@Azeb, handig die kinderen..stuur ze ook even hier langs @Anno, apart zo'n armband, had ze nog nooit gezien. @Kaatje, balen zeg..hoop dat je snel iets leuks tegenkomt. Bedoel je voor op de voordeur? @Jekkia, noem Britt nog vaak 'liefie' net als in de buik..of 'pollewopje' maar hoe ik daar bij kom? @Yule, wat een ***avond..zou ook pislink zijn als mijn man niet mee was gegaan, en dan ook nog van alles mis grrr. @Ingeltje, geen flesvoeding in huis voor het geval dat..? Net 'Ranking the Stars' gekeken, veel mooie mannen . Nu de Lama's (laatste keer). Heb deze foto op de muismat besteld:
heb wel bv ingevroren, maar dat wordt een drama als hij honger heeft, eerst alles ontdooien ... snap alleen niet waarom ik opeens zo weinig heb. misschien virus? omdat julian en ik diarree hebben? ook gek, op cb gewogen.. bleek hij in 2 wk 90 gram afgevallen maar ik weet niet zeker of ze goed gewogen heeeft, ik zat niet op te lettten maar toen ik thuis kwam, stond er 5250 trewijl ik 5450 had afgelezen en dan zou hij 100 g aangekomen zijn ik noem hem druifje, schatje, droppie, popje gijs noemt hem vriendje! *smelt*
Die heb ik altijd bij me, dus ook dat komt goed Heb net de foto's binnen van de fotoshoot van afgelopen zaterdag Dit zijn wij:
Yule, ik kan me voorstellen dat je enom pissig was... Balen zeg. Raven wel weer rustig toen je thuis was? Jekkia, wat een prachtige foto's! Oke, ik ga even de lama's aandacht geven Isis is vandaag echt zo rustig en regelmatig, nog geen enkel zeur/huiluurtje gehad. Ongelooflijk! Heerlijk hoor!
@Yule: wat een vehaal... al die rompslomp voor niets! Zou ik ook de balen van hebben. @Anno: wat een gave armband @Jekkia: wat een leuke foto van je dochter. Wat een schatje. Damn was ranking de stars erop... vind ik geweldig. Morgen maar even uitzending gemist kijken
Jekkia, geweldige foto's zeg! Supermooi gedaan. Gave laarsjes heeft Raven, van de H&M? Wij willen voor kerst iets leuks doen met Jill (ofcourse) in zwartwit. Misschien met die kale kat van ons erbij, allebei bloot Ingeltje, heb ook wel eens het gevoel gehad dat mijn borsten niet genoeg hadden, helemaal slap inderdaad. Veel aanleggen helpt, maar pas de volgende dagen Yule, grrr wat een dramavond Ik ben wel bang dat ik maandag zo'n dag zal hebben als ik naar de meeting kom. Zweet op mijn rug enzo, brrr... Is gewoon onzekerheid, moet ik me even overheen zetten. Krisstel, geweldige muismat! Nou, het eerste flesje zit erin, ruim 100 cc in 5 minuten weggeklokt Wel heeft ze nu nog zuigbehoefte, maar dat kan toch? Kwam er wel achter dat ik spenen had gekocht voor pasgeborenen, terwijl er ook spenen zijn vanaf 1 maand. Naja, het is gelukt in elk geval. Zo maar even kolven, ben bang dat ik anders uit elkaar klap vannacht, mijn boobs zijn de hele dag al erg stevig zeg maar Ik heb trouwens mijn gedicht af! Viel me nog mee, ik had inspiratie Dagdag (nu echt )
@Jekkia, wat een mooie foto's! @Azeb, lekker hoor...genieten hé! @Ingeltje, inderdaad raar...ziekte kan de melkproductie inderdaad doen aflopen (tijdelijk)..is de diarree nu wel over?
Yule, jeetje wat vervelend.. mannen zien dat soms ook niet he :-? Krisstel, ja gewoon zo'n naambordje wat je op je voordeur kan bevestigen, of er naast op een muurtje Lief zo die muismat ! Jekkia, leuke foto ! gewoon lekker jezelf niet zo geposeerd
@MissyZuilen: ik laat mijn meisje eigenlijk voor het grootste deel wel bepalen wanneer ze eten wil. Alleen als ze huilt korter dan 3 uur geleden sinds het begin van de vorige voeding dan ga ik ervanuit dat ze geen honger heeft en voed ik haar niet. @Dreames: euh... er was iets wat ik wou zeggen over osteopaat. Oja, ik ga er ook heen volgende week omdat ze vooral in haar avondslaapje aan het begin erg veel huilt. En ze spuugt ook maagzuur 3 uur na de voeding, maar niet altijd. Ze kreunt ook heel veel in haar slaap. Maar jij zegt: baat het niet dan schaadt het niet, maar zijn ze soms niet heel stevig in hun masseren, die osteopaten? Wat als ze zo juíst iets beschadigen... Daar ben ik dan weer bang voor... Bijnamen: Ik noem Amé al bij een koosnaampje (komt eigenlijk door hubby): We noemen haar nu altijd Mémé (Meemee), haha. Dat komt omdat we wel eens zeiden tegen elkaar 'Neem jij Amé mee?' en dan moesten we lachen om dat mé mee op het einde. Dus toen werd het al gauw 'Neem jij Mémee mee?', hahahaha
Raven is helaas niet meer rustig geworden, misschien omdat ze mijn boosheid voelde. Ik ben ook best verdrietig over hoe de avond gelopen is. Ze heeft alleen maar gehuild vanaf de laatste voeding om 21 uur. Als ik met haar rondloop is ze meteen stil, maar zodra ik haar neerleg krijst ze hysterisch. Dat ken ik eigenlijk niet zo erg van haar (althans het is lang geleden). Ik laat haar nu 10 minuutjes huilen en kijk wat er gebeurt. Heb haar toch maar in bed gelegd want ze is volgens mij hartstikke moe en overprikkeld. Maar leuk vind ik het niet. Heb nu ook nog het gevoel dat het door mij komt (dat ze voelt dat ik niet lekker in mijn vel zit).
Moppiepoppie, hoe spreek je Amé eigenlijk uit? Yule, dat neerleggen en dan huilen had Levi hier begin van de week ook. Misschien dat ze idd ook jou verdriet voelt. Knuff Levi doet het nu al 5 1/2 uur op zijn voeding. Heeft om 17.15 voeding gehad en hebben hem om 18.30 op bed gelegd want hij was doodop. Vandaag de hele dat ons geshopt. Toch vermoeiend voor hem. Al die geluiden,geurtjes en mensen die opeens boven zijn wagen hangen.. Ik ga ook off en naar bed. gaan Levi niet wakker maken, zien wel hoe laat hij komt. Weltrusten !
bijnamen pikkie of druifje en voor rene terror @yule ik zou ook pissig zijn hoor af en toe mannen grrr. robin heeft vandaag geen hele fles gedronken wel gaat het steeds beter nu had ie 60 en 70 cc dus das aardig goed. heb de flessen ook weer wat verhoogd omdat ie 2 dagen op 5 a 6 flessen uit kwam en ja hoor vandaag komt ie op 7 uit haha. net is ie al weer gekomen dus ben benieuwd wanneer ie nu weer komt. ga zo lekker mijn bedje opzoeken. o ja en heb het 1e dagje alleen overleefd hihi.
Laarsjes zijn idd van de H&M Hebben jullie zo'n naaktkat? (kan wel gaaf op de foto zijn met kerstmuts op ha ha )
@Yule, nouja.. Kan me voorstellen dat je gewoon lekker naar huis bent gereden. Maar als je vent wakker is, zou ik toch wel even erover praten anders blijf je ermee zitten. Ondanks dattie moe is, vind ik 't toch niet helemaal netjes. @jekkia, oww wat een mooie fotos! En wat een moppie is Raven zeg! geweldig! @Ingeltje, ja volgens mij kan 't wel komen doordat je zelf niet lekker bent dat je voeding wat achteruit loopt. Begreep ik van me vriendin.. Misschien toch wat meer aanleggen om de productie weer op te voeren? @Freesia, van die spenen maakt denk ik weinig uit. Als ze al de voor pasgeborenen wegklokt hahaha.. @Kaatje, hier hetzelfde. Mike ligt na ze voeding van 20.00 uur ook nog heerlijk te ronken in ze bedje! Ondanks dat we visite hadden en hem daarbij de fles hebben moeten geven. Dus wij gaan zo ook naar bed en wachten wel af. @Tweety, ach als hij wat meer komt geeft niet toch? En ben blij dat hij wel gewoon drinkt, ookal is het niet alles. Goedzo eerste dagje overleefd, word alleen maar beter! Hier zo lekker een Macflurry eten! SLECHT hahaha.. Maar heb effe troostvoedsel nodig en heb zin in wat lekkers. En erna lekker me bedje in, volgens mij doet hubbie (Alex heetie trouwens) nog 1 x de nachtfles zodat ik nog kan bijpitten. Want morgen hebben we de eerste verjaardag met Mike, zal wel geen succes worden kwa voeding/slapen. Dan ben ik ook zo weer thuis (als we er al komen en t niet zo gaat als bij Yule..haha) Iedereen slaap lekker en tot morgen!
Julian heeft een hele rare dag gehad vandaag. Heeft om 1030 uur voeding gehad, tot een uur of elf, daarna om half 12 naar CB, viel ind e auto al in slaap (is maar 4 minuten rijden ofzo) en toen bij het CB opnieuw, toen kwamen we thuis, sliep hij alweer en hem toen in de box gelegd om te slapen (op z'nbedje) en hij werd pas om half 4 wakker. Dat is dus gewoon 5 uur ertussen heel vreemd. Toen had ik dus te weinig in de borsten, waardoor hij om half 6 alweer wilde eten, heb het iets gerekt tot 6 uur. Maar weer te weinig waardoor ik om 8 uur nog maar een flesje heb gegeven met BV. Gelukkig viel hij daar voldaan van in slaap. Ik baal er zó van dat mijn borsten opeens zo raar doen. De afgelopen week elke keer keihard en lekker vol, geeft je veel meer zelfvertrouwen dan dit... ik voel me kut omdat ik hem niet genoeg melk kan geven. Verdorie, mijn kindje heeft honger....
MissyZuilen: ik vind het zo leuk om te lezen hoe vol zelfvertrouwen je opeens bent! Je geeft anderen nu adviezen en tips en durft helemaal op je (jullie) zelf te vertrouwen. Echt knap, want een paar weekjes geleden was je helemaal onzeker. Knappe mama!
Haha dankje *bloos*. Wat een eerste gesprek met de maatschappelijk werker al niet kan doen he. Heb dinsdag weer een gesprek en voel me er al zoveel beter door.. gewoon dat ik gehoord word en niet voor gek word verklaard. En het loopt nu ook gewoon wat lekkerder met Mike door het inbakeren, gewoon even laten huilen ritme, ze voeding weer normaal, hij poept weer 1 x per dag een luier vol en met me vent is t ook wat beter kwa relatie.. Dus sta er weer beter tegenaan en heb ook wat om naar uit te kijken, dat werkt bij mij ook altijd goed. Zoals de meeting en aankomende week is hubbie ook week vrij.