@Jannes, wel hoor.. had zelfs geantwoord dat ik nu in Overvecht woon maar mijn roots in Zuilen nog lagen. En daar willen we ook in de toekomst een huis kopen. Wat was er over Zuilen te melden op de tv? @Kaatje, owjeee zondag ben je niet chago hoor. @Iris, ik heb ook zo'n kledingkast. Anders helpen we mekaar? Mike slaapt nog... Jeetje...
Zo. Ik waag me weer even aan het forum Alles hier nog hetzelfde en verder ben ik er een beetje over uitgeluld @ Steen, schrikken van je vader, heel veel beterschap voor hem. Zout, hier eet Jill stukken groenten en fruit dus zoutloos. Alleen in haar brood en andere onvermijdelijke dingen zit het natuurlijk. Mee-eten, Jill en wij eten altijd tegelijk en (bijna) altijd hetzelfde. En eten we echt iets heel raars, dan maak ik even (kost maar 5 min) wat stukken courgette, wortel, tomaat, paprika, broccoli, sperciboon oid met een rijstwafel. Niet allemaal tegelijk, 1 of 2 van die dingen ) En ja, wij eten ook wel eens om 19.30 u. Ik zal wel heel raar zijn, maar ik heb nooit begrepen dat er ouders zijn die hun kind op een ander tijdstip laten eten en een andere maaltijd of hapje geven. Je wilt later toch ook dat je kind flexibel alles mee-eet? Maar goed, ik zie ook de logica van je kind een prakje voeren met een lepeltje niet whahaha! (word ik nu gebanned van het forum??) @ Tweety, gevaarlijke stuntman toch die Robin. Hij zal zijn stoel wel gaan missen ben ik bang... Beker, ik oefen met Jill om water uit een gewone beker te drinken, en dat gaat echt heel goed. Paar slokken, meer niet hoor. Maar kom op, ze is een BABY! Als ik hier lees van hele tuitbekers vol sap <shock> Huishouden, ik ben een ongelofelijke viezerik. Stofzuig 1 keer per week, dweilen ook (heb dat hier al eens opgebiecht staat me bij, soit) Eigenlijk doen we alles 1 keer per week. Of er moet tussendoor bezoek komen. Scheelt wel enorm dat de huisdieren heel weinig in de woonkamer komen nog. Door de warmte zijn de schuifdeuren naar de serre steeds dicht. @ Iris, heel veel plezier met je moeder vandaag! Ik wil die beker ook! En recept voor pizzadeeg zal ik je wel sms-en als je wilt. Heeeel simpel! Zo. Ga Jill haar boterham zelf laten eten (in 5 min <shock>) En proberen iets in het huishouden te doen. Maar de stofzuiger staat nog boven en ik ben pas heel lelijk gevallen in de gang, dus durf niet. Iedereen een hele fijne dag!
Haha ja als ik veel tijd en zin heb vind ik het ook wel leuk hoor. En het is natuurlijk altijd handig dat ze alles hebben. Maar als ik alleen gauw even een paar dingen moet halen vind ik het echt minder... Dan ben ik ook sneller geneigd om even naar de plus te lopen. Hmm ja het lijkt me ook heel handig hoor! Maar hoe werkt dat systeem dan? Want de bovenkant ziet er gewoon open uit?
@irisb voor het afstoffen heb ik hier een swifferduster ideaal als er spulletjes staan die je niet elke keer wil verplaatsen. @cossy heb het loopstoeltje bij rene ook gebruikt en er is nog nooit wat gebeurd. robin is wat ondernemender wil meer dingen pakken waar ie niet bij kan. @pisum wordt er iig nog iemand blij van me hihi.
Tsja het zal ook wel bij het grootste deel van de kinderen goed gaan, maar jou kind zal maar net dat ene zijn wat zn nek breekt...
Hey meiden! Zo ik had het even druk vanochtend op het werk dus geen tijd voor mijn goedemorgenberichtje Kyano heeft ons vanochtend heel erg verbaasd door tot 10 over 7 te slapen!! Hopelijk houdt hij dat vol tot zaterdag en zondag.... Jannes jeetje wat een slecht nieuws voor jouw vriendin ! Voor het andere stel natuurlijk leuk nieuws Parr helaas C1000 is bij ons in de buurt niet meer Oh zo leuk samen met Kate de beestjes voeren! Dat mis ik echt bij ons. Steen oh wat naar van je vader! Heel veel sterkte! Pupke en Cossy veel plezier vanmiddag! Tweety oh jee nee ik zou Robin ook niet meer in dat stoeltje zetten hoor! Boodschappen doe ik ook altijd bij de AH. Zit tegenover mijn werk dus lekker makkelijk en verder vind ik het gewoon de winkel waar ik het prettigst mijn boodschappen doe en ik vind het fruit heerlijk en de eigen huismerkproducten heel goed. Die 4 in 1 menus hebben wij ook vaker. Meestal rijst met gemarineerde kip, wokgroenten en een licht zoete saus. Hmm heerlijk! Kaatje werk ze meid!! Zo ik ga ook gauw weer verder
@irisb o die beker lijkt me wel wt voor rene die heeft de gene van zijn moeder geerft en is af en toe net zo lopm als ik. of voor de grijpgrage vindgertjea van robin als ie weer de beker van rene te pakken heeft hihi. kan alleen niet zo goed zien op inet hoe het precies werkt. @kaatje waar kan je die maaltijden vinden? ga eigenlijk nooit naar de ah maar het lijkt me wel eens een keer lekker. zag laatst in het centrum bij de ah ook verse lagagne bladen liggen horen die ook in die hoek thuis?
Haha zijn wij nu overgestapt van de AH naar de C1000 met schappies krijgen jullie allemaal AH's denk dat ik die spaarkaart nooit vol krijgt
ligt denk ik ook een beetje aa het rapley, julia doet dat dus ook. vooral met macaroni erg lastig haha julia eet in principe ook met de pot mee en anders heb ik dus macaroni in de diepvries of schil gauw een aardappel en wat groente in een pannetje en klaar. wij eten ook zoutloos. ik hou me trouwens ook niet strikt aan de rapley regels hoor, julia krijgt macaroni met een lepel en gekookte aardappels dus ook, daar doe ik ijsklontjes bv doorheen zodat mijn diepvries voorraad ook op komt en zij nog wat extra vocht krijgt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tweety, nee die liggen daar niet bij. Het is echt een kleine aparte koeling voor alleen die dingen. Hier ligt het als je gelijk binnen komt naast het fruit
He verdorie, ben mijn fototoestel kwijt... *zoekt ondertussen verder* Anno -> Maak jij macaroni dan gewoon van tomatenpuree? Want ik doe er eigenlijk allemaal dingen in die vince nog niet mag. Zoals maggi, en curry... Dus met de pot mee eten wordt dan een beetje lastig... En zo is het bij veel andere gerechten ook, zitten altijd wel een aantal dingen in die hij niet mag. Alleen als we gewoon aardappelen of puree ofzo eten mag hij alles hebben.
recept voor anno's macaroni macaroni (duhhh) wokgroente pot tomatensaus maggi kruiden voor macaroni gehakt en dat allemaal door elkaar, en dan smullen maar. die kruiden zit ook zout in enzo maar zo vaak eten wij dat niet dus is echt niet erg. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik ga de badkamer soppen, en boven stoffen en stofzuigen, ik vind het echt zwaar relaxed dat ik nu 4 dagen heb om te poetsen, aangezien wij zaterdag onze verjaardag vieren moet alles blinken haha net julia getempt en zonder zetpil vanaf vannacht had ze 37.2 dus het gaat goed komen. ze ligt er nu lekker in,wel zetpil gegeven zodat ze niet wakker wordt van de keelpijn. tot straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@tweety ja had ik al verteld Maar was goed gegaan. Iets drukker dan maandag maar wel te doen. alleen de 2uurtje kruipen voor bij omdat ik weinig doe zeg maar. Ik zit en sta in mijn hokkie en af en toe loop ik heen en weer of rondjes. Ik heb zin om meteen aan de dress te springen of de friet station te regelen *bloost* actie actie actie maar ik doe het niet haha ga nu lunchen toedels