September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja tuurlijk wle vertrouwen hebben he ;)

mooie creatie ;)

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: wat een onwijs lieve foto’s van de kinderboerderij!
    Heel veel sterkte vandaag! Denk dat je al bent geopereerd nu.

@ingeltje: Gijs wordt Grijs! (nou niet hem Grijs gaan noemen he? :))

@miracle: ook al van die leuke foto’s!
    Hoe is het met je ribben en andere blauwe plekken?

Raven eet nu (sinds een week)
    6.30 uur 120/4 pap en beetje water (meer wil ze niet)
    9.30 uur fruit
    11.30 uur 2 (!) boterhammen + 180/6 cc
    15.00 uur liga of rijstwafel met beetje sap
    17.00 uur warme hap (ca 200 gram) + beetje water
    18.00 uur 180/6 cc fles

Helaas wordt ze steeds vroeger wakker (Denk door haar lichte gordijnen toch, vanmorgen 5.15 uur! Ze heeft dan geen honger maar ligt gewoon een uur te kletsen…) en ik krijg de avondfles echt niet later, ze heeft echt onwijs honger tegen 18 uur. Ze gaat om 20 uur naar bed en om haar dan weer een fles te geven… lijkt met niet zo logisch.

@lola: aggos, Emma ziek. Beterschap! En Jasmijn, tja…. Geen interesse. :);)
    ’t Gaat weer over natuurlijk maar lijkt me best pittig! Ik hoop dat ik het tegen die tijd kan zien als: ze voelt zich zodanig veilig en op haar gemak bij ons dat ze tegen de grenzen aan durft te schoppen. (positief labelen, hihi!)

@roshi: aggos…. Wat zielig… ik herken het gevoel wel hoor, ik heb haar ook wel eens per ongeluk pijn gedaan, wat voel je je dan rot!
    Misschien wat het toch meer schrik dan echt verbrand. En in haar mondje geneest het gelukkig heel snel (kan al binnen een nacht).
    Van de week was ik aan het stofzuigen en Raven had zich in bed omgedraaid en lag klem tussen de spijltjes met haar armpje. Krijsen! En ik had het dus helemaal niet gehoord, hoorde haar pas toen ik de stofzuiger uitdeed….

Wipper: hier wordt ook niet gewipt… hahaha! Raven is nu trouwens zo lang dat haar voeten op de grond komen als ze in de wipper zit.

@Parr: haha, alles proeven, grappig is dat he?
    Lekker weekendje weg, heerlijk!
    Dikke knuf voor jou, die terugval is heel vervelend… Vaak is het zo dat elke stap vooruit wordt vooraf gegaan wordt door een stap terug. Hoop dat je dus snel verder vooruit gaat!
    Was je alweer bij de HA geweest?
    Lieve foto’s!!!! Die in het gras zijn heel erg leuk!

Babycook: ik doe hem ook in de vaatwasser maar vind het wel vervelend dat er altijd waswater in de bodem blijft staan (dus eronder zeg maar), waardoor er voedselresten tussen de plastic delen blijven zitten. Gelukkig niet IN de kom maar toch vind ik het vies.

@Wupje: ASPERGES! Mjammie! Raven vond het ook heerlijk, ik mocht niet stoppen met lepelen. Had het gemaakt met aardappeltje en ei en klein beetje ham.

@tweety: aggos…. Gelukkig geen hersenvliesontsteking of iets anders ernstigs… Heel veel beterschap voor je kleine man!

@missy: nooit vastleggen idd. Alleen dekens wat strakker om hem heen zodat op de buik draaien moeilijker wordt. Kan het niet zijn dat hij nog niet moe genoeg is en nog een beetje gaat spelen als je hem in bed legt? Raven valt meteen in slaap als ze echt moe is en anders gaat ze ook draaien. Ik heb wel een rustig kind in bed overigens, ze draait eigenlijk nooit in haar slaap. Ik vind haar ’s ochtends altijd net zo als ik haar ’s avonds in bed heb gelegd.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin wilde van de 2e fles uiteindelijk maar 50 cc drinken verder is ie wel levendig vrolijk en speelt nu in zijn loopstoeltje. plassen heb ik nog niet naar gekeken zo nog ff luiertje doen. hij begint ook weer warm te worden dus de koorts zal wel weer stijgend zijn.

asperges bleeggghhh doe mij maar witte bonen in tomatensaus.

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    witte boen in tomaten saus is ook erg lekekr maar aspersges zijn lekkerder :D

net alle speentjes weet uitgekookd :D na een lange tijd heb weer3 nieuwe gekocht :D
    en een paar pide weggegooit.
    meot het speentje van kyani der tuttel ook weggooien maar krijg hem neit los :( straks maar ff an me pa vragen :D

mijn kamer is weer helemaal schoon :D
    zit een was in de machine en hangt er 1 dus het meeste is al gedaan :D
    moet alleen nog stofzuigen maa rdat doe ik morgen wel kyani slaapt nu lekker dus ff de tijd om weer op de pc te zitten.

5. Ik voorspel je: Als je middenin zo'n donderwolk zit, dan helpen die positieve labels niet. Maar je hebt en natuurlijk wel gelijk. Ieder mens durft zich alleen volledig te laten gaan bij de persoon die hij/zij volledig vertrouwt en dat geldt evenzo voor kinderen. Daarom krijgen onze partners ook altijd de shit over zich heen als we niet goed in ons vel zitten...

Maar waarom je geen interesse in Jasmijn hebt snap ik écht niet... :( ;) 8)

6. Morgen nog werken en dan van een lang weekend genieten! Donderdag gaan we naar Het Noorder Dierenpark in Emmen. 15 jaar geleden op Hemelvaartsdag kregen Roy en ik een relatie na een dagje Emmen . Nu gaan we elke 5 jaar op Hemelvaartsdag terug, deze keer dus voor het eerst met de kids...

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi ik ben ook een limbomeid tegenwoordig ;)

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hallo,

Hier vanmorgen ook naar het CB geweest. Ze is weer helemaal goedgekeurd. Lotte weegt 9010gram en is 71.5cm lang (lengte weer ongeveer, want ze houd er niet van als ze aan haar beentjes trekken, dus kan zomaar een centimeter meer zijn ;) )
    Verder geen op of aanmerkingen. Ze vroeg of ze al zelf kon gaan zitten, maar dit doet ze nog niet. Toen zei ik ze gaat al wel op haar knietjes in de box en tijgert de hele kamer door. Toen was ze even stil. Sam is ook niet eerst zelf gaan zitten. DIe ging ook heel snel op zijn knietjes in de box en toen naar staan. Ik mocht nu wel kleine stukjes gaan fietsen aangezien ze wel heel stevig zit als je haar neerzet.

Zo dit was mijn ego verhaal weer.

groetjes marieke.

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp

wat leuk:d heel veel plezier ;)

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pfffff ik weet het niet hoor robin heeft het volgende op vandaag

8.00 uur pap 200
    1200 uur weigeren
    13.00 uur 50 a 60 cc
    16.00 uur 50 cc

luier was net met een klein plasje 30 gram woog ie

verder is ie vrolijk speelt en zit nu weer in zijn loopstoeltje. ik weet nu dus niet of het niet drinken komt door het niet lekker zijn of door zijn slokdarm.

11. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Tweety misschien proberen om ieder uur wat drinken aan te bieden? Anders misschien even overleggen met de KA? Dat kan nooit geen kwaad. Sterkte

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Femke eet sinds gisteren ook twee boterhammen tussen de middag, als ze ze maar zelf mag eten, en smullen joh, hihi.
    Ze heeft de laatste week echt een super ritme te pakken:

8 uur wakker + papfles
    10-12 slapen
    12 uur boterham + uurtje later papfles (ivm de calo's)
    14:30-16:30 slapen
    17 uur warme maaltijd + toetje
    19/19:30 papfles en naar bed

Ben er helemaal blij mee, maar ja zal wel weer een keertje omgegooid worden ;)

@Irisb, wat heerlijk dat je Ewout zo kan voeden, grappig dat ie dat ook helemaal door heeft. Lekker van genieten!

@Lola, wat leuk dat jullie elke 5 jaar naar Emmen gaan. Fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met Jasmijn, geeft weer rust he.

@Foover, fijn dat alles goed gaat met Lotte! En weer goedgekeurd op het cb!

@Queen, goed bezig jij! met poetsen en zo!

@Tweety, en had Robin weer koorts? Dikke knuffel voor jullie!

@Yule, oei kwart over vijf 's morgens is wel vroeg he....wij hebben rolluiken, dus gelukkig wordt Femke nooit wakker van het licht.

@Gizem, Jale ook weer goedgekeurd, super!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @foover ik wil niet gaan bellen met de ka want ben bang dat ik gelijk weer moet komen. omdat we er dus gisteren ook al hebben gezeten.

wat is het toch moeilijk om de juiste beslissing te moeten nemen pffff. kan wel janken.

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Andersom, Gizem is de beeb ;)

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi, oeps sorry ;)

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola ik vind het een goed idee om 2e Pinksterdag af te spreken! Voorbereiding van asperges is helemaal niet zo moeilijk, dat lukt ons wel ;)
    Grappig hoor die date in Emmen 8) Ha ha Emma is niet te verkopen :) ?

Steen dat is idd een super schema! Kyano is altijd redelijk vroeg wakker 's ochtends (6.15) en is dan rond 9 uur toch weer moe dus hij gaat 's ochtends wat eerder naar bed. Meestal krijgt hij ook rond 11.30 een boterham + fles

Queen hi hi heb je nog tijd?? Mag je even bij mij komen ;) Lekker hoor alles weer goed opgeruimd!

Yule pff kwart over 5 is wel heel erg vroeg :confused: :(

Ik vind het trouwens opmerkelijk hoe makkelijk wij opeens op 3 flessen uitkomen :( . Hij drinkt nu met moeite 2x 180/6 en 1x 150/5 meer hoeft hij echt niet. Hij drinkt wel redelijk goed diksap dus het zal wel voldoende zijn. Boterhammen eet hij 's ochtends een halve en 's middags een hele. Dan in namiddag nog fruithapje en avond warme hap.

Zo ik ga weer mijn pc afsluiten!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

:) Ha ha die is leuk!! :)

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: wat een leuk idee om elke 5 jaar terug te gaan!

@Tweety: snap je twijfel. Maar het hoeft niet meteen wat te zijn. Soms hebben wij ook wat minder trek als we niet lekker zijn.

@Wupje: Asperges maken kan echt niet fout gaan. Ik kan 2e Pinksterdag niet (vader vriendin viert zijn verjaardag groots), maar laat het jullie niet weerhouden om af te spreken.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jannes ja dat weet ik ook wel en daarom wil ik dus ook niet weer het zh bellen maar met het verleden van robin ben ik toch wel wat huiverig als rene het had geweest op deze leeftijd had ik ook heel makkelijk gedacht ok dan heb je geen trek nu is het wat moeilijker. en het is ook alweer 5en halve maand geleden dat ze zijn slokdarm hebben gedaan dus dan hou je dat toch ook in je achter hoofd.

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee lieffies

Gisteren zo'n ongelofelijk k*tdag gehad :( Het gedoe en de zorgen rond Fly, problemen over het oppassen vandaag, gezeik op mijn werk en tot overmaat van ramp kon ik steeds niet op het forum ](*,)
    En ik had jullie zo no-ho-dig!!! :( ;) :)

Kaatje, heb steeds aan je gedacht vandaag. Hoop dat alles een beetje meevalt! Hele dikke knuf!

Iedereen met een APKgekeurde beeb, toppie! Volgende week mogen wij weer, ben benieuwd. Ik krijg steeds meer moeite om Jill uit de wieg te tillen 's morgens :( Hoop dus dat dat betekent dat ze lekker gegroeid is en niet dat ik slapper ben geworden ;)

Asperges, heeerlijk! Jill heeft ze ook al gegeten. Ongelofelijk grappig was dat. Ze kreeg ze natuurlijk op de Rapley manier en ze zoog steeds zo'n ding naar binnen als een sigaret :)

Lola, leuk zeg, naar Emmen als er zo'n verhaal achter zit!

Tweety, arme Robin en arme jij :( Hoop dat ie snel weer de oude is!

Iris, je hebt het volleyballen overleefd jeeej! En je eerste ongi =D> ;)
    Lief hoe je vertelt over Ewoutje. Hier gaat Jill als ze troost zoekt of moe is, steeds tegen mijn decolleté aan hangen, met haar armpjes wijd, smelt. En ze legt zichzelf nu ook aan, moet daar wel erg aan wennen ;)

Dan ego, mijn ouders hadden een dubbele afspraak gemaakt. Wilden gaan zwemmen met kleinzoon Dylan, maar waren even vergeten dat Jill vandaag tot 17.30 bij ze was :evil:
    Dus dan Jill maar mee naar het zwembad, alleen was manlief het daar niet mee eens :rolleyes: Jill heeft 4 hele drukke dagen gehad en dan vandaag weer, dat vond hij maar niks. Ik snapte het wel. Dus dan mijn schoonzus/broer vragen of ze een paar uur op Jill konden passen (kortom leuren met je kind, grrrr). Maar nichtje Julie heeft de 5de ziekte :(
    Nu is ze toch mee gaan zwemmen en wordt ze hopelijk rond 18 uur thuisgebracht.

Toen kwam mijn bazin gister opeens dat ze klachten van klanten had gehad over mij :confused: (ik werk in een winkel) Nou als er iemand klantvriendelijk is, ben ik het.Bleek te gaan over mijn collegaatje (ze is 17) en dat we het te goed samen konden vinden. lees: we kletsen teveel en hebben teveel lol. Kon me er wel iets bij voorstellen, ze is nogal hysterisch en ik ga daar een beetje in mee, gewoon grappig. Maar goed, werd op mijn vingers getikt :rolleyes:

Met Flytie gaat het al ietsjepietsje beter. DA heeft AB en pijnstillers meegegeven, dat moet binnen 3 dagen verbetering geven. Zo niet, worden er foto's gemaakt van haar poot.
    Ze kwispelde weer vandaag en ikke huilen :'-)

Zo, genoeg ego weer :oops: :oops: :oops:
    Ben weer weg!

Deel Deze Pagina