Hoi meiden Verjaardag was leuk alleen heeft Aimar veel gehuild Voorheen vond hij veel mensen prima, maar nu was het hem echt teveel. Uiteindelijk heb ik hem in de wandelwagen in de tuin gezet met z'n knuf en heeft hij even gerust naast een romantisch waterfonteintje Na zijn groentehap was hij wel weer gezellig Om 19:15 waren we thuis..... ....maar toen bleek dat ik mijn handtas bij die vrienden was vergeten Dus kon weer terug en dat terwijl we ook nog moesten eten. Mijn vriend heeft Aimar zijn fles gegeven en hem in bed gelegd ondertussen. Ik langs de Mac voor eten, wilde ook graag die nieuwe McFlurry Kitkat proberen....Sorry die is op mevrouw. Nou doe dan maar M&M's.....kom ik thuis hebben ze mijn McFlurry niet geflurried.....liggen die M&M's er gewoon bovenop Maar goed het was wel lekker..... @ Pisum: leuke foto hoor! Idd de 'compositie' is leuk! Houdt je het nog een beetje uit met je schoonfamilie in huis? Nu vooral erg moe....dus ik ga zo mijn bed in. Morgen en overmorgen drukke en lange dagen
Ha lieverds, Hoe is jullie weekend geweest? hier leuk! Gister echt een blunder gemaakt met Jenna. Ze is helemaal gek op risotto met vis maar ik vind het zó goor dat ik nooit een hapje neem ofzo. Ze had al 100gram op (iets wat ze normaal echt niet opeet) dus ik had mannetje gevraagd nog even bij te maken. Normaliter voel ik altijd even met mijn lip of het niet te heet is maar nu dus niet. Ik dacht goed geblazen te hebben maar nee dus... Jenna heeft haar mondje verbrand Gillen krijzen dikke tranen en dat allemaal MIJN schuld... mijn hart brak, ik heb mijn meisje pijn gedaan omdat ik dat vieze spul niet moet. Gelukkig heeft ze maar 2 minuutjes gehuild maar voor mijn gevoel leken het wel 2uren. We hebben haar een beetje koud water gegeven maar na 3 slokjes vond ze het wel genoeg geweest. Ze hoefde haar laatste fles ook niet meer dus is op 100gram risotto en 3 slokjes water naar bed gegaan. Ik had wel verwacht dat ze vannacht zou komen van de honger maar nee hoor om 7uur hoorde ik haar brabbelen tegen haar beertje. Breed lachend en duidelijk geen pijn toen ik in haar kamertje kwam en de ochtendfles ging (gelukkig) gewoon leeg. Ik zag wel dat haar tongetje van voren rood was maar ze lijkt er geen last van te hebben. Morgen en dinsdag zal ik wel niet veel online zijn want moet werken en vriendin heeft deze week een welverdient weekje vrij, maar voor mij wel ff spannend hoor zo alleen. Donderdag is het hemelvaart dus dinsdag 17.30uur begint mijn weekend Fijne avond en waarschijnlijk tot woensdag! Liefs Roshi
@pisum leuke foto's je zwager kijkt niet vrolijk hihi. gaan ze hierna door naar frankrijk omdat je tickets zoekt? @miracle leuke foto's ook. robin ligt me te hoesten zo zielig. hoesten huilen weer stil na 15 min weer hoesten huilen en weer stil. overdag ook veel gehoest
funny nee kyani is het nei tgeworden weet neit of he teen andere is geworden.... heb net trouwens de mail pas gehad roshi ow lekker doorgeslapen dus!
maakt neituit hoor funny nee nog neit verkocth de mc. hmmm rugmassag etoe maa rlkkr hoor geneit ervan
@queen he jammer dat ze het niet is geworden. ga mijn bedje opzoeken zo hoor robin nog steeds hoesten dus hij zal vanacht ook nog wel een paar keer komen ben ik bang.
Pfffffffffffffffft... ik heb afgelopen weekend serieus overwogen om de volgende advertentie op marktplaats te zetten: Gratis af te halen: Eigenwijze meisjespeuter, ruim 2 jaar oud met kuiltjes in de wangen. Licht beschadigd: oortjes doen het niet meer, het knopje om het geluid uit te zetten is stuk en spreekt alleen nog maar de woorden: 'Nee!', 'Ikke ook!', 'Wil niet!' en Zelluf doen!'. Voor meer info, bel 06-12345678 Jeminee, ik geloof dat Roy en ik nu pas weten wat de échte peuterpuberteit is . Er was werkelijk geen land te bezeilen met Jasmijn de afgelopen dagen. Nog nooit zoveel gekrijs, geschreeuw en gehuil gehoord. Ik zeg eerlijk dat ik blij ben dat ik dinsdag 'mag' gaan werken (dan heb ik vrijdag vrij zonder dat het me een verlofdag kost). Emma is nu echt wat ziek, haar temperatuur was vanmiddag 39 graden en het snot loopt sneller uit haar neusje dan ik het kan wegvegen. Toch is ze erg vrolijk, maar haar eetlust is niet zo best. Als ze morgen nog zo'n koorts heeft, blijft Roy een dagje thuis...
Roshi, ahh arme Jenna. Is mij ook al een keer gebeurd hoor met Levi. knuff Queen, jammer dat Kyani het niet is geworden. Ik was halverwege je psp les maar pc liep vast dus moet morgen even opnieuw beginnen Lola, ow jee ik ben 2 en zeg NEE. knuff. Ook een dikke knuff voor zieke Emma Vanavond ging ik Levi wakker maken voor een extra fles ipv avondeten, lag hij zo schattig. heb foto's gemaakt maar staan nog op de camera dus die spam ik morgen. Duik nu snel mijn bedje in, morgen weer werken. Truste xxx
Aaach Roshi: wat naar... je meisje pijn gedaan... zie het maar als een ervaring, want we gaan allemaal (of hebben al) onze kindjes een keer pijn doen en daar heeeeeeeeel verdrietig om zijn. Niet leuk, maar zoals je bij jezelf ook weet, een verbrande tong doet even zeer, is even gevoelig en gaat gelukkig gauw over. Gelukkig ben je een superlieve mama en heeft Jenna het je al gelijk vergeven! Lola: oeeeei peuterpuberteit... spaar me... ik heb meelij met je meis! Welterusten allemaal!
@lola welkom bij de club van de peuterpubertjes hier nog een rond lopen. nou brakke nacht robin heeft veel gehuild in zijn slaap steeds speentje gegeven wat ff hielp om half 5 bij ons in bed genomen waar ie uiteindlijk weer inslaap viel en nog ligt. zo zielig net in zijn slaap ook huilen nou ja meer schreeuwen gillen krijssen. zachtjes geknuffeld met hem gesust en na 10 min is ie weer verder gaan slapen. hij snotterd en hoest als een gek zo zielig.
@ Lola: hihi...ik snap dat de peuterpuberteit niet bepaald een pretje is......vermoeiend af en toe hè? en daarbij Emma wat ziekjes...ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt. Hier goed geslapen....ook gisteravond eindelijk weer eens aandacht voor ons seksleven gehad. Wel jammer dat Aimar op dat moment tot 2 keer toe wakker werd (en wel weer verder sliep). Ik vond het moeilijk om mijn aandacht er op dat moment bij te houden Ik zit nu aan mijn ontbijtje. Om 7:30 Aimar wakker maken, pap geven en hup naar het KDV en mijn werk. @ Tweety: oh nee weer een brakke nacht voor jou
@Funny, heb niet echt een update zijn geen vreemde dingen gebeurt. Lekker dan dat je alleen nog bij de bevalling was vd placenta. Ik heb ook zo'n pijn in mijn rug maar alleen als ik ongi moet worden. @Eva, owww die McFlurry KitKat is niet de moeite waard hoor. Vind de M&M's véél lekkerder. Maar moet hij wel erdoor heen zitten inderdaad. Sneu van Aimar, maar daar went hij vanzelf wel aan alsie ouder is. @Roshi, aaah Jenna der mondje verbrand. Snap jou gevoelens hoor, maar denk dat dit wel bij meer mensen gebeurt. Ook zoals dat in de vingers knippen hahaha.. Gelukkig heeft ze er geen last meer van! @Lola, whahaha die advertentie! Ik heb zelf dan nog geen peuter, maar heb vaak zat op die van mijn vriendin gepast. Pff... was altijd blij als ik weer naar huis kon. Hopelijk is de bui bij Jasmijn gauw over. Aaahh Emma ziekies.. Geef der maar een dikke beterschaps *knuf* @Tweety, ow ookal een brakke nacht dus. Komt er misschien weer een tandje door? Of was hij aan het dromen? Hier een rare avond+nacht gehad.. Mike had wel zijn pyjamapapje helemaal op en lag er pas om 20.30 uur in. Eerder was hij nog niet moe.. Opeens om 21.30 uur hoorde ik rare gilgeluiden, ga ik kijken.. Ligt meneer op zijn buik in bed, ogen dicht, maar snapt dus niet dat zijn hoofd naar beneden moet. Omgedraaid en issie weer verder gaan slapen.. Toen opeens om half 3 *bonk* *bonk* Ging zo een half uur door, toch maar gaan kijken. Lag hij schuin in bed boven de dekens tegen de spijlen aan te trappen! Nou weer rechtgelegd, dekens om hem heen en toen heeftie nog 30 min liggen klieren en toen konden we allemaal weer slapen! En toen ging mijn wekker om 6 uur.. Pfff... ben mega brak! En heb ook nog es vanmiddag een bijeenkomst.
Goedemorgen allemaal, Erg druk weekend gehad maar jullie hebben gelukkig niet zo vreselijk veel gekletst =D> Heel veel leuke foto's en crea's voorbij zien komen! Gisteren op kraamvisite geweest in R'dam bij een vriendin van Alex. Zij is Zuid Afrikaanse en heeft een nederlandse man. Hun eerste zoontje van 2 is blond met knalblauwe ogen en de tweede (11 weken) weer! Zo grappig om te zien, alsof ze geadopteerd zijn Jill had het ontzettend naar haar zin daar, andere box, ander speelgoed, leuke kindjes. Maar 's avonds was ze helemaal afgedraaid en slapen wilde ze niet. In de auto lag ze dus in coma Fotootje van moi met baby Luuk, aahhhhh... zo klein, licht en supercute!
@Freesia, wat grappig zeg. Zijn de hollandse genen dan dominanter dan de zuid afrikaanse? Wat een leuke foto en wat een moppie! Lekker klein weer!
Nee dus, dat is het grappige. Donkere genen zijn dominant. Maar de mama heeft ergens wel blank bloed en dat komt nu weer bij elkaar. Mooi vind ik dat hoe dat werkt. Ben ook dol op mixjes! (hè Aimar en Rayyan? ) Hier een filmpje van Jill, hyperactief in de wipstoel van Luuk, met kleine Luuk ernaast. Hij zelf ligt in een hele coole wipper van Titanium baby, gaaf ding! Je hoort ons kletsen op de achtergrond, zo grappig dat zuidafrikaans Misgekijkt hahaha! http://www.youtube.com/watch?v=U-qDdBugclA
En deze is ook zo grappig, in de box van Luuk. Met op het laatst haar 'Chuckie' blik whahahaha! http://www.youtube.com/watch?v=3BBABEWcAYs
Goeiemorgen ! * Zwaait* @ Queen: He wat jammer dat ze het niet geworden is! @ Roshi: Arme Jenna haar mondje verbrand... Hier ook al een keer gebeurd hoor en ik had precies hetzelfde gevoel als jou.. Komt allemaal helemaal goed Een hele dikke knuffel voor jou en Jenna ! @ Lola: Jeeejjjjj ! ! Lang leve de peuterpubertijd ! Een hele dikke knuffel voor jou en zieke Emma ! @ Tweety: He bah , weer een brakke nacht Een dikke knuffel van ons ! @ Missy: Jij ook een brakke nacht gehad.. Dikke knuffel en hopelijk voel je je vanmiddag iets beter Jaimy ging gistere avond pas om 20.15 naar bed en Mevr. had totaal geen zin om te gaan slapen. Dat was ook niks gek als ze smiddags van 10.30 tot 13.30 heeft geslapen en daarna nog 17.00 tot 18.30 (!) Dat gebeurd normaal nooit zo , slaapt ze smiddags van 10.30 tot 11.30 en dan van 15.30 to 16.30. Dus ze had veel geslapen gistere maar daardoor ging ze uit eindelijk pas om 22.00 slapen ! We hadden haar wel al in bedje gelegd maar ze heeft nog ong. 2 uur tegen haar beertjes liggen brabbelen , gillen en spetteren. We hadden wel zoiets van nou dan zal morge vroeg ook wel lekker langer slapen ! Nou niet dus... Als papa vroege dienst heeft dan heeft Jaimy dat ook , vanmorge moest hubje om half 6 beginnen en was dus om 5 uur wakker. Gelukkig heeft ze daar doorheen geslapen maar ze was wel om 6.30 klaarwakker ! Ik heb het kunnen rekken tot 7.00 en toen wou ze er echt uit. FLesje klaar gemaakt en lekker bij mama in bed gelegd en flesje gedronken om vervolgens lekker te gaan spelen. Toen ik op het punt stond om er uit te gaan 8.00 viel ze spontaan in slaap en heeft ze ges;apen tot 9.00. Spelen bij mama in bed is ook heel vermoeiend. Nu ligt ze lekker op de grond te spelen , flesje gegeven , pamper verschoond en aangekleed en wel Nu mama nog