@eva: die zijn wel heel erg leuk zeg! Ik heb gekeken op roosjes maar ik weet niet wat ik moet nemen. Ik wil eigenlijk wel slofjes met haar naam erop maar ik vind het zonde als ze ze nooit aan heeft. Vanmorgen maar weer schoentjes aangetrokken (maat 18, nu bijna te klein...) maar die had ze letterlijk binnen 1 minuut uit terwijl ze echt goed vast zaten.... Blijven die roosjes dan wel goed zitten (ik zie geen elastiek oid)? Ik heb ook slofjes besteld van een ander merk (lijkt erop maar iets goedkoper) maar die zijn nog te ruim. En ik vind het ook best moeilijk aantrekken omdat er elastiek in de rand zit. @missy: ja wij eten bijna nooit groente/vlees/aardappelen. Heel vaak rijst of ander spul (bulgur/couscous) en rare groentes uit het biologische groentepakket wat wij hebben. Ik ga niet speciaal komatsuna kopen hoor, dat zit er gewoon bij en dan moet je er wat mee.... wordt je wel creatief van moet ik zeggen. (wij eten ook wel eens pastinaak, koolrabi, wortelpeterselie, misome en meer van dat soort vreemde namen)
Raven heeft net voor het eerst meloen op. Ze vond het wel lekker geloof ik maar was ook erg moe dus ging niet echt van harte. Toch bijna halve meloen op. Daarna in bed en ze was echt meteen vertrokken, haha!
@Wupje, anders pb ik je even voor een date af te spreken. Wil die bink van jou nu wel eens in t echt zien en kijken of ze echt zo op elkaar lijken. @Queen, haha nee beleg ben ik vergeten.. Wel hoor, heb alleen normale beleg. Gewoon kaas, smeerkaas, jam, kruidenboter, hagelslag en chocopasta. Ow trouwens.. neem je wel de kinderwagen mee? Want dan kunnen we met de kleintjes naar het winkelcentrum wandelen en kunnen ze dan gewoon even hun middagslaapje doen. Anders zitten we zo aan huis gekluisterd. @Eva, ook voor jou.. Vind je t leuk om dan de wagen mee te nemen en naar grotere winkelcentrum te wandelen en dat de kidies gewoon in de wagen slaapie doen?
@Yule, moet je maar een x voor ons zoiets speciaals koken hihihi.. Mannetje houdt daar niet van, dus ik eet zulke dingen jammer genoeg nooit. Welke slofjes heb jij besteld? (Omdat je zei dat die goedkoper waren) ik zoek ook nog nieuwe want alles is Mike nu te klein, maar heb niet veel te besteden.
Hallo, Tweety heel veel sterkte. Ik hoop dat hij vandaag weer een beetje opknapt. Hier toch maar even naar de huisarts geweest en toch aan de AB. Ik heb een homeopatische arts, dus vorige week met homeopatische druppeltjes begonnen, dit helpt meestal wel als ik het voel aankomen, maar te laat mee begonnen denk ik. Dus aan de AB. Gelukkig was er wel wat in mijn urine te zien, want meestal kunnen ze met het teststripje niets vinden. Groetjes Marieke.
@ Missy: ja ik neem de wagen mee....weet alleen niet of Aimar ook gaat slapen.... Die is vaak veel te nieuwsgierig tijdens zo'n wandeling. Maar maakt niet uit, dan slaapt hij op de terugweg in de auto wel en hopelijk aan het einde van de middag nog even in zijn bedje. @ Yule: Hier blijven de slofjes heel goed zitten. En ze zijn ook makkelijk aan te trekken. In het deel wat om de enkel zit, zit namelijk elastiek en het slofje bestaat zeg maar uit 2 delen die je dan uit elkaar trekt....snap je een beetje wat ik bedoel? Op die site kan je dus kleur en alles zelf kiezen, vond ik echt leuk. Maar aangezien we een beetje zuinig met ons geld om moeten gaan, heb ik deze bruin/beige alleen maar genomen...past bijna overal bij Hemakleed heb ik in de zon over mijn tuintafel heen gelegd. Was supersnel droog! Ben helemaal happy. Aangezien Aimar tarwe goede verdraagt en nu 8 maanden is, mag ik langzaam tomaat en pasta gaan proberen. (dat zit namelijk in veel groentepotjes....) Dus dit weekend ga ik groentehapjes maken met tomaat erin Als dat goed gaat, kan ik daarna lekker pasta met tomatensaus voor hem maken! Ik ben zo blij dat het goed gaat met de voeding, ik krijg dan namelijk echt plezier in het koken voor hem!
@ Yule: hier nog 2 foto's om mijn onduidelijke uitleg over de slofjes te illustreren. Ik weet alleen niet of mijn uitleg er nu duidelijker op geworden is
@Eva, ja zo dacht ik er ook over. Zo van, hij slaapt nu.. En als hij maar even slaapt in de wagen vind ik t al prima! Zulke dagen gaan toch meer voorkomen als het lekker weer is en je naar t strand ofzo gaat. Dus kan hij er mooi aan wennen dat hij ook even zonder slaap moet kunnen als we weg zijn. Of gewoon leert overal te slapen als hij echt moe is. Heb zin om te shoppen! Wat goed dat Aimar nu ook tomaat en pasta mag gaan eten! Slaapt Aimar nu nog? Mike wel.. Dus kunnen we straks na hun boterham en onze boterham lekker wandelen en winkelen!
@Missy: Omdat het optrekken/staan in de box de stap voor het lopen is. En ze moet volgens het CB toch eerst wel gekropen hebben hoor!! Ik zie iedere keer van die leuke/lekkere receptjes voorbij komen. Misschien is het een idee om op Kaatjes site jullie recepten te plaatsen. Misschien een leuke inspiratie voor de andere mama's.
@ Jale: leuk idee!!! Ga ik vanavond meteen doen (al heb ik niet van die exotische receptjes als Yule hoor!) @ Missy: ik hoorde net zijn speen vallen dus ik denk dat hij binnen 5 a 10 minuten wakker is. Maar hij was om 7:00 al wakker vanmorgen (is voor hem vroeg) en alweer moe om 8:15 dus hij lag om 8:30 al weer te snurken.....dus heeft nu bijna 2 uur geslapen....en slaapt nog steeds volgens mij want ik hoor niks.....
hihi, Aimar is wakker! Ik hoor hem vrolijk kletsen door de babyfoon en lachen om zijn eigen gekke geluidjes Ik ga afsluiten, Aimar aankleden en op weg naar Missy! @ Missy: ik heb ook zin om te shoppen maar eigenlijk geen geld :S
Dat was natuurlijk een vraag voor mij ghihihi afbaksaucijzen! Pfff wat een woord zeg... heb er zelf ook even 3 keer naar staan kijken
Over welk merk gaat dit? Ik vond die bruine erg cool trouwens! edit: zie de foto's .. ah de roosjes..!
zo robin ligt weer ff te snurken. het lijkt erop dat ie zich beter voelt had de grootste lol met rene net in de gang stiekum erheen samen en alle schoenen van de trap gegooid (ondeugd die rene) pap ging vanmorgen goed maar dat was gisteren ook dus we zien het straks wel. als alles mee zit gaan we volgende week een midweekje weg hubbie moet ff kijken of ie vrij kan nemen. ff lekker eruit ben ik wel aan toe als de jongens tnminste niet ziek zijn.
hahahahahahahah Ik had een regenachtige dag, dus ik heb hem binnen over de stoelen heen gehangen (eetkamerstoelen) om te drogen
@Ingeltje, ja had die opmerking ook eigenlijk wel van jou verwacht over het beleg. Ja raar woord he, maar zo noemen ze die echt hier in mijn familie hihihi.. @tweety, oww lekker midweekje weg! Ben je zeker wel aan toe denk ik ja.. Ga ook afsluiten, de visite komt zo! Tot vanmiddag en anders tot morgen, want hebben vanavond ook nog een verjaardag! *zwaai*