goedemorgen *gaap* ja hoor voor 6 uur hoorde ik rene al lopen en robin begon al te kletsen. nog geprobeerd beide te laten slapen maar echt niet. dus er ook maar uit gegaan heb ik iig tijd genoeg voor de andere taart. @parr het is de bruine de "gewone maar ik heb voor de zekerheid de aarbei met de suiker fondante belegd. @ingeltje hihi leuke banner. @miracle o lief van je. ik geloof dat ikdie ook nog ergens heb duik zo ff de kast in. zo nu ga ik de taart maar ff af maken.
Goeiemorgen! Even snel spieken voor ik vertrek... Ingeltje, Dat zag er héél gezellig uit... Niks speciaals meer ivm meeting. Dan ga ik nu verder racen, heb nog 10 mins om ontbijt af te maken, verder aan te kleden, mannen gedag te knuffelen, koffie te drinken, tanden te poetsen, sanitaire stop, ... Argh Tot straks!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA die Ingeltje Hier werd ik om 7:00 gewekt door een vrolijk kletsend mannetje! en dan vergeten we maar even dat hij me ook om 1:00 en 2:00 wakker heeft gemaakt.... Wij zijn gisteren naar ICE AGE geweest! Geweldige humor, heb zo veel gelachen! Het verhaal was minder sterk dan 1 en 2 maar de humor maakte het weer goed Ik heb zin in straks! Het zal vandaag wel rustig zijn op het forum
Heej mama's! @Ingeltje: whahahahaha! Geweldige banner! Ik heb ook een nieuwe banner en ik ben er héél erg blij mee! Lieve Parr: heel erg bedankt... Ik ga me snel douchen, optutten en aankleden want ik moet over een uur al de deur uit. Voor de dames die ook komen: tot zo! Voor de rest: een hele prettige zondag!
Heeeeeeeeeeej! Ik zei dat ik van niks wist! Sta ik ineens op een banner met Brad! Wel een opvallende gelijkenis met mijn eigen lief trouwens, als 2 druppels water. Snap niet hoe Ingeltje aan die foto van mij in bikini komt. Deze is van de afgelopen vakantie! @parr/pupke: supermooi!
meiden van de meeting heel veel plezier alvast! ga nu even terug lezen. ennu kyani heeft de grootste lol die is in de la met speelgoed van de box aan het spelen
Een hele goedemorgen! Ik kom iedreen dei naar de meeting gaan heeeel veel plezier wensen! Dat jullie maar weer een super dag krijgen!
Ingeltje nee hoor! Grappige banner, whaha grappig hoor dat je droom niet uit is gekomen en het toch bij dromen moet blijven kyani spelend in de box la:
Goedemorgen Hier ook bezig met klaar maken. Zit ontbijt te eten en mij op te maken en te spieken of Pupke haar banner al geplaatst had Mijn kleren waren nog niet droog *zucht* Maar verder alles is ingepakt. Moet bijna anderhalf uur rijden dus moet over een kwartier weg @inge haha hij is geweldig geworden @queen hihi zij wou meer toys hebben @cossy ho hee wat goed zeg! @lindaa BIG HUG @pupke ja mooi he! en nu snel weer verder! toedels
parr, ja ach ze speelt nu ok al 3 dagen in deslaapkamer haha ze laat duidelijk merken dat ze in der eigen kamertje wil spelen ze ramt op haar slaapkamer deur en doet dat totdat ik of mijn pa de deur open doen voor haar Dan gaat ze daar rustig maximum een uur spelen kan helemaal geen kwaad ze kan alleen de hhydrofiele luiers uit de commode trekken en handdoeken maar das neit zo een ramp.
Ik wilde hier eigenlijk even mijn ei kwijt. Vrijdagavond, Anna was een beetje aan het meuten dus die lag even bij ons in bed. Hubbie gaf haar nog een flesje want misschien had ze nogwel wat dorst. Ik dommelde half weg. 22.20 ik word wakker. Ik ruik iets.... Ja hubbie ruikt het ook. Een klap. Een rookmelder die afgaat. Hubbie springt uit bed en gaat in de schuur kijken. We hebben frietjes gegeten, misschien de frituurpan niet uitgedaan en is die in de fik gevlogen. Nee dat is het niet. Hij gaat bij de buren kijken. Alles is zwart van de rook. Naar boven. Hij legt snel Anna in bed en gooit mijn joggingbroek naar me toe. Bel jij 112. Het huis van de buurvrouw staat in de fik. Hij rent naar beneden en pakt het nummer van de buurvrouw. ELke keer dat hij belt drukt ze hem weg. De andere buren komen aangerend. De buurvrouw van de andere kant begint te gillen dat er een kitten binnen is. Ze wil een ruit inslaan om de kat te zoeken. Hubbie zegt dat dat niet kan. Is gevaarlijk. Het is te warm binnen. Kans op backdraft zegt hij (soort grote steekvlam als er zuurstof bij komt) De buurvrouw begint hiysterisch te gillen dat die kat eruit moet. Fuck die kat, mijn kinderen liggen in de kamer ernaast! Hubbie belt het cafe waar de buurvrouw altijd zit. En brengt haar op de hoogte. Eerst geloofd ze hem niet. Vast een grap. Ja was het maar een grap. Ondertussen komt de politie en nog geen minuut erna ook de brandweer. Ik moet van de brandweer de meiden gaan halen en Diesel uit huis halen. Snel! Want daarna gaan ze pas het huis binnen. Dus ik naar boven gerend. Buurman rende achter me aan. Allebei een kind (meiden lagen met romper in een zomerslaapzak) Snel een deken om ze heen en wachten maar. Diesel was bij iemand anders in de tuin. Na een tijdje mocht ik naar binnen om 2 flessen en de voeding te gaan halen. Omdat er nog niet duidelijk was of we ons huis weer in konden heb ik mn moeder gebeld (liep alleen in mn t-shirt, joggingbroek op blote voeten) en ben daar gaan slapen. Hubbie zou eigenlijk ook daar gaan slapen, maar er werd hem geadviseerd om thuis te gaan kijken of we rookschade hadden en alle ramen tegen elkaar open tezetten. Dus hij sliep liever thuis. Gelukkig hadden we geen rookschade. Vannacht nachtwacht. 4.45 telefoon. Een bevalling. 4.55 zit ik in de auto en om 5.40 kom ik in het gezin aan. Kindje is al geboren. Blijkt geen gehemelte te hebben. Ene oortje heeft een bijoortje andere oortje heeft geen oorschelp en waarschijnlijk ook een bijoortje. Ouders in paniek. Om 7.20 heb ik ze zover ik kan op weg geholpen en zitten ze in de auto naar de kinderarts. Ik vond dit erg confronterend. Op de 20 weken echo was niets gezien. Want zoals de vk zei, als het bovenlipje gesloten is kijken we niet verder. Toch heeft dit me wel aan het denken gezet, want het kan iedereen overkomen. Daarom wilde ik dit opschrijven. Mijn hoofd leegmaken. Hopen dat ik nog even een uurtje kan slapen.
Haha, die Ingeltje! Dames, het niet alleen 's avonds hoor als ze naar bed gaat maar gewoon altijd! 's morgens, 's middags, 's avonds. Maar als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze ook goed! Vannacht van 20.00 tot 08.30!!!!
funny zo das schrikken! gelukkig heeft jullie huis geen rookschade. En dan nog zo een kindje wat niet helemaal 100 is. pff dat is wel rot zo een nacht en ochtend.
Inge, hahhahahaha die banner ! Lijkt precies ! Pupke&Parr, mooie banner Queen, leuke foto Funny, wow wat super heftig zeg. knuff
Funny, ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd waarom je niet gelijk met Anna en Sophie naar buiten bent gegaan? Ferry en ik hebben hier afgesproken dat zodra hier of bv bij de buren het brand alarm af gaat, de ene gaat kijken waar er brand is, en de ander gelijk Levi in veiligheid brengt. Trouwens degene die straks naar de meeting gaan,veel plezier !
Zo sta voor Eindhoven station op de dames te wachten. Zullen zo wel hier zijn. Dus tot zo meeting dames. @Funny: wat een verhaal!!