ze staan erop ohja waaronder foto's dat ze los staat en liep!!! kon neit filmen grrrr kaartje was al vol van de trap op filmen
Hallo mama's, Ik heb vakantie! Jeeeeejjjjj... Quinten heeft het supergoed gedaan op het kdv. Ik heb net even bijgelezen. Nou ja, even, het waren een heleboel blz.! Ik heb even geen puf om te reageren op iedereen. Wel even naar Tweety: ik vind het prima als je Robin meeneemt hoor. Tot later!
Yule, ow dat is minder van Raven, dat heeft ze toch wel vaker de laatste tijd als jij met haar alleen bent. Misschien haar tandjes? Daar kan Levi af en toe ook echt over de rooie van worden.Of idd als hij heel moe was maar dat was het zo te lezen niet. Kale wortels en ongi. kan niet erger knuff De kies en kook van de AH viel erg in de smaak. vooral de vis. Had wel aardig wat over dus 4 porties voor Levi ingevroren
jeetje yule, jij hebt een Garfield-vrijdag dikke knuffs @kaatje haha wat een smoel @tweety ik heb er geen problemen mee aangezien de omstandigheden
Nou tweety, volgens mij zijn we eruit! Robin komt gewoon mee als het zondag niet gaat! (haha wat een meeloper ben ik he? Maar ben het er prima mee eens hoor, zoals ik al zei, beetje jammer als je door zoiets niet kan komen...)
@jannes: nee idd, ik hou helemaal niet van strijd voeren en al helemaal niet met mijn kind dus dat doe ik dan ook maar niet.... alleen is het niet leuk als er zo lang 'gedoe' is. Ze is trouwens alweer wakker, net een uurtje geslapen, heb haar verschoont en er weer in gelegd zonder er veel woorden aan vuil te maken. Geloof dat ze het pikt. @kaatje: ja idd, raar he? De laatste tijd gebeurt dit vaker als ik alleen thuis ben. Toch heb ik niet het idee dat ik daar nou tegenop zie ofzo, het is zoals het is, maar ik vind het wel raar. Net of ze eenkennig is naar mij toe als J. de deur uit gaat. Heel vreemd.
Zo Kate ligt in bed. Ik ging zoals normaal Twinkle twinkle zingen en was ik met de laatste woorden bezig wat gaat zij doen.... Mijn natte zoenen met tong geven 8) En niet één keer, nee meerdere malen ook! Ik lag in de deuk en lief ook. Toen hij haar overnam om in bed te leggen kreeg hij ook eentje En dat maakte alles weer goed. Want yule Kate was vanavond en ook de laatste paar dagen met vlagen gewoon boos. Nu met avond eten. Zij schuift steeds van de tafel met afzetten met haar voeten. En wij moeten de tt vasthouden. Maar zij ging boos doen en ook nep huilen. Is eigenlijk heel grappig want zij gaat "stiekem" tussendoor kijken hoe wij reageren. Maar wij werden nu vrij simpel van omdat als er een hap naar haar toe ging was het goed, namen wij een hap was het boos doen en huilen. Dus lief zetten haar omgedraaid een afstand van de tafel en negeren die handel. Maar is wel zwaar als ze zo doen. Heb ik soms ook overdag met haar. Niks is goed Mssn zijn de beebs nu in een fase dat ze onderscheid kunnen maken in gedrag tussen papa en mama? Maar niet vergeten hé meid, dochters schijnen vaak naar hun papa te trekken maar als er ooit wat is is het altijd mama. KNUFFS
Idd wel heel raar. En het is ook niet zo dat ze Jaap meer ziet dan jou toch.. Nu is het wel zo dat ze zeggen dat meisjes naar papa trekken en jongens naar mama. Levi zijn Ferry veel meer dan hij mij ziet,maar hij roept wel altijd mama en wil ook alleen maar bij mama zitten enz.
Sara heeft niet duidelijk een voorkeur. Ene keer steekt ze handjes uit naar mij met mamamamama en andere keer naar papa met dadadada.
Jaimy heef ook niet echt een voorkeur.. Overdag is het constant achter mama aan ( ze zegt nml nog geen mama ) en zodra papa thuis komt dan wil ze met Papa knuffelen en rollebollen. Als we dan op de bank zitten gaat ze heen en weer van hubje naar mij.. En als papa dan even weg is roept ze PAPAPAPA en zodra hij er weer is begint ze stiekem te lachen en weet ze niet hoe ze papa moet zeggen en zegt ze BABA
@jannes ja hij kan in een "gewoon" stoeltje eventueel. @kaatje welke kies en kook had je genomen? hihi de regel van jongens trekken naar mama gaat hier niet op haha of rene is een meisje. @ingeltje haha wat een meelopen ben jij zeg hihi. ik hoop dat ie gewoon bij papa kan blijven natuurlijk. als robin "gezond" had geweest had ie gewoon naar iemand toe gekunnen. @yule misschien is het uit testen.
kaatje leuke foto! voorkeur, kyani zit liefste bij mij. Maar als ze der zin niet krijg of doet wat neit mag gaat ze naar opa toe kruipen en voor hem zitten en handjes uitsteken (hoezo kleintjes snappen het niet!)
Hey meiden, Ik ben ook weer wakker! Vannacht een lekker rustig nachtje gehad, dus vanmorgen even bij mijn vader langs gegaan, het gaat gelukkig al weer beter met hem, wel moet hij nog even blijven, want hij is nog niet helemaal koortsvrij. Ik heb echt super goed geslapen vandaag, mannetje en Femke kwamen me om vijf uur wakker maken, helemaal super dus. Vanavond nog ff met z'n drieën naar mijn vader geweest en de boodschappen voor zondag gedaan. Ik heb bij de zeeman een paar shirtjes gescoord, in de opruiming voor 37 cent hahaha, dan kan ik nog eens wat verprutsen he! Ik ga nu ff lezen en reageren.