Funny me jeetje meid wat een verhaal Zijn de meiden er goed doorgekomen? En hoever is het huis van de buurvrouw afgebrand? Poeff echt schrikken hoor! Zo ik ben ook aan het wachten op Pupke en Cossy. Hoop dat ze de weg een beetje kunnen vinden
ik heb al gezegt maar meiden heel veel plezier. kyani haar 2 boventanden zijn door!!!! Eindelijk nu die andere 2 ernaast nog haha die staan ook nog op knappen Ze heeft nu dus in totaal 4 tanden waarvan 2 heel goed te zien en andere 2 beetje
@Funnyme, jeetje meid wat heftig allemaal, dikke knuff! Zo, hier is alles klaar. papa en Femke liggen op bed, hihi. En mams zit beneden te wachten op de meiden. Voor de andere meiden; allemaal een fijne zondag! Ik zal straks nog wel ff foto's komen spammen! toedeloe
haha dus als je hubbie straks naar beneden komt in zijn onderbroek met haren alle kanten op dan zit het huis vol
kaatje haha leuke opmerking meiden, ik had ent toch wat d8 dat ken toch neit! kyani begon te huilen na badje en net toen als ik bv gaf begon het te lekken dit kan toch nei tnog na al 5 maanden gestopt te zijn??? was echt niet een beetje wat eruit kwam me pa begon te lachen, die vond maar raar (ik ook hoor verwahct neit na zo lange tijd)
Ik verlies ook nog steeds wel eens wat druppels.maar dan moet ik er bv tegen aan komen ofzo,maar niet spontaan...
@funnyme: jeetje wat een heftige dingen zeg. Idd wat Kaatje zegt, ik zou onmiddelijk met kids/huisdieren en foto's het huis uit gaan. Je weet nooit of het overslaat. Gelukkig is dat niet gebeurd. Wat bedoel je met het heeft je aan het denken gezet? Met betrekking tot je eigen zwangerschap? @queen: ik heb het ook nog wel eens als er iets tegenaan schuurt maar niet meer spontaan. Ben net weer naar bed geweest van 9-11.30 en ik had het zoooooo nodig. Was echt in coma. Heerlijk.
Slaapkop haha hup aan de poets ! Hier gestofd, gestofzuigd en de meterkast opgeruimd. Ben nu foto's in Levi zijn babyboek aan het plakken. Nog maar anderhalve maand en dan is het babyboek tot 1 jaar alweer compleet
Ja gaat snel he? Ik loop door drukte en vakantie wel 2 aanden achter met mijn 365 PSP project. Hoop dat ik er snel weer eens aan toe kom. Eigenlijk moet ik een nieuwe PC want met deze gaat het te langzaam. Elke bewerking in 3600x3600 duurt een paar minuten. Ik heb nog een pentium en eigenlijk heb je dan een dual core nodig.
okay, nou hier dus wel spontaan snap er zelf ok niets van. yule, slap kop hier neits gedaan pa heeft gezogen en afgewassen dus vandaag lekker neits
haha tenzij je Maria bent, dan zou het zo maar kunnen. Of misschien ben je wel zwanger geworden in het zwembad ! Ja dat is het