Hey meiden. Nou de testen zijn binnen. geloof dat ik schijnzwanger ben .Mijn lichaam zegt grotendeels JA, voel me ongeveer net als bij Levi maar dan zonder extreme misselijkheid. Testen blijven alleen negatief :x Parr, super gave banner Cossy, Levi eet de spagetti echt helemaal met de pot mee. Incl. spagettisaus uit pot Jacolien, vermoeiend he als ze zo vroeg komen. Levi kwam vandaag ook voor de derde dag achter elkaar om 6 uur. Dan is het een lange dag als je tot 21.00 moet werken. Inge, om 14.00 nog in je nachtkleding? Schandalig ! wow wat is Julian veranderd ! Leuke foto's moeheidsverschijnselen Als Levi heel moe is doet hij nog wel eens in zijn ogen wrijven maar meestal wordt hij chago en knerperig Azeb, haha kan je voortaan geen enters tussen je reacties plaatsen. Zie door die lap test de bomen in het bos niet meer Yule, idd lief van Jaap. Jee een bezichtiging haha ik was al opgemerkt. Kan ook niets stiekem doen he. Lief dan jullie zo mee leven !
aaaaaaaaaaah kaatje hoe kan dat nou? nou meis dikke knuff ik ga mijn bedje opzoeken tot morgen truste!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oh daar was je al. Raar zeg dat de testen negatief blijken te zijn. Misschien toch binnenkort even langs de huisarts als de menstruatie uitblijft? Meiden, zoals ik al zei, vette hoofdpijn nu dus ik ga afsluiten. Tot morgen. Slaap lekker allemaal....
@Kaatje: wat jammer dat de testen nog steeds negatief zijn zeg! Maar dus ook nog steeds niet ongi? Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je. @all: weltrusten!
Kaatje: Jeetje wat vervelend... Nog geen ongie en nega testen.. Kun je geen contact opnemen met de HA ? Want het lijkt me ook niet goed als je ongi zolang uitblijft , of zeg ik nu iets geks * Bloost * (weet natuurlijk niet hoe je cyclus in elkaar zit )
Pupke en Eva truste Queen thanx Miracle, de laatste 4 maanden had ik netjes een cyclus van 28 dagen Ik moet dinsdag even de huisarts bellen voor mijn enkel. als ik dan nog niet ongi ben ga ik het wel even aankaarten
Was het vanaf mijn Blackberry ook aan het afwachten, maar jammer Kaatje!! Was er al bang voor. Je zou nu wel posi moeten testen. Misschien wordt je nu wel ongi nu je vrijwel zeker weet dat je niet zwanger bent. Soms wordt je niet ongi door de situatie. Veel knuffels voor jou.
Heh jakkes Kaatje... ik was er ook al bang voor dat het zoiets zou zijn. Wat gemeen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden zeg... Blijf natuurlijk duimen, maar ik hoop dat je nu gauw duidelijkheid hebt