Jeetje wat gaan Robin en Kyani hard!! De meiden staan wel. En ze proberen los te staan maar dat gaat nog niet helemaal goed. Yule, knuff voor jou!
s@steen super dat het steeds beter gaat met jouw vader! hoe lang denken ze dat de koorts aanhoudt? 37 cent per stuk :O das pas een koopje
miracle komt vanzelf! gaan we nog eens een ouder kindje meeting doen (Ergens middin in land)? zo ik wle wee rleuk vinden! pisum, oh grr das ehct niet fijn dat hij dat zo doet. Hij had idd wel ff via de tel kunnen laten weten.
@queen: wow, dat ziet er stoer uit zeg, die foto's! Gaat hard met haar! @parr: o jullie dus ook 'gedoe' met eten. Idd lijkt het op uitproberen en negeren is denk ik het beste. Althans, hier werkt het wel goed. En duizend keer 'goed zo' zeggen als ze het wel doet. Doen wij ook met eten en tandenpoetsen als ze wel haar mondje open doet, ik moet zeggen, het lijkt iets beter te gaan weer. @kaatje: in principe ziet ze ons min of meer even vaak. Ik werk 24 uur en J werkt 28 uur. Vandaag was ik de hele dag aan het in en uitlopen (moest naar de dierenarts met de poezen, boodschappen doen en naar therapie) en misschien was ze wel boos ofzo en als hij dan weggaat dat ze dan boos op mij wordt? Geen idee. Ze pikte het overigens niet net in bed, is er een uurtje uitgeweest, lekker in de box gespeeld en toen ik moeheids tekenen merkte weer naar bed. Met de koe. Die zegt boe. (volgens Raven dan he?) Oja, wat ook zo grappig is, ze heeft nu door dat als zij ergens naar wijst, wij zeggen wat het is. Dus loopt ze nu de hele dag overal naar te wijzen en kijkt de helft van de keren een totaal andere kant op. Hihihi! @pisum: mannen! Daar moeten ze gehakt van maken. (soms) Op mijn hyve een filmpje van een tijgerende en zelf zittende Raven die haar beker zelf kan leegdrinken. Ineens deed ze het zelf, we hebben niet eens geoefend met dat ding.
@Jacolien, mijn man is niet thuis zondag, anders had je man best hier kunnen blijven. Wel zijn de zomerfeesten in Nijmegen, misschien vindt ie dat leuk? Kun je toch gezellig komen. @Cossy, er is een lijstje voor de meeting....mmm zal het straks ff opduikelen. Maar er staat echt al genoeg op hoor. Wat betreft het prakjes eten. Femke eet beiden dus prakje (heel grof) en rapley, maar Femke is echt een meisje wat dus echt niet te veel eet, die stopt als ze genoeg is (vandaar dat het ook zo'n fijn popje is...) @Tweety, je mag Robin ook meenemen zondag. Femke is niet thuis, dus dan kan hij op haar kamertje liggen. *edit ik zie nu je vraag, geen probleem dus wat mij betreft* @Irisb, hihi zou Ewout het al door hebben, dat hij eerst nog even met papa gespeeld moet hebben voordat hij gaat slapen! @Anno, super dat Julia zo goed geslapen heeft vannacht! @Parr, wat een prachtige banner. Zou je er voor mij misschien binnenkort ook weer eentje willen maken @Funnyme, oh super weer aan de MvM! @Eva, wauw wat goed dat je een boek gaat schrijven, succes! @Kaatje, lekker dat je ff hebt kunnen uitslapen! @Yule, ik heb een buggy van de prenatal en de fietshouder ook van prenatal, dat gaat goed. Ik vind het wel zwaar fietsen met de buggy achterop, je wiebelt dan wat meer. @Freesia, een dikke knuff meid! Tuurlijk heb je de energie niet om hier discussies mee te gaan voeren, no problem toch! Denk aan jezelf! @Wupje, oei dat is minder zo'n overzicht van de levensverzekering....hopelijk lost het zich wel op. @Jannes, jeetje wat een verhaal van dat kindje...dat dat op zo'n leeftijd er al uit komt he... @Sannemart, pff jouw ouders hebben al veel meegemaakt met jullie (je zusje verloren en jij ziek geweest...) @Azeb, wauw Isis zegt mama, super! hihi Femke is dat ook de hele dag aan het roepen, zo leuk he. pff wat hebben jullie veel geschreven vandaag...arm mannetje zit te wachten om samen dvd te kijken... @Ingeltje, oei Julian op de derde tree van de trap, eng! @Dniise, zwaai zwaai! @Miracle, komt vast goed met het mesje zondag, doen we gewoon om de beurt @Yule, oh meid wat een rotavond, nu lekker met de beentjes omhoog! @Pupke, yeah vakantie! @Queen, wauw wat een grote meid is Kyani toch! pff ik ben weer bij! Nu ga ik gezellig doen hier, tot later!
maakt niet uit je kan het goed zien! knap hoor van haar je ziet wel dat nog beetje moeizaam gaat van liggen naar zitten , maar heel knap van haar
Wauw Robin gaat ook snel idd! Pisum grrrrr stomme mannen Queen: niet in het midden van het land maar in het oosten de volgende keer Yule: moet alweer om je lachen; hoe moeilijker je het hebt, hoe lolliger je gaat schrijven 8)
whaha kunnen ok hier meeten als me pa 2 weken in frankrijk zit hihi merkt hij toch enits van toch genoeg ruimte vooral als mooi wee ris lekker buiten achter
@queen nou volgens mij was de afspraak dat de huidige meeting meer naar het oosten zou zijn en dit is dus niet doorgegaan maar zou dus wél met de verjaardag meeting wél in meer richting de oosten zijn. @steen hihi ja hoor, u know what to do @yule ja is echt uitproberen, kun je heel goed zien haha moet zij daar beter aan werken ga zo op jouw hyves spieken!
Tweety: Rode rijst, marokkaanse groente, visreepjes en zoetzure saus Queen,wat een super leuke foto's van Kyani. op en top baby af Pisum, mannen. Daar heeft Ferry ook een handje van hoor. Zeggen ik kom over 10 minuten thuis en vervolgens zie ik hem pas de volgende ochtend als ik wakker wordt Yule, dat zou idd ook heel goed kunnen, dat ze het gewoon niet leuk vind dat J weg gaat en dat dan even fijn op jouw af reageerd .Merk hier ook wel als Ferry weg gaan, of bv buiten bezig is Levi hem wel echt gaat zoeken leuk he dat ze nu overal naar gaan wijzen Ik heb opeens behoorlijke spijt van het avond eten, Ferry heeft last van uitlaatgassen..man wat een putlucht hier
Ja mssn kun je ook met een andere mee rijden? Maar goed dat is voor straks te regelen. Nu nog eerst de mama meeting. Ik geloof dat Apeldoorn of zo ter pas kwam met de verjaardag meeting.