Hey meiden! jullie hadden een spirituele dag vandaag Ik heb met interesse zitten lezen en ik moet zeggen dat ik ook wel geloof in een aantal zaken maar ik kan er niet precies een vinger opleggen hoe het allemaal in elkaar zit. Een vriendin van mij doet aan reiki en ze heeft wel eens tegen Dennis gezegt dat ze zijn vader zag en die stond dan achter hem. Dus Dennis was natuurlijk een beetje verbouwereerd maar vroeg wel of ze met hem kon praten. Ja dat ging. Uiteindelijk kwam er niet veel bijzonders uit en ik kon zelf niet uit haar antwoorden herleiden of ze nu echt met hem gepraat heeft of niet Dus dat vond ik een beetje vaag. Maar sommige mensen kunnen echt bepaalde zaken vooraf voorspellen / zien en daar geloof ik ook wel in. Zelf heb ik deze feeling niet. Parr oh wat fijn dat je vriendin is bevallen! En jij had het dus goed voorspeld.. Hoe ben je er dan achter gekomen dat je voor je zwanger werd contact hebt gehad met Kate? Sannemart oh jeetje wat eng wat jij als kind meegemaakt hebt. En ook voor je ouders heel moeilijk Azeb dank je voor de site van stichting verliespolis! Ik ga straks even kijken. Oh wat lief Isis die zo mama zegt! Missy spannend zon reading. Heb je een foto van jezelf gestuurd? Of van jullie als gezinnetje? Kaatje erg leuk dat krukje en tafeltje! Tweety oh ik zou het erg leuk vinden om Robin te zien!! Zeker omdat het gewoon even niet anders kan vind ik het niet erg. Yule ach arme meid! Daar zou ik ook helemaal gefrustreerd van worden. Gewoon lekker pizza bestellen, oh ik lees dat je heel sterk bent geweest en dat niet gedaan hebt! Ik merk trouwens ook aan Kyano dat als hij een hele dag met mij samen is, hij s avonds wat liever bij Dennis is. Maar ik heb nog nooit gehad dat hij dan boos bij mij werd als Dennis dan weer weg ging. Wel kan hij dan heel ongeïnteresseerd doen. Dat vind ik wel eens moeilijk. Maar net alsof hij dat op zon momenten voelt want dan slaat hij zijn armpjes om mijn nek en geeft mij een dikke knuffel. Zo lief!
jup maar is echt zo schattig! was trouwens bij mijn oma thuis dus was enigste die het zag had wel fototoestel mee zit tegenwoordig standaard in mijn tas vond alleen jammer dat mijn sd kaartje vol was
Ik heb vandaag ook echt een lekker dagje gehad. Rond half 1 was ik bij mijn vriendin en hebben eerst even lekker gekletst want haar zoontje moest nog de fles en daarna lekker naar Echt gereden. De limbo's onder ons weten waar dat is. Helemaal geen grote shoppingstad maar ik had van een collega'tje gehoord dat er een outletwinkeltje zat met allemaal spulletjes van Mexx, EDC, Esprit. Daar wilde ik graag naar toe. Voor Kyano een broekje en 2 shirtjes gescoord en voor mij een spijkerbroek, 15 euro!! Verder nog even lekker rondgewandeld en een wat gedronken. Kyano die was natuurlijk weer niet moe te krijgen en is van 11 tot 16 uur wakker geweest. In de auto gelijk knockout en heeft de hele terugweg geslapen maar zodra ik onze oprit op kwam hup oogjes open Ik dacht ik geef hem zijn fruithapje en dan kan hij lekker weer naar bed. Mooi niet dus, op dat half uurtje slaap in de auto na is hij van 11 tot 19.30 wakker geweest Maar hij is echt heel vrolijk geweest dus mij hoor je niet klagen. Af en toe zo'n dagje winkelen mag wel
Ik ga even een tukkie doen op de bank. Ben echt doodmoe. Dennis is met een vriend weg dus die zie ik later wel.
wupje, lekker hoor zo een dagje winkelen! mooi dat kyano neit vervelend was maar er ook vangenoot. Misschien je leer je hem zo wel het shoppen aan! Dat hij over 10jaar heel graag mee wil shoppen
@wupje nou ik wist niet dat het een meid was of zo. Maar na de geboorte voelde ik wel dat het dezelfde ziel was @tweety nou Robin is ook gewoon 'gezond' lieverd! Maar heeft gewoon een beperking en moet extra aandacht etc hebben. Als je kijkt hoe hij in het begin was na de geboorte en nu?! Hij is ver vooruit gegaan en kan bijna alles, alleen dan wel met meer opletten en aandacht
@queen super foto's! @wupje lekker zo een dagje winkelen! Ik heb het ook met Kate als wij ergens heen gaan op visite of naar het dorp/de stad dan moet zij ook niks weten vaan slapen
@ingeltje haha had het gisteren al een keer verteld hoe het zat over eten bij andere enz. je kan ook niet alles onthouden he. @queen leuke foto's vergat ik net helemaal te vertellen robin heeft een paar stapjes gedaan aan de hand van mama naar papa. in de box stapt ie nu ook van de ene kant naar de andere kant toe zo leuk. ( valt snel van de blauwe wolk naar beneden en bedenkt zich o jee achter 2 aan rennen pffff.)
Grr, mannen! :x Hubbie had vandaag een soort personeelsborrel van zijn oude werk. Hij was daar uitgenodigd om nog 'echt' afscheid te nemen van zijn ex-collega's. Het begon om 16 uur en hubbie zei: Ik ben met etenstijd wel thuis. Ik zei: Ja graag, want ik ga iets heel lekkers koken! Om 18.30 uur is hij nog nergens te bekennen en ik begin echt honger te krijgen. Dus ik stuur een sms of hij zo komt. Om 18.40 antwoord: ik kom over 10 min. (Het café waar hij was is 5 min van ons huis.) Om 19.20 uur is hij er nog niet Ik stuur een sms of hij verdwaald is, maar krijg geen antwoord :x Om 19.40 uur ben ik behoorlijk pissig en bel ik hem. Wat zegt hij: ja sorry er kwamen nog ineens wat andere mensen bij en toen kon ik niet zomaar meer weggaan. Ik zeg: ik zit de hele tijd te wachten! Hij: je kon toch wel gewoon beginnen met eten als je honger hebt? Ik: daar gaaaat het niet om. Het gaat erom dat je zegt over 10 min thuis te zijn en dat je dat niet bent, en dat je dan niet even sms-t dat je later komt. Dat kan toch? Hij: Oh ja. Sorry, je hebt gelijk. Soms moet-ie het wiel nog uitvinden Oh ja, nu is hij nog niet thuis he! Maar ik heb maar wat gegeten. En misschien ga ik zo wel naar bed. Hij redt zich maar.
miracle, ze probeert wel. ze heeft goed der evenwicht om zo te staan. Maar lopen en evenwicht gaat soms nog niet samen. Maar dat gaat echt niet lang meer duren want ze oefent hard en vind het fantastisch!
@pisum haha lekker doen! Ik vind ook, kom je later of komt er wat tussen sms maar, is beter dan niks!
Queen: Ohh echt geweldig ! Soms kan ik niet wachten tot Jaimy ook eens aanstalte maakt omzichzelf op te trekken , dat leidt dan ook langzaam tot proberen te lopen , maar helaas houdt ze het hier nog heel standvastig bij het tijgeren.
@parr ja je hebt helemaal gelijk ikzeg eigenlijk altijd voor het gemnak dat ie niet helemaal gezond geboren is maar het is eigenlijk hij is geboren met een aangeboren afwijking en die is verholpen. het verschil met geboorte en nu is totaal anders gelukkig wel. hij kan ook alles alleen het eten en drinken is opletten.