltrustesn heb gewenst Sjorrie ! Gistere lol gehad met Jaimy , een vriendin van ons werkt bij het KDV en die was met Jaimy bezig terwijl ze op haar buikje lag. Ze probeerde haar te laten tijgeren en rondjes te draaien , Jaimy had in het begin echt zoiets van : "Ja hallo , ben je gek ofzo ? ? ? Daar word ik moe van hoor !" En als ik dan voorbij liep begon ze te mopperen in de hoop dat ik haar wel zou helpen en zodra ik uitzicht was ging ze spelen Uiteindelijk probeerde ze te tijgeren en ze kwam 5 hele cm vooruit (!) Ze heeft de hele tijd gespeeld met haar gek gedaan en 20 min. later (!) lag ze nog steeds op haar buikje te spelen ! Ik zei nog tegen haar : "Hoe doe jij dat nou ? Heb je stiekem ergens koekjes of snoepjes verstop" Verder heeft ze bij ons buiten in haar wippertje erbij gezeten en dat was de hele tijd gillen , lachen en spetteren met je tong. Ze kreeg de volle aandacht en had ook de grootste lol. Om 20.30 werd ze uiteindelijk moe en hebben we haar lekker naar bedje gebracht , om vervolgens vanmorge om 7.30 wakker te worden. Hubje heeft ze uit bedje gehaald en eten geven en daarna lekker gespeeld. Nu ligt ze nog lekker te slapen maar ze zal zo denk ik wel wakker worden , is ze precies optijd voor als Opa( me papa) enm me stiefmoeder en Tante Evy komen !
@wupje dat heb ik dus ook, bij de hoofd en de armen gaat het krap zitten (prenatal kleertjes) niet allemaal maar wel enkelen.. Aw leuke pics!! Hier ook eentje die 72,3 is. En de rar is dat zij nog steeds een hoop broeken 68 past vindt mummy niet erg, goed voor de portemonnee dat zij er lang mee doet Wel fijn dat Dennis ook vind dat voeren van zijn moeder niet kunnen! @eva zo doen wij dat ook regelmatig. De speeltjes op de vloer net buiten bereikt leggen. Of zij gooit ze zelf net buiten bereik. Maar laat het ook niet te lang duren moet idd leuk blijven! Maar het motiveert ze wel ja koud thee is hier ook te drinken ik schil courgette niet, wordt toch zachr bij het koken en is makkelijk te pureren dan. Ik weeg ook niet af. Ik zie wel gewoon of zij genoeg aan heeft wat ik maak. Tot nu toe gaat het goed. @missy geslaagd dag gisteren 8) @yule ja lekker hé maar ik voorbereid mij op een ondeugend puberteit @kaatje ik ga zo op de andere forum bijlezen. Maar dat zij de eerste stap heeft genomen vind k zooooo fijn voor jou/jullie! Hoe vond jouw zusje haar kamer? *edit hihi vond wel leuk dus 8) Aw leuke foto's van de kb!! ik hoef geen kadootje voor jou les de les is dat al @tweety wat leuk van gisteren! Is wel fijn dat je dan zulke contacten overhouden! zwp Ik lees hierboven aan dat de forum dit maand over gaat! spannend! optrekken Kate begint steeds meer als zij op haar buik ligt, de box rand en spijlen te pakken. Vind het een beetje eng worden nu als dat op alle vieren goed gaat dan denk ik dat ik de boel naar beneden zet al! Niet goed voor mijn bekken maar goed liever dat dan dan zij optrekt! @jale mooie crea! @queen leuke les!! en weer lieve pics van Kyani Ik kon die filmpje weer niet kijken, heb dus de link in firefox geopend en toen deed hij wel haha wobble wobble leuke film! @ingeltje leuke foto 8) @anno hoe was jou nacht? *edit oef 3x zelfs knuffs
@tweety jeetje wat een nacht knuff meis @ingeltje werkse, balen joh steeds in het weekend werken, ik zou dat niet kunnen @eva wat goed van Aimar! en ik zou net als de rest ook niet weten waar ze dat truitje hebben haha @wupje, sluit me aan bij ingeltje, werk zelf ook op kdv en ik vind het idd soms erg druk, ik vind wel een groot verschil tussen een verticale gorep (0-4) en horizontale groepen (0-2 en 2-4) maar er is aandacht genoeg voor je kindje wel een tip vraag even als je een rondleiding krijgt hoeveel kindjes er op de groep zitten met hoe veel leidsters. ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat er meer kinderen op een groep zitten dan mag. en dan is het natuurlijk snel dat je kindje weining aandacht krijgt. julia vindt het ook helemaal super en geniet echt van de andere kindjes. ik voed soms zelfs in de kantine ofzo omdat mevrouw anders geen tijd heeft omdat ze wil kijken wat de kindjes doen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Wupje, bij Mike is t wel gekomen sinds hij nog maar 100cc bij zijn boterham krijgt en die fles van 15 uur eraf is. Dus misschien is ons kereltje er nog niet aan toe. Heb hem nu gewoon volle fles bij zijn boterham gegeven. Ik heb Mike ook opgegeven voor KDV, ik moet gewoon een vast bedrag per maand betalen voor dat aantal uren. Ongeacht of ik hem nou altijd om 16 uur al ophaal. Ik betaal gewoon voor 1 hele dag in de week. En bij toeslagen.nl kun je berekenen hoeveel je terugkrijgt. Mijn vriendin krijgt dat altijd eerst gestort en moet dan pas de gastouder betalen. @Eva, nope hebben afgebeld.. Maar goed ook, hubbie heeft halve nacht krom gelegen vd pijn dus die slaapt nu even. @Ingeltje, zoo jullie uurbedrag ligt echt lager dan hier. Hier is t minimaal 6,10 Zo, ga lekker even film kijken. Bride Wars! Mijn ouders komen straks nog even een bakkie doen, dus ben niet voor niks thuisgebleven. @Queen, jullie gingen naar dat kleding gebeuren toch? @Ingeltje, zat Julian ook nog op 3,5/4 flessen? Ik begreep van de arts van CB dat kindjes die boven de gemiddelde lijn zitten vaak ook iets boven het gemiddelde eetpatroon zitten. Logisch natuurlijk omdat ze meer nodig hebben voor hun bredere lichaam. Wie zit er nog meer op 4 flessen/borstvoedingen?
Femke heeft vanmorgen lekker lang geslapen, dus ik heb ATWT weer bij kunnen kijken. Zo meteen komt mijn vriendin ff op de thee. @Wupje, wij hebben een gastouder via een bureau, zou je dat niet willen? Dan ben je meestal flexibel in het aantal uren wat je afneemt en die uren betaal je dan ook alleen maar. @Missyzuilen, lekker hangdagje! Veel plezier met je moeder. @Parr, hihi Kate begint dus ook lekker vlot te worden. Wij hebben de box en haar bedje ook nog niet naar beneden staan...maar moet binnenkort ook wel, maar het is zo inderdaad nog wel lekker makkelijk. En voor jou natuurlijk al helemaal met je bekkenproblemen... er begint er hier eentje te mopperen, dus even kijken wat er is, en mijn vriendin komt net aanrijden. tot later!