@Steen, ik wilde ook gastouder maar kies nu toch voor KDV. Hoogstens als de wachtlijst echt te lang is ik nog kies voor gastouder. Maar heb bij een KDV toch beter gevoel, ook omdat als er daar 1 leidster ziek is er gewoon een ander het overneemt. En bij gastouder ben je ook afhankelijk van haar vakanties en wanneer zij ziek is enzo.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. En heb geen idee waar ik een goede betrouwbare zou kunnen vinden.
@ Kaatje en Parr: lief dat jullie mij vertellen hoe jullie de courgette bereiden....maar volgens mij had ik het toch echt over een aubergine.... Hihi ik haal ze soms ook door elkaar en dat terwijl ze niet op elkaar lijken. Courgette is trouwens 1 van de favoriete groente van Aimar en ik geef het met schil. Ik ga verder met was vouwen en strijken!
ik ga afsluiten zometeen naar de communie julia heeft 2 keer een half uurtje geslapen dus ik ben benieuwd. fijne zondag! willen diegene die toch nog komen vrijdag mij een pb sturen? moet namelijk ma t/m woe weer werken en dan weet ik nit of ik het red om hier nog te spieken waarschijnlijk vanavond nog wel ff xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Eva, had ookal gereageert hoor. Dat ze hadden afgebeld en t wel goed uitkwam omdat hubbie hele nacht niet heeft geslapen door de pijn. Dus die slaapt nu.
@ Missy: oeps....niet gezien Ik kom trouwens woensdag dus ook even langs als je dat goed vindt. Ik blijf alleen niet te lang want ik heb hier in huis ook nog genoeg te doen en vrijdag zijn we ook al de hele dag op pad met die kleintjes en komt er dus ook niks van mijn huishouden. Wanneer Aimar zo wakker is, krijgt hij zijn fruithap en dan gaan we naar een verjaardag.
@Eva, had al gereageerd via msn. Gezellie als je ook woensdag komt! Ga even met mijn kereltje spelen en zijn fruit zo geven. Hubbie gaat zich eindelijk aankleden en zo even naar de winkels, brood en beleg halen voor aankomende week.
Haaai dames! Wat is het rustig, hoefde niet veel bij te lezen. Anno, ik heb 'm zelf gemaakt, zal 'm eens uittypen en dan op PSPmama's zetten... Hier is Gizem echt stront eigenwijs geworden de laatste paar dagen...vanacht heeft ze tot half 2 lopen 'keten' in bed....Gek doen, lachen, kletsen. Op het laatst heb ik haar in de wagen gelegd en heen en weer gereden in de woonkamer, want wij wilde toch ook wel gaan slapen. Toen is ze gelukkig in slaap gevallen, maar ze was om 7.00 uur weer klaar wakker....pfff....Ik ben moe nu..........
Zo was ik ook ff weer @jale oef wat hebben de beebs de laatste tijd : knuffs Kate lis vandaag aan het spugen maar wel met slijm, dus ga haar strask voor het bed gaan hoestsiroop geven daarvoor, dat is als mevrouw moe wordt zi jis sinds half 1 wakker en nog niet moe Zij heeft maar een halve boterham op. Zij deed echt heel lang over en ik ga niet anderhalf uur zitten voor een bammie Zo lang zitten in de tripptrapp is ook niet goed Dus nu heeft zij een rijstewafel. Na de lunch de nieuwe geiten van oma bekeken. 2 met lang haar (waarvan één een bok), weet niet hoe het soort heet. En een andere en die is een mooi zacht grijs/bruin kleur. Na een tijdje smane spelen is zij alleen op de vloer gaan spelen en steeds als wij weer keken was zij weer gedraaid echt snel zo! En zij heeft niet alleen door hoe zij nu ook kont optilt mét armen maar als zij ligt en iets wilt pakken buiten bereik gaat zij afzetten emt haar tenen zozo! Nou eentje begint toch iets te zeuren dus dan maar in bed leggen!
Rustig dagje hier vandaag...scheelt weer met bijlezen! @Missy, ik snap jouw redenen om voor het kdv te kiezen ook. Maar voor ons was dat geen optie, omdat wij allebei onregelmatig werken en dus flexibele opvang moeten hebben. En heel weinig opvang nodig hebben. En wij hebben nu gelukkig een super flexibele oppas, waarbij het niet uitmaakt wanneer Femke komt, hoe lang of hoe vaak, dus dat is voor ons perfect. @Anno, hoe is het bij de communie gegaan? @Eva, veel plezier bij de verjaardag. @Jale, oei beroerd nachtje...hopelijk kun je vannacht wat bijslapen. @Parr, grappig Femke is vanmiddag ook heel lang wakker geweest, terwijl ze het normaal ook maar een paar uurtjes volhoudt. Maar die ligt nu ook lekker op 1 oor. Ik ga nog lekker ff bankhangen, mijn vriendin is net weg, dus weer veel gepraat. Vreet wel energie moet ik zeggen.... Mannetje is nu in de kelder aan het drummen en Femke slaapt, dus mamatijd
@queen leuk filmpje knap hoor van kyani. @parr goed van kate zeg. zo weer thuis lekker wezen wandelen was toch nog redelijk weer geworden hier.
Zoo hier zijn me papa , stiefmoeder en me kleine zusje weer weg. Wat een verschil is dat zeg ! Jaimy en Evy schelen 6 maanden precies en dat is gewoon al een wereld van verschil. Ze hebben zich heerlijk vermaakt saampjes en lekker gespeeld. Ook is Jaimy verwend door opa en heeft ze een bootje gekregen met een schepje , harkje , figuurblokjes met bij behorend torentje waar de blokjes in kunnen en ringen met het bijbehorende staafje. Ze heeft ook een vlinderpianotje gekregen en die vind ze helemaal geweldig ! Mama niet zo want er zit geen uit knopje op dus 1x aanraken en hij speelt hele melodietjes Nu ligt ze lekker op bedje want ze werd alweer moe en dat terwijl ze erg lang geslapen heeft ( van 10.30 tot 13.30 ) Ik heb geen foto's gemaakt want we waren druk aan het bij kletsen Maar ik ga wel ff me telefoonkaartje leegmaken want er staan er weer een hoop op dus kom straks ff spammen
@Jale, haha die Gizem. Lekker eigenwijs dus. Hopelijk slaapt ze vannacht beter. @Parr, oww Kate aan het spugen. Hopelijk gaat de hoestsiroop helpen. Ja, gaat opeens zo snel he als ze rollen. Mike kan nu ook opeens overal bij, draait alle kanten op en ook rondom zijn as zeg maar. @Steen, daar had ik even niet bij nagedacht maar met onregelmatige werktijden is een gastouder zeker handiger. @Miracle, Evy is ouder dan Jaimy of jonger? Ja 6 maanden is echt een groot verschil, merk ik met Mike en Joey ook. Ben benieuwd naar de foto's van je telefoon! Zo wij hebben lekker kunnen eten terwijl Mike lekker sliep. Is nu net wakker, dus gaat zijn warme hap nu krijgen.. En als hij moe is, lekker zijn pyjamapapje en hup naar bed. En dan gaat mama ook lekker vroeg naar bed, morgen weer 6 uur op om te werken! Maaar.. dan ben ik verder wel lekker de rest vd week vrij!
@ Missy: Evy is ouder dan Jaimy. Doet zwp bij jullie ook zo moeilijk ? Hij is heel traag af en toe en ik krijg ook gerelmatig "General error " te zien Oke spamtijd nu Als jet ert teveel worden ff zeggen dan Je ziet me niet he oma ? Of toch wel ? Jawel ! ! ! Kijk oma ik kan wel staan ! ! ( mama houd mij stiekem vast onder me poncho ) LoL
Ze kan zo lekker smikkelen ! Nou wil ik die ook nog Yum Yum Hier zit ze zelf los , ze heeft niet in de gaten dat ik haar niet vast heb want normaal als ik haar loslaat valt ze om ! Druk aan het spelen ! Erg intressant hoor !
Hoe werkt dat ? Aaah zo ! Kijk mij nou zitten ! ! Dat waren ze weer voor nu anders worden het er wel heel veel De rest van de foto's staan weer op der site