September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anno, jawel zit wel een prijsje aan verbonden, maar ik kreeg die website van een kennis en dit is weer een kennis van hem zeg maar.. Dus hij doet t niet zomaar.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    welke site is dat dan?

@ingeltje o jee das idd schrikken heb het met rene een keer gehad alleen die stond 3 treden vanaf boven.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    de mijne is 600x175 en is geupload bij photobucket als large ;)

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja, zeker. Ik had namlijk echt niet uit je stukje begrepen dat het geen reactie was op onze gesprekken van gisteravond met betrekking tot het met de pot mee eten.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Juist dit heb ik dus ook met Paul.. haha
    Maar dan 1 kant op. Wat ik denk hoort hij soms hardop... en dan heb ik ook niet alleen over leuke dingen, namelijk ook een keer in een disscussie :)
    Ik heb zoiets van als 2 personen zo op elkaar afgestemd zijn dan moet het soulmates zijn!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh lekker! *rent naar haar eigen kast voor een koekje, helaas niet dezelfde :( maar toch wel lekker :p*

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier nog een stelletje dat op elkaar is afgestemd :)
    idd eng hoe je na zoveel jaar elkaars gedachtes en gewoontes overneemt. Wij zeggen hier ook heel vaak hetzelfe op het zelfde moment, bv als reacties op wat iemand zegt/vraagt/doet

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: wat een bijzonder verhaal zeg!

@sannemart: zo hee, jouw ouders hebben dan wel een hoop voor hun kiezen gehad zeg. Heftig hoor.

@cossy: idd van Odin! Heb jij dat ook? Ik ben er super tevreden over, heb het al 2,5 jaar nu. En ook fruit.

@azeb: pakket is van Odin, www.odin.nl, daar kun je je inschrijven, je moet het pakket dan elke week zelf afhalen bij een reform winkel.
    Ik heb een groentepakket van 7.95 en een fruitpakket van 7.95, fruit is genoeg voor een week en groente voor ca. 5 dagen, maar wij eten heel veel groentes dus misschien kun je er wel een week mee doen.
    Wat leuk dat Isis mama heeft gezegd! Mijlpaal!

@parr: gefeliciteerd met je vriendin!

buggy: wat is het verschil tussen de titanium snooze en de freeze? weet iemand dat?
    Kan die alleen op de zapp drager? Want ik heb op mijn tweedehands mamafiets al een drager en dat is volgens mij geen zapp drager. Hij is ook niet heel groot dus ik weet eigenlijk niet wat voor een model dat is.

Wat ik echt heel raar vindt: Raven lust geen aardbeien. Alle keren dat ik haar het heb gegeven duwt ze het haar mond uit en dat doet ze verder nooit met iets. Geen aardbeien fan dus.

@ingeltje: tijd voor een TRAPHEK!

@kaatje: bedankt voor de tip! Heb het stoeltje waar ik op geboden had niet opgehaald want we mailden steeds langs elkaar heen. En inmiddels vond ik het toch te duur geworden, 45 euro.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    www.geestenenzo.nl

Daar staat dat t normaal gratis is en je iets mag doneren zeg maar.. Maar geloof dat dit tot een bepaalde hoogte is, dus als je weinig vragen hebt doet hij t zo voor je. Maar wil je uitgebreid komen er wel kosten bij dacht ik.

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, zo lust Mike geen Kiwi whahaha..
    De groene en de gold niet. Alleen als t door een potje verwerkt zit in mindere mate.
    Maar aardbeien eet hij zo het hele doosje van leeg als hij zou mogen.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva leuke banner!

@kaatje haha ja maar jij en F zijn heeeeeeeeel lang bij elkaar :p

@ingeltje jeetje wat een bengeltje! Prenatal heeft er eentje in de aanbieding, heb ik ook gekocht. Maar staat boven aan trap, onderaan niet mogelijk

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dniise hoe gaat het bij jullie en met jullie moppie? En staat er al een datum vast? :D

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    He nou zie ik het. Wij hebben niet de Snooze, maar de Breeze (niet Freeze :)). De Snooze heeft twee wieltjes voor en de Breeze maar 1. Die laatste hebben wij. En ja, hij kan echt alleen op een Zapp drager. Omdat het een driewieler is.

Zie op de site van BabyDump ook dat de Snooze enkel op de Zapp drager kan. Zal wel omdat de wieltjes dicht bij elkaar zitten.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kijk Missy: Truus komt kijken waar of je al naar huis bent :D

Edit: nou is ze weer weg ... haha

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha ja dat wou ik ook net al zeggen :p

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: zo is het misschien nog wat onduidelijk. Een Zapp drager heeft bovenaan een haak waar je het voorwiel van de driewieler inhangt. Vandaar dat die alleen voor dat soort types gebruikt kan worden.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, vind 45 euro ook echt duur hoor. hier bij de kringloop lag een stoeltje voor 17,50
    Raven lust geen aardbeien? dat is idd erg apart. Levi eet er nog net niet mijn vingers bij op

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, whahaha Truus komt even buurten.
    Maar Mike is al opgehaald hoor, Alex werkt maar halve dagen. ;)

Ik ga afsluiten en de bus pakken! Fijne avond meiden, ben er straks niet ga uit eten! *zwaai*

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

Heey !

Hihi betrapt!
    Ik lees trouw mee , alleen ik zou het qua reageren echt niet bij kunnen houden.
    Paar keer geprobeert maar het lukt me niet!
    Hier gaat het prima , Sylvie is een dondersteen maar wel een hele lieve!
    Een datum hebben we wel , word sowieso 08-07 maar of het volgend jaar word of het jaar daarop weten we nog niet.
    Kate is een scheetje zeg! Net als de andere kindjes natuurlijk!

Groetjes

Deel Deze Pagina