Oh.....dus wupje, jij zou het geen probleem vinden als de katten het bij Kyano zouden doen? @ Jannes: maakte jij de lasagne saus nou vers? Hoe dan? Aimar is wakker....duty calls
Had ik trouwens nog niet verteld: Kindje dat ik ken (bijna 2) zat hele tijd tegen 'niets' te praten. Als je dan vroeg tegen wie ze het had, zei ze opa. Maar beide opa's leven nog, dus beetje raar. Ze bleef het maar doen en toen ze een keer een foto zag van haar overgrootopa (die is al jaren dood), wees ze foto meteen aan en zei "opa" en wees daarna weer naar de lucht. Ook huilt ze heel hard als ze langs de begraafplaats bij hun in de buurt komen. Kan allemaal toeval zijn, maar opeens wilde ze 's avonds niet meer slapen. Bleef maar naar de hoek wijzen en ging dan huilen. Toen hebben ze toch maar iemand langs laten komen. Die zei "ze was een tweeling (zij is geboren na IVF behandeling) en ze ziet haar zusje. Toen hebben ze haar uitgelegd wat het was, dat haar zusje lief was en over haar waakte en ze heeft nooit meer gehuild. O ze wees ook een foto aan van iemand die mijn vriendin zelf nog nooit gezien had en zei 'ome Jan' en dat bleek ook echt een Jan te zijn die al 6 jaar dood is. Freaky he!! Nou heeft de paragnost gezegd dat ze er geen aandacht aan moeten geven. Als ze 'opa' zegt, gewoon zeggen, 'ja daar is opa...' Verder gewoon voorbij laten gaan. Dikke kans dat dit zintuig weer weg gaat op het moment dat ze zich bewuster is van het leven... Ben benieuwd.
Ik weet niet wat ik met Anna aan moet. Ze is ontzettend moe, maar zodra ik haar neerleg gilt ze alsof ze vermoord wordt. Overdags of 's avonds. Nu ook ze is ontzettend moe maar gilt keihard...
O ja, daar zou ik nog op antwoorden. Ik maak hem op gevoel..haha.. Tomatenpuree, wat gepelde tomaten, groentjes, room, etc. Heb er niet echt een recept voor van zoveel van dit en zoveel van dat.
Eva, ik denk trouwens dat het voor de kat ook erg verwarrend is. Eerst wordt hij gestimuleerd om Aimar lief te vinden en bij hem in de buurt te komen. Dan is dit het geval en wordt hij weg gehouden Jannes, ik vind het niet freaky hoor, maar komt omdat mijn broertje zelf ook geesten ziet en ik er zelf ook 1x één gezien heb Funny, Misschien in de kinderwagen en rondje lopen? Mocht ze daardoor in slaap vallen komt ze iig aan haar rust en slaap doet vaak wonderen
Ik heb over haar hoofdje gekriebeld, en ze is nu wel rustig. Zo rustig dat ik goede hoop heb dat ze in slaap valt. Ik wilde eigenlijk ons bed gaan verschonen maar ben zo moe
Kaatje als ze echt heel moe is wordt ze juist boos als ze in de kinderwagen moet, ze verzet zich dan echt om daar niet in slaap te vallen. Als ik weg moet met de kinderwagen en ik weet dat ze moe is dan zorg ik dat ze in de ligstand ligt met een flesje. Knuffel en speen erbij en dan gaat het vaak wel redelijk
@Jannes, die vind ik zelf een beetje te duur. Hebben t niet zo breed, dus vind dan die andere Titanium of Topmark wat beter kwa prijs. Tenzij 2ehands natuurlijk. Wel een mooie buggy! @SanneMart, ow wat leuk dat je bij een uitgever werkt. @Wupje, ow balen zeg.. @Jannes, wooo apart zeg! Ik geloof er zeer zeker in dat kleine kinderen overleden mensen zien en met ze kunnen communiceren. Zolang het goed is, merk je er weinig van.. Alleen zodra het kwaad is, gaan ze huilen en slecht slapen/eten enzo. @Funny, Mike deed dat ook met neerleggen komt door de druk op zijn oren dan. @Kaatje, kan jou broertje het ook? Wat speciaal zeg, wie ziet hij allemaal dan?
Zo mijn slaapkamer is weer bling bling Missy, heb het er nooit echt super met hem over gehad,maar hij ziet gewoon overleden mensen. Zo heeft hij bv. tijdens de begrafenis van mijn opa, mijn opa zien staan toe kijken Kinderen en geesten zien: Tot dat kineren 8jaar zijn staan ze nog heel erg open met "de andere kant", en zijn hier dus heel gevoelig voor. Veel kinderen zien geesten,maar niet alle ouders staan daar voor open.
Ik maak dressing altijd zelf dus ik kan zelf zorgen dat er geen zout en suiker in zit. Doe ik er sowieso nooit in maar wel vaak honing en dat mogen baby's nog niet toch? Dus dan moet daar even wat anders zoets voor in de plaats.
@Kaatje, owww wat apart zeg! Lijkt me toch ook wel weer eng om dan iemand te zien staan als geestverschijning op zijn eigen begrafenis. Ik heb wel t idee dat Mike mensen ziet die wij niet zien. Maar zolang hij brabbelt en ernaar lacht vind ik t prima. Ik sta tot een zekere hoogte ook open ervoor, dus misschien hij later ook nog. Meiden, het is echt weer vrijdag.. Niet zo druk, veel op vakantie en heb echt geen greintje zin vandaag! Heb pijn in mijn buik.. Moet nog tot 5 uur, ben vanmorgen helemaal natgeregend want mijn paraplu lag nog hier op t werk.. En vanavond komt me zusje en zwager oppassen want wij gaan uit eten met Souders en Alex zijn broers + vrouw. Weer een avondje zonder mijn kleine bink *snik*
yule ja ik heb een buggy, mclaren quest en deze past makkelijk op de buggy drager kaatje, lekker dat ferry je heeft laten uitslapen Wat betreft dat geesten en zo zien hier staan wij er wel voor open en dus ok zo nu en dan wel eens wat mee gemaakt waarvan je schrikt of normaal vind Dat vroeg ik mij dus net ook af toenik stukje las van kaatje Edit lees het al dan is het idd logisch! Helemaal mee eens! Ik voeg me ok niet bij de discussie iedereen weet voor zichzelf wel hoe en wat met kindje. Net lekker boodschapjes gedaan luierse en zo halen Inkt voor d epc want mijn pa's collega wilt paar foto's van kani hebben om te laten zien in griekenland aan zijn vader die is zo gek op hem kyani ligt wee rlekker in bedje dus kan ik ff snel stofzuiegn en dan vind ik wle goed voor vandaag.
Hey meid! Wou er ff op reageren. Voor mij niks nieuws dit! Freaky? ja, maar mijn "ding" valt hier ook bij. Ze kunnen er geen aandacht verder aan besteden. En ja tuurlijk kan het later weggaan. Maar ook weer niet. Wel fijn dat ze het haar utigelegd hebben! Het blijft toch iets bijzonders 8) Ik heb het net iets anders en krijg dus gevoelens binnen en dan om zo zw/wit mogelijk proberen uit te leggen.. ik krijg dus zo gevoelens maar ook acties binnen via gevoelens.. haha is beetje krom geschreven zo solly
BV/FV discussie ga ik mij er ook niet verder in mengen. Die discussie zal er altijd blijven. Wel vind ik een discussie gezond. Maar ook zoals ik en vele andere eerder hebben aangegeven... voel je je niet op aangesproken dan lees je er gewoon over heen! @funnyme is minder suikers en minder vet ijs
weet je over geesten gesproken ik heb wel eens dat ik denk dat er iemand staat ergens en dan kijk ik nog een keer en dan issie weg of als ik auto rij dan denk ik dat er een auto aan komt, stop ik komt er niks en dan is er ook geen straat of oprit waar de auto gebleven kan zijn ook voel ik sterk de aanwezigheid van mijn moeder op sommige momenten. ik sta er heel open voor dus misschien ook daardoor xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Queen, nou ben ik wel nieuwsgierig hoor.. Wat heb je dan wel es meegemaakt kwa geesten? (sorry als ik nieuwsgierig ben, maar vind het echt een interessant onderwerp en hoor graag ervaringen/verhalen)
Anno, zou heel goed kunnen hoor dat je moeder bij je is. Als je er voor open staat zal je idd vaak dit soort dingen aanvoelen. Zo de hele bovenverdieping glimt. nu eerst even tijd voor een broodje. Levi slaapt, Ferry is nog weg. Lekker home alone
Zo en aangezien wij over "zesde zintuige" hebben.. Mijn vriendin was er dus zaterdag, die 23 juli uitgeteld is? Nou toen zij wegging zei ik tegen lief, zij krijgt een jongetje. Maar ik heb het bijna altijd fout met de geslacht voelen dus zal wel een meisje worden.. En lief zegt.. nou al sla jij mij dood ik kreeg ook ineens het gevoel dat het een jongetje zou zijn! *ff uitleg* als iemand weet wat ze krijgen kan dit de gevoel dat ik binnenkrijgt namelijk beïnvloeden, net als voor jezelf pendelen etc. Ik had mijn vriendin gevraagd of ze wisten wat ze kregen, maar dat wouden ze neit weten. Nu krijg ik net een smsje binnen, 15juli zijn ze trotse ouders geworden van Maik, 3080gr en 49cm!! Ik moest huilen van blijdschap want dit was ook een van haar grootste wensen, moeder worden. Maar ook omdat haar moeder een jaar geleden ong. overleden is aan kanker Ik ben zo blij voor hun!! *stuiter rond met big smile!*