Nou het was van korte duur.. Hij is alweer wakker, zonder dat ik ben gaan kijken hoor. Speen gegeven, maar hij houdt zijn hoofdje nog steeds rechtop. Dus denk dat hij 't alleen gaat snappen in de avond als hij echt moe is en de diepe slaap doet. Heb hem op zijn rug gelegd weer en zie wel offie draait of verder gaat slapen.
Pff.. sorry voor mijn gezeur hoor. Maar krijg er even een punthoofd van, hij loopt nu zo te klieren met slapen. Draaien, dekens los, op buik terecht komen, hoofd omhoog houden, valt eindelijk in slaap en is na 15 min weer wakker en houd zijn hoofd weer omhoog.. Zo komt hij dus niet aan zijn slaap toe, maar ik weet echt niet wat ik eraan kan veranderen. Want vastleggen heeft geen zin en vind ik eng, aangezien hij nu draait komt hij nog knel te zitten. Hij moet het zelf uitvinden, weet ik ookwel.. Maar in de tussentijd zit ik met een kind wat niet slaapt.
Hey meiden. sorry gister geen weltrusten gezegd. was giga moe en Ferry zat op de lappie. Miracle, ik kreeg in Februari pijnaanvallen, op 6 maart een echo, bleek galstenen te hebben. Stond op een wachtlijst voor eind juni maar nu viel er dus iemand uit Thanx voor alle reacties. Begin nu wel een heel klein beetje zenuwachtig te worden :-?
Stille boel hier. Ik ga off. Moet over een kwartier de deur uit en Levi slaapt nog dus dat schiet niet op. Ik neem lappie mee dus als ik me goed voel zie ik jullie vanavond xxx
Hai! Hier weinig nieuws te melden, lekker geslapen en zit nu op mijn werk. Steen leuk zeg nog een ukkie over de vloer! En goed geshopt dus, mooi hoor! Parr ik zit ook altijd te prutsen met die schoenmaten . Ik probeer het mezelf altijd makkelijk te maken en koop ze daar waar ook de kledingmaten erbij staan Ingeltje oh geweldig dat schema ga ik even uitprinten! =D> Eva ha ha dat is altijd, als de brief eenmaal weg is bedenk je wat er allemaal beter kan. Wel spannend hoor! Hoe heeft Aimar het gedaan vannacht? Tweety gelukkig heeft Robin het goed gedaan. Welk virus is het eigenlijk? En moet het binnen een paar dagen weer over gaan? Missy leuk een nieuw kapsel! Grappig dat Mike nu op de buik slaapt. Maar als ik je laatste berichtje lees, is Mike wel moe genoeg? Misschien heeft hij nog niet genoeg slaap om de rust te vinden en gaat hij daarom draaien? Vanaf hoe laat was hij wakker? Kaatje nogmaals veel sterkte!!! Tot vanavond Oh ja nog even over asperges eten: ik vind het echt wel een leuk idee als er meerdere meiden mee willen eten. Alleen is mijn keuken niet groot genoeg om ons allemaal te herbergen. Lijkt het jullie wat om een asperges menu samen te stellen en dit dan met 2 meiden of zo te bereiden? Moeten we alleen even kijken waar we dan kunnen eten. Aangezien de meeste hubbies het toch al niet lekker vinden, hebben we gelijk een oppas
Snap het wel hoor.. het is ook beetje spannend. Maar je hebt al een Aerosleep, dus je hoeft je dan al helemaal geen zorgen te maken! Wij laten Julian lekker doen. In het begin ligt ie flink te draaien, hij keert zich om in bed, gaat liggen spelen. Hij valt hier echter wel vanzelf in slaap en ik leg hem er alleen in als hij moe is (gezichtje grijpen en duim in de mond) hij heeft nog geen vast ritme. Het vastleggen zou ik alléén in uiterste, uiterste nood doen, wanneer je kind merkbaar slaap tekort komt en daar bijna ziek van wordt. Maar overal wordt het afgeraden, omdat kinderen dan juist vast kunnen komen te zitten en niet meer terug kunnen, is gevaarlijk.
Ik kwam eigenlijk alleen even Kaatje veel succes wensen, maar ik zie dat ze al weg is. Alsnog voor jou, Kaatje, heel veel succes!!! @Missy: wij hebben Sara vanochtend om 3.00 uur ook van buik naar rug moeten draaien. Ze begon te miepen, dus ik denk dat ze niet zo goed doorhad hoe ze van buik naar rug moest. Ach, ze zal het wel snappen op een gegeven moment. En ze zijn echt wel oud genoeg om zich om te draaien. Sara lag pas met haar gezicht bijna in het matras met haar vuistjes onder haar wangen... haha. @Wupje: idd leuk idee om asperge meeting te plannen
Hallo! Ik mocht lekker uitslapen, want ik ga vannacht de nachtdienst in, dus dat was wel lekker. Mannetje is de speelkamer nu aan het poetsen en kasten in elkaar aan het zetten, echt leuk om weer zo'n kamer in te gaan richten! Verder eigenlijk weinig nieuws hier. Tot later!
@wupje weet nog niet welk virus het is de uitslagen waren nog niet allemaal binnen. ka belde net om te vragen hoe het gaat. morgen belt ze weer ivm met de uitslagen die waren nog niet allemaal binnen. met robin gaat het redelijk hij heeft van 9 tot 12 geslapen toen ben ik gaan kijken en werdt ie wakker hij wilde net niet zijn fles drinken en had nog niet geplast sinds 9 uur dus hoop dat ie dat toch wel zo gaat doen. hij is verder wel vrolijk ondanks de koorts die alweer terug was ligt nu te spelen in zijn box. we wachten het wel af hoe het verder gaat.
Goeiemiddag! Ik kom ook weer even piepen. Is beetje druk geweest en ben gisteren erg vroeg gaan slapen. @kaatje: Veel succes! Het is nu 12u30, dus ik ga nu volop voor je duimen! *knuf* (ook al zie je dit vanavond pas) asperges: Jullie mogen ze allemaal lekker zelf opeten Ben er ook niet echt een fan van. Wat ik wel lekker vind zijn de topjes en dan rauw (moet je maar eens proberen) en groene asperges. Maar als ik moet kiezen tussen witte bonen in tomatensaus en asperges, doe mij die bonen maar (met knackworstjes en aardappelpuree... nomnomnom!). Tja... mag ik ook eens een culinaire barbaar zijn? @tweety: Arme Robin! Veel beterschap voor hem en een knuf voor jullie allebei *knuf* Dat was het even uit m'n hoofd, dus egostuff nu Zaterdag had ik dus dat (beach)volleybal toernooi. Alles is goed gegaan, zowel met Ewout als met de ongi (had een witte broek ). Hele onderbroekconstructie gebouwd voor het geval dat, maar alles bleef maagdelijk wit Ewout heeft zowaar anderhalf uur geslapen in een ongelooflijke teringherrie (muziek, geroep van mensen, ... ), doet ie beter dan thuis in z'n bed Hij was tijdens de eerste match een beetje mopperig omdat ie honger had. Had geprobeerd hem te voeden voor het begon, maar de omgeving was iets te interessant en te spannend. Na de eerste match kreeg z'n honger de overhand en heeft ie wel goed gegeten. En verder gewoon supervrolijk en lief. Jeej. We zijn trouwens 4de geworden. Waren rond halfacht weer thuis, heb nog gedoucht en Ewout gevoed en daarna als een blok in slaap gevallen Zondag lui dagje, maandag weer werken (was druk :/ ) en 's avonds een Ewout die niet wilde slapen. Misschien dat ie toch een beetje eenkennig begint te worden. Zolang dat ie mij kan zien is alles in orde, maar o wee als ik de kamer uit ga. Hij vindt andere mensen nog steeds prima, maar ik moet er wel bij zijn (als hij weet dat ik er ben. Als ik aan het werk ben, heeft ie het geloof ik niet). Gaat ook meteen wild om zich heen kijken als ik de kamer uit loop (zegt m'n man dan, want ik kan dat natuurlijk niet zien als ik de kamer uit ben. Duh ) Soit. Hij wilde dus niet slapen, dus uiteindelijk ben ik maar mee in bed gaan liggen (was toch nog beetje moe, misschien door de ongi? :/ ). En gelukkig maar, want tweede helft van de nacht had ik een klein spookje. Bleef maar draaien en keren. Mama bijna uit bed gewriemeld, dekens (en dus ook de mijne >.< ) weggetrapt. En om 6u lag ie overdwars te drinken (nieuwe hit trouwens: drinken terwijl hij op de buik ligt), dus toen werd papa bijna uit bed geschopt Hij wordt trouwens steeds actiever wat BV betreft. Gaat zelf borst pakken, wil ook niet meer wachten tot ik er helemaal goed voor lig, maar grijpt met handjes borst en gaat er dan aan sleuren (leuk allemaal ) Of als we samen op de grond zitten en hij wil een snack, gaat ie grabbelen en gewoon zittend drinken. Vind het allemaal wel grappig eigenlijk. Soit. Tijd om even verder te gaan werken. Laatste dag van de week, joepie. Fijne dinsdag nog allemaal!
Hmm Tweety klinkt toch nog niet helemaal in orde Maar goed in de gaten houden dat hij wel plast en drinkt. Maar dat doe jij ook wel! Irisb bah culinaire barbaar [-X Maar dan mag jij samen met mijn hubbie de bonen gaan eten Hi hi ik moet erg lachen om jouw Ewout die gewoon zelf de borst gaat zoeken Ik kan het me al helemaal niet meer voorstellen terwijl ik toch zelf ook 4 maanden gevoed heb. Ik zal als ik thuis ben vanavond eens een pb aan de limburgse meiden + Steen gaan schrijven ivm aspergesdiner en diegene die willen aanschuiven pb me maar!!
Gek... er heeft niemand gereageerd op mijn 'advertentie'... 8) Maar ik geloof dat de ergste buien al weer zijn overgewaaid, dus ik denk dat ik mijn oudste toch nog maar even houd... @Tweety: Wat sneu dat Robin zo'n hoge koortshad in het ziekenhuis, maar het is inderdaad verbazingwekkend hoe snel kindjes ook weer kunnen opknappen... @Parr: Wéér een mijlpaal: voor het eerst in een winkelwagentje ! Ik heb destijds van Jasmijn ook foto's zitten maken in de supermarkt met mijn gsm. De mensen keken toen wel een beetje raar . Emma heeft trouwens nog niet in een winkelwagentje gezeten, willen we binnenkort wel eens doen... @Kaatje: Ik lees nu pas dat je vandaag al geopereerd wordt, dus dit lees je niet meer. Sterkernog: op het moment dat ik dit schrijf ben je al ín het ziekenhuis. Wel fijn trouwens dat je er eerder tuusen kon, zo heb je minder tijd om zenuwachtig te worden . Ik hoop dat de operatie voorspoedig verloopt én ik hoop dat je lekker slappt vannacht... [-o< @Wupje: Nou, ik heb toch liver aspergs dat witte bonen in tomatensaus, dus je mag me bllen als je weer asperges op het menu hebt staan. Sturen we de mannen wel naar de snackbar... @Jekkia, Jannes, Steen & Wupje: Leuk, na de Limbo-meeting volgt nu de asperge-meeting . Ik stel graag mijn huis ter beschikking, maar heb zelf nog nooit asperges klaar gemaakt... @Eva: Ik hoop dat je snel een positief antwoord krijgt op je brief... [-o<
Zag na het plaatsen van mijn berichtje dat jij het jouwe nog had aangevuld met deze zin. Maar ik ben dus vóór. Eén probleempje: aangezien het aspergeseizoen niet zo lang (meer) duurt, moet het dus wel op korte termijn. Is Tweede Pinksterdag geen optie?
ik spring hier weer even in.... Vanmorgen naar CB geweest...ze is weer APK goed gekeurd. Ze weegt nu 7875 gram. Dus sinds de laatste keer wegen (een keertje tussendoor) op 27 april is ze bijna 500 gram aangekomen. En ze is nu 69,5 cm lang. Verder wel gezeur..pffff...was gisteren langs geweest om afspraak te verplaatsen. Die zou eigenlijk morgen zijn, maar morgen kan ik niet, dus had een van hun het verplaatst naar vandaag. Maar dat was niet goed doorgegeven. Dus eigenlijk was er geen plaats...gaan ze toch een partij moeilijk lopen doen..pfff...niet mijn fout hoor...hadden hun het maar goed moeten doen! Daarna begonnen ze nog te zeuren dat ze zich wel al op trekt in de box, maar nog niet kruipt.... Zo zeur modus weer uit..haha...