September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

grrr krijg tig keer een foutmelding (en matice wilt niet gaan slapen)

Kaatje Heel veel succes morgen en veel beterschap alvast! Hoop dat je snel opknapt.

mmm asperges Vind ze ook erg lekker, Ivo helaas niet zo. Mag ik met jullie komen meeeten? ;)

heb niet bijgelezen, matice heeft alle aandacht opgeeist. Beetje koorts en neus zit verstopt.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    arrgh duizenden foutmeldingen en dan kon hij geplaatst worden :(

@miracle thxx voor de link!

@wupje ik mag hopen niet té vroeg :(

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    pff wat is het forum traag zeg....lees wel dat er meer last van hebben.
    Hopelijk kan ik wel gewoon mijn berichtje posten dadelijk...

hier een gezellig middagje gehad met een vriendin van de gym met haar kleine. Dat meisje is op dezelfde dag als Femke geboren, maar oh zo'n verschil, grappig is dat joh.
    Femke heeft niet veel met haar gespeeld, want die lag lekker te slapen, maar ze hebben elkaar wel even gezien.
    Vanavond zijn we naar de Ikea geweest. We hebben beneden namelijk een speelkamer (althans die willen we zo maken), dus van het weekend de computer en boekenkast al naar boven verhuisd en daar een kamer ingericht. En we moesten dus wat nieuwe kasten hebben en natuurlijk leuke spulletjes voor in de speelkamer. En ik moet zeggen dat we goed geslaagd zijn. We hebben het net allemaal mee kunnen krijgen in de auto, echt helemaal vol geladen, hihi.

@Tweety, ach gossie toch weer een middag in het ziekenhuis geweest. Hopelijk knapt Robin snel op. Dikke knuffel voor jullie!

@Parr, leuke foto's van Kate. Vervelend om je meisje zo verdrietig te zien he, ik vind het ook altijd verschrikkelijk.

@Lola en Wupje, ik doe mee met de aspergemeeting!! Mannetje lust ook geen asperges, gelukkig ga ik die dan lekker bij mijn moeder eten of ik maak ze wel zelf (woon tegenover een aspergestekerij, dus daar kom ik natuurlijk niet onderuit ;)

@Wupje, super dat Kyano de asperges ook lekker vindt! Femke smult er ook van.

@kaatje, wauw dat is in een keer snel. Heel veel succes morgen!

@Miracle, leuke schoentjes, zal zo ook eens ff gaan zoeken.

@Missy, hihi Mike toch op zijn buik in slaap gevallen, hopelijk slaapt hij vannacht ook lekker.

@Pisum, grr zou helemaal krankjorum worden van die familie...vervelend hoor meid. Weet je al of ze nog naar Frankrijk gaan?

@Jannes, geniet van je vrije dagen, heerlijk!

Eens kijken of het lukt om dit bericht te posten zonder problemen....mmm voor de zekerheid maar even een kopietje maken ;)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    joehoe gelukt!

Jekkia, nee geen ervaring mee. Hopelijk gaat Matice snel slapen.

hihi misschien moeten we toch eens serieus nadenken over een aspergemeeting in limboland ;)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    met die oxxy's... is dat met sokjes of zonder? kunnen ze in de was?
    Kate heeft geloof ik schoenmaat 18 maar wat is dat alweer in cm?
    :oops: solly voor al mijn vragen

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    met die oxxy's... is dat met sokjes of zonder? kunnen ze in de was?
    Kate heeft geloof ik schoenmaat 18 maar wat is dat alweer in cm?
    :oops: solly voor al mijn vragen

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Freesia: die wipper heb ik ook gezien, idd errug cool! Jouw jilletje gilletje is ook echt een benenzwaaierd hè! Die zwaait echt zoooooo hard met haar beentjes!
    Owww... wat naar van Fly :cry:

Slapeloze nachten/avonden:
    Dames, maak je borst maar nat, het kan even duren voor ze weer normaal gaan doen! Julian heeft bijna een maand rare avonden en nachten gehad, maar wees gerust , het gaat Echt weer over!

Jannes: ha ook al een avontuurlijke baby ;) op d'r knietjes in bed!
    Wat een lieve moeder lijk je te hebben ;) en wat grappig hoe ver Sara haar mondje opendoet, het lijkt wel een vogeltje

Tweety: pff je zal wel weer geschrokken zijn zeg :( gelukkig alles okee

Pisum: ARGH wat irriTANT :evil: ! Ik zou ontploft zijn...

Queen wat een gave foto's weer!

Zo eens kijken of ik kan plaatsen zonder foutmelding ;)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    9,6 cm Maat 16
    10,3 cm Maat 17
    11 cm Maat 18
    11,6 cm Maat 19
    12,3 cm Maat 20
    13 cm Maat 21
    13,7 cm Maat 22
    14,4 cm Maat 23
    15 cm Maat 24
    15,6 cm Maat 25
    16,3 cm Maat 26
    17 cm Maat 27
    17,7 cm Maat 28
    18,4 cm Maat 29
    19 cm Maat 30
    19,7 cm Maat 31
    20,4 cm Maat 32
    21 cm Maat 33
    21,7 cm Maat 34
    22,3 cm Maat 35

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    argh ik zie dubbele posts tewijl ik geen melginen kreeg :evil:

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ghi adem in adem uit
    nog even en dan hebben we weer een nieuw forum

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb gisteravond laat alles bijgelezen na een lange drukke vermoeiende dag.....ik had geen puf meer om te reageren. Wel een paar dingen onthouden.

@ freesia: grappig die 2 blanke half-zuid-afrikaanse kids! Ik heb het filmpje gekeken van Jill (dus niet misgekijkt......), erg leuk!

@ Tweety: hoe is het nu met Robin? Wel fijn dat ze hem helemaal hebben nagekeken in het ZH.

Ik heb gisteren een sollicitatiebrief de deur uit gedaan...spannend....wel werd ik vanmorgen wakker en bedacht me opeens dat mijn brief veel beter had gekund :( Nouja we zien het wel.
    Aimar heeft bij mijn ouders geslapen. Gisteravond was ik daar bij hem, hij had lichte verhoging en spuugde een beetje. Ik hoop niet dat hij mijn moeder de hele nacht heeft bezig gehouden......ik ga haar zo even bellen. Ik hoop niet dat hij ziek is/wordt want ik wil vrijdag graag naar die minimeeting bij Anno.....Ik denk eigenlijk dat de verhoging door tandjes komt........
    Vandaag werken van 7:30 tot 17:30 en vanavond het eerste 10 min. gesprek over Aimarcito! Ik heb er zin in! Aimar's mentor is namelijk een hele lieve dame van 50! Net een 3e oma, haha :) Zij is ook helemaal dol op Aimar, dus het zal vast een leuk gesprekje worden.

Tot vanavond of morgen.

@ Missy: ik heb je smsje ontvangen. Ik sms of bel je vandaag of morgen wel even. Ik kom trouwens morgen....tenzij Aimar ziek is.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle rene heeft leren kruipen en lopn met blote voetjes ging ook prima hihi. ze zijn wel lekker als pantoffeltjes robin heeft ook een paar leren slofjes lekker warm.

zo een redelijk nachtje gehad had me op het ergste voorbereid maar robin heeft toch nog aardig geslapen. om 1 uur wakker getempt en een zetpil en om 2 uur weer wakker weer even neusje gedaan wat gedronken en om half 6 hoorde ik hem weer toen weer om half 7. hij heeft wel liggen hoesten maar sliep er wel lekker doorheen. vanmorgen had ie nog geen koorts maar dat zal nog wel veranderen in de loop van de dag.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiesmorgens !

@ Parr: Je kunt ze aan doen met sokjes ;) Of ze in de was kunnen durf ik niete te zeggen maar lijkt me wel...

@ Tweety: :) Ja blote voetjes is altijd het beste , maar dat gaat niet overal :)

Heb maar heel kort gereageerd maar dat komt omdat ik normaal de pc niet aanheb voordat ik ga werken :) en ik moest nu toch iets opzoeken , dus dacht ff vlug spieken :D

Ik ga mezelf en Jaimy aankleden en dan de luiertas in orde maken. Dan zorgen dat we om 8.40 op de fiets zitten !

Tot vanaaf allemaal ! !

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!

Hier redelijk geslapen. Lekker gedouchd en aan de ontbijt.

Dames met een babycook Het mocht gwoon in de vaatwasser toch? Want van het weekend is een van de klik schuifjes onderop gewoon afgeknapt :( En er komen steeds meer barstjes erin :confused: :evil: en ik heb hem maar een paar maandjes!!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik weeet niet of ie erin mag... wij vonden ook dat plastic wel snel ging kraken daarvan. Maar doen het nog steeds.. zal eens opzoeken

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, heel veel sterkte vandaag bij de operatie!!
    Duim voor je!

@Eva, ok ik hoor het wel van je!

Hier een redelijke nacht gehad, 2 x speentje moeten geven omdat hij wakker werd zonder dekens.
    Tja, wat wil je als hij opeens op zijn buik slaapt haha!
    Ga hem wel net als Ingeltje nu een broekje aangeven in de zomerslaapzak.
    Omdat hij anders te koude beentjes heeft zonder laken + deken.
    Hij ligt nu op bed, maar snapt het nog niet helemaal dat slapen op zijn buik.
    Ligt maar te draaien en te gillen in bed!
    Hopelijk valt hij zo wel in slaap, gisteren was het ookal drama met slapen overdag. Zelfs op zijn rug wilde hij niet..
    Enn.. ik ga vanmiddag naar de kapper eindelijk!
    Dat kapsel nemen van die plaatjes die ik tijd geleden liet zien.
    En ik ga mijn haar lichter bruin laten verven.
    Dus ben enorm benieuwd, heb ik nieuw kapsel voor mijn verjaardag t weekend! :D

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hij is in slaap gevallen, even gekeken via het raam.
    Hij ligt wel met zijn neus half in het matras, heb die Aerosleep..
    Kan dit kwaad? Draait hij zo vanzelf zijn gezicht verder naar de zijkant of moet ik er even heenlopen en zijn gezicht draaien?

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hij is nu oud genoeg om zijn hoofdje te draaien als je hem gaat draaien heb je kans dat ie weer wakker wordt

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen meiden.

hier alles goed.
    ga zo ff mijn kamer onderste boven halen en alle sopruimen en schoonmaken.
    is alweer t elang geleden.

dus tot vanmiddag :D
    anders blijf ik weer hier zitten te kletsen em tjullie.

Deel Deze Pagina