grrr en het stikt hier van de vliegen, ik heb alles schoon enzo en toch nog vliegen net mijn ramen gewassen van de week zie je dadelijk weer niks meer van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Queen, tuurlijk laat ik weten wat eruit komt. Ben dan vast zelf veelste enthousiast om t niet te komen vertellen whaha.. Moet toch altijd alles delen met jullie.
Moet je dit eens bekijken, echt eng sommige dingen: http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-5406487197364769612&caption=&author=
@ Missy: ik heb Hodgkin gehad. Lymfeklierkanker. Is een broertje van Non-Hodgkin alleen is het een minder snel groeiende. Ik zat in statium 2-3. Ik had een bobbel in mijn nek zo groot als een sinasappel, met uitzaaingen naar onder mijn oksel. Het heeft heel lang geduurd voordat de diagnose was gesteld omdat het heel zeldzaam is bij jonge meisjes (komt voornamelijk voor bij mannen en dan vaak 40+) Doordat ik nog in de groei was konden ze alleen opereren en chemo's geven. Het is meer als 25 jaar geleden en toen was de genezingskans ca 10%. Tegenwoordig is dit iets van 90% ofzo. Ik heb dan ook de zwaarste chemo's gehad die er zijn en ze worden tegenwoordig ook niet meer gebruikt vanwege alle schadelijke late effecten (o.a. onvruchtbaarheid). Ik loop nog steeds elk jaar bij de poli late effecten kindertumoren. Hier doe ik ook mee aan allerlei onderzoeken om kindjes te helpen die nu kanker hebben. Ik ben namelijk de eerste generatie overlevende van kinderkanker. Dus ik ben een interessant persoon voor het AMC. Ze zijn nu ook aan het onderzoeken of de hartziekte die ik heb ook verband kan hebben met de chemo's aangezien hartschade ook 1 van de late effecten is van de chemo die ik heb gehad. Alleen deze aandoening van het hart is nog niet eerder voorgekomen en is vaak aangeboren. Dus ben ik weer heel speciaal Daarom onderzoeken ze nu ook mijn dna (via bloed). De uitslag kan nog wel een half jaar op zich laten wachten... @ jacolien: ja mijn ouders hebben idd heel wat meegemaakt qua kinderen en ziekte. Maar ze hebben nu 2 dochters en een gezonde kleinzoon en kleindochter (van mijn zus). En helemaal gelukkig en ieder huisje heeft zijn kruisje... bij ons is dat dit
En hier wordt ik gelukkig van: MIJN NIEUWE BANNER thanks to Anno! @ SanneMart: In mei zijn wij een vriend van ons verloren. Hij had ook hodgkin. Aimar heeft net een paar stukjes kiwi, kers en nectarine gegeten, maar na een paar stukjes is hij het zat. Dus gepurereerd en toen heeft hij het lekker opgegeten. Ik ga Aimar zo omkleden, tas voor het logeren klaarmaken en hups richting Soest. Ben waarschijnlijk vanavond laat of anders morgen weer online. @ Anno: wat was jij vaak je ramen zeg! Dan vond je die van mij zeker wel vies?
mooie banner eva hahaha hoezo was ik vaak mijn ramen, heb je mijn keukenraam gezien die zit steeds vol spetters en viezigheid die kan ik niet aanzien haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Net voor het eerst eens naar de kringloop winkel hier in het dorp geweest. Ben helemaal gelukkig terug gekomen. Heb voor Levi een duplo tafel + krukje gevonden en voor mijzelf een compleet scrabble spel. Samen voor 4 euro
Sanne, jee een fles minder. wow kreeg Teun nog 3 flessen? Levi is sinds ruim een week fles af. Die krijgt sochtends alleen nog pap snap idd dat je het niet tegen iedereen verteld. Vriend van ons heeft ook Hodgkin gehad. Zo rond zijn tiener jaren. Gelukkig is de behandeling bij hem ook goed aangeslagen Eva, leuke banner
Zit op mijn nieuwe telefoon te wacxhten, maar ben bang dat ie niet meer komt. Heb een nieuw abonnement afgesloten dus krijg hem gratis gelukkig. Wel erg fijn want mijn telefoon van nuheeft anderhalve dag standbytijd... is dan ook KETSleeg :x Wat ik net toch weer had. Ging ff gauw iets boven pakken, hoor ik allemaal gestommel beneden... staat Julian op de derde tree van de trap
Wat een hefttige verhalen allemaal zeg... poeh.. Sannemart jij hebt behoorlijk wat meegemaakt zeg, toen je jong was, en je ouders zullen wel vroeg grijs geworden zijn!
Whahaha ja ik schrok maar vond het zelf ook wel hééél grappig hahaha edit: pff nou zit ie weer kiezelsteentjes te eten.. ik geloof dat ik iets meer oog op mijn zoon moet houden..! ik ga maar ff lekkere salades halen voor zondag.. daaag!
Julian, wil jij je moeder niet zo laten schrikken ! Yule, misschien nog een tip voor jou. bij de kringloop lagen ook fiets stoeltjes. Misschien dat je er in alphen ook nog wel één hebt die goed, schoon en goedkoop is.
@Sannemart, klinkt bekend. Volgens mij had mijn zwager dan toch ook Hodgkin. Die kreeg een bobbeltje achter zijn oor en kwam bij de HA. Die stuurde hem weg zo van tis gewoon een vochtbultje. Maar mijn schoonmoeder vertrouwde het niet en is naar de eerste hulp gereden. En toen kwamen er onderzoeken en bleek hij ookal uitzaaïngen te hebben naar zijn nek en oksels. Bij hem was t ook zeer zeldzaam dat t al zo vroeg kwam, want zoals jij al zei vaak bij 40+. @Eva, mooie banner! @Ingeltje, woooo wat slim van Julian zeg! En wat een knapperd nog steeds! @Queen, heb al mail terug van mijn fotoreading. Maar beetje te lang om hier neer te zetten en weet niet of die meneer dat wel wilt. Ik snap een aantal dingen/namen nog niet die hij doorgeeft dus heb even teruggemaild. Dat schreef hij ook, voor meer info of vragen mocht ik terugmailen. Dus ben benieuwd! Wel sprak hij in details over Mike zijn kamertje en dat stond niet op de foto.. Dus ik geloof er wel in.
ingeltje, had ik ok vandaag kyani stond op de 4de bij mijnoma was even plantjes doen in de keuken. missy helemaal gekeken gaaf somimige dingen.