Hey meiden, Ik heb nog 3 pakken zoogcompressen (2 uit het kraampakket en 1 van natusan). Is er morgen iemand die ik er bij mee kan maken want dan neem ik ze mee! groetjes, Ingrid
Meiden ik zat te kijken naar de lijst, en is het misschien niet makkelijker om bij het huidige gewicht/lengte ook de datum wanneer dat gewogen/gemeten is erbij te zetten?
Hey meiden, Ik kom mij ook weer even melden! ik maak me een beetje zorgen over michelle.. denk dat ik morgen even contact opneem met de HA.. ze heeft al een paar dagen behoorlijke uitslag op haar gezicht, die ook niet weggaan als je het indrukt zeg maar! de uitslag voelt ook droog aan, Ook is haar ontlasting wat vaag.. kan niet goed zeggen wat voor ontlasting het is, maar het ruikt anders dan normaal en heeft wel wat weg van diaree/waterpoep! ook is haar poepbroek niet zo veel als normaal! sorry voor mijn ego bericht! Ik wens jullie allen morgen veel plezier! hoop dat ik de volgende x ook mee kan!
Lindaa, hoop dat het niets ernstigs is Wie heeft er interesse in deze liedjes? Pb dan even 01 Op een klein stationnetje 02 Een treintje ging uit rijden 03 Hannes lopt op klompen 04 Piet de smeerpoets 05 Opa bakkenbaard 06 In Holland staat een huis 07 Drie kleine kleutertjes 08 Hoofd, schouder, knie en teen 09 Deze vuist op deze vuist 10 Berend botje 11 Wij voeren met een zucht 12 Joepie Joepie 13 Twee emmertjes water halen 14 Roodkapje 15 Holle bolle Gijs 16 Bim Bam Beieren 17 Mosselman 18 Hoedje van papier 19 Schuitje varen 20 Zagen, zagen 21 Jan Huigen in de ton 22 Klein klein kleutertje 23 Zakdoekje leggen 24 Zevensprong 25 Klein zigeunermeisje 26 Klikspaan, boterspaan 27 Tussen Keulen en Spaan 28 Poesje mauw 29 Moriaantje 30 Alle eendjes 31 Hansje pansje kevertje 32 Het regent 33 Groen knolleland 34 Ben je boos, pluk een roos 35 Klein vogelijn 36 Drie maal drie is negen 37 Er zaten zeven kikkertjes 38 Kortjakje 39 Wij kikkertjes 40 Schipper mag ik overvaren 41 Boer, wat zeg je van mijn kippen 42 Schaapje, schaapje, heb je witte wol 43 Hop Marianneke 44 Daar zat een aapje 45 Aan de oever van de IJssel 46 Op een grote paddestoel 47 Ik zag twee beren 48 Ei ei ei 49 Er is er een jarig 50 Palm palm pasen 51 Sinte Sinte Maarten 52 Smakelijk eten 53 Kleertjes uit, pyjamaatjes aan 54 Tikke, takke, tonen 55 In de maneschijn 56 Vader Jacob 57 Slaap kindje slaap
Zo Levi ligt hier al op bed. was helemaal over de zeik net. alleen maar huilen en niet te troosten.Is denk toch vermoeidheid geweest want ik legde hem op zijn aankleedkussen en hij begon te lachen :-? Dus omgekleed, voorgelezen en hup naar bed.
Hadden wij vanmiddag ook. Zijn met de 11.30uur fles naar oma gegaan. Daar lang wakker natuurlijk en toen wandelend naar opa en oma. Sara is veel te nieuwsgierig, dus geen oogjes dicht. Daarna gewoon lekker wandelen, maar slapen... ho maar. Dus om 14.30uur begon ze te huilen en jengelen... helemaal kapot. Thuis op aankleedkussen ging ze ook lachen en babbelen. Fles gegeven, ff getut en naar bed. Ze slaapt nu sinds 15.30 uur als een blok
ik start in de maxicosi, want ga met de auto naar Oss. Van sdaaruit in de draagdoek en ik neem de kinderwagen met reiswieg mee in de trein. Dus ik heb ze allemaal hahaha
Hallo! Zo, hier ben ik weer! De R in het toetsenbord doet heel moeilijk, dus als er af en toe eentje mist, mijn excuses! Visite weer weg en Isis slaapt, dus nu wel even tijd om bij te lezen denk ik. Funnyme, kan me voorstellen dat je een beetje in de stress schiet in verband met het berichtje van de kinderarts. Maar in elk geval wel erg fijn dat ze er zo alert op zijn, toch? Beter dit dan andersom! Nannaan, wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn... Gelukkig geen infectie en gelukkig is Luuk weer thuis, maar het blijft toch heel erg vervelend... Ik kan me voorstellen dat het nog steeds bikkelen is voor jou, met ook nog een zieke man erbij ... Sterkte en veel liefs voor jou! Kaatje, tandjes? Vervelend voor Levi als dat het echt is... Bijnamen: Ik noem Isis vaak popje of poppedop of prinsesje of liefje of nog veel meer van die slijmerige namen (lol ik hoor mezelf soms de vreselijkste dingen zeggen ). Kerstkaart: ik zit al te broeden op een origineel ideetje met Isis erin. Wij maken al jaren onze kaarten zelf. Vaak met de twee nullen een foto, bijv in het jaar dat we gingen trouwen (2005) waren de nullen onze trouwringen en dan als wens 'een liefdevol 2005', toen we gingen verhuizen naar ons nieuwbouwhuis een stuk steen in een ronde vorm en het gat in de muur waar het uit kwam als twee nullen en van 'een vernieuwend 2006' en een keer een oog van mijn man en een oog van mij en dan 'een oogverblindend 2004'. Dus eigenlijk wil ik weer zoiets en niet 'gewoon' Isis met een kerstmuts op. Maar heb nog geen inspirerend idee gehad. Irisb, ik las laatst ook ergens iets over 'attachment parenting', maar weet niet precies wat het is. Kun je er eens wat meer over vertellen? Sasha, nog een beetje gelukt met studeren? Jale dat dacht ik ook al, want dan weet je ook een beetje hoe oud de baby was toen ie zoveel woog! Lijkt mij wel fijn! Kaatje ik wil die liedjes heel graag! Heb je m'n email nog of moet ik even pb-en? Lindaa, hopelijk valt het mee met Michelle... Beterschap in elk geval! Zo he he, ik ben weer bijgelezen. Pff ben met tussenpozen (Isis twee keer voeden, visite, broccolitaart maken) vanaf drie uur tot nu bezig geweest! Tjemig... Het kolven gister op de reunie ging trouwens hartstikke goed. Twee keer gekolfd, beide keren 150 cc. Thuis ook nog een keertje 150 cc (had een paar biertjes gehad en mocht dus niet rechtstreeks voeden) en vanmorgen dik over de 200cc. Fijn hoor! Ik las trouwens ergens dat je moedermelk die je niet kunt gebruiken om te voeden (zoals die ik vannacht heb afgekolfd met alcohol erin ) in het badje kunt doen, schijnt erg goed voor de huid te zijn. Dus die staat in de koelkast te wachten tot het badje van vanavond! Oke, nou meiden ik wens jullie een hele fijne dag morgen! Ongetwijfeld kom ik morgenochtend nog wel even spieken hier, maar sommigen zijn dan misschien al onderweg. Ik ben benieuwd naar de verhalen. Foto's maken he en die hier plaatsen! Liefs Azeb
Meeting 1.Kaatje85 13:38 station 2.Lola rechtstreeks 3.Ingeltje 13:30 station 4.Missyzuilen 13:30 station 5.Parr 13:30 station 6.Roshi 7.Yule 13:38 station 8.Elise 13:30 station 9.Moppiepoppie 10.Steen kan helaas niet mee 11.Jekkia 13.03 station 12.Dreames 13:30 station 13.Tweety kan helaas niet mee 14.Krisstel 13:30 uur station 15.Cossy 13.03 station 16.Freesia 12:15 of 13:11 station 17. IrisB kan helaas niet mee Post Pisum Lindaa Pupke Azeb Babystyle IrisB Steen Tweety Vanaf maandag 14:00 uur mogen we in deze lijst bekend maken wie je getrokken hebt Check wel ff of jouw sintekind zijn of haar cadeautje al ontvangen heeft. Misschien ook leuk om het gedicht hier te plaatsen?
roshi en moppiepoppie reizen vast samen met de auto? ga er vanuit dat ze dan zelf zich melden in de bistro?
:-? Ik geloof dat ik toch nog een keer terug moet naar de huisarts. Die verzakking wordt er niet beter op, en zag net dat er nu ook een soort wild vlees omheen zit ... 11 dec. duurt mij te lang ( dan moet ik naar de gyn )
Ik denk dat ik ook eens naar HA of Gyn ga bellen. Ben 11 weken geleden bevallen (KS), geef geen BV, maar ben nog steeds niet ongi. Vind ik toch wel wat lang duren....
Dat is inderdaad al best lang dat je niet ongi bent. Hoe lang geleden is het vloeien gestopt? Volgens mij moet je toch ongeveer 4 weken daarna ongi worden.
Vloeien stopte met een weekje of 4 - 5. Vind het ook erg lang, dus ga morgen toch maar eens bellen. Wellicht kunnen ze in het ziekenhuis even kijken of er wel eisprong ontwikkeling is in de eierstokken. Heb ook het idee dat die hormonen me nog in de weg zitten (soms opvliegers, misselijk, etc). Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik wel heel graag ongi worden!
jannes, bij jullie ging het zwanger worden toch ook niet vanzelf? Ik ben hier ook nog steeds niet ongi geworden.... ( kolf 3 á 4 keer per dag.. valt dat onder BV ?)
Zou er inderdaad snel naar laten kijken! Beter even voor niets kijken dan dat er wel iets is en dat je er mee door loopt! Ik heb het andere probleem. Ik wordt elke keer door de pil heen ongesteld (nu voor de 2e keer al), heb eind deze maand een inwendige echo. Gewoon voor de zekerheid om even te kijken of alles goed zit. @kaatje: volgens mij valt dat onder BV omdat je de borstvoeding opgang houdt. Zolang je borstvoeding opgang is kan het zijn dat je niet ongi wordt.