September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even spammen.
    Zo zaten de poessies vanmiddag in de tuin ;)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hallo allemaal !

@ Missy: Je bent geen zeur hoor ;) Snap je best als je je er druk om maakt.
    Wat wij doen als Jaimy op haar buikje ligt te slapen is haar voordat wij naar bed gaan voorzichtig terug draaien. Ze slaapt dan altijd weer verder.

@ Eva: Aimar vandaag 8 maanden ! ! ! :whistle: :whistle: ;) hoe ik dat weet he :D

asperges Heerlijk ! ! Jaimy en ik smullen er beide van , word hier alleen niet zo vaak gemaakt want hubje lust ze niet..

@ Yule: haha ! Me ribben heb ik geen last meer van :D Me arm blijft nog steeds het pijnlijkste , krijg hem ook nog niet rechtomhoog. Gelukkig wel al meer als de eerste dag.
    Ik wist niet dat je er z'n last van kon blijven houden.. De meeste blauwe plekken zijn weg , heb er nog een paar op me benen staan.

@ Freesia: Ahh dan zal Jill wel helemaal op zijn als ze thuis komt. 4 drukke dagen en dan ook nog eens zwemmen kan erg vermoeiend worden voor z'n kleintje. Als ze ook maar plezier heeft gehad ;)
    Ohhh..... :( :( Als ik je poesjes zo zie zitten verlang ik nog meer naar die van mezelf.....

Zo dat was het zo vlug uit me hoofd :D
    Vandaag weer een lekker rustig dagje gehad. Jaimy was vanmorge weer op normale tijdstip wakker :D 7.30 en heeft lekker sesamstraat en de wereld van K3 gekeken voordat we gingen werken.
    Ik merk nu dat als ze op haar buikje ligt ze steeds meer probeert te tijgeren ! Dus heel misschien kruipt onze kleine meid deze maand wel :D

Ohh jaa , ook is ze vandaag precies 8 maanden ! ! ! :whistle: :whistle:
    Jeetje waar blijft de tijd ? ?

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Een kleine blooper van vanmiddag :oops:

Zet ik Jaimy op de grond op haar billen , bleef ze zelf zitten ! Toen begon ze te wankelen en toen ze dreigde te vallen leek het erop dat ze zichzelf wilde corrigeren door haar armpjes naar voren te doen zodat ze niet op haar gezichtje zou vallen.
    Net voor ze de grond raakte trok ze haar armpjes terug met als resultaat dat ze heel hard met haar neusje op de grond viel :oops: :oops:
    Ik verschoot er zo van dat ik haar meteen heb opgepakt en begon te sussen ----> Zij begon te lachen na 2 huilkreten !
    Had haar niet zo snel moeten oppakken want het bleek niet zo erg te zijn als het er uit zag :oops:

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal!

@ Miracle: Jaimy 8 maanden =D> :D Op d'r neus gevallen :( Maar gelukkig viel het mee en het leven gaat met vallen en opstaan....

@ Freesia: veel dingen aan je hoofd dus :( Hoe is het nu met Fly? En Jill, heeft ze een fijne dag bij je ouders gehad?

@ Kaatje: vanmorgen helemaal vergeten om je sterkte te wensen! Nu ben je al geopereerd. Ik hoop dat je je naar omstandigheden goed voelt. Knuffel!

@ Tweety: hoe is het nu met Robin? Ik snap je twijfels wel hoor. Ik denk dan maar zo: liever te vaak bellen dan 1 keer te weinig.

@ Missy: ik denk wel dat ik morgen kom. Rond 12:00 ofzo...? Ik zal kijken of ik wat lekker mee kan nemen. Oh en voor vrijdag...zou ik jou kinderwagenbak als slaapplek voor Aimar mee mogen nemen naar Anno? Mijn kinderwagenbak is te klein en staat al bij mijn ouders op zolder. Want voor Mike heb je dat travel geval toch?

Daar is mijn vriend met Aimar. Even lekker knuffelen voordat ik weg moet!

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, haha euhm nee de rest vand e tijd was voor kyani ;)
    omdat ik morgen neit thuis ben moest ik toch ff aan de slag avndaag ;)

kaatje, hoop dat alle sgoed is gegaan en jij je goed voelt :D
    neem de tijd om uit te rusten en weer op te knappen.

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miralce, gelukkig viel eh tmee en kon zij alweer snel lachen.
    ik laat kyani soms gewoon gaan is erg hardleers kyani... weet roshi wel ;)
    kyani is hard van karakter, ze doet der eigen niet zo snel pijn....

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ah wat lief :D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Queen: :) Nou Jaimy is ook best hardleers , het was ook meer ik die er van verschoot dan zij zelf :oops:

Wat is het rustig hier.......

9. Oei, dat is niet veel. Ik kan me voorstellen dat 'ze' in het ziekenhuis erg voorzichtig zijn als het om Robin gaat, dus misschien kun je toch maar het beste even bellen...

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva ja ik ben het met je eens beter te vaak bellen als 1x te weinig alleen heeft het bij robin gelijk gevolgen vaak.

robin heeft nu intussen weer iets gedronken 75 cc. maar geen fruit en warme hap gegeten hij sliep om 5 uur dus heb hem laten liggen nu slaapt ie inmiddels weer.
    pff het is zo lastig en hubbie is er ook niet die is werken. het is nu gewoon dubbel want als ik bel zegt me gevoel nu dat ie moet blijven. het heeft veel voeten in de aarde om er heen te komen en oppas te regelen enz.
    de koorts is gezakt nu 38,5 en hij is rustig. hubbie weet het inmiddels ook allemaal en die vind het ook moeilijk om te zeggen wat te doen omdat ie er nu ook niet is en niet ziet hoe robin is.
    de ka die ik gisteren had is er nu niet. dus ik twijfel gewoon enorm.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    echoooooooo

hubbie gesproken ga nu bellen :( :( :(

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wordt zo weer terug gebelt

13. o tweety ik kom alleen even binnen vallen, ben benieuwd
    knuff meis

xxxxxxxxxxxxxxxxx

14. julia ligt in bed te huilen, we hebben afgesproken om haar iets harder aan te gaan pakken
    vannacht heeft ze doorgeslapen nadat we haar gisteren een uur hebben laten huilen.
    mevrouw wil gewoon niet in bed dus we hopen dat het zo toch goed komt.
    het is echt zwaar en ik zit hier op de klok te kijken totdat de 10 minuten om zijn en ik weer naar boven kan
    komt goed!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    waar is iedereen toch??

@Tweety, oh meid spannend. Hopelijk hoeven jullie niet straks stel op sprong weer naar het ziekenhuis...succes meid!

@Anno, oh moeilijk om Julia te laten huilen, sterkte en succes!

@Miracle, oeps je zal wel flink geschrokken zijn.

@Kaatje, hoe gaat ie?

Ik ga lekker op de bank liggen, Femke ligt total loss in bed, en mannetje is werken. Ik moet om kwart over elf beginnen...bleh helemaal geen zin in. Ik kom straks nog wel even spieken. toedeloe!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    UPDATES VAN KAATJE

1e update om om 17.53
    Nog steeds niet geopereerd. Loopt steeds uit. Sta nu voor 18.45. Heb hier geen internet verbinding. Wil je iedereen de groeten doen? xxx

hierbij de groetjes van kaatje :D

Dit sms kreeg ik tijdens het eten, en daarna ging ik een dutje doen voor de bv.
    Kreeg inmiddels een nieuwe sms van Kaatje:

19.16u
    Nieuwe update. Wordt vandaag niet meer geopereerd. Nu morgen ochtend en nachtje extra slapen :(

Jeetje meid :( :( niet leuk zo! Heb haar namens iedereen een DIKKE KNUFFEL gestuurd!

nu ga ik bijlezen ..

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tweety: Ben benieuwd wat het zh zegt!
    @Anno: Dat hebben wij vorige week gedaan, want Gizem wilde dus ook niet meer naar bed. Gelukkig had ze na 1 nacht door dat we het meenden. De eerste avond heeft ze ook een uur gehuild/gekrijst. Maar sindsdien gaat ze zelf lief slapen... Geen gehuil meer etc. En ze slaapt ook gelijk weer veel langer dan eerst.

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Kaatje: Jemig! Zit je je heel de dag zenuwachtig te maken voor de operatie, moet je nog langer wachten...en ook nog een nacht blijven..pfff....Dikke knuffel!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: o jeetje meis, wat vervelend dat hij zo slecht drinkt. Ik snap je zorgen, maar als je zelf denkt dat hij moet blijven als je belt dan zegt je gevoel toch genoeg.... dan zou ik toch maar bellen. Zie dat je dat inmiddels hebt gedaan. Ben benieuwd...

@anno: wat je ook kunt doen is elke 5 minuten naar haar toe lopen, aai over bol, speentje geven (als ze die krijgt) en weer weg. Niet tegen haar praten en niet blijven hangen. De eerste avond moet je misschien 5-10 keer terug, maar de tweede avond alweer minder en de derde avond misschien 1-2 x. (tip van opvoedprogramma op TV en CB heeft hetzelfde aan een vriendin van mij geadviseerd die een kind had wat weigerde te slapen en maar bleef huilen). Ik heb het vorige week bij Raven moeten doen en idd ging het de tweede avond al beter en vanavond viel ze voor het eerst weer zonder huilen in slaap.
    (daarbij vind ik 5 minuten beter uit te houden dan 10...)
    Sterkte!

@freesia: jemig zeg wat een dag. Snap dat je het echt niet relaxed vond voor Jill maar misschien ging het wel goed. En wat stom zeg, dat je op je vingers getikt bent. Die collega hoop ik dan ook? Of alleen jij? Voelt altijd heel naar he, als iemand zoiets zegt...
    Lieve foto van de poezen!

Kaatje: heb ik net geSMSt, ze is vandaag niet geopereerd omdat andere OK's uitliepen. Morgen staat ze weer op de lijst. Ik heb haar sterkte gewenst omdat ze nu nog een nacht extra moet blijven. Maar ze SMS-te terug dat ze nu in ieder geval wel mocht eten. hihi!

Ik kwam net thuis en er lag een cadeautje voor mij van Raven op de commode. Heel mooi ingepakt met 'mama' erop. Had mijn lief dat alsnog geregeld als verlaat moederdag cadeautje (omdat hij toen in het zkh had gelegen en niks kon regelen). Het was een steiltang (wilde ik graag hebben en dat had hij opgepikt), een hele mooie van Philips! Ben er superblij mee, alleen moet ik even kijken of ik hem kan ruilen voor een model met keramische platen (of zoiets), dat had de kapper aanbevolen om te voorkomen dat ik mijn haar eraf schroei. Lief zei dat er wel 60 verschillende lagen dus hij vond het niet erg dat ik nog ff ging kijken voor een andere.
    Ik vond het echt superlief van hem, dat hij er alsnog werk van gemaakt had! Hij zei ook de hele tijd dat hij echt niet begreep hoe Raven dat nou toch voor me geregeld had...
    :D

Oja, toen ik thuiskwam had hij ook nog 3 wassen opgevouwen, de kattenbakken schoongemaakt, boodschappen gedaan en oud papier en glas weggebracht.... wat wil ik nog meer?!?

Raven had echt heel zure poep vanavond dus er komen weer tandjes aan! Dat verklaart misschien ook waarom ze zo achterlijk vroeg wakker wordt... (hoop ik). Ik zag net idd dikke rooie bobbels boven (die bobbels zitten er al maanden maar dat rooie niet).

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mircle, okay :)

kaatje, tjee. das minder meot je nu wee rwachten. pff wat zal jij de zenuwen hebben :(
    dikke knuff

tweety, minder, weet je al meer?

Deel Deze Pagina