September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey!

Zo ik heb weer asperges voor vanavond gehaald 8) Toen Kyano wakker werd (iets na half 12 :confused: ) ben ik samen met hem naar mijn ouders gegaan. Hij heeft lekker flesje en boterham gehad en wij ook gelunched en daarna dus asperges gaan halen. Kyano geef ik vanavond ook voor het eerst, ben benieuwd of hij het lekker vind.
    Als het zo doorgaat zit hij vanaf nu ook op 2 slaapjes op een dag. Vanochtend heeft hij van 9.15 geslapen en nu ligt hij er vanaf 15 uur in. Dus lijkt me dat hij tot 16.30 zeker wel slaapt en dan kan hij er rond 19.30 weer in. Lekker schema dus vandaag.

Freesia ach wat erg voor jullie hond :cry: . Hopenlijk is er nog wat aan te doen maar anders is het beter dat het beestje niet teveel pijn meer heeft. Hoe oud is ze?

Jannes leuk jullie hebben dus ook een gezellig dagje gehad! Nee ik heb mijn smoeder nog niet gesproken dus ze weet nog niet over het KDV. Maar ik wil eerst zelf even kijken en kiezen voor welke we gaan. Ha ha wat grappig zoals Sara vanochtend in bed zat :) !

Parr hi hi Kate die de vloer aan het boenen is :) !! Hopenlijk is het schoon bij jullie, als Kyano dat zou doen zou hij zeker een aantal kattenharen opeten. Maar goed ook daar zal hij niet aan ontkomen. Veel plezier op de camping, leuk hoor! Vanaf morgen dus al?
    Kan me voorstellen dat je niet blij bent met de terugval maar het komt goed, zeker weten!

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dorientje fijn dat je er weer bent hoe gaat eht nu?

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: ziet er idd naar uit dat Kyano naar 2 slaapjes gaat. Sara slaapt ook in de ochtend kleine 2 uurtjes en dan in de namiddag nog een anderhalf-2 uur. Laatste dagen slaapt ze veel. Denk door haar kruipontwikkeling. Kost ons mupke natuurlijk veel meer energie.

4. Hoe gaat het nu met jullie, hebben jullie een oplossing gevonden waar jullie je beiden in kunnen vinden?

5. Mmmmmmmmmmmmmmm... mag ik bij je komen eten ;) ?

Ik ben dol op asperges, maar Roy lust ze niet. Ik maak ze zelf dus nooit klaar. Ben dus voor mijn jaarlijkse asperge-inname afhankelijk van uitnodigingen van anderen... :(

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo ben ik ook weer :D

@ Jannes: De poncho komt bij ons uit de winkel :D Heb ff gekeken of ik op het labeltje kon zien waar die nou echt vandaan kwam maar dat stond er niet op.

@ Dorientje: Wat fijn om je weer te zien ! Hoe gaat het nu bij jullie ?

@ Wupje: Ziet er idd uit dat kyano overgaat naar 2 slaapjes ! Hier ook 2 slaapjes van meestal precies 1 uur..

Jaimy ligt lekker op 1 oor , hubje is met het eten bezig en mama is net klaar met douchen en zit nu lekker relax onderuit met een koud glas ice-tea :D
    Ik wilde koken maar hubje was me te snel af , hij wilde koken ik hoefde alleen de aardappeltjes te schillen... Dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen !
    Vanmiddag even met me moeder door het City gewandel , helaas geen geld bij want we hebben een krappe maand achter de rug. Had 3 shirtjes gezien en die heeft me moeder me voorgeschoten , volgende week krijgt hubje weer zijn centjes + vakantiegeld + zijn overgewerkte uren dus dan hebben we weer een normale maand + een hoop extra :D
    Meteen ook ff wat zomerkleertjes halen voor Jaimy en een paar Oxxy's , wil ook kijken voor mezelf voor wat zomerkleren want alles wat ik had aan hempjes e.d zijn spontaan te groot of met een buik erin :) en moet een paar broeken halen want sommige van mijn oude 3/4 broeken passen niet meer over mijn heupen of zitten strak.
    Ik ben door de zwangerschap aan de ene kant er een maatje op vooruit gegaan maar aan de andere kant ook weer niet :) Snappen jullie em ?
    Hubje moet ook nog kleren hebben..
    :) Dan zijn zijn extra uren geld al op :)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Woeps dubbel !

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Woeps dubbel !

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben ik weer meiden
    weer een gezellig dagje zh gehad.

zoals ik vanmorgen al schreef zou ik contact hebben met het zh. de arts wilde dat ik hem ff kwam laten zien. om half 2 waren we in het zh robin kon niks anders als huilen huilen huilen. hij knapte heel snel af na tempen bleek ie 39,9 koorts te hebben ondaks de zetpil die ik hem had gegeven rond 10 uur. hij mocht gelijk weer een zetpil alles werdt ingezet de arts controleerde zijn bloed, snotjes en er werdt een foto gemaakt van zijn longen. er werdt gekeken voor hersenvliesontsteking gelukkig was dit het niet. verder waren alle uitslagen niet verontrustend en kwam er uit dat het een virus is. was zo zielig het enige wat ie nog kon was jammeren en huilen en slapen. het leek wel een gloeilampje zo heet voelde ie. gelukkig na een uurtje was ie weer het ventje. de arts stond ervan te kijken en vroeg of ik een ander kindje had neer gezet hihi. uiteindelijk een middag verder mochten we weer naar huis met paracetamol, neusspray en zoutwater oplossing om neus te spoelen.
    hij moet nu 3x daags 240 mg para krijgen en bij elke voeding neus spoelen en sprayen. ga straks bij lezen eerst ff happie eten.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik heb net een overstuur mopje in bed gelegd :( Nu is zij net stil gevallen. Maar was al mis met omkleden :( Toen ik haar uit bed haalde vlak voor 5en was zij ook overstuur :( Kan ik zo slecht tegen als zij ergens verdriet om heeft. Ik vermoed tandjes maar ik weet het ook niet zeker. Zij dronk net ook slecht aan de borst.. Dus mssn combi tandjes/ongi.. maar goed dit wee tik pas over een paar dagen denk ik, kan nu alleen maar gokken :(

Heb vanmiddag wel pics van mijn mobiel af gehaald. Die wil ik zo ook mee spammen, zo lief!

Na het eten ben ik 20min gaan wandelen. En het ging goed :whistle: heb wel last maar niet meer dan anders gelukkig! Lekker weertje ook!

@lola dankjewel lieverd :) maar ook eentje voor jullie met jasmijns pubertiet, is ook energie vretend :(

@wupje haha nou hier heb ik 2 katten rondlopen en bij mijn Smoe een hond dus heb liever niet dat zij de vloer gaat boenen :) Smoe pakte haar weer op en legde haar op de speelkleed en zei ook vieskind ben jij :)
    Waren de asperges een succes?

@Dorientje je bent er weer! Hoe is het met je meid?? Is alles besproken tussen jou en steven? Pff en dan ook de verbouwing erbij :( KNUFFS

@tweety heb je al gesproken maar nogmaals een dikke knuffs voor Robin. Zowieso een uitzondering ivm zijn geschiedenis :(

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dit was toen zij in de winkelwagen zat. (vest heeft mijn moeder zelf gebreid)

dit was eerste keer ijsje proeven :)

hier deed zij erg boos omdat zij niet snel haar bammie kreeg, en ik gaf niet toe. Wou dus een foto maken en via mms naar Paul sturen krijg ik dit :( :evil:

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    En deze zijn van vanmiddag in de tuin.

Szus had nog een babyschommel

Kate kan mooi zitten. Dus ook in het gras... vind deze zoooo lief :oops: 8)

En dan o phaar buik in de gras. Iedere keer zij haar hoofd naar beneden deed prikte de gras in haar gezicht. Dus kwam zij verward weer omhoog en moielijk kijken :)

kletsen tegen de gras :D

hmm zal het ook smaken??

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke foto's parr.

tweety, hmmzz midner zkh. hihi da tihj snel omsloeg. hij naam de docter gewoon in de maling ;)

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    die schommel heeft kyani ook ;)

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wupje, vandaag moest ik aan jou en Kyano denken (en je schoonmoeder)..

R was nogal jengelig toen ik hem van kdv haalde, want hij was al een paar uur wakker en had daar weinig geslapen. dus ik breng hem naar huis en maak groentehap voor hem.
    mijn schoonzus wilde die graag geven dus ok. ondertussen was R de hele tijd een beetje aan het jengelen en na afloop helemaal. dus zij zegt: oh hij heeft nog honger. ik: nee hij is moe, dan doet hij altijd zo. (en hij slaapt ook meestal meteen als we terugkomen van kdv en hij heeft gegegen.)

zij: nee hij heeft echt honger. krijgt hij wel eten op de creche?
    ik: tuurlijk wel. maar nu wil hij gewoon slapen.
    zij (tegen R): jij wil nog eten he?
    ik: hij heeft echt genoeg gehad.
    zij (tegen R): arme jongen jij hebt helemaal niet genoeg.
    ik: ik ga hem nu op bed leggen.

nou, ik ging hem op bed leggen en hij viel meteen in een diepe slaap.
    toen mijn man thuis kwam, ging mijn schoonzus ook nog tegen hem zeggen dat R niet genoeg eten krijgt op de creche en van mij :rolleyes:
    ik snap niet dat mensen niet snappen dat huilen ook iets anders kan betekenen dan honger.
    't is maar goed dat R vandaag naar kdv ging en niet thuisbleef bij hen. dan had hij vast de hele dag gegeten en helemaaaal niet geslapen (oh gaat hij alweer slapen, hij is net wakker! neeeej, hij is al 3 uur op! oh maar wij willen hem zien. tja dan moet je zelf maar vroeger opstaan :rolleyes:)

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Pisum: :( Sommige mensen , laat ze maar lekker kletsen ;) Jij weet wel wat goed is voor je mannetje ;)

@ Parr: Leuke foto's ! ! Wat een heerlijke meisje is Kate :D

Zo nu heb ik net PSP gedownload via internet , blijkt hij maar voor 30 dagen te zijn ( heb gezocht op gratis) :(
    Nu ben ik er mee bezig maar ik kom er totaal niet uit ! Heb er echt geen verstand van , dus ik loop eenbeetje te klungelen en te doen :oops:

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kyani in bad zonder badsitje :D

Kyani op het hemakleed! met der legging :D

Mama en kyani:

Ik ga ervandoor hoor mama!

Ben snel hoor mama !

Kyani maar oud toetsenbord gegeven, want mocht zelf neit meer typen :(

Staan met steun op schoenen doos:D (heb ok filmpje)

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    =D> :) =D> :evil:

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Queen: Ook weer een paar heerlijke foto's van Kyani !

Ik schei ermee uit :evil: Het wil me niet lukken met PSP
    Probeer het morgen wel weer ofzo :oops:

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

@Lola: jammer dat Roy niet van asperges houdt. Wij vinden het beide heerlijk. Vooral die verse van de boer.

@Kyani en Parr: leuke foto's zeg...

@Miracle: lief dat je moeder het even heeft voorgeschoten.

@All: mijn ouders hebben twee filmpje op YouTube gezet:

Lekker rondkruipen (en parachute springen)
    http://www.youtube.com/watch?v=VPoaMZf8qN8

Niet zo bijzonder, maar kunnen jullie mijn mama zien :D
    http://www.youtube.com/watch?v=dLwaDMQ0yuE

Deel Deze Pagina