Ja dat is dan ook niet praktisch. Hier wordt Levi ook wel eens zo wakker,maar vaak helpt wat spul op zijn tandjes, zijn speen, knuffel en muziekdoosje wel. Dan valt hij toch wel weer lekker in slaap.
Maar ga nu lekker naar bed, morgen weer een drukke dag. En denk dat we toch moeten volhouden en gewoon in haar bedje moeten leggen...ook al is het moeilijk...
Denk dat dat idd wel het beste is. Zullen een paar pittige avonden worden maar dat is ook ieder voor zich hoor. Ik zelf heb bv minder moeite om Levi te laten huilen als ik zeker weet dat hij bv niet super pijn heeft ofzo. Truste Jale
@jale: oei dat is niet leuk! Zeker niet nu je je rust hard nodig hebt! Maar ben het wel met Kaatje eens. Het zullen een paar pittige avonden worden maar ik heb ook wel eens gelezen dat als je iets wil veranderen dit net zo veel tijd kost als de tijd dat het al bestaat. Dus niet te lang uitstellen dan maar.... Succes!
Weltrusten meiden ! Ik ga hier zo ook afsluiten er zitten nog 3 vrienden waarvan er 2 blijven slapen.. Dus we wliggen er waarschijnlijk toch nog optijd in
iedereen al op een oor? 1 taart is helemaal af de ander morgen vroeg ff doen kreeg onverwacht visite grrr dus kon niet echt lekker door gaan. morgen ook nog ff robin zijn kast door zoeken ben door alle drukte hier thuis met hubbie enz helemaal vergeten een shirtje te halen. dom dom dom. maar heb er als het goed is nog wel een liggen. als ik er aan toe kom met robin natuurlijk maar dat zien wel morgen wel.
Zo was super gezellig met mijn broertje en zijn vriendin. Hebben heerlijk emt Kate gekroeld en later wij lekker gelachen. Heerlijk! Allebei een AH fotoshoot pasfoto mee voor in hun portemonee Heb ook pupke's banner af en ik moet zeggen WAUW! denk mijn beste werk tot nu toe dus wacht in volle spanning wat zij ervan vindt.... @sannemart wat glundert Teun daar zo geweldig mooi van trots!!! @anno 3e tandje *happydance* @lindaa had het al via msn gehoord snel tussen visite door. Aan de foto's denk ik aan straat racen. Kan dit kloppen? En aan de ruit te zien heeft jouw neef een flink botsing mee gemaakt BAH! Nogmaals ik denk aan jullie meid en duim op een goede afloop!! KNUFFS @azeb srry maar voor mij zijn alleen de mannen die mooier en mooier worden met leeftijd Goerge Clooney en Sean Connery Brad Pitt lijkt ineens te snel oud en rimpelig te worden zijn tijdperk is geweest haha @tweety nee nee meid ik heb er echt geen moeite mee. Maar ik wist niet dat je wel getraind iemand moest hebben voor Robin @tweety volgens hubbie zit er wel amandelen in de koek verwerkt
Tweety: Ik heb wel een wit shirt voor je.. Heb er nml 3 weet niet of je hem wilt hebben (mt 86-92 geloof ik )Neem hem voor de zekerheid wel mee Ik ga hier ook alvast afsluiten , ben morgen niet meer online pas als ik weer terug ben van de meeting Weltrusten en voor degen die komen tot morgen ! !
Hoi dames! Kom net van de bios (harry potter), dus ik ga even niet helemaal terug lezen. Hebben gelukkig wel weer internet. Heb zin in morgen!! En supertrots: Vince kan langs de tafel lopen!! Sinds vrijdag. En hij ging ook ineens hele stukken op handen en knieën kruipen (terwijl hij normaal meer tijgert), en even later liep hij op handen en voeten een stuk, net als een aapje... Die had een goede dag! Hahahah Groetjes!
Goed ladies... ik weet dat ik zei dat het privé was, maar ik wilde toch graag even laten zien hoe leuk Yule, Brad en ik het hebben gehad!
Ik doe hetzelfde. Ik wil ook dat hij leert dat het niet altijd feest is, maar ik voel ook wanneer er iets is. Ik heb dan lak aan de regels en net als bij jou, gaat Julian gewoon mee dan.
Bij Julian is er dan iets aan de hand, bij ons dan oorontsteking of andere pijn. Julian mag dan dicht bij ons zijn, in bed, op de bank, in een lekkere stoel, tot hij rustig is. Eventueel paracetamol als ik merk dadt het pijn is