September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik ben zwanger door IUI, maar "probleem" lag niet bij mij maar bij mannetje. Ik had altijd een hele mooie cyclus van 29 dagen. Morgen toch maar even bellen.

En kolven is idd ook borstvoeding. Maakt voor het lichaam niet uit of er een kind of een pomp aanhangt he... ha ha...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, thanx.

Gatver wat baal ik hier van :evil:

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Ahhh kaatje... knuff!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry meiden effe ego bericht.

Ben de hele middag nog niet online geweest, want mijn oma ligt op sterven.
    Ze is wel al op leeftijd hoor, maar toch is het absoluut niet leuk.
    Ze is nu 84 jaar en heeft een leuk leventje gehad en kan nu echt niks meer. Ze kan niet zelf poepen, plassen of eten.. En weigert nu al sinds gisteren de voeding die haar word gevoerd. Ook zit ze aan de morfine 6 x per dag, want ze heeft zo'n pijn dat ze niet meer uit bed komt..
    De dokter is vanmiddag bij der geweest en geeft haar nog maar hooguit een dag of wat..
    Dus misschien word ik vanavond/vannacht/morgenochtend gebeld met slecht nieuws.
    Dan zullen jullie ook vast wel begrijpen dat ik dan ook niet naar de meeting kom.
    Zal dan wel snel even hier posten als ik wat meer weet en dan stuur ik 't kado gewoon op!

Alvast voor de zekerheid wie mij heeft getrokken, zal ik mijn adres ook even op die site bij verlanglijstje neerzetten.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow ik zie dat de deelnemerspagina niet meer bestaat.. Dus nu heb ik t adres van diegene die ik heb niet. :(
    En kan ik ook mijn adres niet neerzetten..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missyzuilen,sterkte.
    Misschien kan je die gene na morgenmiddag dan even pb-en om haar adres te vragen.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja dat is wel een idee.. Vind 't klote hoor! had zo graag gekomen, wil jullie allemaal graag ontmoeten. Maar nu staat mijn hoofd er echt niet naar en dus ben ik dan ook niet erg gezellig en zit ik maar af te wachten op een telefoontje..

Sorry voor diegene die ik getrokken heb en dus morgen zonder kado zit. :(

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    wat naar meid... ik heb je ook ff gePBt

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @missyzuilen: Hoe oud iemand ook is en hoe ziek iemand ook is, het blijft moeilijk! Heel veel sterkte! knuff!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar kom je zeker weten niet, of kom je alleen niet als het vannacht of morgen miis gaat met jouw oma?
    Heh wat vervelend voor jou en je familie...

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou ik denk dat t verstandiger is om deze ronde over te slaan en anders maar gewoon een x bij mensen op de koffie kom (als ik dan welkom ben natuurlijk)..
    Want wil liever thuis bij me vent zijn als ik gebeld word dat we moeten komen omdat ze is overleden.
    En kan nu toch niet rustig ergens op me gemak zitten zonder over me omatje na te denken!

He bah.. vind t echt niet leuk. :(
    Wilde echt graag jullie ontmoeten, had alles al geregeld. Leuk gedicht (voor mijn doen dan) en kado's... Maarja tis wel me lievelings oma.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hartstikke logisch meis

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik met een berg dvd's mijn bed in. Kom af en toe nog wel spieken hoor.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel eerste deel reis in auto 2e deel in trein dus heb MC voor in de auto en ww voor meeting

@kaatje ja zou ook niet wachten

@jannes jij ook niet, gewoon afspraak maken

ik denk dat ik ongi ben, maar weet het niet zeker, kan best door vrijdag komen of niet?

@missy och jeetje :( nee dat is zeer begrijpelijk dat je dan niet komt! :( dikke knuff!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy veel sterkte meis is niet leuk zulke dingen. hou oud iemand is je wil ze nooit kwijt. *knuff*

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Jannes, dan zou ik ook langs gaan...9 maanden niet ongesteld is fijn maar snap dat je het nu wel weer een keer wil worden.

@Kaatje, als ik jou was zou ik ook eerder bellen...logisch dat je je er druk om maakt.

@MissyZuilen, wat verdrietig zeg..veel sterkte, snap je hoofd er nu niet naar staat. Misschien handig om diegene te pben die jij had getrokken zodat we het morgen weten of niet?

17. @missy: heel veel sterkte meid, maakt niet uit dat ze al oud is, dan is het nog steeds erg als iemand waarvan je veel houdt overlijdt.

bijnaam:
    wij noemen Julia moppie en poepie en ik noem haar af en toe monstertje en ik noem haar ook Flopje, zo heette ze toen ik zwanger was.

vanmorgen kraamvisite gehad, een leuke bal met belletje van woezel en pip gekregen en zo'n tv van woezel en pip, je weet wel die je op moet draaien echt super. hebben hem uitgetest en Julia draaide meteen haar hoofd om te kijken dus helemaal goed gekeurd.

meiden ik wens jullie heel veel plezier morgen!
    ik baal nog steeds dat ik er niet bij kan zijn, in het nieuwe jaar maar snel een nieuwe meeting afspreken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ mizzy, wat naar meid, heel veel sterkte.

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Missyzuilen heel veel sterkte ermee meid!
    Vreselijk zoiets!

Over ongi: ik ben het ook nog niet! heb 2 dagen bloedverlies gehad (bruin) en ben op verzoek van HA met de pil begonnen.. heb al wel een poosje last van mijn onderbuik.. vaag gevl de ik niet kan uitleggen!
    Ik hoop ook dat michelle niets geks heeft, het is ook zomaar op komen dagen.. ook veel last van tranerige oogjes!

20. nikky

nikky Niet meer actief

missy heel veel sterkte

jannes ik zou ook even gaan bellen, ik zit met hetzelfde probleem, bij mij zijn er al onderzoeken gestart want het duurt nu toch wel heel lang, ik had voorheen een cyclus van 28 dagen, begin me er toch wel zorgen over te maken, nooit gedacht dat ik zo graag weer ongesteld zou willen zijn...

alle solliciterende dames heel veel succes

veel plezier morgen met de meeting

liefs Nikky

Deel Deze Pagina