September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoihoi zo bijna 2 dagen niet online geweest, moet zeker veel bijlezen. Doe ik dat eerst en dan ego :p ...

@Sannemart mooi dat alles goed gaat :D hier loopt de kraamvisite heel traag :( ben dat ook zat want ik wil het ook over hebben voor dat mijn verlof over is :(

@wupje ik zou eigenlijk 5 dec weer moeten beginnen maar heb wat vak.dagen erachteraan geplakt en begin in de week van 15 dec. weer.

@azeb fijn dat je je weer beter voel :thumup:

wc's V&D hmm denk dat het aan de schoonmaakdames ligt. Ik heb 2jaar bij de v&d in deventer gewerkt en de wc's daar waren wel schoon. Als ik naar een toilet moet die je voor moet betalen doe ik dat pas als ik beoordeeld hebt of het schoon genoeg was. Bij de Hema in hengelo (ov) moet je geld in een deur doen en die was pas smerig :confused: personeel zeker geen tijd om schoon te maken... :evil:

@ingeltje ooh :( knuffels! idd net de pech hebben ja..

@krisstel jeeey! plek op de kdv! die idee voor hubbie lijkt mij wel een erg geslaagd kado hoor! hoe is met de poep luiers? hier vandaag lekker veel en weer de normale waterige poep..

@mirandaT mooie banner! :D

@kaatje oef das minder van de hema... hopelijk vind je snel wat anders! en anders flauw duimen dat die meid niet door de proef heen komt? :evil: :oops: leuke bijnamen haha ;)

bijnamen ik noem haar altijd cupcake :p soms nog ukkie en soms pumpkin :D

@missyzuilen piemel? :) en idd je bent lekker vol zelfvertrouwen meis! 8) *claps her hands for missy

@yule :confused: wat vage opmekring van die oude echtpaar.. :Roll: had dat ook toen Kate 2 weken oud was ging ik voor het eerst uit en boodschappen doen kreeg ik ook al te horen nu al? is dat niet té vroeg? nou nee! en lekker dan die vriend die lui doet :( ook erg herkenbaar met zulke afspraken die al weken vaststaan :evil:

@jekkia ooooh gave foto's!

@cossy hier ook de idee rond te kijken naar voordelige kerstkaart foto's te maken :p

@funnyme hoe was de avond? lekker gezellig gegeten? GW klinkt wel goed bezig :thumup:

@lindatj ooh spannend dus! moet je veel werk aan huis doen of valt dit mee?

@lola 12?! :confused: *duimt nog! ooh mooie pic van de meiden!

gedichtje is gericht op de baby en kadootjes

@lindaa lekker mooi kapsel dus :D gaat alles nog steeds goed tussen jou en jouw moeder?

kwijlen hier ook best! :confused: ook bellen blazen! dacht ook aan tandjes maar lijkt mij wel erg vroeg en ik zie niks

@naannaan :confused: :confused: jeetje meid! echt niet leuk! hele dikke knuffel voor jullie allemaal! beterschap voor kleine Luuk!

@dreames oooh leuke foto voor kerstkaart! heb die kerstballen toen een keer meegemaakt bij de kerstafdeling bij V&D

@shedevil kate is hier overdag ook vaker wakker zonder ritme en kan zich nog niet bezighouden, ook een hele klus hier :( dikke knuffs!

@elise ja ik geef maandag gewoon de borst :)

@debbyvermeer wat mooie kindjes :)

@ingeltje :) die gedicht, geweldig! :D

@helma jmmr dat de bv nog niet gaat naar wensen :( verder gaat het goed met de gezinnetje?

zo hehe dat was het geloof ik :)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo nu even ego :)
    Gisteren op het werk ging het goed. Heb zo afgesproken dat ik dan op maandag en dinsdag werk van 11-19u of 12-20u en op vrijdag draai ik dan sluit (17-01u) kan zijn dan sluit andere dienst wordt, ligt eraan dat kolven. Dit zal mijn rooster zijn tot Kate 6mnd is. OMdat ik tenminste tot 6mnd wil bv geven, daarna zijn ze mij niks meer verplicht wat betreft kolven. Maar geod wij zien wel hoe dat loopt. Verder deed hi jraar over het kolven :) zo van mssn hoef je maar één x te koven ipv 2x omdat je net de andere thuis kan doen? en ook zo van nou als je rond 17u moet kolven (17u begint rush bij ons) en je heb maar een kwartier nodig dan kolf je toch kwart voor 17? (handig voor de collega's die 17u willen beginnen als de kleedkanertje op slot is :)) Maar goed zei hij dat wij het dan wel zou zien. Ik moet hem 8 dec of zo weer bellen van hoe de kolven gaat. Waren niet veel collega's aanwezig maar wel genoeg oooooh's en aaaah's :p

Bij de nacontrole ging het ook goed. Geert (enige mannelijke vk in praktijk) had ik en die checkte mij na. Hechting zat grotendeels onderhuids binnenin dus die kon hij niet verwijderen voor mij :( Wel irri want afentoe heb ik goed last van, ik voel het echt zitten. Vandaag gelukkig niet meer! Hij liet mij ook voelen wat ik moest masseren, als je naar binnen gaat, net daarbinnen waar je de perrerium (weet niet of dat goed gespeld is :oops:) van binnen zou masseren daar heb ik die hechtingen nog en die stuk is erg stug. Met masseren wordt het weer soepel. Ik moest alleen durven druk te geven zei hij. Hij vond het verder erg geod eruit zien, je zag zelfs geen litteken van de ingang vagina naar anus lopen! Van vaganisme voelde hij ook niks van. We hebben over een volgende bevalling gehad. Dit zijn de punten:
    - vanaf de begin weinig tot geen suikers meer eten (oh jee :() om gewicht beeb te beperken. want mijn baarmoeder doet haar taak té goed.
    - of er herhaling is van te weinig vruchtwater/gebroken vliezen kon hij geen zekerheid op geven. dat is gewoon aankijken
    - kans op uitscheuring is nu erg klein, maar zeg nooit nooit. Zelf ben ik hier erg blij mee, zit niet op nog een sub-totaal ruptuur te wachten! :(
    - kans dat mijn volgende bevalling net zo snel gaat zo niet sneller is groot. Maar goe dik hou in mijn achterhoofd dat het net zo goed véél langer an duren. Maar snel zou mooi zijn ;)
    -thuis bevallen kan wel mits een reden voor van niet (moet wel dan de moed verzamelen voor thuisbevalling nu :))
    -hoefte niet terug te komen voor nog een controle
    -hij vond het ook meer eigen mening van die plaatsvervangende HA over de MIRENA. Zag ook niet kon al zou het niet de volledige 5 jaar zitten. Dus nu weet ik hoe de vk dit ziet. Als ik toch de spiraal wil ga ik met eigen HA bespreken wnr hij er weer is.
    -volgende keer kans op zoveel vocht vast houden was niet groot maar zeg nooit nooit.
    Dat was het zo'n beetje.
    Gisterenavond ook vergeten dat ik visite kreeg, besefte het toen ik ze aan zag komen rijden :oops: hele huis een bende :( Maar wel heel erg gezellig.
    Kate heeft vannacht weer 6u doorgeslapen. Vind ik niet eerlijk van haar :) Regeldagen hebben en dan langer doorslapen en mama met stuwing laten :confused: Heb vanochtend dus uit één borst 80cc gekolfd en 's avonds ook 70cc. Gisterenavond trouwens weer een fles gegeven. Ging ook goed en was ook zo leeg haha.
    Vandaag boodschappen gedaan en deel sinterklaas kado gehaald. Alles is nu compleet nu inpakken en gedicht uitprinten :) Ook wat kleertjes voor Kate gehaald bij de Hema. Een grijze shirt met poesje en tekst erop. Wou ander shirt met de grote poes erop maar die was niet in mt 62 :( en 2 rompertjes met lange mouwen.
    Toen vanmiddag richting Weesp, op kraamvisite bij IrisB en Ewout. Was héél erg gezellie! :D 8) Kate heeft heen en terug weg geslapen en ook grotendeels in Weesp ook :confused: Vanavond was zij wakker na voeding dus lekker in wipstoel gezet, maar na een tijdje vindt zij dit niks, zij kan zich immers nog niet bezig houden. Nu ligt zij in ww te slapen. Ik hoop dat zij 's nachts gewoon normaal slaapt desondanks de vele slapen nu! :( haha

Ohja en ik ben de leider van de SB cursus tegengekomen. Van de 2 stellen die ook meededen gaat/ging ook niet vlot. De ene had een zware bevalling en de andere had teveel vruchtwater en nu is de kind ernstig ziek want ze waren net paar dagen thuis en toen kwamen achter dat zij de s...... ziekte had (naam kwijt) dat is dat de hemeltje open is... wat houdt dit dan in? de beeb is naar speciale kinderzkh... dus wij alle 3 een meisje en wij alle 3 hebben het niet makkelijk (gehad) :( lekker dan :(

Nu ga ik mijn meissie wakker maken anders heeft zij zowat de hele dag geslapen en ikke niet.. wat ik straks wel wil doen :p

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo volgens mij gaat cossy winnen met de baby van de maand haha :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, nee volgens mij gingen we niet raden voor wie het kadootje is ( veel gedichten zijn er iig niet op aangepast )
    Dacht dat we hadden af gesproken om om 13.30 te verzamelen? Kunnen ook een trein later nemen maar dan zijn we er om 13.38

Lola, lieve foto !

Parr, geloof dat het kolven bij veel bedrijven een "probleem" is. zo hoor je tijd en een ruimte te krijgen maar bij ons op het werk gaat het van je eigen uren af en moet je het op de wc doen :rolleyes:
    weer goed gekeurd dus op je nacontrole, jammer dat hij de hechting niet kon verwijderen. Goed dat je nog een keer terug gaat naar je eigen huisarts voor dat spiraaltje

Zo Levi heeft zijn laatste voeding op voor vandaag dus ga richting mijn bedje.
    Weltrusten !

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje: dat mag helemaal niet van je eigen uren afgaan. Werkgever is verplicht die uren door te betalen, 1/8e van je werktijd. Goed achteraangaan dus, anders rechtsbijsand inschakelen hoor.

Gedicht; heb het voor knid en mama gexschreven, maar niet verolicht

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meeting
    1.Kaatje85 13:38 station
    2.Lola
    3.Ingeltje 13:30 station
    4.Missyzuilen
    5.Parr 13:30 station
    6.Roshi
    7.Yule 13:38 station
    8.Elise
    9.Moppiepoppie
    10.Steen kan helaas niet mee :(
    11.Jekkia ? station
    12.Dreames
    13.Tweety kan helaas niet mee :(
    14.Krisstel
    15.Cossy ? station
    16.Freesia ? station
    17. IrisB kan helaas niet mee :(

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB

Steen
    Tweety

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    shit 2e nachtvoeding :( nou voor deze ene keer dan, Julian, morgen doen we weer ´normaal´, goed?

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Julian van Ingeltje: ja, morgen weer normaal doen hoor!

Quinten meldde zich vanochtend om 06.15 uur, heeft gisteravond rond 23.30 uur zijn laatste fles gehad. Gisteravond was hij erg onrustig en heeft hij veel gehuild. We denken aan krampjes, al zou het wel wat laat zijn om daar nu ineens last van te krijgen, maar het kan natuurlijk wel. Maandag toch maar even een flesje Sab simplex halen.

Zo maar even ontbijten, moed verzamelen om te gaan sporten, omkleden en gaan... Vanmiddag komt er een vriendinnetje op bezoek, heb ik erg veel zin in. Prettige dag allemaal!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr bedoel je schisis?

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, volgens mij geeft CB wel op een gegeven moment door hoe of wat hoor..
    Tegen ons zeiden ze ook naar aanleiding van zijn leeftijd en gewicht dattie nog geen 5 flessen mocht.
    En het dus normaal was dattie de nacht nog komt.
    Jammer helaas hahaha..
    Want hij pakt in de nacht nog steeds niet meer dan 5 uur tussen de flessen.
    Hier ook op dat schema geprobeerd, maar zodra hij dan lekker diep sliep na ze fles van 19.00 uur en wij hem dus wakker maakten voor de 23.00 uur fles, was hij helemaal ontregeld.
    Maar als dat wat we nu doen op lange termijn ook niet werkt omdat het steeds blijft veranderen, gaan we het ritme toch weer proberen.
    En hoe werkte dat in de nacht minder geven aan Sara?
    Als ik wel eens bij Mike probeer om 03.30 uur ofzo hem minder cc in ze fles te geven, blijft hij maar krijsen omdat hij nog honger heeft.

@SheDevil, hoelang heeft Indy dat nu dan? Misschien inderdaad 't sprongetje..
    Hoorde dat meisjes wat sneller zijn dan jongens.
    Hier bij Mike tijdens zijn 6 weken sprongetje ook veel wakker.

@MirandaT, ik geef Mike ook 6 flessen van 150cc en hij doet er 4 uur tussen..
    Misschien doet Yarah er overdag 3 uur tussen omdat ze dus de nacht heeft doorgeslapen en zo wel op 6 flessen uitkomt.
    Anders zou je al over kunnen op 5 flessen, als ze overdag na de nacht doorslapen om de 4 uur komt.
    Maar ze heeft die 6e fles misschien toch nog nodig.

@moppiepoppie hopelijk gaat Amé het gauw omdraaien het ritme en slaapt ze niet na de fles van 18.00 uur tot 24.00 uur, maar na de volgende fles.
    CB zei tegen mij dat dat vanzelf goedkomt als je gewoon je kindje volgt.
    Hier testen we deze manier uit tot de 21ste, dan moeten we voor ze prikjes en ga ik gelijk weer even navragen.
    Houd nu een schema bij vd voedtijden..
    En ik weet niet over de BV of je daar meer van moet geven over de dag.
    Weet wel dat je bij FV niet meer nog dan 5 uur overdag ertussen mag doen ivm de suikerspiegel.
    Wij hebben met Mike wel een ritueel, maar dat komt omdat we hem inbakeren.
    Dus zodra hij ingebakerd word en ze fles op heeft, weet hij dattie zo moet gaan slapen.
    En we leggen hem bij elke slaap in ze eigen kamertje. Behalve zondagochtend, dan mag hij bij papa in bed haha. Zoals nu..

@Krisstel, ja op de Missisipidreef toch? Die ga ik morgenochtend gelijk bellen!
    Ik merk steeds meer dat Mike zijn hoofdje echt liever rechts houd, als we hem draaien trekt hij een hele stijve nek.

@Elise1, jammer dat Gio zoveel krampjes heeft. Wat voel je je dan machteloos he. Gelukkig is na de 3 maanden het ergste over..
    Kan niet wachten haha!

@Kaatje, hoe was de cake? :)
    En voor de kinderliedjes hou ik me aanbevolen hoor. Vind ze zelf ook nog erg leuk haha..

@Ingeltje, hahaha jij kan goed rijmen. Je had me wel kunnen helpen met me gedicht. ;)
    Nu heb ik hulp gehad van Smoeder en internet ja.. *bloos*
    Ben zo slecht in die dingen, maar het gaat om 't idee gelukkig.

@Dreames, maak mij ook maar groen hoor. En ben ook om 13.30 op 't station. Hubbie zet me af bij de taxi's daarboven is makkelijker met de WW.
    Me vent is lekker de hele week vrij en kan me dus brengen en halen. :D

@Yule, hahaha opa & oma Flits. Lag hier bijna van me stoel van 't lachen.
    Is het ook zo met FV dat als ze in de nacht langer gaan slapen, ze overdag vaker komen?
    Nee toch, want dan moest je toch weer cc verhogen vd fles? Dan zei CB tegen mij over FV.
    Zodra hij begint door te slapen en dan overdag vaker wilt, moesten we overleggen om te verhogen.

@Lola, geweldige foto! Hou zelf echt van zwart/wit. Supermooi!

@Parr, hahaha.. mannen snappen toch niks van BV en kolven. Niks van die baas aantrekken, anders laat je hem een x meekijken hahaha..
    Ik moet ook dat plekje binnenin masseren, is wel handig onder de douche met schoonmaken. Zo doe ik het elke dag even om weer op te rekken.
    En VK zei tegen mij, seksen helpt ook haha..
    Owjee, weinig tot geen suikers.. Zou voor mij ook een ramp worden dan.
    Gelukkig verder alles positief.
    Ze zeggen inderdaad dat de 2e bevalling vaak sneller gaat omdat de weg al vrij is zeg maar. ;)
    Nou dan schiet ik mijn 2e helemaal binnen 3/4 uur eruit haha!
    En ze zeggen over babies als ze overdag veel en goed slapen, doen ze dat snachts ook.
    Werkt dus andersom als bij volwassenen. ;)
    Heeft te maken met het snel in een diepe slaap komen als ze goed uitgerust zijn. Als ze oververmoeid zijn vd dag dan duurt het heel lang voor ze in de diepe slaap komen.

Zow heb nu alles wel gehad hahah! Wat kunnen we kwekken met ze alle zeg. :)
    Hier gisteravond bakkie wezen doen bij me vriendin. Was opzich wel gezellig maar werd opeens druk toen haar schoonouders en oma ook op de stoep stonden.
    En me vriendin heeft zelf 2 kids.. eentje van bijna 2 en eentje van 7 jaar.
    Dus Mike had veel moeite met inslaap komen boven in de WW met de babyfoon omdat de kids zo druk waren beneden en steeds naar boven liepen.
    Maar uiteindelijk sliep hij om half 9 en hebben we hem wakker gemaakt om 10 uur om naar huis te gaan voor ze fles.
    Toen heeft hij geslapen tot 3 uur en toen tot 7 uur.
    En ligt nu bij me kerel in bed te slapen haha..
    Kan mama lekker even forummen. ;)
    Heb onwijs veel zin in morgen trouwens!
    Mocht ik nog me draagdoek meenemen zodat iemand me daarmee kan helpen?
    Dan kan ik namelijk ook eens op stap gaan naar de winkels hier tegenover zonder hubbie.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier weer een prima nachtje gehad, we hebben om 4 en 5 uur nog wel even de speen moeten geven om het te rekken tot 6 uur, maar die uren lag ze ook nog met de ogen dicht, dus dit ging prima!
    Vanmiddag het afscheid van schoonoma, dat is altijd minder....het is goed zo, maar het blijft verdrietig!

@Lola, wat een super foto!

@Yule, heerlijk zo met opa en oma!

@Pupke, sport ze!

@Ingeltje, balen een tweede nachtvoeding....

ff Femke voeden, tot later!

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: sterkte vanmiddag, en morgen uiteraard ook!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Morgen! (als in goedemorgen én morgen meeting! ;))

Kaatje, ik weet dat je met bv nooit teveel kunt geven.
    Maar Jill kwam de afgelopen dagen soms wel 9 keer, dus ik was blij met een 5de voeding om 18.30 uur.
    Dan zou ze rond 22 uur voor de 6de keer komen. Nu kwam ze om 20.30 uur al. En om 23 uur :-D
    Nu waren wij ook nog wakker en actief, scheelt ook.
    Vanmorgen was het weer 6.30 en nu ligt ze nog te tukken.
    Over dat kolven: je werk is verplicht je max 1/4 van je werktijd te geven om te kolven of te voeden.

Ingeltje, geweldig gedicht! Ik kan ook nooit stoppen als ik eenmaal ga ;) Handig zo'n talent!
    En Julian, voor deze ene keer dan... maar morgen weer doormaffen hoor, mama moet fit zijn voor maandag!

Yule, geweldige bijnaam voor je ouders! Hier is schoonpapa fotograaf, dus die houden we erin ;)

Moppiepoppie, dat doorslapen doet Jill helemaal zelf :-D Alleen de eerste 2 weken kwam ze voor 2 nachtvoedingen.
    Daarna nog 1 (rond 4.30 uur) en sinds vorige week slaapt ze helemaal door.
    Moet wel zeggen dat het voor haar erg duidelijk is dat het nacht is. Overdag ben ik met haar beneden (vanaf 13 uur ongeveer) tot we zelf gaan slapen.
    Dan na de laatste voeding (boven) gaan alle lichten uit en zij in haar wieg naast ons bed. Verder nog geen ritueel. Soms duurt het wel even voor ze in slaap valt, paar keer de speen er terug in enzo.

Ja, gave kat hè? :-D Zo grappig hoe mensen reageren. Of ze vinden het helemaal niks of ze vinden hem geweldig!

Helma, wat jammer dat de bv nog niet lekker loopt. Je doet in elk geval alles aan, petje af! Ow, en leuke avatar zeg!

Lola, wat een geweldige foto! Super die twee vrolijke bekkies zo :-D

Parr, fijn dat de nacontrole goed was! Apart hoor een mannelijke verloskundige.
    En leuk dat het gezellig was bij IrisB! Hebben jullie foto's gemaakt?
    Ow en je hoort tot 9 maanden te kunnen kolven op het werk, niet 6!

Steen, sterkte vandaag!

Zo, ben weer beetje bij.
    Ik heb gekeken op een plattegrond naar de lift op station Breda, kan hem nergens ontdekken terwijl ie er wel moet zijn.
    Ik heb daar ook nog nooit een lift gezien trouwens, en heb er 7 jaar gewoond. Dat maakt me dan weer zo onzeker he, suffe doos die ik ben.
    Ik heb ook maar een paar minuten om over te stappen daar, brrr... Zie mezelf de aansluiting missen, jullie dus missen onder het blauwe bord.
    Kan ik straks heel die bistro niet vinden, aarrgghhh... Horror.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    frees: schrijf onze telnummers dan maar op, komen we je wel halen als je later bent, no problem

edit: hoe laat kom jij aan?
    en aan allen: hoe laat komen jullie aan en wie gaan er ook alweer rechtstreeks naar de bistro?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meeting
    2.Lola
    4.Missyzuilen 13:30 station
    6.Roshi
    8.Elise
    9.Moppiepoppie
    11.Jekkia ? station
    12.Dreames
    14.Krisstel
    15.Cossy ? station
    16.Freesia 12:15 of 13:11 station

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB

Steen
    Tweety

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    g#?!ver net 50 cc gekolfd in 5 minuten. zet ik het op het aanrecht. en ik met mijn slechtziendheid is natuurlijk niet slim op de hoek. gooi ik het er zo vanaf. zonde maar niks meer over misschien 5 cc.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ingeltje, ik ben daar al om 12.15 uur... :oops:
    Of anders om 13.11 maar dan moet ik 3 keer overstappen ipv 1 keer.

Saatn jullie nummers nog op hyves? Effe zoeken :-D

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Meeting
    2.Lola
    4.Missyzuilen 13:30 station
    6.Roshi
    8.Elise
    9.Moppiepoppie
    11.Jekkia ? station
    12.Dreames
    14.Krisstel 13:30 uur station
    15.Cossy ? station
    16.Freesia 12:15 of 13:11 station

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB

Steen
    Tweety

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: bedoel je soms sikkelcelziekte? En open verhemelte? Dat verklaart wel het vele vruchtwater. Kan bij beide aandoeningen een gevolg zijn. Heel naar trouwens voor ze. Dan mogen we wel in onze handjes knijpen met zoveel gezonde beebjes.

@Missyzuilen: over flesvoeding weet ik niet zoveel, maar kan me wel iets voorstellen bij het advies van het CB. Maar 5-6 voedingen van 150 cc is toch prima over 24 uur?

@Kaatje: oh, ja, dan zijn we net iets later. We kunnen ook rechtsstreeks lopen want ik weet wel ongeveer waar het is. Dan halen we die slome doedels wel onderweg in...haha!
    Nee hoor, het maakt mij niet zoveel uit, dus trein 12.38 is ook goed. Het enige wat dan lastig is, is dat we pas om 14 uur in de bistro zijn en als Levi of Raven tussendoor honger krijgt moeten we zo haasten. Daarom dacht ik trein 13.08 en dan zijn we maar een uurtje onderweg.

@Elise: ooooooh neeeeeee! Zonde!

@Steen: sterkte vandaag he meid!

Gedicht: dus ik kan gewoon de naam erboven zetten?

Raven is weer vrolijk vandaag. He, gelukkig! Ze heeft ook super lang overgeslagen, van 22.45 tot 7.15 uur! Vanmorgen weer gekolfd, 80 cc in totaal. Wie kolft 's ochtends ook na? Duurt het bij jullie ook zo lang voordat de melk weer toeschiet als je net gevoed hebt? Ik moet echt wel een minuutje of 2 kolven voor er wat uit begint te komen.

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @yule ik kolf de andere borst. dus nooit de borst die hij net gedronken heeft. maar kan wel 1 minutt duren voordat het komt.

Deel Deze Pagina