September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, zoo wat knap van Sara zeg! :D
    Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Parr, goed van Kate dat ze al bijna los kan zitten! :D
    Oee bijna mama bijten! :whistle:

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes klinkt ook lekker gezellig!
    Op haar knieetjes :confused: heb je de boel al naar beneden dan? 8) knap meid hoor!! :whistle:
    Ja het wandelen en fietsen deed goed. Merkte dat ik weer een conditie mee opbouwde. Alleen na de val donderdag heb ik dat niet gedaan. Vanochtend wel weer gewandeld naar de kruispunt, had ook niet verder gemoeten, anders brandde het nog meer :( Bah, baal zo van die terugval :(
    Lief dat je aan mij dacht! BIG HUG

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes, volgens mij ben jij samen me tje man de fantatiekste die alles bijhoud van kyani kijken en zien :D via haar sit eof forum :D

pffff internetbankieren doet het neit van wege samengaang :( van de banken.
    meot nu opnieuw inlodden en dan met die tancodes doen maar dan doet hij eht neit.
    ga ik bellen en druk alles inm 5min aan tel gehangen en wordt er gezegt '' wegens onderhoud en drukte van het samengaang kunnen wij u nu niet te woord staan en helpen probeert u he tlater nog eens ecuus voor ongemak'' pff en moet toch echt wat dingen betalen :(

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja en toevallig had oma het bed deze week ook naar beneden gedaan (tweede stand). Ga de box denk ik ook maar op de middenstand zetten.

En geen dank. Vind het zo vervelend dat je niet optimaal van Kate kan genieten door je beperking. Hoop echt dat je snel verbetering ziet/voelt en lekker kan stoeien, fietsen, lopen, etc.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja jij laat altijd weten dat je er iets nieuws op hebt gezet, dus dan kijken we even. Laat mijn mannetje veel foto's en filmpjes zien die hier voorbij komen van alle kindjes. Leuk om te zien hoe anderen zich ontwikkelen.

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jannes, wat lief dat je ernaar vraagt! Mijn dip is er nog steeds :( Moet soms vanuit het niets opeens huilen, gisteren nog in de auto. Heb ook vervelende gedachten :( Gewoon down zeg maar.
    Komt wel weer goed!!

Hee en Sara op haar knietjes, raar gezicht lijkt me dat voor het eerst ;) Jill rolde gisteren in de vreemde box weer om van rug naar buik, ik had het weer eens gemist :evil:

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Parr, die camping ziet er superleuk uit zeg!
    En bijna een tandje, Jill heeft me nu 2 keer gebeten, ongelofelijk hoe zeer dat doet :(
    Ze kan beter tot haar 1ste verjaardag tandenloos zijn dus whahaha.

Hoop dat je snel weer de oude bent trouwens, het duurt nu wel erg lang :( Knuff!

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes ja klopt. ik volg meestal alleen de foto filmpjes die heir geplaats worden en heb een aantal baby site met wachtwoord en zo in mijn favorieten opgeslagen.
    vind ik ook leuk om te kijekn.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hij was een beetje uit zijn hum, hij wil graag veel slapen en uitrusten en tja, dat kan niet echt in KidzCity he! :) Maar goed ik vind niet dat je op vakantie gaat om (overdag) te slapen. En zijn vrouw ook niet (zij wil het liefst de hele tijd winkelen :rolleyes: ) vandaar dat zij ook nogal eens woorden hebben. Heel gezellig ;)

Ze hebben nog familie in Frankrijk dus ik zeg de hele tijd hoe dichtbij dat wel niet is :) want ik wil ze graag weg hebben. Eurolines gecheckt en dat kost 35 euro pp en dat vinden ze duur :rolleyes: in plaats daarvan willen ze liever onze auto lenen. Dacht het niet! [-X Desnoods betaal ik hun tickets wel..

@missy: ja Zuilen, woon jij bij dat station? Anders moeten we eens samen naar KidzCity gaan. Al was R er eigenlijk nog wel iets te klein voor.

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

iiiieh je hebt gelijk! *rent bang weg* :confused:

nee hoor, vind haar heel lief, maakte lieve geluidjes

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    btw ik heb weer migraine en sinds vandaag lichte krampjes.. gisteren ook erg veel trek in chocolade, wat ik niet had :( ...
    mijn vorig cycli was 35 dgn dus zou ik nu 24 mei moeten worden.. wordt afwachten..

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, oww meid nog niet uit de dip dus? :(
    Ik ben er ook nog niet hoor..
    Loop steeds te zeuren op hubbie en die vind me heel vervelend worden nu.

@Pisum, mijn ouders wonen daar ergens om de hoek.
    En wij waren even daar geweest.
    Ja lijkt me leuk om daar een x samen heen te gaan! :)

Heb gelunchd.. maar opeens mega krampen! :(
    En moet zo nog in overleg ook.. bah!!

14. Ben blij dat Jasmijn toch nog een paar mensen aan het lachen heeft gemaakt... ;) :D

En hoe ze nu is? Ze is nu op het kdv, dus ik krijg het straks pas te horen. Maar meestal is het zo dat kinderen hun buien bewaren voor thuis... :( :rolleyes:

Emma's temperatuur was vanmorgen weer normaal (36,7), dus zij is gewoon naar het kdv gegaan...

@Freesia: Wat rot van/voor Fly. Ik hoop echt dat het meevalt en ze weer helemaal opknapt.

@Tweety: Robin en Emma zijn precies even zwaar, zie ik. :D.
    Emma is alleen wat langer dan haar Valentijn...

@Sara: =D> =D> =D>

Voor Freesia, Parr, Missy en alle anderen met een dip:

EEN MEGADIKKE KNUF VAN MIJ!!!

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, je bent lief!!
    En ik zal Jasmijn even influisteren via hier dat ze ook lief moet zijn voor jullie straks. ;)

16. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hoy dames,

Hoe gaat het met jullie?

Als jullie het goed vinden spring ik hier weer even in.
    Heb een vrij moeilijke periode met Steven achter de rug, en ook nog verbouwen in ons huis...
    Dus niet meteen de puf om veel bij te lezen...

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dorientje: zijn jullie er wel weer een beetje uitgekomen na de aanvaring op moederdag?

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Dorientje, fijn dat je er weer bent. We begonnen ons al zorgen te maken..
    Hoe gaat t nu met je?

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Wat is het heerlijk rustig hier, scheelt echt een stuk met bijlezen!
    Net even op bezoek geweest bij iemand van de zwgym, kon Femke gezellig even spelen met een leeftijdsgenootje, en zo komt er toevallig ook nog iemand van de zwgym hier langs. Maar ligt Femke op bed, helaas....

@Jannes, mijn man drumt voor de fun. Heeft een paar jaar les gehad, maar is nu gewoon lekker zelf aan het tikken, is echt ontspanning voor hem.
    En hij is erg muzikaal (ikke helemaal niet ;)) dus dat is wel heel leuk.
    Wat goed dat Sara op haar knietjes in bed gaat zitten!

@Lola, gelukkig is de koorts bij de Emma een beetje gezakt. En hopelijk komt Jasmijn straks weer lekker lief thuis ;)

@Dorientje, fijn om weer iets van je te horen. Alles een beetje rustig tussen jullie?

@Freesia, oh vreselijk van jullie hond, dikke knuff meid!

@Tweety, had je de eftelingkaart ontvangen?

@Parr, het zit niet mee he meid, nu waarschijnlijk weer die stomme ongi die er aan komt, dikke knuffel!

@Pisum, hopelijk kun je je schoonfamilie er van overtuigen dat Frankrijk ook érg leuk is ;)

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ga naar die bijeenkomst!
    Tot morgen, fijne avond!

Deel Deze Pagina