De eerste 5 foto's zijn trouwens wel door me moeder gemaakt @ Queen: Ja is best vervelend Zouden ze er mee bezig zijn >?
Wat eenleuke fot's miracle! Ik ben heel stiekem online , heb welpauze hoor! Missy ik zit nog op 3,5 fles. Ik heb de middag eindelijk kunnen afbouwen naar 90 ipv 180!! jeeeej! MInder gaat'echt niet!!
Hallo wow Kyani wat ga je hard ! lekker meissie is het ook he. Parr, ow jee Migraine.. hoe gaat het nu? Jee Kate doet een poging tot kruipen Eva, haha wat stom.dacht echt dat er courgette stond Miracle, super leuke foto's. Erg schattig die poncho Levi zit op 3 flessen..meneertje ligt trouwens te slapen maar moet zo nog avondeten * bedenk nu even wat ik hem moet gaan geven*
kaatje ja echt he ze gaat gewoon te snel nu moet ik straks al achter haar aan gaan rennen meotik nu soms al me tdat rkuipen van der. ze is soms zo snel.... maar ja dat zul je gegarandeerd zien
oooh wat lief kaatje *knuff* !! zijn vandaag naar KidzCity geweest met het bezoek. was wel een succes. mijn man heeft zich ook helemaal uitgeleefd, vond het superleuk. hij kent zulke 'parken' eigenlijk niet. (en dan te bedenken dat KidzCity niet eens zo groot is).
dubbel.. dan maar even berichtje wijzigen. we weten nog steeds niet hoe lang ons bezoek blijft. ik zoek nu geodkope bustickets naar Frankrijk voor ze
hier nog een foto van op het perron: mijn zwager, zijn dochtertje, ik (en Rayyan in de wagen) en mijn man. de vrouw van mijn zwager maakte de foto. vind hem zelf wel leuk
ja hij is ook wel leuk, maar ik bedoelde de foto he omdat we een beetje verspreid staan en niet allemaal op dezelfde hoogte enzo
* Kruipt vanuit de bank achter de pc* @ Kaatje: Wat liefff ! ! Denk hier precies hetzelfde over ! @ Pisum: Idd mooie foto ! *kruipt weer terug de bank op *
Hier doet zwp ook zo gek! @Miracle, wat een leuke poncho heeft Jaimy aan! En dat speelgoed van Sesamstraat valt ook erg in de smaak zie ik! @Ingeltje, nou goed toch dat je op 3,5 fles zit. Wat krijgt Julian verder? fruit in de ochtend, misschien kun je dat anders naar de middag doen zodat die fles eraf kan? Mike krijgt nu ongeveer dit: 7 uur 180/6 10 uur fruit helft 12 uur broodje + 180/6 15 uur fruit andere helft + 150cc sap/koekje 17/18 uur groente 19.30/20 uur papfles 180/6 @Kaatje, mooi gemaakt hoor. Zijn ook blij met jou! @Pisum, leuke foto's! Kidcity is leuk he, kon je nog even naar ons zwaaien hahaha.. Dan was je erg in de buurt bij ons. Ik ga afsluiten, Mike krijgt nu zijn laatste flesje en gaat dan lekker naar bed. Zelf ga ik ook rond half 10 lekker slapen, dus ga zo dvdtje kijken met hubbie en erna naar bed. Fijne avond verder en tot morgen! *zwaai*
kaatje okay leuk als er foutje ofzo staat wel ff zeggen he. is eerste keer en vodn best wel lastig neerzetten zodat het te begrijpen is voor anderen. Komje hem ook ff showen ben wel benieuwd. pisum leuke foto! zag die foto op je hyves is ook leuk kyani foto tandjes, staat op mijn hyves
Zo ik ga afsluiten ! Wilde nog een paar foto's op hyves zetten maar dat schiet niet op , hijs erg traag en net had ik 20 foto's die ik erop wilde zetten en toen kapte die er na 4 mee Kon ze weer allemaal opnieuw gaan doen , nou daar heb ik geen zin meer in doe het morge wel. Duik nu lekker tegen hubje aan op de bank , lees morgen weer bij Fijne aaf nog en alvast weltrusten !
Ja hoor berichtje niet geplaatst! Nog maar eens: Kan iemand me ff bijkletsen? Is Kyani nog uitgekozen voor de fotoshoot? Of 1 van de andere forumkindjes?? Ik ben vrijdagavond naar een bevalling gegaan. Ik kon het huisnummer niet vinden en werd 4x de verkeerde kant opgestuurd. Had ik het eindelijk gevonden bleek het kindje geboren te zijn terwijl ik voor de deur stond...grrr!! Was nog wel op tijd voor de geboorte van de placenta (feest...) Nou ja nog 5 daagjes werken en dan ben ik weer vrij! Herkent iemand dit? Ik heb als ik langer dan 20 sec sta zo'n ontzettende pijn in mn rug. Het zit halverwege en dan aan de rechterkant. Lopen helpt ook niet. Ik weet af en toe gewoon niet waar ik het zoeken moet van de pijn...