September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia leuk filmpje! die gaat hard in de wipper zeg. hier zit der geen beweging in, maa rkyani vind de wipper dan ook helemaal niets!
    ze zit er alleen nog in emt fruithap. in de box datpraten :D straks als kyani wakker is ff laten zien :D
    leuke foto ook!

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy nee geen tandje of dromen maar ziek. hihi heb je niet goed gelezen want dat had ik ook al beschreven.

@freesia leuke filmpjes

net naar het cb geweest robin is weer door de apk heen gekomen. weegt nu 9085 en is 70 cm.
    ze heeft ff naar zijn longen geluisterd en oortjes gekeken en dit klonk niet ernstig en oortjes waren schoon maar omdat ie dun nu inmiddels wel koorts heeft moeten we iig overleggen met de ha of met het sofia dus heb al gebelt of de bel afspraak van eind van de middag vervroegd kan worden. dus ff afwachten. heb net iig een zetpil gezet wat hij had 38,7 hoop dat ie zich zo wat beter voelt want nu is het alleen maar huilen als ie niet bij papa of mama zit.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen meiden!

Dank je wel voor de reacties op mijn vraag over het KDV!

Gisteren hebben we een gezellige maar vermoeiende middag gehad. Meer dan 30km gefietst :confused: :rolleyes: Maar gelukkig was het weer 's middags heerlijk en is er geen spatje regen gevallen. De collega's van hubbie waren ook erg gezellig dus op de terrasje was het lachen geblazen! Na een lekkere bbq waren we om 20.15 ongeveer thuis en Kyano had gezellig op ons gewacht :D . Hij had in de middag alleen van 17 tot 18 uur geslapen voor de rest vanaf 11.30 wakker geweest :rolleyes: maar wel super vrolijk dus mijn ouders hadden zich goed geamuseerd met het ventje. Om 20.30 was hij dus echt ko en heeft vanochtend tot 6.50 uur geslapen! (helaas moesten wij er nu natuurlijk weer eerder uit :( :evil: )

Parr hey wat leuk dat Kate al in de kruiphouding gaat! =D>

Miracle heerlijk zo’n vrolijke Jaimy!! Hi hi grappig dat geklets in bed... maar eigenlijk beter overdag :(

Steen ja een gastouder heb ik ook over nagedacht. Hebben jullie eerst een bureau gezocht en vanuit daar een gastouder toegewezen gekregen?
    Maar de vergoeding die er nu nog voor staat, komt misschien te vervallen toch?

Jale wow Gizem had aardig wat energie dus!! 8)

Pisum ha ha probeer je stiekem je bezoek al op de bus naar Frankrijk te zetten?? :)

Funny me oei die kleine wilde er snel uit! Maar de vk was er natuurlijk wel al of niet? Rugpijn heb ik de laatste tijd ook geregeld maar dan juist onderin mijn rug. Ik denk van het tillen van Kyano...

Eva oh jammer dat Aimar zo moest huilen :( hi hi en de MAC liep ook niet helemaal zoals gepland :(

Roshi oh dan voel je jezelf heel slecht Ik heb het zelf ook een keer gehad. Dacht dat ik hard genoeg had geblazen maar Kyano vond het erg heet. Het ergste is dat hij het dan ook nog doorslikt. Als hij het nu uitspuugt is hij er gelijk vanaf maar die lieverd wil het dan ook nog opeten. Echt zielig. Maar goed zullen wij vroeger ook wel eens gehad hebben.

Lola oei het loopt even wat minder dus bij jullie :( Dikke knuff en sterkte met de puberende peuter! Beterschap voor Emma.

Tweety och Robin ook al niet lekker. Hebben Emma en Robin stiekem een baby-date gehad ;) ? Beterschap voor je mannetje! Oei ik lees dat hij ook al koorts heeft :( Sterkte!

Missy oh jee Mike heeft lekker van zich laten horen vannacht. Balen voor jullie. Sterkte vandaag!

Freesia leuk dat filmpje! Kyano vind de wipper alleen maar leuk als er nog genoeg mensen in de buurt zijn waar hij de aandacht van kan krijgen :)

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Pfff Femke was vanmorgen om half zes al aan het kletsen en keten in bed...veel te vroeg ;)
    Gelukkig ging ze na 20 minuutjes wel weer slapen en kwam zo rond half 8.
    Ze slaapt in een keer op haar buik sinds gisteren, dan leg je haar in bed (en eerst sliep ze altijd op haar zij) maar nu rolt ze meteen door naar haar buik, gaat nog wat keten en valt dan op haar buik in slaap. Wij hebben een camera boven het bed, dus ik vind het niet zo erg.

@Wupje, wij hebben eerst het gastouderbureau gekozen en die heeft voor ons een oppas gevonden. Wat betreft de toeslag, daar zijn ze al heel lang over bezig, maar vooralsnog blijft het voorlopig hetzelfde.

@Tweety, fijn dat Robin weer goedgekeurd is. Dikke knuffel voor jullie!

@Lola, hihi die Jasmijn...volgens mij hebben wij hier ook zo'n dametje met pit, dat wordt nog wat straks! Lijkt me wel erg vermoeiend. En arme Emma, dikke knuffel!

@Roshi, arme jullie, meid kan me voorstellen dat je rot voelt, maar gelukkig heeft Jenna er nu geen last meer van.

@freesia, klinkt als een leuke middag! En mooie foto van jou met het kleine mannetje.

@Funnyme, werk ze! Auw last van je rug...lekker hoor een rugmassage!

Ik ga hier weer even verder, tot later!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, oww dat wist ik niet dat donkere genen dominant waren.
    Heb ook niet veel mixjes in mijn omgeving.

Zo, die Jill gaat hard in der wipper!
    Straks komt ze nog vooruit op die manier. ;)

Wat me trouwens opviel in dat laatste filmpje..
    Dat speelding hangt aan de verkeerde kant vd box toch?

@Tweety, oww je hebt me betrapt. ;)
    Hopelijk voelt hij zich gauw weer beter!
    Gelukkig wel APK gekeurd.
    Wat is RObin zijn eetschema nu?

@Wupje, klinkt als een geslaagde dag dus!
    En Kyano wilde gewoon lekker wakker blijven bij opa&oma dus. ;)

Iemand trouwens een handige tip hoe ik t boxkleed vast kan maken?
    Mike is nu zo bewegelijk dat het kleed overal heen schuift en hij dus regelmatig eronder ligt ipv erop haaha..
    Beetje hard dat karton.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Steen, kan Femke dat niet even voordoen voor Mike?
    Op der buik slapen? Want die snapt nog steeds niet dat hij dan zijn hoofd naar beneden moet doen.. Oelewapper.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja het cb hier adviseerd nog steeds de opvolgmelk tot 1 jaar.

@missy
    robin zijn eetschema is niet veranderd.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, bij ons ook tot 1 jaar.
    Wat was zijn eetschema ook alweer? *bloos*

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    8 u pap
    12 u brood en 150/5 melk
    15 u fruit
    17.30 groente
    19.30 pyamapapje

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    weet iemand of je vers gemaakte fruitsmoothies kan invriezen of kan bewaren tot volgende dag in koelkast???

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ohjah is op basis van water neit met kunstvoeding

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, die kant en klare kun je ook 24 uur bewaren in de koelkast.
    Dus denk versgemaakte ook..
    En invriezen, geen idee.. Zou wel kunnen denk ik, maar of t nog lekker is na ontdooien.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    missy geen idee :D daarom vraag ik he tok ze krijg he tok vers dus dnke als het ken ken ik gewoon mee rmaken haha vind zelf ok lekker duys ik heb er geen probleem mee :p

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy Kyano schuift zijn kleed ook alle kanten op in de box maar wij hebben er nog een plastic dikker zeiltje onder liggen. Dus dan is het niet dat het kleed verschuift.

Steen ok ik ga ook eens informeren bij zo'n gastouderbureau!

Fruitsmoothies zou ik wel bewaren in de koelkast voor 1 dag max maar ik zou ze niet invriezen. Lijkt me niet meer zo lekker als het ontdooid is.

Hmm Kyano is zijn slaaptekort van gisteren aan het bijwerken :( Slaapt al vanaf 9.10 uur :(

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Missy, hier thuis wipt Jill de hele kamer door in haar wipper :) Soms stopt ze omdat er een bank of tafel in de weg staat ;)
    En ja dat ding hangt aan de verkeerde kant, maar baby Luuk is nog maar 11 weekjes ;)
    Kan er nog niks mee dus, hangt alleen maar in de weg.

Pff even ego.
    Onze Spaanse hond Fly heeft een spier/stofwisselingsziekte en beschadigde spieren/poten door mishandeling. Nu liep ze al een paar dagen mank. Ze heeft ook epilepsie, dus ik dacht, die is vast van haar bank afgedonderd in hun hok. Eerst ging het beter met het lopen, maar vanmorgen zei lief dat het weer minder was. Laat ik de honden vanmorgen eruit, is heel haar achterpoot opgezwollen en ze heeft pijn :( Lopen gaat bijna niet, ze is ook zo mager en zwabbert alle kanten uit :( Haar poten zijn zo lang en dun, zitten dan in de knoop (het is een windhond). Ik vond nog ergens Tolfedine pillen (pijnstillers) heb ik haar gegeven. Alex gaat vanaaf gelijk met haar naar de DA. Pfff, als ze niet meer kan lopen en het wordt niet beter is het einde verhaal ben ik bang :(

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia arme fly dit is voor haar ook neit lekker. vooral als ze chrt pijn heeft :(

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, oww dan ga ik wel even zo'n antislip matje halen denk ik.
    Whaha, wat Kyano vandaag inhaalt, slaapt Mike te kort volgens oma. ;)

@Freesia, hahaa dan moet je dat eens filmen hoe ze de kamer doorgaat in de wipper.

Jeetje, het zit jullie ook niet mee kwa beesten he. :(
    Ik duim voor jullie dat arme Fly nog geholpen kan worden!

Oee bijna lunchpauze!!!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pisum aaw wat leuke pics! jou zwager kijkt idd niet zo vrolijk :( eerder macho :) maar jouw man één en al glimlach *smelt*

@miracle leuke pics en gave poncho!!

@eva kitkat? :p jmmr dat het op was :(
    Ja Kate is ook soms tijdens "het daad" wakker geworden.. dan vries ik ook helemaal stil haha, duurt ook ff voordat ik weer kan ontspannen :p

@roshi aw :( gelukkig heeft zij niet veel last van maar idd je voelt je dan rot :( knuffs

@queen jammer dat kyani het niet is geworden!

@lola haha die advert van jullie :) hoe is Jasmijn vandaag? knuffs voor jullie en extra voor emma!

@tweety aw robin nog ziekjes :( knuffs ben benieuwd wat sofia zegt! wel fijn dat hij gekuerd is 8)

@missy haha Mike had lol in bed :p
    die ding aan de box is die act. center met 2 kanten. Geloof dat Jannes die ook heeft. En dan hebben ze een peuter, dus hangt hij waarschijnlijk aan de andere kant voor hem, want denk niet dat Luuk er al wat mee kan haha ;) *edit freesia al beantwoord :p

@freesia aw wat lief! Hadden ze ook blance huid of toch lekker gemixt?
    :) volgens mij als Jill door heeft hoe zij kan kruipen en lopen.. wordt dat aan de lijn zetten :D
    oef, ik weet aqt windhond niks met hun poten moeten hebben :( ik hoop dat het meevalt en makkelijk te fixen is! knuffs

@wupje 30 km :confused: wel mooi dat het droog weer was :p

@steen fijn voor die camera idd! Maar goed als ze buik willen slapen :( Kate doet dit niet gelukkig, en dat terwijl ik wel een dikke buikslaper bent haha

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal!!

Gisteren een gezellig teamdagje gehad in Amsterdam. Eerst bij mijn baas thuis koffie gedronken en gegeten, toen naar Historisch Museum, daarna in een open sloep over de grachten, nog naar een bierbrouwerij en toen weer naar huis. Waren om 21.00 uur weer thuis.

Sara heeft nog een nachtje bij opa en oma geslapen, want het werd te laat. Opa en oma konden haar ook naar huis brengen en op ons wachten, maar mijn vriend is vandaag toch thuis, dus hebben ze haar vanochtend teruggebracht. Zie ik haar straks weer.

@Queen: Mijn vriend en ik hebben gisteravond echt gelachen om jouw filmpje. Zo grappig dat ze wil opstaan en dan helemaal scheef staat zo van: ja en wat nou... haha.. Knap hoor.

@Steen: drumt jouw man gewoon voor de lol of ook in een band. Leuk dat hij muzikaal is!

@Miracle: wat een leuke foto's, En een geweldige poncho!! Waar is die van?
    En lekker op tijd vanochtend...

@Pisum: wat heb jij een leuke man! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over wanneer ze weer weggaan.

@Funny: hmmm lijkt me niet echt fijn om in jouw beroep zo'n rugpijn te hebben. En wat jammer dat je te laat was voor de bevalling.

@Roshi O weet exact hoe je je voelt. Heb Sara ook eens te hete groentehap gegeven. Zo zielig! Fijn dat ze toch goed geslapen heeft.

@Lola: hahaha ik moest verschrikkelijk lachen om jouw advertentie. Jasmijn lekker aan het puberen...

@Missy: Lekkere nacht gehad zo te lezen. Balen dat je er zo vroeg weer uitmoest.

@Queen: jammer dat Kyani het niet geworden is, maar ze zullen we heel veel aanmeldingen hebben gehad. Als ik een shoot had, wist ik het wel. Vind het een poppetje. En ja dames... alle andere dochters, waaronder die van mijzelf, zijn ook knap ;)

@Freesia: lijken me hele mooie kindjes! Is Jill nog nooit met wipper en al omgevallen. Volgens mij was Raven van Yull dat overkomen. En hoe is het met jou en je "dipje"?

@Tweety: beterschap voor je kleine ventje. Hoop dat je KA eerder kan spreken.

@Wupje: o gelukkig heb je gisteren niet door de regen hoeven fietsen. Dat vind ik zoooo verschrikkelijk. Heb je smama al vertelt dat Kyano bij een KDV wordt ingeschreven?

@Parr: hoe is het verder met je? Doe het wandelen elke dag je goed?

Zoooo ik ben na 5x concept opslaan klaar met bijlezen en reageren...

Vriendlief belde net dat onze kleine meid weer lekker thuis is en in bed ligt. Mijn moeder hoorde haar vanochtend wakker worden, gaat kijken, zit Sara op haar knietjes in bed. Had ze zich onder haar dekens vandaan gewurmd, omgedraaid en omhoog getrokken. Dat is iets nieuws! Benieuwd of ze dat thuis ook gaat doen...

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nu ff ego :p

Gisteren was Kate al vlak voor vijven wakker. Dus er al uit en spelen. Daarna lekker gegeten en spelen. Zij is nu bezig met alles ineens proeven :confused: en dan bedoel ik mond wijd open, tong eruit en dan proeven zo. Dan ligt zij op haar buik op de vloer en lijkt net als zij de vloer zoent maar likt dan :( en ook met Paul's been :) Vanochtend ook Smoe's vloer in de keuken..
    Lekker op tijd naar bed (19u) en mevr dacht dat het 6.30 alweer tijd was :( Dus gevoed en weer in bed. Ik ben er zelf ingebleven tot 8u.

Los zitten gaat steeds beter. Een par keer dachten wij ohjee en wouden haar opvangen, corrigeert zij zich :)
    Bult in haar mond wordt steeds dikker.Zelfs oma zei nog een paar dagen en dag mag je mama bijten :evil:

Heb vandaag weer gewandeld. Maar dan 10 min. Had best wel auwie. DUs denk weer ff opbouwen dan.

Dit is de camping waar wij dinderdag op vrijdag zullen zijn:
    www.campingdeboomgaard.nl
    is in Bunnik. Ik zag een zwembad en een kinderboederijtje.
    Mijn Svaders 2 broers(tje) zullen er ook wezen hoorde ik. Had verwacht dat Rico en Nel thuis zouden blijven ivm Joëlle. Maar dus niet. Dus dan hoop ik dat hun foto's hebben :D :D

Deel Deze Pagina