September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nou... ze zou het met haar ogen dicht uitprinten ;) :p dan heb jij zeker parr!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kolven op het werk: zijn ze idd verplicht. Heb 2 collega's die hier al de nodige strijd om geleverd hebben. en verloren. doen het dus in hun eigen tijd en op de wc... Maar ik ga het gewoon uitprinten zodat ik het zwart op wit heb en schrijf mijn uren gewoon door.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    hahaha ja.. anders zou Parr hem al weten. ;)

Hier ook geen geprint gedicht maar ga er proberen toch wel wat speciaals van te maken..
    Als Mike zo slaapt, ga ik me gedicht van 't klad naar mooi maken.

Hier nog steeds geen seks hoor.. Durf 't niet met condoom want vind 't rotdingen en me pil is nog steeds niet veilig omdat ik steeds tussendoor wat bloedverlies heb.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik zou ABSOLUUT de rechtsbijstand inschakelen, 1 belletje en het is geregeld hoor!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Condooms, zeker rotdingen,maar ja je moet wat he..

Droom de laatste tijd trouwens steeds dat ik weer zwanger ben :-? geen idee waarom want heb alles behalve een leuke zwangerschap gehad...

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij heb ik deel 1 al een keer gemaild toch?

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @IrisB: nou, ik sport met heel veel plezier hoor :^o! Echt waar, ik voel mijn blokjes-buik er al aan komen :^o ! Dussssss... Nee, ik vrees dat het mijn hobby niet meer gaat worden, of wellicht krijg ik het plezier weer terug als ik weer groepslessen Bodycombat ga volgen. Maar dat is zo intensief, daar wacht ik nog even mee. Anders kunnen ze me na 3 minuten opdweilen, dat verstoort de les voor de anderen dan weer, hahaha.

9. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ziezo, tijd voor ego nadat ik mijn forumplicht toch weer redelijk gedaan heb...

Gisteren erg leuke dag gehad, parr en man en Kate zijn op bezoek geweest. Was heel erg gezellig :D Helaas denk ik zó gezellig dat we vergeten zijn om foto's te nemen :(

Vandaag lekker rustig dagje gepland. Enige "grote"werk is het verhuizen van het ledikant naar onze slaapkamer. Ewout is nu echt uit de wieg gegroeid, dus verhuizen maar... :)

Hij heeft twee dagen NIET geclusterd, dus ik kon 's avonds wat doen. Vreemd genoeg miste ik het toch wel een beetje. Normaal heb ik hem 's avonds ongeveer heel de tijd vast en nu lag ie in z'n box te slapen. (En als ik hem dan de hele avond vast heb, dan denk ik "goh, ik kan ook niets doen 's avonds" en zo is een mens dus nooit tevreden, haha :rolleyes:)

meeting: Zoals ondertussen in de lijst staat, kom ik niet naar de meeting. Heb er lang over nagedacht, maar zag het uiteindelijk toch niet zitten. BV op verplaatsing lukt écht nog niet goed genoeg. Bovendien realiseerde ik me dat ik naar huis zou moeten in volle spits op de trein en dat heeft me uiteindelijk doen beslissen om het maar niet te doen. Cadeautje gaat met de post, want dat had ik op voorhand al zo geregeld.

cadeautj: Omdat ik zo'n rare week heb gehad met begrafenis van m'n bomma, tandarts, ... is het niet gelukt om cadeautje al op de post te doen. Ik heb het wel al in huis (dus geen paniek ;) ), maar het wordt morgen pas opgestuurd. Ik hoop dat me dat vergeven wordt.

Over cadeautjes gesproken, gisteren zat er een erg leuk pakje bij de post :D Ewout (en z'n mama ook ;) ) zijn heel erg blij met wat de sint hen heeft opgestuurd. Dank je wel, Sint! *knuffel*

Zo, ik ga nu snel verder voorbereidingen treffen voor de verhuis van het bed (werd niet gebruikt door Ewout en dus lekker volgestapeld met allerlei spulletjes :D) zodat ik voor de rest een lekker luie zondag heb.

Fijne dag allemaal!

10. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Haha, ik vrees dat ik een beetje allergisch ben voor sporten. Maar goed, als je het ooit leuk vond, komt dat idd misschien wel weer terug :D Enige wat ik leuk vind is paardrijden (en dat deed ik dan ook), dus ik ben benieuwd wanneer ik daar weer mee kan beginnen. Het is wachten tot Ewout 's avonds niet meer wil clusteren...

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Iris: ow... Raven slaapt wel door. Is dat niet goed? :(
    Ik snap wel dat je het niet helemaal ziet zitten hoor de meeting. Hier gaat alles van een leien dakje qua voeding in het openbaar enzo, maar ik vind het ook spannend.

Sporten: ik zou wel willen, maar het gaat nog echt niet lukken.

Ik heb de laatste weken veel last van mijn schaambot en onderbuik, lijkt wel de aanhechtingen ofzo. Vooral als ik veel heb gedaan op een dag, veel gelopen of in huishouden geklust. Helemaal na de sex gisteren... Benen wijd is niet erg lekker dus. :) Ik voel ook nog steeds mijn schaambot een beetje wijken. Heeft emand anders hier ook last van?

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Dank jullie wel!

Ik zal morgenvroeg geen tijd hebben om hier nog even te komen, dus ik wil jullie alvast heel veel plezier toewensen! De volgende keer ben ik er bij hoor!

Sporten: Wij hebben sinds kort de Wii Fit, ideaal! Elke dag sta ik er minstens een half uur op. En dan met name veel buikspieroefeningen. Ben sinds ik dat ding heb al weer twee kilo afgevallen, zit nu op mijn startgewicht. Maar er mag nog wel zo'n tien kilo af....Ik lijn verder niet (ivm bv) maar ik eet gewoon normaal.

@IrisB, hihi dat je het clusteren 's avonds mist....toch hoop ik voor je dat het snel niet meer nodig is!

@Funnyme, succes morgen!

@Naannaan, hoe gaat het nu met Luuk?

@Elise, he balen dat het potje gekolfde melk gevallen is...

Tot later!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik heb dat ook.. voelt vervelend he~?

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Ingeltje: Ja! En het rare is dat ik het pas 4 weken na de bevalling kreeg. Daarvoor nooit last, ook niet in de zwangerschap.

@steen: moet je dan op die plaat liggen ofzo voor de buikspieroefeningen?

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Je zet je voeten op de plaat, en dan lig ik op zo'n fitnessmatje, en hij registreert of je op tijd je voeten van de plaat haalt en weer op tijd neerzet. Ik zit nu op 30 oefeningen per keer, dat bouwt op zeg maar...ik ben er echt super blij mee, omdat ik geen type ben die elke week naar de sportschool gaat

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    heej meiden!

Nou het weekend is weer druk, druk! Gisteren even lekker met hubbie naar het dorp gewandeld, daarna kraamvisite en toen nog smoeder met vriendin op bezoek geweest. Was wel erg gezellig en gelukkig trok Kyano zich niet veel aan van alle drukte en lag gewoon lekker in zijn bedje boven te snurken 8) Daar ben ik nu zo blij om na al die weken huilen en weinig slaap dat hij toch zijn ritme nu eindelijk lijkt te vinden. Maar snel afkloppen op een groot stuk hout ;) morgen ben ik de hele dag en avond alleen zul je zien dat hij dan gaat mekkeren...
    Nu bezig met huishouden want dat was ook weer broodnodig!

@ Ingeltje jammer dat je het niet geworden bent met je sollicitatie :( maar ik las jouw gedicht een stukje verderop....die kwaliteiten moet je maar gaan benutten ha ha 8)
    @ Krisstel lieve foto voor het cadeau van je hubbie!
    @ Kaatje jij succes met solliciteren hoor, ook een leuke kaart! En dat slijm heeft Kyano ook wat meer last van en hij heeft ook grotere witte plekjes in zijn mond. Was eerst bang dat het spruw zou zijn maar dan moet hij toch pijn hebben bij drinken of niet? En ik zou het moeten merken aan mijn borsten? Mijn moedergevoel zegt in elk geval dat het geen spruw is.
    @ Naannaan jezus wat zijn jullie geschrokken! Wat erg voor dat kleine hummeltje om dit nu al te moeten doormaken :( Hele dikke knuffel en hopenlijk is hij snel beter.
    @ parr en irisb gezellig kraamvisite!

Ga nu weer effe snel verder met alle dingetjes en misschien tot straks

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@yule: Slecht is het nu ook weer niet... Gaat er maar om dat ze het niet MOETEN, als ze het zelf doen, leuk natuurlijk ;)

@steen: Zo'n Wii Fit lijkt me idd ook wel leuk, maar we hebben nu al wel genoeg computerspullen in huis. Misschien dat de Wii er ooit wel komt, want ziet er wel erg leuk uit.

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Schaambot, ik kreeg pas einde van de zwangerschap daar last van. Eigenlijk meteen na de bevalling was het over, net als de pijn in mijn heupen bij het slapen.

Steentje, heel veel sterkte voor morgen!

IrisB, shit ja de spits, had ik nog niet eens aan gedacht :(
    Grappig filmpje van Murloc, goeie muziek! :D

Hier weer een erg verkrampt meisje :( Veel zuigbehoefte en jankerig.
    Uit het niets met die beentjes trekken en hard huilen. Ze had ook al anderhalve dag niet gepoept. Nu hoor ik net bekend geknetter uit de luier komen :D En ik zie een lach verschijnen ;)
    Hoe oud zijn ze als die krampjes een beetje over zijn?

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Oh maar ik neem wel een reserve presentje(s) mee ;)

en ik neem aan dat degene die ze getrokken hebben (en die dus niet komen) het cadeautje alsnog opsturen naar de juiste kindje

Parr heb jij bij Rainbowbabies ook het mutsje met de handschoentjes besteld? Anders mag je die van mij wel hebben (ook paars) , ze zijn Raven te klein (dus passen Kate zeker ;))
    Pb me even als je ze wilt, dan neem ik ze morgen mee.

Kaatje zou je mij ook woezel en pip willen doormailen? Mijn email staat in mijn profiel (tank joe!)

Freesia zo rond de 3 maanden zijn de darmen sterk genoeg en hebben ze geen last meer van krampjes. Nog even volhouden dus.

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Elise, best wel spannend of niet als hij volgende week voor het eerst op zijn eigen kamer gaat slapen?

@Steen, lekker dat de tummy en de voeding ervoor zorgen dat Femke lekker slaapt. Veel sterkte morgen!

@Yule, Britt is ook zo snel overprikkeld als we op pad gaan of als er veel mensen komen…gelukkig vandaag een rustig dagje, want denk dat ze morgenavond ook wel onder de indruk is van de middag ;)

@Lola, wat mooi dat ze allebei zo lief lachen :D

@Parr, hier poept ze alweer een drie dagen niet dus die stinkluiers komen er vast weer aan. Haha gaan mannen nu ineens voor je bedenken hoe wanneer je moet kolven ;) Wat erg zeg van dat kindje (zegt mij zo niets)..zo zie je maar weer dat een gezond kind niet vanzelfsprekend is. Leuk hé dat shirtje met die poes…misschien hebben ze die andere maandag wel in Utrecht.

@MissyZuilen, klopt ja die bedoel ik. Ik ook best een knappe man haha ;)

@IrisB, omdat ik over 1,5 maand weer begin met werken en kolven lukt helaas niet.

Britt kwam vannacht ook weer twee keer…kan nog niet zeggen dat er echt een ritme in zit :rolleyes:

Moet zeggen dat ik best weer spannend vind morgen ook al waren de meeste er de vorige keer ook.

Deel Deze Pagina